دیدنی های دبی
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پارک آبی آتلانتیس دبی

در بخش خارجی و ساحلی هتل آتلانتیس بزرگترین و مهیج ترین پارک آبی به نام آتلانتیس واقع وجود دارد که بسیاری از گردشگران به خاطر وجود این پارک آبی در هتل آتلانتیس اقامت می گیرند. این پارک دارای بخش های نفاوت و منحصر به فردی است که هر کدام دارای جذابیت هستند. قسمت های اصلی این پارک شامل سرزمین دلفین ها و شیر های دریایی، رستوران و کافه،فروشگاه های مختلف، وسابل بازی بلیط دبی تابستان 98 و غواصی، آکواریوم و بخش مختص کودکان و ... می باشد. 

مسافرین تور دبی که به دنبال ماجراجویی و هیجان هستند بهتربن جا برای حس اینها پارک آبی آتلانتیس می باشد.

 

 

پارک آبی آتلانتیس دبی

 

پارک آبی آتلانتیس دبی


بالیوود پارک دبی

یکی از تفریحاتی که به تازگی در شهر دبی افتتاح گریده مجموعه تم پارک ریور لند است که سه پارک مختلف را پوشش می دهد که یکی از آنها بالیوود پارک است که از فیلم های برتر هندی ایده گرفته است. در این پارک چیزهای نختلفی آماده برای کشف کردن هستند. امکاناتی که در پارک بالیوود وجود دارد شامل رستوران، مغازه های مختلف با خوراکی و آبمیوه های خوشمزه، سالن های مجزا برای رقص هندی، سالن های تئاتر و وسیله ای برای حمل و نقل و اکتشافات در این دنیای رنگارنگ. 

همه روزه مسافرین تور دبی با هر سنی می توانند از ظهر تا 2 تور کیش بامداد به بالیوود پارک بیاید و از زیبایی ها و تفریحاتش لذت ببرند.

 

 

بالیوود پارک دبی

 

بالیوود پارک دبی


تور هلیکوپتر سواری دبی

یکی از تفریحات و جاذبه های توریستی دبی، تور هلیکوپتر می باشد که مسافرین عزیز با هر سنی می توانند به مدت 15 الی 20 دقیقه بر فراز آسمان شهر دبی پرواز کنند و روزی خاطره انگیز را برای خود بسازند. مکان هایی که هلیکوپتر از فراز آنها عبور خواهد کرد شامل جزایر نخلی پالم، ساحل جمیرا، آسمان خراش های زیبا، برج خلیفه و ساحل زیبای خلیج فارس می باشد.

از شرایط این پراواز می توان به ثبت نام از قبل، به همراه داشتن کپی گذرنامه به دلایل امنیتی، ممنوع بودن عکاسی و حضور از 45 دقیقه قبل از پرواز در محل پرواز اشاره نمود. مسافرین عزیز تور دبی می توانند از این تور استفاده نمایند و روزی خوش را برای خود و خانواده رقم زنند.

 

 

تور هلیکوپتر سواری دبی

 

تور هلیکوپتر سواری دبی


VR Park  دبی

در مرکز خرید بزرگ دبی مال به تازگی پارکی احداث شده به نام پارک واقعیت مجازی که حس تجربه در دنیای مجازی با دستگاه های خاص را می توان تجربه کرد. در VR Park که مساحتی هفت هزار متر مربع دارد، امکاناتی فراهم شده مسافرین عزیز تور دبی به همراه خانواده و دوستان خود حس هیجان و تجربه ای جدید برای تماشای فیلم ها و بازی های مجازی VR داشته باشند.

از ویژگی های این پارک می توان به وجود ترنی مهیج اشاره نمود که بسیار هیجان تور کیش انگیز می باشد. همچنین این پارک دارای 8 تجربه دنیای مجاری است که هر کدام جذابیت ویژه خود را دارند. اخیرا نیز دستگاه جدیدی به تام STARVR به آنها اضافه شده که نسبت به باقی دستگاه ها و دنیاها مهیج تر می باشد و مسافرین عزیز که به دنبال تجربه های نو هستند حتما از VR Park دبی دیدن نمایند.

 

VR Park  دبی

 

VR Park  دبی

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,جاذبه های توریستی دبی,مکان های گردشگری دبی,تفریحات لاکچری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: