نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به وسعت 1500 متر مربع در بهترین بخش نوارسیاحتی جزیره مرجانی کیش در سال 1382 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.  فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی تالار شهر و مراکز اصلی خرید مانند بازارهای زیتون مرکز تجاری ، پانیذ ، هایپر مارکت و پردیس 1 و 2 و ... این امکان را به مسافران تور کیش میدهد تا با کمی پیاده روی به این مراکز دسترسی پیدا کنند. هم چنین نزدیکی به اسکله و دریا و مکان های تفریحی از مزیت های دیگر این هتل به شمار می رود.  این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.ویلاهای لوکس هتل شایگان کیش در باغ مصفا و بسیار زیبای هتل احداث شده و از نظر زیبایی، متراژ و امکانات در جزیره کیش منحصر به فرد هستند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کیش شامل رستوران ها و کافی شاپ های متنوع همراه با موسیقی زنده، استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، TV Room، روم سرویس 24 ساعته، سالن های کنفرانس و جلسه، کافی نت و اینترنت WiFi ،خشکشویی، پیرایش آقایان، آرایش بانوان، تاکسی سرویس 24 ساعته، شبکه های ماهواره ای خبری، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک و سنگ های زینتی، صنایع دستی و ...، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات ، استقبال در فرودگاه، صبحانه بوفه، اقامت کودکان زیر 5 سال و ... است. هم چنین رستوران های هتل شایگانکیش شامل رستوران شانی، رستوران شانلی، رستوران چشم انداز، رستوران سنتی صبا و کافی شاپ های سرسرای شهنوش، کافی شاپ آفتابگردان، کافه تراس دریا، کافه بیلیارد و چایخانه سنتی صبا است.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,قیمت هتل شایگان کیش,امکانات هتل شایگان کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ترنج کیش

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس ) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی ( در حال احداث ) و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس ، سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن جیم ( ورزش ) ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎نکته بسیار جالب در مورد اتاق های هتل ترنج این است که دارای کف شیشه ایی هست که میتوان مناظر زیبا در زیر اب های خلیج فارس را نظاره گر بود و در نوع خود در خاورمیانه بینظیر است. نمونه های مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب وجود دارند. این هتل همچنین از سوی سازمان محیط زیست نیز تایید شده است. موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث گردید که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و.... ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت ساخت این هتل دریایی تحقیقات عظیمی گرداگرد جزیره زیبای کیش انجام شده است و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد. ترنسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه نیز به صورت رایگان انجام می گیرد همچنین روزانه ترنسفر به مراکز خرید نیز صورت می گیرد. مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل لوکس لحظات شادی را تجربه کنند.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل ترنج کیش,هتل دریایی ترنج,رزرو هتل ترنج کیش,بهترین هتل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل داریوش کیش

اگر قصد سفر به هتل 5 ستاره در جزیره زیبای کیش را دارید هتل مجلل داریوش مقصد بسیاری از گردشگران تور کیش میباشد. هتل داریوش کیش با معماری بی‌نظیر از منحصر به فرد ترین هتل‌ های جنوب کشور در کیش است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب جزیره‌ی کیش، یادآور تاریخ کهن ایران زمین است که با نماد های سنگی از تخت جمشید با امکانات خوب اقامتی رفاهی و خدمات ویژه تشریفاتی اقامتی خوش را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. مسافران تور کیش در هتل داریوش کیش می‌توانند انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی نوش جان کنند و همچنین از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها و پیگ پونگ بهره‌مند شوند و سرگرمی‌های دریایی مانند قایق رانی در دریاچه هتل و غواصی داشته باشند.

امکانات هتل داریوش کیش:

رستوران آپادانا و پاسارگاد با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی و فست فود,استخر روباز ویژه اقایان با چشم انداز خلیج فارس,باشگاه بدنسازی، بیلیارد،پینگ پونگ،زمین تنیس,قایق سواری , ماساژ تایلندی و... میباشد.

اگر قصد سفر به کیش و خرید از مراکز نزدیک به هتل را دارید پیشنهاد ما به شما سفر با تور کیش میباشد.

نمایی از هتل داریوش کیش

 نمایی از هتل داریوش کیش 

نمای جلویی هتل داریوش کیش

نمای جلویی هتل داریوش کیش

نمایی از لابی هتل داریوش کیش

نمایی از لابی هتل داریوش کیش

نمای داخل اتاق های هتل داریوش کیش

نمای داخل اتاق های هتل داریوش کیش

نمای استخر هتل داریوش کیش

نمای استخر هتل داریوش کیش

 



:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,هتل های خوب کیش,هتل های 5 ستاره کیش,تور کیش هتل داریوش ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل سیده پرنسس آنتالیا

هتل 5 ستاره سیده پرنسس آنتالیا در منطقه سیده شهر آنتالیا قرار دارد. هتل دارای 200 متر ساحل شنی اختصاصی است و سرویس دهی آن به صورت ALL است. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا 65 کیلومتر و تا فرودگاه 60 کیلومتر است. معماری ساختمان هتل سیده پرنسس آنتالیا بسیار زیبا و چشم نواز است. هتل دارای 323 اتاق است که برای مسافران تور آنتالیا دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، بالکن و صندوق امانات هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با سرو غذا به صورت بوفه برای تمامی وعده ها، دو رستوران آلاکارته و یک اسنک رستوران است. پنج کافه در هتل وجود دارند که یکی از آن ها در ساحل، یکی در استخر و یکی در لابی قرار دارند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به سه استخر روباز، یک استخر سرپوشیده، پارک آبی، اسلاید آب، حمام ترکی و بخار، سونا، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلاب کودکان، زمین تنیس، بسکتبال، واترپلو، نمایش، شعبده بازی، موسیقی زنده، اینترنت رایگان، سالن زیبایی، فروشگاه و رستوران اشاره کرد.

هتل سیده پرنسس آنتالیا

 

 



:: برچسب‌ها: هتل سیده پرنسس آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,تور آنتالیا لحظه آخری ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل راکسی بیچ آنتالیا

هتل 5 ستاره راکسی بیچ آنتالیا در منطقه کمر این شهر قرار دارد. هتل نوساز است و در سال 2011 افتتاح شده است. مساحت هتل حدود 11000 متر مربع است و دارای چهار طبقه است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است که تا آن 150 متر فاصله دارد. هتل راکسی بیچ آنتالیا دارای 230 اتاق است که همه ی اتاق ها بالکن مخصوص حمام آفتاب دارند و اکثر اتاق ها رو به دریا هستند. اتاق های این هتل از نوع استاندارد، خانوادگی و سوئیت هستند که برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکانات مینی بار، سیستم تهویه، خط تلفن، حمام و صندوق امانات است. رستوران هتل دارای منوی بوفه است که صبحانه، ناهار و شام را در فضای رستوران و تراس سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به استخر، حمام ترکی، سونا، سالن بدنسازی، اتاق ماساژ، والیبال، ژیمناستیک، موزیک زنده و نمایش اشاره کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل راکسی بیچ آنتالیا,قیمت یک شب اقامت در هتل راکسی بیچ آنتالیا,امکانات هتل راکسی بیچ آنتالیا,هتل های ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل کوئین الیزابت آنتالیا

هتل 5 ستاره کوئین الیزابت آنتالیا در منظقه کمر آنتالیا قرار گرفته است و معماری آن شبیه کشتی است. مساحت هتل حدود 40000 متر مربع است و در نزدیکی منطقه گوینوک که دارای رستوران ها مراکز خرید بسیاری است قرار دارد. سرویس دهی هتل به صورت UALL است و دارای ساحل شنی اختصاصی است که 150 متر با آن فاصله دارد. هتل کوئین الیزلبت آنتالیا دارای 395 اتاق است که شامل اتاق استاندارد، خانوادگی، جونیور سوئیت، سینیور سوئیت، رویال سوئیت، ویلای دوبلکس، سوئیت دوبلکس پرزیدنت و اتاق ویژه معلولین است که برای مسافران تور آنتالیا دارای امکانات بالکن، حمام، دستشویی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی، یخچال و سشوار هستند. رستوران های هتل شامل رستوران اصلی به سبک بوفه، 6 رستوران آلاکارته با سرو سنتی ترکیه، چینی، فرانسوی، دریایی و ایتالیایی و هم چنین یک اسنک رستوران در هتل وجود دارد. هم چنین 9 کافه در مکان های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی، چای، قهوه و دسرها را سرو می کنند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به سرویس نگهداری کودکان، دوچرخه، آرایشگاه، مرکز اسپا، پارک آبی، زمین تنیس، والیبال ساحلی، مرکز تناسب اندام، مینی گلف، واتر پلو، جت اسکی، قایق رانی، کلاب کودکان، موزیک، نمایش، استخر روباز و سرپوشیده و... اشاره کرد.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل کوئین الیزابت آنتالیا,رزرو هتل کوئین الیزابت آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا,هتل های دارای پارک آبی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل کنکورد آنتالیا

هتل 5 ستاره کنکورد آنتالیا در شرق آنتالیا و در منطقه لارا واقع شده است. این هتل نام و طراحی خود را از هواپیمای کنکورد گرفته است. هتل در 16 کیلومتری مرکز آنتالیا و 10 کیلومتری فرودگاه این شهر قرار دارد. سرویس دهی هتل کنکورد به صورت UALL است. هتل دارای 401 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد دلوکس، اتاق دوبلکس، جونیور سوئیت، سوئیت خانواده، رویال سوئیت، سوئیت گراند و اتاق ویژه معلولین است که برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکانات سشوار، تلفن تماس مستقیم، تلویزیون، مینی‌بار، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، تهویه مطبوع مرکزی و نمای پانوراما از دریای مدیترانه هستند.هتل کنکورد آنتالیا دارای یک رستوران اصلی به سبک بوفه و 7 رستوران آلاکارته با ارائه غذاهای دریایی، ایتالیایی، اسنک و سنتی ترکی به مهمانان تور آنتالیا است. هم چنین هفت کافه در مکان هایی نظیر لابی، ساحل، استخر و باشگاه بولینگ قرار دارند که انواع نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می کنند. مرکز اسپای مجهز این هتل دارای امکانات حمام ترکی، حمام بخار، حمام گل، سونا، جکوزی، استخر روباز و سرپوشیده، ماساژ و باغ اختصاصی مرکز اسپا است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به آموزش غواصی، باشگاه بولینگ و بیلیارد، والیبال ساحلی، بسکتبال، دارت، ژیمناستیک آبی، جت اسکی، کانو، دوچرخه دریایی، وایند سروینگ، موزیک زنده، نمایش و آواز اشاره کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل کنکورد آنتالیا,نرخ هتل کنکورد آنتالیا,هتل های 5 ستاره UALL آنتالیا,قیمت هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اورنج کانتی آنتالیا

هتل 5 ستاره اورنج کانتی آنتالیا با تاثیر از معماری قرن شانزدهم آمستردام و دهکده ماهیگیری سی وولندام هلند ساخته شده است. هتل دو ساختمان دارد که یک ساختمان فرعی دو طبقه و یک ساختمان فرعی پنج طبقه هستند و در مجموع دارای 514 اتاق است که شامل اتاق های دلوکس با نمای شهر یا دریا، اتاق خانوادگی، سوئیت QUEEN BEATRIX، سوئیت ماه عسل، سوئیت PRINCESS MAXIMA، اتاق دوبلکس و اتاق ویژه معلولین است که برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند تلویزیون، مینی‌بار، تهویه مطبوع و بالکن هستند. هتل سه رستوران دارد که رستوران اصلی به نام DE WERELD صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کند، رستوران آلاکارته STEAKHOUSE غذاهای گوشتی و استیک سرو می کن و رستوران آلاکارته SUSHI غذاهای ژاپنی سرو می کند. هم چنین 9 کافه در هتل اورنج کانتی آنتالیا وجود دارند که انواع نوشیدنی های مناسب فصل را برای مهمانان تور آنتالیاسرو می کنند. هتل دارای یک مرکز اسپا مجهز است که معماری شبیه معابد شرقی دارد و امکاناتی مانند باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ و حمام ترکی را در خود جای داده است. فاصله هتل تا مراکز خرید کمر بسیار کم است تا جایی که با کمی پیاده روی می توان به آن ها دست یافت. از دیگر امکانات این هتل مجلل برای مسافران تور آنتالیا می توان به سرویس دهی UALL ، استخرهای سرپوشیده، روباز و مخصوص کودکان، پارک آبی، نمایش، موزیک زنده، تنیس روی میز، بیلیارد، دوچرخه سواری در کوهستان، بولینگ، قایقرانی ، ساحل اختصاصی و... است.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل اورنج کانتی آنتالیا,قیمت یک شب اقامت در هتل اورنج کانتی آنتالیا,تور آنتالیا هتل اورنج کانتی,تور آنتالیا لحظه آخری ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل هیلتون سنگاپور مالزی

اینهتل 5 ستاره در امتداد خیابان معروف Orchard، واقع و 5 دقیقه پیاده تا ایستگاه حمل ونقل Orchard و مرکز خرید ION فاصله دارد. هتل اقامتی را به همراه یک استخر و تلویزیون های بزرگ LCD با کانالهای شهری به میهمانان تور مالزی ارائه میدهد.اتاقهای مدرن هتل، به نمایشگر DVDD، حمام اختصاصی مرمری، پنجره بزرگ قدی با چشم انداز تماشایی شهر مجهز میباشند.از امکانات رفاهی هتل میتوان به سالن بدنسازی، دفتر خدمات مسافرتی، خدمات ماساژ و اتاقهای سونا مرکز آب گرم اشاره کرد.میهمانانتور مالزی میتوانند در رستوران های Harbour Grill، Oyster Bar و Checkerss، انواع خوراکهای آسیایی، بین المللی و محلی را میل نمایند. رستوران Glow Juice و تریای Kaspia نیز با سرو انواع نوشیدنی از میهمانان پذیرایی میکنند.هتل 200 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی Changi فاصله دارد. تور آنتالیا نوروز 96

 

هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور مالزی
هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی
هتل سری پاسیفیک کوالالامپور مالزی
هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی
هتل هیلتون کوالالامپور مالزی
هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی
هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر مالزی
هتل پارک رویال پنانگ مالزی
هتل رنسانس کوالالامپور مالزی
هتل کنکورد کوالالامپور مالزی
هتل گرند سیزن کوالالامپور مالزی
هتل فلامینگو کوالالامپور مالزی
هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی
هتل فلامینگو بای دی بیچ پنانگ مالزی
هتل داینستی کوالالامپور مالزی

 

تور لحظه آخری مالزی
تور ارزان مالزی
تور مالزی و سنگاپور
تور مالزی از شیراز
قیمت تور مالزی
تور مالزی از مشهد
تور مالزی از اصفهان
تور مالزی از کیش
نرخ تور مالزی
تورمالزی
تورهای مالزی
آفر تور مالزی
تور مالزی ارزان
تور مالزی چارتر
تور مالزی تابستان 95
تور مالزی شهریور 95
تور مالزی زمستان 95
تور مالزی نوروز 96
تور مالزی پاییز 95
تور مالزی مهر 95
تور مالزی آبان 95
تور مالزی آذر 95
تور مالزی دی 95
تور مالزی بهمن 95
تور مالزی اسفند 95

 



:: برچسب‌ها: هتل هیلتون سنگاپور مالزی,رزرو هتل هیلتون سنگاپور مالزی,قیمت هتل هیلتون سنگاپور مالزی,امکانات هتل هیلتون سنگاپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل گود وود پارک سنگاپور مالزی

این هتل 5 ستاره دارای امکانات نظیر رستوران, خدمات 24 ساعته در اتاق, کافی شاپ, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور,  خشکشویی, فروشگاه, نگهداری از کودک, بار, مرکز تجاری, اتاق های خانوادگی, تور مالزی نوروز 96 سالن همایش و کنفرانس, گاو صندوق در اتاق, محل کشیدن سیگار،استخر سرباز, ماساژ, محل بازی کودکان, سالن بدنسازی, باغ،اینترنت بیسیم رایگان در لابی, اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها،پارکینگ اتومبیل می باشد که مسافران تور مالزی می توانند با اقامت در هتل از این امکانات بهره مند شوند.

 

هتل دابلتری بای هیلتون کوالالامپور مالزی
هتل رویال چولان کوالالامپور مالزی
هتل سری پاسیفیک کوالالامپور مالزی
هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی
هتل هیلتون کوالالامپور مالزی
هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی
هتل ایستانا کوالالامپور سیتی سنتر مالزی
هتل پارک رویال پنانگ مالزی
هتل رنسانس کوالالامپور مالزی
هتل کنکورد کوالالامپور مالزی
هتل گرند سیزن کوالالامپور مالزی
هتل فلامینگو کوالالامپور مالزی
هتل سوئیت نوماد ساکسا مالزی
هتل فلامینگو بای دی بیچ پنانگ مالزی
هتل داینستی کوالالامپور مالزی

 

تور لحظه آخری مالزی
تور ارزان مالزی
تور مالزی و سنگاپور
تور مالزی از شیراز
قیمت تور مالزی
تور مالزی از مشهد
تور مالزی از اصفهان
تور مالزی از کیش
نرخ تور مالزی
تورمالزی
تورهای مالزی
آفر تور مالزی
تور مالزی ارزان
تور مالزی چارتر
تور مالزی تابستان 95
تور مالزی شهریور 95
تور مالزی زمستان 95
تور مالزی نوروز 96
تور مالزی پاییز 95
تور مالزی مهر 95
تور مالزی آبان 95
تور مالزی آذر 95
تور مالزی دی 95
تور مالزی بهمن 95
تور مالزی اسفند 95

 



:: برچسب‌ها: هتل گود وود پارک سنگاپور مالزی,رزروهتل گود وود پارک سنگاپور مالزی,قیمت هتل گود وود پارک سنگاپور مالزی,امکانات هتل گود وود پارک سنگاپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آسدم بیچ آنتالیا

این هتل یکی ازهتلهای 3 ستاره تاپ می باشد که به ساحل دریا مشرف می باشد.امکانات این هتل شامل ماساژ،سونا،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی و بخار،شیرجه،غواصی،ساحل اختصاصی،استخر سرپوشیده استخر سرباز (فصلی) امکانات برای ورزشهای آبی در سایتهایهتل می باشد از دیگر مزایای هتل وجود فروشگاههای متعدد در آن است همچنین وجود صرافی در هتل کار را بریا مسافران تور آنتالیا آسان کرده است.این هتل برای سرگرم کردن مسافران فعالیت هایی همچون پینگ پنگ،قایقرانی با  کانو،بیلیارد،پرتاپ دارت،موج سواری و غواصی را در نظر گرفته است. تور آنتالیا نوروز 96

هتل گورتاس آنتالیا

هتل هاستل اباد آنتالیا

هتل اوزکایماک کمر مارینا آنتالیا

هتل زل آنتالیا

هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

هتل کالیتسا لاکچری آنتالیا

هتل سواند آکوالند آنتالیا

هتل آسدم بیچ آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا
تور ارزان آنتالیا
قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا از تبریز
تور آنتالیا از مشهد
تورآنتالیا
تور آنتالیا ترکیه
تور آنتالیا استانبول
تور آنتالیا 95
تور آنتالیا نوروز 96
تور آنتالیا پاییز 95
تور آنتالیا آذر 95
تور آنتالیا زمستان 95
تور آنتالیا دی 95
تور آنتالیا بهمن 95
تور آنتالیا اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل آسدم بیچ آنتالیا,رزرو هتل آسدم بیچ آنتالیا,قیمت هتل آسدم بیچ آنتالیا,امکانات هتل آسدم بیچ آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل سواند آکوالند آنتالیا

اینهتل 5 ستاره در 1.5 کیل.متری مرکز شهر آنتالیا در ساحل کنیالیتی واقع شده است.دکوراسیون و نمای داخلی و خارجی هتل کاملا سفید است که شکوه خاصی را برای آن به ارمغان آورده است.فاصله این هتل زیبا تا فرودگاه آنتالیا 200 دقیقه می باشد که در صورت در خواست مسافران تور آنتالیا ترانسفر فرودگاهی ارائه می شود.این هتل مجلل دارای استخر آبی بزرگی به مساحت 11500 متر مربع می باشد که شامل 122 سرسره آبی،استخر موجوی،استخر کودکان می شود.همچنین از دیگر امکانات برای مسافران تور آنتالیا داشتن سالن ورزش مجهز،زمین تنیس و اسکوش می باشد. در رستوران های هتل انواع اسنک،غذاهای  مدیترانه ایی،غذاهای چینی و بین المللی سرو می شود.تور آنتالیا نوروز 96

هتل گورتاس آنتالیا

هتل هاستل اباد آنتالیا

هتل اوزکایماک کمر مارینا آنتالیا

هتل زل آنتالیا

هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

هتل کالیتسا لاکچری آنتالیا

هتل سواند آکوالند آنتالیا

هتل آسدم بیچ آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا
تور ارزان آنتالیا
قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا از تبریز
تور آنتالیا از مشهد
تورآنتالیا
تور آنتالیا ترکیه
تور آنتالیا استانبول
تور آنتالیا 95
تور آنتالیا نوروز 96
تور آنتالیا پاییز 95
تور آنتالیا آذر 95
تور آنتالیا زمستان 95
تور آنتالیا دی 95
تور آنتالیا بهمن 95
تور آنتالیا اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل سواند آکوالند آنتالیا,رزروهتل سواند آکوالند آنتالیا,قیمت هتل سواند آکوالند آنتالیا,امکانات هتل سواند آکوالند آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل کالیتسا لاکچری آنتالیا

اینهتل5 ستاره یکی از بهترین هتل های منطقه بلک آنتالیا محسوب می شود. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 35 کیلومتر و تا فرودگاه 27 کیلومتر است. این هتل زیبا و مجلل دارای 600 اتاق است که ازاین تعداد:502 اتاق آن از نوع استاندارد (حداکثر2++2 نفر) 18 سوئیت کنج. 63 اتاق خانواده،2 سوئیت ممتازو 1 کینگ سوئیت دارد و دارای 14 ویلا را دارا است.تمامی اتاق ها دارای نظیر مینی بار و میز بار. حمام .دستشوی سیستم تهویه مطبوع مرکزی تلفن مستقیم،تلویزیون LCD،ماهواره ،اینترنت،صندوق امانات الکترونیکی . یخچال می باشد.امکانات هتل شامل : رستوران ، گاو صندوق ، ساحل اختصاصی ، تراس ، باغچه ،فروشگاه ، بار ، تهویه هوا ، اتاق ویژه غیر سیگاریها ، روزنامه ، رستوران ، رستوران با غذای بین المللی ، رستوران ژاپنی ،رستوران چینی ، رستوران ایتالیایی،استخر رو باز ، استخر سرپوشیده، سرگرمی های آبی، پارک آبی ، استخر کودکان ، سرسره آبی ، کلاب شبانه ، تئاتر ، ساحل اختصاصی ، دارت ، بیلیارد ،زمین تنیس ، میز تنیس ، بازیهای کامپیوتری ، پینگ پنگ ، زمین والیبال ، زمین فوتبال ، باشگاه بدنسازی ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، کتابخانه ،جت اسکی،غواصی ،ماهیگیری،حمام ترکی،اسکواَش ، قایق رانی ،موج سواری،بولینگ و ... می شود که در صورت اقامت گردشگران تور آنتالیا در هتل می توانند از آن  استفاده نمایند.تور آنتالیا نوروز 96

هتل گورتاس آنتالیا

هتل هاستل اباد آنتالیا

هتل اوزکایماک کمر مارینا آنتالیا

هتل زل آنتالیا

هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

هتل کالیتسا لاکچری آنتالیا

هتل سواند آکوالند آنتالیا

هتل آسدم بیچ آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا
تور ارزان آنتالیا
قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا از تبریز
تور آنتالیا از مشهد
تورآنتالیا
تور آنتالیا ترکیه
تور آنتالیا استانبول
تور آنتالیا 95
تور آنتالیا نوروز 96
تور آنتالیا پاییز 95
تور آنتالیا آذر 95
تور آنتالیا زمستان 95
تور آنتالیا دی 95
تور آنتالیا بهمن 95
تور آنتالیا اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل کالیتسا لاکچری آنتالیا,rdlj هتل کالیتسا لاکچری آنتالیا,رزرو هتل کالیتسا لاکچری آنتالیا,امکانات هتل کالیتسا لاکچری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
1
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

اینهتل 3 ستاره دارای خدمات تبادل ارز نیز می باشد.در صورتی که میخواهید ریلکس کنید تراس برای حمام آفتاب آماده است.اتاقها، به سیستم تهویه مطبوع، مجهز میباشند.کارکنان پذیرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرین تور آنتالیا می باشند.یک  صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتومبیل کرایه نیز بنا به درخواست میهمانان، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنید.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.هتل همچنین دوچرخه به میهمانان اجاره میدهد.تور آنتالیا نوروز 96 موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.خدمات دوستانه کارکنان موجب شده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد.این هتل دارای ۱۵ اتاق می باشد.کافی شاپ هتل بصورت شبانه روز آماده پذیرایی است.اتاق های هتل دارای تراس هستند.

 

هتل گورتاس آنتالیا

هتل هاستل اباد آنتالیا

هتل اوزکایماک کمر مارینا آنتالیا

هتل زل آنتالیا

هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

هتل کالیتسا لاکچری آنتالیا

هتل سواند آکوالند آنتالیا

هتل آسدم بیچ آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا
تور ارزان آنتالیا
قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا از تبریز
تور آنتالیا از مشهد
تورآنتالیا
تور آنتالیا ترکیه
تور آنتالیا استانبول
تور آنتالیا 95
تور آنتالیا نوروز 96
تور آنتالیا پاییز 95
تور آنتالیا آذر 95
تور آنتالیا زمستان 95
تور آنتالیا دی 95
تور آنتالیا بهمن 95
تور آنتالیا اسفند 95

تور لحظه آخری آنتالیا
تور ارزان آنتالیا
قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا از تبریز
تور آنتالیا از مشهد
تورآنتالیا
تور آنتالیا ترکیه
تور آنتالیا استانبول
تور آنتالیا 95
تور آنتالیا نوروز 96
تور آنتالیا پاییز 95
تور آنتالیا آذر 95
تور آنتالیا زمستان 95
تور آنتالیا دی 95
تور آنتالیا بهمن 95
تور آنتالیا اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا,امکانات هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا,رزرو هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا,قیمت هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اوزکایماک کمر مارینا آنتالیا

این هتل 5 ستاره  تا ساحل مدیترانه ۱۰۰ متر فاصله دارد و دارای دو استخر در فضای باز با سرسره های آبی و هم چنین استخر کودکان می باشد. هتل دارای باشگاه ورزشی، حمام ترکی و استخر سرپوشیده است. اتاق های هتل دارای سرویس اینترنت بی سیم هستند. تمام اتاق های هتل Ozkaymak Marina مجهز به سیستم تهویه و دارای تلویزیون و ماهواره هستند. در اتاق ها بار هم وجود دارد. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز هستند. هتل دارای سه رستوران و یک بار است و انواع غذاهای مدیترانه ای و نوشیدنی های مختلف را برای میهمانان تور آنتالیا هتل سرو می کند. میهمانان تور آنتالیا هتل می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل زمین تنیس، سالن بیلیارد و یا سونا و جکوزی هتل استفاده کنند و اوفات خوشی را در این هتل داشته باشند. هتل دارای امکانات تفریحی مخصوص کودکان هم می باشد. این هتل تا فرودگاه آنتالیا ۶۲ کیلومتر فاصله دارد و برای استفاده از سرویس ترانسفر فرودگاهی باید هزینه جداگانه پرداخت کرد.تور آنتالیا نوروز 96

هتل گورتاس آنتالیا

هتل هاستل اباد آنتالیا

هتل اوزکایماک کمر مارینا آنتالیا

هتل زل آنتالیا

هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

هتل کالیتسا لاکچری آنتالیا

هتل سواند آکوالند آنتالیا

هتل آسدم بیچ آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا
تور ارزان آنتالیا
قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا از تبریز
تور آنتالیا از مشهد
تورآنتالیا
تور آنتالیا ترکیه
تور آنتالیا استانبول
تور آنتالیا 95
تور آنتالیا نوروز 96
تور آنتالیا پاییز 95
تور آنتالیا آذر 95
تور آنتالیا زمستان 95
تور آنتالیا دی 95
تور آنتالیا بهمن 95
تور آنتالیا اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل اوزکایماک کمر مارینا آنتالیا,رزرو هتل اوزکایماک کمر مارینا آنتالیا,امکانات هتل اوزکایماک کمر مارینا آنتالیا,قیمت هتل اوزکایماک کمر مارینا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل هاستل اباد آنتالیا

این مهمانسرا یک اقامت مقرون به صرفه را برای مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد.دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.کارکنان خوب و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند.اين مهمانسراتور آنتالیا نوروز 96داراي 144 اتاق مي باشد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند.يک صرافي نيز درهتل وجود دارد.در باغ هتل استراحت کنيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان تور آنتالیا اجاره ميدهد.

هتل گورتاس آنتالیا

هتل هاستل اباد آنتالیا

هتل اوزکایماک کمر مارینا آنتالیا

هتل زل آنتالیا

هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

هتل کالیتسا لاکچری آنتالیا

هتل سواند آکوالند آنتالیا

هتل آسدم بیچ آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا
تور ارزان آنتالیا
قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا از تبریز
تور آنتالیا از مشهد
تورآنتالیا
تور آنتالیا ترکیه
تور آنتالیا استانبول
تور آنتالیا 95
تور آنتالیا نوروز 96
تور آنتالیا پاییز 95
تور آنتالیا آذر 95
تور آنتالیا زمستان 95
تور آنتالیا دی 95
تور آنتالیا بهمن 95
تور آنتالیا اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل هاستل اباد آنتالیا,بهترین هتل هاستل اباد آنتالیا,رزرو هتل هاستل اباد آنتالیا,قیمت هتل هاستل اباد آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل گورتاس آنتالیا

این هتل 3 ستاره به تازگی مورد بازسازی واقع شده است و 4 کیلومتر با ساحل تور آنتالیا نوروز 96 کنیالیتی فاصله دارد.هتل دارای اتاق های ساده می باشد،پذیرش هتل به ضورت 244 ساعته می باشد،هتل دارای رستوران با منوی غذاهای ترکی می باشد، قیمت تور آنتالیااینترنت در لابی و اتاقها،هنگام گردش و تفریح، دروازه هادریان که در مرکز شهر قرار دارد، کمتر از 2 کیلومتر تا هتل گورتاس فاصله دارد.هتل به مسافران تور آنتالیا خودرو کرایه می دهد و مهمانان آنتالیا می توانند از پارکینگ هتل استفاده کنند.

هتل گورتاس آنتالیا

هتل هاستل اباد آنتالیا

هتل اوزکایماک کمر مارینا آنتالیا

هتل زل آنتالیا

هتل وایت گاردن پنشن آنتالیا

هتل کالیتسا لاکچری آنتالیا

هتل سواند آکوالند آنتالیا

هتل آسدم بیچ آنتالیا

تور لحظه آخری آنتالیا
تور ارزان آنتالیا
قیمت تور آنتالیا
تور آنتالیا از تبریز
تور آنتالیا از مشهد
تورآنتالیا
تور آنتالیا ترکیه
تور آنتالیا استانبول
تور آنتالیا 95
تور آنتالیا نوروز 96
تور آنتالیا پاییز 95
تور آنتالیا آذر 95
تور آنتالیا زمستان 95
تور آنتالیا دی 95
تور آنتالیا بهمن 95
تور آنتالیا اسفند 95



:: برچسب‌ها: هتل گورتاس آنتالیا,رزرو هتل گورتاس آنتالیا,قیمت هتل گورتاس آنتالیا,امکانات هتل گورتاس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی یک جزیره بسیار زیبا با ساحلی شنی و تخته سنگهای بزرگ مکانی مکانی مناسب برای شنا و گرفتن حمام آفتاب برای مسافران تور کیش است . تور کیش از اصفهان این جزیره از نظر سیاحت و ایرانگردی از زیر مجموعه های کیش است در حد فاصل بین دو جزیره کیش و لاوان قرار گرفته است.جمعیت این جزیره کمتر است.تور کیش هتل داریوشجمعیت این جزیره دارای رستوران، کافی شاپ، پیست پیاده روی، خودرو های شاسی بلند و موتورهای سه چرخ برای گشت در جزیره است.

 

هتل آپارتمان شباویز کیش 

هتل ترنج کیش

هتل قائم کیش

هتل لوتوس کیش

تور کیش نوروز 96
تور کیش ارزان
تور لحظه آخری کیش
تور دقیقه نود کیش
تور کیش از شیراز
تور کیش از مشهد
تور کیش از کرمانشاه
تور کیش از اصفهان
قیمت تور کیش
نرخ تور کیش
آفر تور کیش
تور کیش از تبریز
تورکیش
تورهای کیش
تور کیش 95
تور کیش هتل داریوش
تور کیش هتل شایگان
تور کیش هتل ترنج
تور کیش پاییز 95
تور کیش دی 95
تور کیش بهمن 95
تور کیش اسفند 95
تور کیش زمستان 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش شهریور 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش مهر 95
تور کیش آبان 95
تور کیش آذر 95



:: برچسب‌ها: جزیره هندورابی کیش,جزیره های اطراف کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های تاریخی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران پدیده شاندیز کیش

رستوران پدیده شاندیز کیش

این رستوران یکی از رستوران های باشکوه جزیره کیش به شمار می رود که غذاهای لذیذ و متنوع روز به روز به روز آن را معروف تر کرده است. این رستوران در سال 1389 افتتاح شد و بزرگ ترین رستوران سرپوشیده دنیا لقب گرفت در رو به روی آن یک لنگر 100 تنی قرار دارد که طی مدت 35 روز ساخته شده و در کتاب رکورد های گینس به ثبت رسیده است.  تور کیش ارزان به همین علت پدیده شاندیز علاوه بر رستوران یکی از جاذبه های گردشگری تور کیش ارزان جزیره کیش به شمار می رود که روزانه پذیرای تعداد بسیاری از گردشگران تور کیش می باشد . انواع غذاهای با کیفیت ، محیط زیبا و خانوادگی و سرویس دهی کامل و منظم توسط پرسنل با اخلاق رستوران ، محبوبیت آن را چندین برابر کرده است .

 

هتل آپارتمان شباویز کیش 

هتل ترنج کیش

هتل قائم کیش

هتل لوتوس کیش

تور کیش نوروز 96
تور کیش ارزان
تور لحظه آخری کیش
تور دقیقه نود کیش
تور کیش از شیراز
تور کیش از مشهد
تور کیش از کرمانشاه
تور کیش از اصفهان
قیمت تور کیش
نرخ تور کیش
آفر تور کیش
تور کیش از تبریز
تورکیش
تورهای کیش
تور کیش 95
تور کیش هتل داریوش
تور کیش هتل شایگان
تور کیش هتل ترنج
تور کیش پاییز 95
تور کیش دی 95
تور کیش بهمن 95
تور کیش اسفند 95
تور کیش زمستان 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش شهریور 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش مهر 95
تور کیش آبان 95
تور کیش آذر 95



:: برچسب‌ها: رستوران پدیده شاندیز کیش,بهترین رستوران های کیش,نرخ رستوران های کیش,مجلل تریت رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران آسیا کلاسیک کیش :

در این رستوران هم همانند دیگر رستوران های جزیره کیش علاوه بر غذاهای خوش طعم ایرانی غذاهای دریایی هم سرو می شود که دارای کیفیت بالایی می باشد این رستوران دارای محیطی آرام و زیبا می باشد .سرو غذا به همراه موسیقی زنده می باشد که برای گردشگران تور کیش فضای متبوعی را ایجاد می کند البته به نسبت کیفیت غذا و فضای زیبای رستوران قیمت غذاهای بالاتر از رستوران های دیگر جزیره می باشد.

 

 

هتل آپارتمان شباویز کیش 

هتل ترنج کیش

هتل قائم کیش

هتل لوتوس کیش

تور کیش نوروز 96
تور کیش ارزان
تور لحظه آخری کیش
تور دقیقه نود کیش
تور کیش از شیراز
تور کیش از مشهد
تور کیش از کرمانشاه
تور کیش از اصفهان
قیمت تور کیش
نرخ تور کیش
آفر تور کیش
تور کیش از تبریز
تورکیش
تورهای کیش
تور کیش 95
تور کیش هتل داریوش
تور کیش هتل شایگان
تور کیش هتل ترنج
تور کیش پاییز 95
تور کیش دی 95
تور کیش بهمن 95
تور کیش اسفند 95
تور کیش زمستان 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش شهریور 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش مهر 95
تور کیش آبان 95
تور کیش آذر 95



:: برچسب‌ها: رستوران آسیا کلاسیک کیش,بهترین رستوران های کیش,رزرو رستوران در کیش,معروف ترین رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
1
نوشته شده توسط : پناهی نیا

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش
اين بازار در سال 1391 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی،  تور کیش نوروز 96صنایع دستی و گردشگری و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح گردید و به عنوان یک مرکز خرید زیبا در کیش رقم خورد. این مجموعه در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در 2 طبقه ساخته شده که دارای 110 واحد تجاری و خدماتی است تور کیش زمستان 95 و با وجود رستورانهایی در طبقه بالایی آن و نزدیکی با ساحل دامون محبوبیت زیادی بین شهروندان و گردشگران تور كيش را دارا میباشد

بازار دامون کیش

بازار دامون کیش

 

هتل آپارتمان شباویز کیش 

هتل ترنج کیش

هتل قائم کیش

هتل لوتوس کیش

تور کیش نوروز 96
تور کیش ارزان
تور لحظه آخری کیش
تور دقیقه نود کیش
تور کیش از شیراز
تور کیش از مشهد
تور کیش از کرمانشاه
تور کیش از اصفهان
قیمت تور کیش
نرخ تور کیش
آفر تور کیش
تور کیش از تبریز
تورکیش
تورهای کیش
تور کیش 95
تور کیش هتل داریوش
تور کیش هتل شایگان
تور کیش هتل ترنج
تور کیش پاییز 95
تور کیش دی 95
تور کیش بهمن 95
تور کیش اسفند 95
تور کیش زمستان 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش شهریور 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش مهر 95
تور کیش آبان 95
تور کیش آذر 95



:: برچسب‌ها: بازار دامون کیش,مراکز خرید کیش,جاذبه های گردشگری کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران سورینت كوه نور کیش

رستوران سورینت كوه نور کیش

رستوران سورینت كوه نور کیش تور لحظه آخری کیش در فضایی متفاوت در دل كوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی فوق العاده زیبا در كنار هتل بین‌المللی سورینت صدف قرار دارد. مجموعه رستوران كوه نور به وسعت بیش از ششصد مترمربع در داخل این کوه عظیم بنا گردیده است و دارای تجهیزات بسیار كاملی می باشد که به منظور برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ از آن استفاده می گردد، در طبقه بالای آن كافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌كننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع وجود دارد که عظمت این كوه استثنایی را تكمیل می‌كند. تور دقیقه نود کیش

رستوران سورینت كوه نور کیش

میهمانان تور کیش در رستوران كوه نور می‌توانند با پرداخت مبلغی یكسان (30.000 تومان به علاوه ی ۱۵% سرویس) یكی از انواع غذاهای فرنگی (ماهی، میگو، استیك) را انتخاب نمایند، نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز به همراه غذا می باشد. از دیگر امتیازات این رستوران می توان به موسیقی زنده، فضا و دكوراسیون زیبا و خدمات عالی اشاره کرد.تور کیش نوروز 96

ساعات کاری این رستوران ظهرها برای صرف ناهار از ساعت 12 ظهر تا 3 بعدازظهر می باشد و برای صرف شام این رستوران  از ساعت 8 تا 12 شب پذیرای شما میهمانان گرامی تور کیش خواهد بود.

رستوران سورینت كوه نور کیش

رستوران سورینت كوه نور کیش

تلفن رستوران

  • ۴۴۲۴۸۰۹ (۰۷۶۴)

آدرس رستوران سورینت کوه نور کیش

  •  میدان امیركبیر، روبروی دانشگاه كیش، جنب هتل بین المللی سورینت صدف

 

هتل آپارتمان شباویز کیش 

هتل ترنج کیش

هتل قائم کیش

هتل لوتوس کیش

تور کیش نوروز 96
تور کیش ارزان
تور لحظه آخری کیش
تور دقیقه نود کیش
تور کیش از شیراز
تور کیش از مشهد
تور کیش
تور كيش
تور کیش از کرمانشاه
تور کیش از اصفهان
قیمت تور کیش
نرخ تور کیش
آفر تور کیش
تور کیش از تبریز
تورکیش
تورهای کیش
تور کیش 95
تور کیش هتل داریوش
تور کیش هتل شایگان
تور کیش هتل ترنج
تور کیش پاییز 95
تور کیش دی 95
تور کیش بهمن 95
تور کیش اسفند 95
تور کیش زمستان 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش شهریور 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش مهر 95
تور کیش آبان 95
تور کیش آذر 95



:: برچسب‌ها: رستوران سورینت كوه نور کیش,بهترین رستوران های کیش,رستوران در کیش,مجلل ترین رستور ان های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل لوتوس کیش

این هتل سه ستاره که مانند سبک های قدیمی در دوره هخامنشیان طراحی شده است بسیار زیبا و تمیز استو در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است هتل لوتوس کیش در سال 900 تاسیس گردید این هتل بین المللی دارای لابی به  مساحت هزار متر مربع است رستوران هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را ارئه میدهد.هتل دارای دو آسانسور،مینی بار و کافی شاپ است و هتل لوتوس کیش دارای 72 اتاق است .فضای سبز و باغ این هتل مساحتی به اندازه 12000 متر مربع نیز دارد.هتل لوتوس در قدیم به نام هتل لاله بود است که هتل بازسازی شده و در سال 90 گشایش یافت

هتل لوتوس کیش

 

 

هتل آپارتمان شباویز کیش 

هتل ترنج کیش

هتل قائم کیش

هتل لوتوس کیش

تور کیش نوروز 96
تور کیش ارزان
تور لحظه آخری کیش
تور دقیقه نود کیش
تور کیش از شیراز
تور کیش از مشهد
تور کیش
تور كيش
تور کیش از کرمانشاه
تور کیش از اصفهان
قیمت تور کیش
نرخ تور کیش
آفر تور کیش
تور کیش از تبریز
تورکیش
تورهای کیش
تور کیش 95
تور کیش هتل داریوش
تور کیش هتل شایگان
تور کیش هتل ترنج
تور کیش پاییز 95
تور کیش دی 95
تور کیش بهمن 95
تور کیش اسفند 95
تور کیش زمستان 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش شهریور 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش مهر 95
تور کیش آبان 95
تور کیش آذر 95



:: برچسب‌ها: هتل لوتوس کیش,رزرو هتل لوتوس کیش,قیمت هتل لوتوس کیش,امکانات هتل لوتوس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
1
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل داریوش کیش

 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد . این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران عزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

هتل آپارتمان شباویز کیش 

هتل ترنج کیش

هتل قائم کیش

هتل لوتوس کیش

تور کیش نوروز 96
تور کیش ارزان
تور لحظه آخری کیش
تور دقیقه نود کیش
تور کیش از شیراز
تور کیش از مشهد
تور کیش
تور كيش
تور کیش از کرمانشاه
تور کیش از اصفهان
قیمت تور کیش
نرخ تور کیش
آفر تور کیش
تور کیش از تبریز
تورکیش
تورهای کیش
تور کیش 95
تور کیش هتل داریوش
تور کیش هتل شایگان
تور کیش هتل ترنج
تور کیش پاییز 95
تور کیش دی 95
تور کیش بهمن 95
تور کیش اسفند 95
تور کیش زمستان 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش شهریور 95
تور کیش تابستان 95
تور کیش مهر 95
تور کیش آبان 95
تور کیش آذر 95



:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,رزرو هتل داریوش کیش,قیمت هتل داریوش کیش,امکانات هتل داریوش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران پنگوئن کیش

رستوران و چایخانه پنگوئن کیش دارای یک محیط سنتی و غذاهای ایرانی و دریایی بی نظیر است که دارای کارکنان بسیار مهربان و خوش برخورد است که مسافران تور کیش می توانند لحظات خوبی را در کنار دوستان و خانواده خود آنجا سپری نمایند.

 


:: برچسب‌ها: رستوران پنگوئن کیش,رستوران های کیش,بهترین رستوران های کیش,مجلل ترین رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

سواحل نقره فام کیش

این ساحل نقره ای،آسمانی آبی، آبهایی نیلگون، آفتابی درخشان، هوایی پاک و آرامشی بی نظیر جزیره کیش را به مروارید  خلیج فارس تبدیل کرده که بازدید کنندگان تور کیش نیز خیلی از این ساحل دیدن میکنند.خاک کیش دارای ساختی مرجانی میباشد با رنگ نقره فام که در آفتاب درخشندگی خیره کننده دارد که جلب توجه مسافران تور کیش است.آب دریا در ساحل این جزیره شفاف و روشن است و تا فاصله‌ای دور می توان کف دریا را به راحتی تماشا کرد.کارشناسان این خاصیت را به وجود مرجان ها میدانند و معتقدند که مرجان‌ها به صورت طبیعی موجب تصفیه آب و شفافیت و زیبایی سواحل جزیره هستند.کیش به نسبت وسعت خود دارای یکی از وسیع ترین ساحل هاست و در دنیا کمتر ساحلی را می توان یافت که به وسعت سواحل کیش قابل استفاده باشد و مسافران تور کیش  بتوانند با آرامش و دور از غوغاهای سواحل معروف در آن به استراحت بپردازند.

 


:: برچسب‌ها: سواحل نقره فام کیش,دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,جاذبه های توریستی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1395 | نظرات ()