نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کمر شهر آنتالیا است تور آنتالیا بهار 97که خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. درست در مقابل این هتل ساحل شنی اختصاصی آن قرار گرفته است که در آن صندلی های مخصوص حمام آفتاب وجود دارند.تور آنتالیا خرداد 97در اطراف هتل باغ زیبایی پوشیده از درختان نخل قرار دارد که از همه ی اتاق ها قابل مشاهده است. هتل رینگ بیچ دارای 218 اتاق با امکانات بالکن، تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام ، اینترنت و تلفن برای شما مسافران تور آنتالیا است. رستوران هتل رینگ بیچ به صورت بوفه است و یک اسنک بار نیز در کنار ساحل وجود دارد. هم چنین 4 کافه با سرو نوشیدنی های محلی وتور آنتالیا فروردین 97 بین المللی در هتل وجود دارند. هتل رینگ بیچ دارای امکانات تفریحی متنوعی مانند استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، تور آنتالیا اردیبهشت 97حمام ترکی، پینگ پنگ، ژیمناستیک، ایروبیک و تیم نمایش را دارا است. این هتل در 31 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و استفاده از سرویس شاتل فرودگاهی همراه با هزینه برای شماتور آنتالیا تابستان 97 امکانپذیر خواهد بود.

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا


هتل رویال سگینوس آنتالیا

هتل رویال سگینوس یکی از هتل های 5 ستاره منطقه لارا آنتالیا است تور آنتالیا بهار 97که به تازگی و در سال 2017 افتتاح شده است. این هتل بسیار زیبا و لوکس و با طراحی بسیار متفاوت است و قطعا نظر شما مسافران تور آنتالیا را به خود جلب خواهد کرد. خدمات هتل رویال سگینوس به صورت UALL به شما عزیزان ارائه می شود. فاصله هتل از ساحل صفر نیست اما یک مسیر پیاده روی اختصاصی تا ساحل وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.تور آنتالیا فروردین 97 هتل دارای 498 اتاق استاندارد و خانوادگی است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، چای ساز، اینترنت و بالکن هستند. رستوران اصلی هتلتور آنتالیا تابستان 97 به سبک بوفه است و چندین رستوران آلاکارته با سرو غذاهای اقصی نقاط جهان نیز در هتل وجود دارند. استخرهای روباز این هتل در تمامی فصل های سال قابل استفاده هستند و درکنار آن ها پارک آبی تور آنتالیا خرداد 97با چندین سرسره نیز وجود دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به سونا، جکوزی، حمام ترکی، اسپا، سالن بدنسازی، بسکتبال، تنیس، والیبال تور آنتالیا اردیبهشت 97و ... اشاره کرد. 

هتل رویال سگینوس آنتالیا

هتل رویال سگینوس آنتالیا

هتل رویال سگینوس آنتالیا

 


هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

هتل اوزکایماک فالز یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کنیالتی آنتالیا است. تور آنتالیا بهار 97این هتل در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای 200 متر ساحل شنی اختصاصی می باشد. این هتل خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای ساختمانی 15 طبقهتور آنتالیا اردیبهشت 97 است و دارای 342 اتاق و سوئیت است که امکانات بالکن، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، حمام و اینترنت را ارائه می دهند. هتل دارای 3 رستوران و 3 تور آنتالیا خرداد 97کافی شاپ با منوهای متنوع از غذاهای اقصی نقاط جهان می باشد. از دیگر امکانات هتل اوزکایماک فالز می توان به استخر روباز و سرپوشیده، استخر کودکان، زمین تنیس، بیلیارد، باشگاه تور آنتالیا فروردین 97بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، باشگاه کودکان و ... اشاره تور آنتالیا تابستان 97کرد.

هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

هتل اوزکایماک فالز آنتالیا


هتل آکا آلیندا آنتالیا

هتل آکا آلیندا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کمر آنتالیا است. این هتل تور آنتالیا بهار 97در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای 120 متر ساحل شنی اختصاصی است. هتل در زمینی به مساحت 32000 متر مربع قرار گرفته است و خمدات خود را به صورت ALL به شما مهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای 401 اتاق و سوئیت است که دارای دکوراسیون بسیار زیبا و امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، بالکن و حمام هستند. هتل دارای تور آنتالیا تابستان 97رستوران اصلی ، یک اسنک بار و  سه رستوران آلاکارته با منوی غذاهای فرانسوی، دریایی و سنتی ترکی است. هم چنین 5 کافیتور آنتالیا اردیبهشت 97 شاپ در مکان های مختلف هتل وجود دارند.تور آنتالیا فروردین 97 از دیگر امکانات هتل می توان به استخر ، پارک آبی، سونا، جکوزی، مرکز تناسب، موج سواری، تنیس روی میز، فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، جت اسکیتور آنتالیا خرداد 97 ، کلاب کودکان و ... اشاره کرد.

هتل آکا آلیندا آنتالیا

هتل آکا آلیندا آنتالیا

هتل آکا آلیندا آنتالیا


هتل رد استارز آنتالیا

هتل رد استارز یکی از هتل ها 3 ستاره منطقه کمر آنتالیا است که تور آنتالیا بهار 97حدود 300 متر تا ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله دارد. این هتل دارای 38 اتاق است و خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. رسوران هتل به سبک بوفه است تور آنتالیا خرداد 97و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را ارائه می دهد هم چنین کافی شاپ روباز هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا 29 کیلومتر وتور آنتالیا تابستان 97 تا فرودگاه 43 کیلومتر است که با پرداخت هزینه اضافی می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل رد استارز می توان تور آنتالیا اردیبهشت 97به استخر روباز، دارت، پینگ پنگ، اینترنت بی سیم رایگان،تور آنتالیا فروردین 97 نمایش شبانه و ... اشاره کرد. 

هتل رد استارز آنتالیا

هتل رد استارز آنتالیا



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,درباره هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کنیالتیتور آنتالیا فروردین 97 آنتالیا است که در 30 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود 60 کیلومتر فاصله دارد. هتل اونکل رزیدنس در زمینی به مساحت 13000 متر مربع بنا شده و دارای 5 ساختمان 4 طبقه برایتور آنتالیا تابستان 97 اقامت شما مسافران گرامی تور آنتالیا می باشد. هتل تا ساحل دریای مدیترانه تنها 1 کیلومتر فاصله داشته و خدمات خود را به صورت ALL به شما مهمانان گرامی ارائه می دهد. اطراف ساختمان های هتل را باغ زیبایی احاطه کرده است و در مقابل آن ها یک استخر بسیار بزرگ برای تمامی فصل ها وجود دارد. واحدهای اقامتی این هتل به صورت آپارتمان هستندتور آنتالیا خرداد 97 که حتی دارای آشپزخانه نیز می باشند. امکانات دیگری مانند تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، بالکن و حمام با لوازم بهاشتی نیز در این واحدها وجود دارد. در رستوران و اسنک بار هتل اونکل رزیدنستور آنتالیا اردیبهشت 97 انواع غذاهای ترکی، بین المللی و فست فود سرو می شوند. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین بسکتبال، والیبال، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

 

 


هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا

هتل پمار بیچ ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره منطقه سیده آنتالیا است که در سال 2004 افتتاح شد. این هتل در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل در فاصله 96 کیلومتری مرکز آنتالیا و 90 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است. سرویس تور آنتالیا تابستان 97دهی این هتل به صورت UALL می باشد و امکانات این هتل به صورت رایگان به شما مسافرانتور آنتالیا ارائه می شود. در این هتل 536 اتاق وجود دارد که تور آنتالیا فروردین 97دارای امکانات بالکن، تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و تلفن می باشد. در این هتل یک رستوران اصلی ، یک رستوران ساحلی و دو اسنک بار می باشد و برای صرف قهوه و نوشیدنی میتور آنتالیا خرداد 97 توانید از 4 کافی شاپ این هتل استفاده کنید. در هتل پمار بیچ هر شب برنامه های تفریحی انجام می شود. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، زمین تنیس، سونا، ماساژ، حمام ترکیتور آنتالیا اردیبهشت 97، جکوزی، ساحل اختصاصی و ... اشاره کرد.

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا

 


هتل پرسا دی فینیکا آنتالیا

هتل پرسا دی فینیکا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه فینیکه آنتالیا است که در کنار ساحل دریای تور آنتالیا خرداد 97مدیترانه قرار گرفته است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی درست در مقابل خود می باشد و خدمات خود را به صورت ALL  به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای 297 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، دلوکس و سوئیت می باشد که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، بالکن، صندوق امانات و تلفن می باشند. هتل دارای دو رستوران است تور آنتالیا اردیبهشت 97که یکی از آن ها غذاهای بین المللی و دیگری غذاهای ترکی سرو می کند. در کافه های این رستوران انواع کوکی و قهوه های ترکی سرو تور آنتالیا فروردین 97می شود. برنامه نمایش، آواز و موسیقی زنده هرشب در این هتل برگزار می شود. در محوطه هتل یک باغ زیبا وجود دارد که در میان آن یک استخر روباز قرار گرفته است. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین فوتبال، تور آنتالیا تابستان 97بسکتبال، مینی گلف، تنیس، زمین بازی کودکان، سونا، جکوزی، حمام ترکی و ... اشاره کرد.

هتل پرسا دی فینیکا آنتالیا

هتل پرسا دی فینیکا آنتالیا

هتل پرسا دی فینیکا آنتالیا


هتل گلوریا سرنیتی ریزورت آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی یکی از هتل های منطقه بلک آنتالیا است که در سال 2007 بنا شده است. این هتل در کنار رود آکیسو و در میان درختان انبوه قرار گرفته است. هتل در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل در فاصله 55 کیلومتری مرکتور آنتالیا فروردین 97 آنتالیا و 45 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است. هتل دارای 369 اتاق، سوئیت و ویلا است که ویلاها به صورت بسیار زیبایی در کنار رودخانه قرار گرفته اند. در واحدهای اقامتی این هتل امکاناتیتور آنتالیا خرداد 97 مانند یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و بالکن وجود دارند. هتل دارای یک رستوران اصلی، 4 رستوران آلاکارته و سه استک رستوران است. هم چنین 6 کافیتور آنتالیا اردیبهشت 97 شاپ در این هتل وجود دارند. خدمات این هتل به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود. چندین استخر روباز در این هتل وجود دارد که برخی از آن ها تمامی فصول سال قابل استفاده هستند. از دیگر امکانات هتل می توان استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، زمین تنیس، بولینگ، تیم انیمیشن ، آواز و ... اشارهتور آنتالیا تابستان 97 کرد.

هتل گلوریا سرنیتی ریزورت آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی ریزورت آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی ریزورت آنتالیا


هتل کرمان بلازور آنتالیا

هتل کرمان بلازور یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس منطقه بلک آنتالیا می باشد. این هتل مجلل در زمینی به مساحت بیش از 40000 متر مربع بنا شده است و معماری بیار جالب و شگفت انگیزی دارد. هتل در سال 2013 افتتاح شده است و دارای چندین ساختمان اقامتی می باشد. در مجموع هتل دارای 480 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی و اتاق های ویژه معلولین است که این اتاق ها برای شما مهمانان تور آنتالیا دارای امکانات بالکن، تلویزیون، مینی بار، تور آنتالیا خرداد 97اینترنت، تهویه مطبوع و حمام هستند. خدمات هتل به صورت ALL ارائه می شود و علاوه بر رستوران اصلی هتل که به سلک بوفه است سه رستوران آلاکارته با سروتور آنتالیا فروردین 97 غذاهای عثمانی، آسیایی و مدیترانه ای نیز در هتل کرمان بلازور قرار دارند. هتل دارای چندین استخر روباز در محوطه خود است که در کنار آن ها 9 سرسره آبی قرار دارد. هم چنین برای کودکان نیز استخرتور آنتالیا اردیبهشت 97 و سرسره های مخصوص در نظر گرفته شده است. هتل در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار داشته و دارای 300 متر ساحل شنی اختصاصی می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه 45 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل کرمان بلازور می توان به زمین تنیس، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، کریکت، واترپلو، تیراندازی، قایق سواری،تور آنتالیا تابستان 97 جت اسکی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و ... اشاره کرد.

هتل کرمان بلازور آنتالیا

هتل کرمان بلازور آنتالیا

هتل کرمان بلازور آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,درباره هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آپارتمان پارمیس شیراز

هتل تک ستاره پارمیس شیراز در میدان شهرتور شیراز اردیبهشت 97داری این شهر قرار دارد. این هتل تور شیراز فروردین 97در نزدیکی مجموعه وکیل قرار داشته و به دیگر جاذبه های شهر نظیر نارنجستان قوام، حافظیه و باغ ارم نیز نزدیک است. هتل در دو طبقه ساخته شده و دارای 13 واحد اقامتی است که به مسافران تور شیراز امکاناتی مانند صبحانه، مینی بار غیر رایگان، سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت است. از دیگر امکانات هتل برای مسافرانتور شیراز تابستان 97 تور شیراز می توان به صندوقتور شیراز بهار 97 امانات، لابی، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و پارکینگ سرپوشیده تور شیراز خرداد 97اشاره کرد.

هتل آپارتمان پارمیس شیراز

هتل آپارتمان پارمیس شیراز

هتل آپارتمان پارمیس شیراز


هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

هتل 3 ستاره جهانگردی تخت جمشید در مرودشت شیراز و در کیلومتر دوم جاده تخت تور شیراز بهار 97جمشید قرار دارد. هتل به صورت ویلایی و در میان یک محوطه فضای سبز بسیار زیبا با مساحت 11 هکتار قرار گرفته است. این هتل دارای 22 ویلا است که به شما مسافران تور شیراز امکانات مینی تور شیراز تابستان 97بار غیر رایگان، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و سرویس ایرانی و فرنگی اشاره کرد. رستورانتور شیراز خرداد 97 هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را تور شیراز فروردین 97با منوی دلخواه شما در اختیارتان قرار می دهد. هتل دارای پارکینگ رایگان است که شما مسافران تور شیراز می توانید اتومبیل خود را در آن قرار دهید. از دیگر تور شیراز اردیبهشت 97امکانات هتل می توان به زمین ورزشی، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین، صندوق امانات، پذیرش شبانه روزی و اتاق چمدانتور شیراز تابستان 97اشاره کرد.

هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

 


هتل صدرا شیراز

هتل دو ستاره صدرا در خیابان رودکی شیراز (مرکز شهر) قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های با قدمت شیراز است که در سال 1384 بازسازی شده است. این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوب ، با توجه به قرار گرفتن در نزدیکی مناطق دیدنی و مراکز خرید است. رستوران تور شیراز اردیبهشت 97و سالن صبحانه خوری هتل در طبقه همکف قرار دارد که در وعده های غذایی به غیر از صبحانه غذاهای ایرانی و فرنگی با منوی انتخابی سرو می کند. هتل در 4 طبقه ساخته شده و دارای 51 واحد اقامتی تور شیراز فروردین 97از جمله اتاق های یک تا سه تخته و سوئیت است که به مسافران تور شیراز امکانات مینی بار، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تور شیراز تابستان 97سرویس ایرانی و فرنگی و صندوق امانات را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل صدرا برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بیلیارد، کافی شاپ،تور شیراز خرداد 97چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین، پارکینگ رایگان و پذیرش تور شیراز بهار 97شبانه روزی اشاره کرد.

هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز


هتل آپادانا تخت جمشید شیراز

هتل سه ستاره آپادانا تخت جمشید شیراز در مرودشت شیراز و در نزدیکی بنای تاریخی تور شیراز تابستان 97و باشکوه تخت جمشید قرار دارد. ساختمان هتل یک بنای تاریخی است که از زمان پهلوی دوم باقی مانده است. هتل در سال 1395 احیا سازی شده و با امکانات بهتر به مسافران تور شیراز خدمت رسانی تور شیراز اردیبهشت 97می کند. در اطراف هتل باغی به مساحت 5000 متر مربع با پوشش گیاهی زیبا قرار دارد. اتاق های هتل که شامل اتاق های یکتور شیراز خرداد 97 تا چهارتخته و اتاق VIP هستند تمام امکانات رفاهی از جمله تلویزیون، یخچال، مینی بار، تلفن و تهویه مطبوع را دارا هستند. اتاق های هتل دارای منظره رو به تخت جمشید است. رستوران فضای باز هتل با ظرفیت 500 نفر انواع غذاهای خوشتور شیراز بهار 97 طعم سنتی و ایرانی را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای گردشگران تور شیراز می توان به کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، لاندری و خدمات خانه داریتور شیراز فروردین 97 اشاره کرد.

هتل آپادانا تخت جمشید شیراز

هتل آپادانا تخت جمشید شیراز

هتل آپادانا تخت جمشید شیراز

 


هتل حافظ شیراز

هتل حافظ یکی از هتل های دو ستاره شیراز است که در خیابان فردوسی شیراز تور شیراز بهار 97و در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل به جاذبه های گردشگری شیراز نظیر ارگ کریمخانی و مسجد نصیرالملک و هم چنین شاهچراغ نزدیک است و دسترسی تور شیراز تابستان 97خوبی به بازارها و مراکز خرید شهر دارد. هتل دارای 34 اتاق و سوئیت است که به مسافران تور شیراز امکانات یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و صبحانه را ارئه می دهد. از دیگر امکاناتتور شیراز اردیبهشت 97 هتل برای مسافران تور شیراز می توان به رستوران، کافی شاپ، کافه سنتی، تاکسی سرویس، روم سرویس، صندوق امانات، خشکشویی، پارکینگ و اینترنتتور شیراز فروردین 97 اشاره کرد. فاصله این هتل تا فرودگاه 20 و تا ایستگاه راه آهن 45 تور شیراز خرداد 97دقیقه است.

هتل حافظ شیراز

هتل حافظ شیراز

هتل حافظ شیراز



:: برچسب‌ها: هتل های شیراز,قیمت هتل های شیراز,رزرو هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل رز ریحان شیراز

هتل رز ریحان یکی از هتل های 3 ستاره شیراز است. هتل در مرکز شهر و در بلوار تور شیراز تابستان 97گلستان شهر قرار گرفته است. هتل نوساز بوده و در سال 1395 افتتاح شده است. هتل رز ریحان در ساختمانی 6 طبقه ساخته شده و دارای 24 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان است که به مسافران تور شیراز امکانات صبحانه، مینی بار، چای ساز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات را ارائه می دهند. رستوران رز ریحان با منوی تور شیراز اردیبهشت 97انتخابی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و فست فود را در اختیار شما مسافران گرامی تور شیراز قرار می دهد. از دیگر امکانات هتل می توانتور شیراز فروردین 97 به فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، تور شیراز خرداد 97کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، لاندری و روم سرویس اشارهتور شیراز بهار 97 کرد.

هتل رز ریحان شیراز

هتل رز ریحان شیراز

هتل رز ریحان شیراز

هتل رز ریحان شیراز


هتل آپارتمان آرنیکا شیراز

هتل آرنیکا یکی از هتل های دو ستاره و جدید التاسیس شیراز است که در میدان اطلسیتور شیراز تابستان 97 و در شمل شهر بنا شده است. به علت قرار گرفتن در شمال شهر این هتل به مناطق دیدنی از جمله دروازه قرآن و حافظیه نزدیک است. واحد هایتور شیراز فروردین 97 اقامتی این هتل به صورت سوئیت و آپارتمان هایتور شیراز بهار 97 دو و سه خوابه بوده آشپزخانه با کلیه امکانات، تلویزیون، کولز گازی، مبلمان، تلفن و اینترنت برای مسافران تور شیراز هستند. رستوران هتل انواع غذاهای خوش طعم سنتی تور شیراز خرداد 97و ایرانی خوش طعم را برای شما مهمانان تور شیراز طبخ می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به لابی، پارکینگ، سیستم اعلام حریق و روم تور شیراز اردیبهشت 97سرویس اشاره کرد.

هتل آپارتمان آرنیکا شیراز

هتل آپارتمان آرنیکا شیراز

هتل آپارتمان آرنیکا شیراز


هتل آناهیتا شیراز

هتل دو ستاره آناهیتا شیراز یکی از هتل های قدیمی این شهر است که در سال 1394 تور شیراز تابستان 97بازسازی شده است. هتل آناهیتا در میدان ولیعصر شیراز قرار گرفته و به توجه به قرار گرفتن از مرکز شهر به جاذبه های گردشگری شیراز نیز نزدیک است. هتل تور شیراز فروردین 97دارای 22 اتاق است که شامل اتاق های دو تا چهارتخته و سوئیت است که به مسافران تور شیراز امکانات تلویزیون، صبحانه، اینترنت، یخچال، تلفن و سرویس ایرانی و فرنگی است. رستوران هتل در طبقه اولتور شیراز خرداد 97 قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی را به شما مسافران تور شیراز ارائه می دهد. از دیگر امکاناتتور شیراز بهار 97 صندوق امانات، تاکسی سرویس، فضای سبز، پذیرشتور شیراز اردیبهشت 97 24 ساعته، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل آناهیتا شیراز

هتل آناهیتا شیراز

 


هتل آریانا شیراز

هتل 2 ستاره آریانا شیراز در خیابان توحید این شهر که حد فاصل بین دو خیابان لطفعلی خانتور شیراز تابستان 97 و کریم خان است قرار دارد. این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های شیراز است که در سال 1390 بازسازی شده و از مهدی به آریانا تغییر نام پیدا کرده است. تور شیراز فروردین 97ساختمان هتل دارای 7 طبقه و 58 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت است که برای مسافران تور شیراز دارای امکانات صبحانه، تلویزیون، یخچال، اینترنت و تلفن است. رستوران هتل آریانا با ظرفیت 80 نفر تور شیراز خرداد 97انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ و به شما مهمانان تور شیراز ارائه می دهد. با توجه به قرار گرفتن هتل در نزدیکی خیابان کریم خان، هتل آریانا به جاذبه هایتور شیراز اردیبهشت 97 گردشگری شهر شیراز نزدیک است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد، صندوق امانات، تاکسیتور شیراز بهار 97 سرویس، خدمات برای معلولین و پارکینگ اشاره کرد.

هتل آریانا شیراز

هتل آریانا شیراز

هتل آریانا شیراز


هتل آپارتمان تچر شیراز

هتل آپارتمان 2 ستاره تچر شیراز در خیابان فردوسی شهر قرار دارد. تور شیراز تابستان 97هتل در مرکز شیراز قرار داشته و فاصله کمی تا دیدنی ها و مراکز خرید شهر دارد. هتل آپارتمان تچر در سال 1388 و در ساختمانی 4 طبقه و با 12 واحد آپارتمانی افتتاح شده است. واحدهای اقامتی تور شیراز بهار 97هتل به صورت دو تا شش نفر بوده و امکاناتی نظیر صبحانه، مینی بار، چای ساز، سرویس ایرانی و فرنگی، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع را به شما مهمانان تور شیراز ارائه می دهند.تور شیراز اردیبهشت 97 رستوران هتل در طبقه همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به فضای سبز، صندوق اماناتتور شیراز خرداد 97، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، لابی و خدمات برای معلولین اشاره تور شیراز فروردین 97کرد.

هتل آپارتمان تچر شیراز

هتل آپارتمان تچر شیراز

هتل آپارتمان تچر شیراز



:: برچسب‌ها: هتل های شیراز,قیمت هتل های شیراز,رزرو هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آپارتمان کاخ شیراز

هتل 2 ستاره کاخ شیراز در بلوار زند این شهر قرار دارد.تور شیراز تابستان 97 این هتل در نزدیکیتور شیراز بهار 97 مجموعه کریمخان قرار داشته و دسترسی خوبی به دیگر مکان های گردشگری دارد. هم چنین فاصله هتل کاخ تا فرودگاه 15 کیلومتر است. واحد های اقامتی هتل تور شیراز فروردین 97شامل 24 آپارتمان یک و دو خوابه است که برای شما مسافران تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، تلفن و صبحانه هستند. از دیگر امتور شیراز خرداد 97کانات هتل می توان به رستوران، لابی، سیستم تور شیراز اردیبهشت 97ضد حریق و لاندری اشاره کرد.

هتل آپارتمان کاخ شیراز

هتل آپارتمان کاخ شیراز

هتل آپارتمان کاخ شیراز


هتل داریوش شیراز

هتل 2 ستاره داریوش شیراز در مرکز این شهر زیبا قرار دارد. با توجه به قرار تور شیراز فروردین 97داشتن این هتل در مرکز شهر به مناطق دیدنی و مراکز خرید شهر شیراز نزدیک است. هتل دارای 18 اتاق یک تا سه تخته است که به شما مسافران تور شیراز امکانات یخچال، تلویزیون، سیستمتور شیراز بهار 97 تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم رایگان را ارائه می دهند. رستوران هتل غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوب و طعم خوب تور شیراز تابستان 97سرو می کند. از دیگر امکانات هتل تور شیراز اردیبهشت 97می توان به پارکینگ، خشکشویی، تور شیراز خرداد 97صندوق امانات و کافی نت اشاره کرد. 

هتل داریوش شیراز

هتل داریوش شیراز


هتل کوثر شیراز

هتل دو ستاره کوثر در بلوار کریم خان شیراز قراز دارد. هتل کوثر با توجه به قرار گرفتنتور شیراز فروردین 97 در بلوار کریم خان به مناطق دیدنی و تاریخی شیراز نظیر مجموعه کریم خان نزدیک است. هتل در 2 طبقه ساخته شده است و دارای 50 واحد اقامتی استتور شیراز تابستان 97 که شامل یک تخته ، دو تخته و سه تخته است که به شما مهمانان تور شیراز امکانات یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و صندوق امانات را ارائه می دهند. رستوران هتل در طبقه دوم قرار دارد که با تور شیراز بهار 97ظرفیت 50 نفر انواع غذاهای لذیذ را به شما مهمانانتور شیراز ارائه می دهد. از دیگر امکانات تور شیراز خرداد 97هتل می توان به چایخانه سنتی، کافی شاپ، لاندری، تور شیراز اردیبهشت 97آسانسور و ... اشاره کرد.

هتل کوثر شیراز

هتل کوثر شیراز

هتل کوثر شیراز


هتل آپارتمان سریر شیراز

هتل آپارتمان سریر یکی از هتل های یک ستاره شیراز است که در میدان قدوسی این شهر قرار تور شیراز فروردین 97گرفته است. واحدهای اقامتی هتل به صورت سوئیت بوده که به شما مسافران تور شیراز امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان،تور شیراز خرداد 97 تلفن، تهویه مطبوع و اینترنت را ارائه می دهند. تور شیراز اردیبهشت 97هتل سریر دارای تالار برای برگزاری جشن و هم چنین یک رستوران است که انواع غذاهای خوش طعم سنتی و ایرانی را برای شما مهمانان تور شیراز سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان بهتور شیراز بهار 97 لابی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، لاندری و روم سرویس اشارهتور شیراز تابستان 97 کرد.

هتل آپارتمان سریر شیراز

هتل آپارتمان سریر شیراز

هتل آپارتمان سریر شیراز


هتل آپارتمان خانه سبز شیراز

هتل آپارتمان خانه سبز یکی از هتل های تک ستاره شیراز است که در خیابان حدادی این شهر واقع تور شیراز تابستان 97شده است. واحدهای اقامتی هتل به صورت سوئیت و آپارتمان است که به شما مهمانان تور شیراز امکانات تلویزیون، یخچال، مبلمان، تهویه تور شیراز فروردین 97مطبوع و اینترنت را ارائه می دهد. رستوران هتل با بهره گیری از بهترین سرآشپزها انواع غذاهای ایرانی، چینی و هندی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور شیراز می تور شیراز اردیبهشت 97توان به تاکسی سرویس، لابی،تور شیراز بهار 97 لاندری، خدمات خانه داری و پارکینگ اشاره تور شیراز خرداد 97کرد.

هتل آپارتمان خانه سبز شیراز

هتل آپارتمان خانه سبز شیراز

هتل آپارتمان خانه سبز شیراز



:: برچسب‌ها: هتل های شیراز,قیمت هتل های شیراز,رزرو هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل پولادکف شیراز

هتل پولادکف یک هتل خوب در منطقه سپیدان شیراز است. این هتل با توجه تور شیراز تابستان 97به نزدیک بودن به پیست سپیدان و آبشار مارگون مورد توجه مسافران تور شیراز قرار می گیرد. هتل در هوای پاک و تمیز کوهستان قرار گرفته و دارای ساختمانی زیبا و نوساز تور شیراز فروردین 97می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر شیراز 77 کیلومتر است. رستوران هتل در طبقه همکف قرار داشته و غذاهای ایرانی و فست فود سرو می کند. هتل دارای امکانات تفریحی و ورزشی زیادی بودهتور شیراز اردیبهشت 97 که شامل اسکی، بیلیارد، قایق پدالی، اسب سواری، فوتبال دستی، اسنومبیل، تل اسکی، مینی بوب، پیست کارتینگ است. از دیگر امکانات تور شیراز بهار 97هتل می توان به پارکینگ، اینترنت، سالن همایش، لاندری، تور شیراز خرداد 97تاکسی سرویس و ... اشاره کرد.

هتل پولادکف شیراز

هتل پولادکف شیراز

هتل پولادکف شیراز

 


هتل سنتی گلشن شیراز

هتل سنتی گلشن یکی از هتل های یک ستاره شیراز است که در خیابان لطفعلی تور شیراز تابستان 97خان شیراز قرار دارد. با توجه به قرار گرفتن هتل در خیابان لطفعلی خان ، هتل گلشن به جاذبه های گردشگری شیراز بسیار نزدیک است. قدمت هتل به زمان قاجاریه برمی گردد و تور شیراز فروردین 97در دوران معاصر به هتل تبدیل شده است. هتل دارای 7 اتاق است که برای شما مسافران تور شیراز دارای امکانات تلویزیون، یخچال، اینترنت، تهویه مطبوع و صبحانه هستند. در حیاط هتل که فضایی تور شیراز خرداد 97کاملا سنتی دارد یک حوض زیبا با فواره قرار گرفته است و در کنار آن یک چایخانه سنتیتور شیراز بهار 97 قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به پارکینگ، خشکشویی،‌ صندوقتور شیراز اردیبهشت 97 امانات و رستوران اشاره کرد.

هتل سنتی گلشن شیراز

هتل سنتی گلشن شیراز

هتل سنتی گلشن شیراز


اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز

اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز یکی از هتل های دو ستاره شهر شیراز است. این تور شیراز اردیبهشت 97هتل یک خانه سنتی بوده است که در سال 1395 به عنوان هتل شروع به کار کرده است. مساحت هتل 3000 متر مربع بوده و در سه طبقه ساخته شده است وتور شیراز بهار 97 دارای 9 اتاق است. قدمت اینتور شیراز تابستان 97 بنا به دوران رضا شاه پهلوی برمی گردد. اتاق های هتل دارای امکانات صبحانه، تلویزیون، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت هستند. یک رستوران سیاه چادرتور شیراز خرداد 97 در میان باغ هتل وجود دارد که انواع غذاهای محلی خوش طعم را برای شما مسافران تور شیراز سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به اجاره ماشین، لابی،تور شیراز فروردین 97 پارکینگ، خدمات تور و صندوق امانات اشاره کرد.

اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز

اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز

اقامتگاه بومگردی خانه باغ شیراز


هتل نصیر الملک شیراز

هتل نصیر الملک یکی از هتل های دو ستاره شهر شیراز و نزدیک ترین هتل به حرم مطهر حضرت تور شیراز فروردین 97شاهچراغ علیه السلام است. هتل در سال 1395 با هدف ارائه خدمات بهتر به شما مهمانان تور شیراز بازسازی شده است. این هتل در چهار طبقه بنا شده است و دارای 34 واحد اقامتیتور شیراز تابستان 97 شامل اتاق های دو و سه تخته است که امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت، روم سرویس، حمام و تهویه مطبوع را دارا می باشند. برای صرف غذا می توانیدتور شیراز اردیبهشت 97 از رستوران واقع در طبقه هم کف استفاده کنید. هتل نصیر الملک دارای کافی شاپ برای صرف نوشیدنی و دسر نیز هست. از دیگر امکانات تور شیراز بهار 97هتل می توان به تاکسی سرویس، پذیرش 24 تور شیراز خرداد 97ساعته، روم سرویس، خدمات تور و آسانسور اشاره کرد.

هتل نصیر الملک شیراز

هتل نصیر الملک شیراز


هتل کیوان شیراز

هتل کیوان شیراز از هتل های یک ستاره این شهر است که در مرکز شیراز و در نزدیکی ارگ تور شیراز فروردین 97کریمخان واقع شده است. این هتل تازه تاسیس بوده و در سال 1395 افتتاح شده است دارای یک ساختمان سه طبقه است. این هتل دارای 24 باب اتاق است که از انواع دو تخته و سه تور شیراز تابستان 97تخته بوده و به شما مسافران تور شیراز امکانات یخچال، کولر گازی، مبلمان، چای ساز، تلویزیون و حمام را ارائه می دهند. فاصله هتل کیوان تا فرودگاه حدود سی دقیقهتور شیراز اردیبهشت 97 است که با درخواست قبلی ترانسفر فرودگاهی نیز انجام خواهد شد. از دیگر امکانات هتل می توان به لابی، کافی شاپ، صندوق امانات، خشکشویی، اینترنت بی سیم، تاکسی تور شیراز خرداد 97سرویس، خدمات خانه داری، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدارباش و روزنامه اشاره تور شیراز بهار 97کرد.

هتل کیوان شیراز

هتل کیوان شیراز



:: برچسب‌ها: هتل های شیراز,قیمت هتل های شیراز,رزرو هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

آرامگاه شاه چراغ در شیراز

شاه چراغ همان طور که می دانید آرامگاه احمد ابن موسی  پسر ارشد امام موسی کاظم (ع) و برادر امام رضا (ع) است. نقل استتور شیراز فروردین 97 که احمد ابن موسی در راه پیوستن به برادر خود بود که به دستور خلیفه عباسی کشته شد. شورای فرهنگ عمومی استان فارس روزتور شیراز تابستان 97 ششم ذی القعده یعنی روز پنجم دهه کرامت که فاصله بین تولد امام رضا و حضرت معصومه است را روز بزرگداشت شاه چراغ معرفی کرده اند. قدمت آرامگاه به دوره اتابکان و سده ششم هجری باز می گردد و به سبک معماری آذربایجانی بنا شده است. بنا داراتی یک ایوان، حرم ، چهار شاه نشین، مسجد ، دو در اصلی و دو در فرعی است. این بنا سراسر با تور شیراز خرداد 97کاشیکاری های بسیار زیبا پوشیده شده تور شیراز بهار 97و جنس ضریح حرم از نقره می باشد. این آرامگاه در خیابان احمدی شهر شیراز قرار داشته و شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر تور شیراز اردیبهشت 97خود به زیارت شاه چراغ بروید.

آرامگاه شاه چراغ در شیراز

آرامگاه شاه چراغ در شیراز

آرامگاه شاه چراغ در شیراز


مدرسه آقا باباخان شیراز

مدرسه آقا باباخان یک مدرسه تاریخی است که در محله درب شاهزاده شیراز و در کنار بناهایی همچون بازار تور شیراز فروردین 97و حمام وکیل قرار دارد. نقل است که این بنا از بناهای دوره زندیه است که با مرگ او نیمه تمام ماند. آقا باباخان بارفروشی این مدرسه را در سال 1240 تکمیل کرد به همین تور شیراز بهار 97دلیل این مدرسه با نام آقا باباخان نام گذاری شده است. ساختمان مدرسه همانند ساختمان های مهم هم دوره خود دارای کاشیتور شیراز خرداد 97 کاری های زیبا و کتیبه نویسیتور شیراز تابستان 97 با خط ثلث است. مدرسه آقا باباخان در سال 1347 جزو آثار ملی به ثبت رسید. این اثر تاریخی به تازگی توسط سازمان میراث فرهنگی بازسازیتور شیراز اردیبهشت 97 شده است.

مدرسه آقا باباخان شیراز

 


لونا پارک شیراز

لونا پارک یکی از شهربازی های شهر شیراز است که سی سال پیش با هدف تفریحتور شیراز بهار 97 و سرگرمی شهروندان افتتاح شد. این پارک درتور شیراز خرداد 97 شمال شهر و در نزدیکی دروازه قرآن قرار داشته و دارای وسایل بازی متعدد است. لونا پارک با داشتن امکانات و تجهیزاتتور شیراز اردیبهشت 97 روز دنیا می کوشد اوقات شادی را برای شما مسافران تور شیراز فراهم کند. این مجموعه با داشتن مجموعه سرپوشیده ویژه بانوان و وسایل بازیتور شیراز تابستان 97 نظیر رنجر، سالتو ، تونل وحشت، دراگون و موتور کراس کوشیده تا رضایتتور شیراز فروردین 97 تمامی گروه های سنی را جلب کند.

لونا پارک شیراز

لونا پارک شیراز


 

پارک آزادی شیراز

 

پارک آزادی بزرگترین پارک شهر شیراز است که در منطقه یک شهرداری این شهرتور شیراز بهار 97 و در کنار خیابان های آزادی و سمیه قرار دارد. این پارک با مساحتی حدود 210000 متر مربع به عنوان یکی از مکان های تفریحی شهر معرفی می شود. پارک آزادی تور شیراز خرداد 97قدمت زیادی داشته و در سال 1345 هجری خورشیدی افتتاح شده است. شهربازی این پارک با داشتن امکاناتی نظیر ترن هوایی هر روزه پذیرای بسیاری از گردشگران تور شیراز است. دریاچه مصنوعی و زیبای پارک با ایجاد تور شیراز تابستان 97منظره ی دلپذیر امکان قایق سواری با قایق پدالی را برای شما فراهم کرده است. پوشش گیاهی پارک بسیار متنوع بوده و انواع درختان با قدمت بالا و با آرایش زیبا در جای جای پارک قرار تور شیراز فروردین 97گرفته اند. قرار گرفتن این پارک در کنار مراکز خرید اصلی شهر شیراز این امکان را برای شما به وجود می آورد تا بعد از خرید در پارک به استراحتتور شیراز اردیبهشت 97 بپردازید.

 

پارک آزادی شیراز

 

پارک آزادی شیراز

 

پارک آزادی شیراز

 

پارک آزادی شیراز


عمارت شاپوری شیراز

عمارت شاپوری یکی از بناهای به یادگار مانده از دوران قاجار در شیراز است. این بنا در سال 1315 توسط استاد ابوالقاسم مهندسی تور شیراز بهار 97ساخته شد. عمارت شاپوری در اصل خانه یکی از تاجران شیراز به نام تور شیراز خرداد 97عبدالصاحب شاپوری بوده است که در سال 1379 جزو آثار ملی به ثبت رسیده است. تور شیراز فروردین 97این عمارت در محله انوری که یکی از محله های قدیمی شهر است قرار دارد. بنا در زمینی به مساحت 4635 متر تور شیراز تابستان 97مربع قرار گرفته است و سبک معماری آن از دوران قاجاریه است. ویژگی منحصر به فرد این بنا داشتن بالکن است که تا قبل از این در بناهای ایرانی جایگاهی نداشته است. هم چنین باغ بسیار زیبایی در اطراف بنا قرار دارد که دارای تقارن بوده و تور شیراز اردیبهشت 97دارای پوشش گیاهی متنوعی است.

عمارت شاپوری شیراز

عمارت شاپوری شیراز

عمارت شاپوری شیراز

 



:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی شیراز,آثار باستانی شیراز,جاذبه های توریستی شیراز,جاذبه های گردشگری شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مسجد عتیق شیراز

مسجد جامع عتیق کهن ترین مسجد شهر شیراز است که در ضلع شرقی تور شیراز تابستان 97حرم شاهچراغ قرار دارد. این مسجد که با نام مسجد آدینه و مسجد جمعه نیز شناخته می شود در ابتدا یک آتشخانه بوده است و گفته می شود قدمتی ماقبل تاریخ دارد. اولین بار و در سال 281 قمری عمرو لیث صفاری به شکرانه پیروزی خود دستور ساخت این مسجد را می دهد. مسجد عتیق بارها تخریب شده و مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است که از جمله تواریخ بازسازی مسجد تور شیراز خرداد 97می توان به دوره اتابکان، دوره گورکانی، دوره صفویه و آخرین بار در سال 1315 اشاره کرد. در سال 752 و در دوره شاه اسحاق اینجو یک عمارت به نام دارالمصحفتور شیراز بهار 97در مسجد ساخته شد که محل کتابت و تلاوت قرآن کریم بود. گفته می شود حافظ شیرازی هر شب در این محل به تلاوت قرآن می پرداخته است. از این دوران سه قرآن خطی باقی ماندهتور شیراز اردیبهشت 97 است که در موزه پارس شیراز نگهداری می شوند. یکی از دیوارهای مسجد به دیوار ندبه مشهور است که روی آن کاشی کاری به شکل سرو انجام شده و گفته تور شیراز فروردین 97می شود براق به هنگام عروج پیامبر از این محل حرکت کرده است.باورهای عامیانه زیادی درباره این مسجد وجود دارد نشیر این که عصای موسی در زیر مسجد قرار گرفته است و یا اینکه حضرت عیسی در این مسجد نزول کرده است. به شما مسافران تور شیراز پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود از این مسجد تاریخی دیدن کنید.

مسجد عتیق شیراز

مسجد عتیق شیراز


خانه منطقی نژاد شیراز

خانه منطقی نژاد یک خانه تاریخی متعلق به اواخر دوران قاجار است که در کوی شاهتور شیراز تابستان 97 چراغ و خیابان نهم دی شیراز قرار گرفته است. این خانه اکنون به موزه آواها و نماها تبدیل شده است. این بنا در سال 1352 به ثبت ملی رسیده است و در تور شیراز اردیبهشت 97سال 1384 همزمان با ساخت خیابان نهم دی تا مرز تخریب پیش رفت که با ممانعت طرفداران میراث فرهنگی از این تخریب جلوگیری شد. این تور شیراز بهار 97خانه قدیمی بسیار زیبا با سبک معماری دوران قاجار طراحی شده است و دارای یک حیاط بستور شیراز خرداد 97یار زیبا با حوض و اتاق دورتادور حیاط است. یک تالار آینه بسیار زیبا در این خانه وجود دارد که بسیار دیدنی است. تور شیراز فروردین 97شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود از این خانه زیبا و تاریخی دیدن فرمایید.

خانه منطقی نژاد شیراز

خانه منطقی نژاد شیراز

خانه منطقی نژاد شیراز


سرای مشیر شیراز

سرای مشیر یا سرای گلشن یکی از بازارهای شهر شیراز است. این بازار در جنوب تور شیراز تابستان 97شرقی بازار وکیل قرار داشته و یکی از مکان های اصلی برای خرید صنایع دستی شهر شیراز می باشد. قدمت این بازار به دوران قاجار و زمان سلطنت فتحعلی شاه باز تور شیراز اردیبهشت 97می گردد که حکمران وقت فارس میرزا ابوالحسن خان مشیرالملک دستور ساخت آن را داد و بازار را وقف امام پنجم شیعیان کرد. این بازار از نظر معماری شباهت های زیادی با بازار وکیل دارد و چون در کنار آن قرار گرفته استتور شیراز خرداد 97 بسیاری می پندارند که سرای مشیر از بازار وکیل منفک نیست. سرای مشیر در سال 1347 جزو آثار ملی به ثبت رسید و در تور شیراز فروردین 97سال 1348 بازسازی شد. وجود کاشی کاری و مقرنس های بسیار زیبا این بازار را به مکانی بسیار دیدنی بدل کرده است که حتی اگر قصد خریدتور شیراز بهار 97 نداشتید بازدید از این بازار زیبا را به شما مسافران تور شیراز پیشنهاد می کنیم.

سرای مشیر شیراز

سرای مشیر شیراز


آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

کمال الدین ابوالعطاء محمود ابن علی کرمانی ملقب به خواجوی کرمانی بزرگترینتور شیراز اردیبهشت 97 شاعر کرمان است که در قرن هفتم هجری معاصر با شاعران بزرگی همچون حافظ و عبید زاکانی می زیسته. این شاعر بزرگ که دو دیوان صنایع الکمال و بدایع الجمال و هم چنین 5 مثنوی از او بهتور شیراز خرداد 97 یادگار مانده است در اواخر عمر ترک دیار گفته است و در شیراز به سر می برده تا در سال 752 وفات یافت. مقبره این شاعر بزرگ در سال 1315 با اعتبارات ادارهتور شیراز فروردین 97 فرهنگ شیراز در جوار دروازه قرآن ساخته شد. گفتنی است آب جوی معروف رکن آباد از کنار این مقبره می گذرد. در شمال مقبره خواجو یک فرهنگسرا با نام خود او قرار دارد. کمی بالاتر از مقبره سه غار قرارتور شیراز تابستان 97 دارد که در گذشته محله گوشه نشینی زاهدان بوده و گفته می شود خواجو نیز مدتی در آن غارها بهتور شیراز بهار 97 عبادت و تفکر می پرداخته است. این مقبره همه روزه میزبان شما مسافران تور شیراز می باشد.

آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز

آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز


مسجد وکیل شیراز

مسجد وکیل یکی از آثار به جا مانده از دوره کریمخان زند است که در زمینی به مساحت 5000 متر مربع قرار دارد.تور شیراز بهار 97 این مسجد به دستورا کریمخان و در سال 1187 هجری قمری ساخته شده است و یکی از ارکان مجموعه وکیل به حساب می آید. مسجد وکیل در محله درب شاهزاده شیراز و در راستهتور شیراز تابستان 97 بازار شمشیرگرها قرار دارد. در معماری مسجد از عناصر فوق العاده ای استفاده شده است. علاوه بر کاشی کاری ها و کتیبه نویسی های بسیار زیبا ،تور شیراز اردیبهشت 97 وجود 48 ستون که با ظرافت زیادی حجاری شده اند از زیبایی های این مسجد به شمار می رود. دو گلدسته در دو طرف گنبد قرار دارند که طول هر کدام بیست متر است و با کاشی ها زیبا پوشیده شده اند. مسجد تور شیراز خرداد 97وکیل مانند هر مسجد دیگری دارای شبستان و صحن است اما وجود طاق های متعدد و زیبا از ویژگی های منحصر به فردتور شیراز فروردین 97 مسجد وکیل به حساب می آید. به شما مسافران تور شیراز توصیه می کنیم در طول سفر خود از این مسجد زیبا و تاریخی دیدن کنید.

مسجد وکیل شیراز

مسجد وکیل شیراز

مسجد وکیل شیراز



:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی شیراز,آثار باستانی شیراز,جاذبه های توریستی شیراز,جاذبه های گردشگری شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

موزه تاریخ طبیعی شیراز

موزه تاریخ طبیعی وابسته به دانشگاه شیراز یکی از بزرگترین موزه های شهر شیراز محسوب می تور شیراز تابستان 97شود. این موزه در سال 1353 به منظور آشنایی عموم مردم با عالم خلقت و ارزش وجودی گیاهان و جانوران افتتاح شد. پس از سه سال و در سال 1356 به تور شیراز بهار 97ساختمان فعلی خود که مساحتی بالغ بر 5000 متر دارد انتقال یافت. در این موزه بخش های مختلفی نظیر جانوری، گیاهی، زمین شناسی، حشره شناسی، نجوم، تور شیراز اردیبهشت 97تکنولوژی، آناتومی، تمبر ، سکه و کارگاه تاکسیدرمی است که در هرکدام از این بخش ها می توانید سیر و تاریخ موضوعات مورد نظر خود را بیابید. در بخش جانوری موزه بیش از 2500 نمونه جانوری وجود دارد. تور شیراز فروردین 97یکی از بهترین بخش های این موزه بخش زمین شناسی آن است که در آن فسیل هایی با قدمت بیش از 70 میلیون سال وجود دارد.تور شیراز خرداد 97 قیمت بلیط این موزه 3000 تومان است که شما مسافران تور شیراز به صورت اینترنتی نیز می توانید آن را تهیه کنید.

موزه تاریخ طبیعی شیراز

موزه تاریخ طبیعی شیراز

موزه تاریخ طبیعی شیراز

 


خانه تاریخی سعادت شیراز

خانه تاریخی سعادت یا موزه خاتم شیراز یکی از خانه هایتور شیراز بهار 97 باقی مانده از دوران قاجار است که در محله سنگ سیاه شهر شیراز و در نزدیکی آرامکاه سیبویه قرار گرفته است. این خانه که به سبک قاجاری ساخته شده است دارای یک حیاط مرکزی و اتاق های سه تور شیراز تابستان 97دری و پنج دری می باشد که با شیشه های رنگی، گچ بری و کاشی های زیبا تزیین شده اند. در بالای شاه نشین خانه یک رخ بام بسیار زیبا به سبک مجسمه های سردر تخت جمشید تور شیراز فروردین 97وجود دارد که قطعا نظر شما مسافران تور شیراز را جلب خواهد کرد. خانه سعادت در سال 1382 به ثبت ملی رسید و چهار سال بعد یعنی در سال 1386 تور شیراز اردیبهشت 97مرمت شد و بازسازی شد. سازمان میراث فرهنگی پس از مرمت این بنا آن را به موزه و خانه خاتم تغییر کاربری داد تا قدمی در حفظ و ترویج هنر خاتم کاری تور شیراز خرداد 97برداشته باشد. 

خانه تاریخی سعادت شیراز

خانه تاریخی سعادت شیراز

 


موزه هفت تنان شیراز

موزه هفت تنان یا باغ هفت تنان یکی قدیمی ترین باغ های شهر تور شیراز خرداد 97شیراز است. قدمت این باغ به سده های پیش باز می گردد اما یک عمارت درون آن وجود دارد که در زمان کریم خان زند و به دستور شخص او بنا شده است. این باغ در کوه چهل مقام و در شمال شهر شیراز تور شیراز فروردین 97قرار گرفته است. عمارت این باغ بسیار جالب و دیدنی است و در آن تالاری وجود دارد که بر روی دو ستون قرار گرفته است و در طبقه بالایی عمارت نقاشی های تور شیراز تابستان 97زیبایی وجود دارد که از آثار فاخر دوران زندیه به شمار می روند. این نقاشی ها شامل پنج مجلس هستند که عبارتند از نقش موسی در حال شبانی، درویش با تبرزین و کشکول، منظره ی شیخ صنعانتور شیراز بهار 97 و دختر ترسا، نقش ابراهیم و نقش درویش جوان. علت نام گذاری این مکان به نام هفت تنان وجود مزار هفت تن عارف در این باغ است که کریمخان زند بر روی هر کدامتور شیراز اردیبهشت 97 از این قبور یک سنگ بی نوشته قرار داده است. از این مکان امروزه به عنوان موزه سنگ استان فارس هم استفاده می شود و شما مسافران تور شیراز می توانید از آن بازدید نمایید.

موزه هفت تنان شیراز

موزه هفت تنان شیراز

موزه هفت تنان شیراز


ارگ کریم خان شیراز

ارگ کریمخان بنایی بسیار زیبا متعلق به دوران زندیه استتور شیراز بهار 97 که در خیابان کریم خان زند شیراز قرار دارد. این ارگ در سال 1108 شمسی و همزمان با برگزیده شدن شیراز به عنوان پایتخت به دستور کریمخان ساخته و به ارگ کریم خان مشهور شد. در دورانتور شیراز تابستان 97 زندیه این ارگ برای اقامت پادشاه در نظر گرفته شده بود. ساختمان ارگ مربعی شکل بوده و در زمینی به مساحت 4000 متر مربع بنا شده است؛ در هر گوشه از این ساختمان یک برج بلند به ارتفاع 14 تور شیراز فروردین 97متر از سنگ و گچ ساخته شده است. در زمان قاجار این بنا به عنوان محل اقامت فرمانداران در نظر گرفته شد و در این دوره به دستور میرزا عبدالحسین تور شیراز خرداد 97فرمانفرما نقاشی های مینیاتوری بر دیوارهای آن کشیده شد. در دوره پهلوی مدتی این بنا به عنوان زندان استفاده می شد. در سال 1351 ارگ کریم خان به ثبت ملی رسید اما هنوز ثبت تور شیراز اردیبهشت 97جهانی نشده است. هم اکنون این بنا در حال مرمت می باشد تا در آینده ای نزدیک به بزرگترین موزه شیرازتبدیل شود.

ارگ کریم خان شیراز

ارگ کریم خان شیراز


غار چاه قلعه بندر شیراز

قلعه بندر یکی از آثار باقیمانده از دوران هخامنشی تور شیراز بهار 97در شمال شرقی شهر شیراز و در نزدیکی آرامگاه سعدی است. این قلعه بزرگ که اکنون چیزی از آن به جز چند دیوار باقی نمانده است، در ابتدا تیرازیس نامیده شد و در دوران ساسانیان به فهندر یا بندر تغییر تور شیراز تابستان 97نام داد. در ابتدا این قلعه به منظور اقامت هنرمندان دوره هخامنشی در دوران داریوش بنا گردیده و در زمان ساسانیان اقامتگاه شاپور دوم بوده است. این قلعه دارای دو برج دیده بانی، یک چاه سنگیتور شیراز فروردین 97 و چندین ساختمان اقامتی بوده است که در گذر زمان تخریب شده و هم اکنون تنها چاه باقی مانده است. این چاه عمقی حدود 160 متر داردتور شیراز اردیبهشت 97 و دهانه آن 16 متر مربع است. به علت نام این چاه که بندر است ، این خرافات در میان مردم به وجود آمده بود که چاه تا بندر عباس ادامه دارد ولی اینتور شیراز خرداد 97 عقیده اشتباه است. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود از این یادگار دوران هخامنشی دیدن کنید.

غار چاه قلعه بندر شیراز

غار چاه قلعه بندر شیراز

 



:: برچسب‌ها: مکان های دیدنی شیراز,آثار باستانی شیراز,جاذبه های توریستی شیراز,جاذبه های گردشگری شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران سرای مهر شیراز

رستوران سرای مهر یکی از رستوران های سنتی شهر شیراز است تور شیراز فروردین 97که در بازار وکیل شهر شیراز قرار دارد. این رستوران در دو طبقه ساخته شده است و دارای 50 نفر ظرفیت است. شما می توانید صبحانه، ناهار و شام را در این رستوران صرف کنید و هم چنین میانتور شیراز خرداد 97 وعده را نیز می توانید در این تور شیراز بهار 97رستوران میل نمایید. قیمت منوی این رستوران بسیار به صرفه بوده و به همین تور شیراز تابستان 97خاطر مشتری های زیادی از میان مسافران تور شیراز دارا می باشد. فضای داخلی رستوران بسیار زیبا و به شکل سنتی طراحی شده است و دارای فضای بسیار دنجی است. ساعت کاری رستوران سرای مهر از ساعت 10 تور شیراز اردیبهشت 97صبح تا 9 شب می باشد. 

رستوران سرای مهر شیراز

رستوران سرای مهر شیراز

 


رستوران سیتا شیراز

رستوران سیتا یکی از رستوران های شمال شهر شیراز است که در خیابانتور شیراز فروردین 97 سمیه و ضلع شرقی پارک آزادی قرار دارد. این رستوران دارای فضای بسیار آرام است و دکوراسیون آن تلفیقی از سبک سنتی و مدرن می باشد. نورپردازی بسیار تور شیراز تابستان 97عالی طراحی شده و به شما مهمانان تور شیراز حس آرامش القا می کند. منوی رستوران کمی گران است و انواع غذاهای ایرانی مانند کباب ها، جوجه، خورش ها و غذاهای سنتیتور شیراز فروردین 97 شیرازی را شامل می شود؛ هم چنین تور شیراز بهار 97چند نوع غذای فرنگی نیز در منو وجود دارند.  از این رستوران می توانید با رزرو قبلی برای بتور شیراز خرداد 97رگزاری جشن و مهمانی ها بزرگ خودتور شیراز اردیبهشت 97 نیز استفاده کنید. ساعت کاری رستوران سیتا از 9 تا 15 و 19 تا 23 می باشد.

رستوران سیتا شیراز

رستوران سیتا شیراز

 


رستوران سنتی درویش شیراز

رستوران درویش یکی از رستوران های سنتی شهر شیراز است که در خیابان قصرالدشت قرار دارد. فضای تور شیراز خرداد 97داخلی این رستوران دارای گچ بری های بسیار زیبا و تخت های سنتی برای نشستن است. البته اگر علاقه ای به تخت برای نشستن ندارید میز و صندلی نیز وجودتور شیراز فروردین 97 دارد. میز اردور رستوران دارای انواع سالادها و پیش غذا ها است که به شما مهمانان گرامی تور شیراز توصیه می کنیم حتما امتحان کنید. در طول صرف غذاتور شیراز اردیبهشت 97 برای شما موسیقی سنتی زنده نواخته خواهد شد. منوی رستوران شامل انواع غذاهای خوش طعم ایرانی،  غذاهای دریایی و سنتی شیرازی است کهتور شیراز تابستان 97 با بهترین کیفیت طبخ می شوند. ساعت کاری رستوران درویش از 12:30 تا 16 تور شیراز بهار 97برای ناهار و از 20 تا 23 برای شام می باشد.

رستوران سنتی درویش شیراز

رستوران سنتی درویش شیراز


مجتمع گردشگری نور شیراز

مجتمع نور یک مجتمع بسیار بزرگ گردشگری است که در بلوار چمران شهر تور شیراز تابستان 97شیراز قرار گرفته است. این مجموعه دارای رستوران ، تالار پذیرایی و فضای سبز می باشد که به زیبایی هر چه تمام تر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. رستوران لبنانی مجتمع نور آماده پذیرایی از شما تور شیراز فروردین 97علاقه مندان به غذاهای عربی است. در رستوران و تالار پذیرایی آپدانا انواع غذاهای ایرانی برای شما مسافران تور شیراز سرو می شود؛ هم چنین برای صرف صبحانه نیز می توانید به این رستوران مراجعه تور شیراز خرداد 97فرمایید. رستوران شاورما می تواند گزینه بسیار خوبی برای کسانی که دوستدار فست فود هستند باشد. در کافی شاپ مجموعه انواع نوشیدنی و دسرها سرو می شود.تور شیراز بهار 97 در صورت تمایل می توانید غذای خود را در آلاچیق هایی که در فضای سبز زیبای مجموعه قرار دارند صرف کنید. این مجموعه غذایی هرروز آماده پذیراییتور شیراز اردیبهشت 97 از شما عزیزان می باشد.

مجتمع گردشگری نور شیراز

مجتمع گردشگری نور شیراز


 

رستوران چینی اژدها شیراز

 

اگر علاقه مند به تست کردن طعم های جدید و غذاهای بین تور شیراز فروردین 97المللی هستید رستوران چینی اژدها می تواند گزینه مناسبی برای شما مسافران تور شیراز باشد. این رستوران در خیابان سمیه و در کنار هتل خانه سبز قرار گرفته است. در منوی رستوران اژدها انواع مدل جوجه چینی، رشته فرنگی، تور شیراز خرداد 97میگو، ماهی، سالاد، برنج چینی، سوپ، استیک و ... به چشم می خورد که هر کدام از آن ها با رسپی بینتور شیراز تابستان 97 المللی طبخ می شوند. سوپ مخصوص دراگون تور شیراز بهار 97یکی از پیش غذاهای معروف این رستوران است. دکوراسیون این رستوران به شبک چینی با نورپردازی مخصوص است که فضای بسیار دل انگیز و آرامش بخشی تور شیراز اردیبهشت 97را برای صرف غذا فراهم کرده است.

 

رستوران چینی اژدها شیراز

 

رستوران چینی اژدها شیراز

 



:: برچسب‌ها: رستوران های شیراز,رستوران های خوب شیراز,بهترین رستوران های شیراز,رستوران های سنتی شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران کاکتوس شیراز

رستوران کاکتوس یکی از رستوران های خوب خیابان قصرالدشت است که سال ها است از مهمانان تور شیراز پذیرایی می کند. این رستوران در سه تور شیراز بهار 97وعده غذایی صبحانه، ناهار ، شام سرویس ارائه می دهد. هم چنین می توانید برای صرفتور شیراز تابستان 97 میان وعده و یا نوشیدنی نیز به این رستوران مراجعه کنید. در کنار رستوران کاکتوس یک کافی شاپ نیز وجود دارد که نوشیدنی های بین المللی آن بسیار تور شیراز فروردین 97معروف است. امکان سفارش از قسمت باربیکیو رستوران و نشستن در فضای باز نیز از ساعت 12 ظهر برای شما امکان پذیر است. در هنگام صرف غذا برای شما موسیقی زنده به سبک پاپ و سنتی نواخته می شود. میز اردور بسیار کاملی در اینتور شیراز خرداد 97 رستوران است که انواع سالادها و پیش غذا در آن وجود دارند. رستوران کاکتوس امکان سفارش تلفنی نیز برای شما قرار دارد. قیمت تور شیراز اردیبهشت 97های منو در این رستوران کمی بالا است.

رستوران کاکتوس شیراز

رستوران کاکتوس شیراز


رستوران طوبی شیراز

رستوران طوبی یکی از رستوران های خوب شیراز است که در خیابان معالی آباد و رو به روی پارک ملت قرار گرفته تور شیراز بهار 97است. این رستوران دارای محیطی خانوادگی و دکوراسیونی کلاسیک است که فضای بسیار مطبوعی را برای صرف غذا ایجاد کرده است.تور شیراز تابستان 97منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، انواع فست فودها و چند نوع غذای دریایی می شود که دارای قیمت تقریبا معقولی هستند. هم چنین اگر برای صرف میان وعده به این رستورانتور شیراز فروردین 97 می روید می توانید از منوی کافی شاپ استفاده کنید. پیش غذا را می توانید از قسمت سالاد بار رستوران که بسیار متنوع و خوش آب و رنگ است انتخاب نمایید؛ هم چنین اگر شب هنگام به این رستوران بروید تور شیراز خرداد 97می توانید از گوش دادن به موسیقی زنده همراه صرف غذای خود لذت ببرید. ظرفیت رستوران طوبی 250 نفر است که از آن برای برگزاری جشن و یا مهمانی هم می توان استفاده کرد. سرویس اینترنت بی سیم در این رستوران به صورت رایگان در اختیار شما مسافران تور شیراز قرار خواهد تور شیراز اردیبهشت 97گرفت.

رستوران طوبی شیراز

رستوران طوبی شیراز


رستوران مگیران برگر شیراز

فست فود مگیران برگر یکی از فست فود های قدیمی شهر شیراز تور شیراز خرداد 97است که حدود 25 سال است در این شهر به فعالیت می پردازد. این فست فود در میدان معلم و ابتدای بلوار فرهنگ شهر قرار گرفته است. در منوی مگیران برگر انواعتور شیراز اردیبهشت 97 و اقسام فست فودها مانند پیتزا و ساندویچ و حتی استیک وجود دارند ولی اکثر مشتری هایش معتقدند برگرها حرف اول را می زنند. دکور تور شیراز بهار 97رستوران بسیار ساده و ترکیبی از رنگ های تیره است و اگر مایل به صرفتور شیراز تابستان 97 غذا در آن نبودید می توانید از قسمت بیرون بر سفارش خود را تحویل بگیرید. ظرفیت مگیران برگر حدود 30 نفر است و قیمت های آن بسیارتور شیراز فروردین 97 مناسب است. شما مسافران تور شیراز می توانید در طول سفر خود سری هم به این رستوران بزنید. 

رستوران مگیران برگر شیراز

رستوران مگیران برگر شیراز


رستوران گامبرون شیراز

رستوران گامبرون یکی دیگر از رستوران های شهر شیراز است که در تور شیراز خرداد 97منطقه قصرالدشت و در خیابان ولی عصر قرار گرفته است. منوی رستوران گامبرون به طور کامل از غذاهای دریایی متشکل است و این رستوران یک رستوران دریاییتور شیراز اردیبهشت 97 می باشد. بعضی از غذاهای منو غذاهای سنتی ایرانی هستند مانند قلیه ماهی و برخی از آن ها مانند فیش اند چیپس از غذاهای بین المللی هستندتور شیراز بهار 97 که با توجه به ذائقه تان می توانید انتخاب نمایید. رستوران دکوراسیون شیک و زیبایی دارد و دارای ظرفیت 100 نفر می باشد. با رزرو قبلی می توانید حتی جشن و یا مهمانی های خود را در آن تور شیراز فروردین 97برگزار نمایید. سرویس اینترنت بی سیم برای شما مهمان گرامی تور شیراز که به رستوران گامبرون رفته اید رایگان می باشد. اگر علاقه مند به غذاهای دریایی هستید پیشنهاد ما رفتن به رستوران گامبرونتور شیراز تابستان 97 است. 

رستوران گامبرون شیراز

رستوران گامبرون شیراز


مجتمع پذیرایی احسان شیراز

مجتمع پذیرایی احسان یک مجموعه رستوران و تالار است که در قصرالدشت تور شیراز خرداد 97و ابتدای خیابان مهدی آباد شیراز قرار گرفته است. این مجموعه در داخل یک باغ بزرگ و زیبا قرار گرفته است که مناسب برگزاری مراسم عروسی تور شیراز اردیبهشت 97می باشد؛ طراحی این باغ بسیار زیبا بوده و در جای جای آن آبنماها و مجسمه های زیبا به چشم می خورند. هم چنین رستوران روباز مجموعه در این باغتور شیراز بهار 97 قرار گرفته است. در رستوران احسان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت مطلوب به شما مسافران تور شیراز ارائه داده می شود و کافی شاپ مجموعه احسان مکان بسیار مناسب و آرامی برای صرف نوشیدنی و میان وعده است. قیمت منویتور شیراز تابستان 97 های این مجتمع پذیرایی بسیار با صرف است و مدیریت مجموعه را اقای مشایق بر عهده دارند. ساعت کاری این مجموعه از 12 ظهر تور شیراز فروردین 97تا بامداد است.

مجتمع پذیرایی احسان شیراز

مجتمع پذیرایی احسان شیراز



:: برچسب‌ها: رستوران های شیراز,رستوران های خوب شیراز,بهترین رستوران های شیراز,رستوران های سنتی شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل سنتینوس کوش آداسی

هتل سنتینوس یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در ساحل لانگ بیچ تور کوش آداسی خرداد 97و در نزدیکی مرکز شهر کوش آداسی قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 100 کیلومتر و تا پارک ملی کوش آداسی حدود 12 تور کوش آداسی فروردین 97کیلومتر است. این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و برای رسیدن به این ساحل باید 300 متر را پیاده طی کنید. هتل در سال 2012 بازسازی شده است و خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. در هتل سنتینوس 102 اتاق و سوئیت وجود دارد که هرکدام به طور جداگانه دارای بالکن هستند و تمامی امکانات رفاهی را به شما مهمانان گرامیتور کوش آداسی تابستان 97 ارائه می دهند. رستوران اصلی هتل غذا را به صورت بوفه سرو می کند و دو رستوران آلاکارته غذاهای دریایی و مکزیکی سرو می کنند. در محوطه هتل استخر روباز و تخت های مخصوص حمام آفتاب وجود دارند که در اطراف آن ها درختان زیبای نخل قرار گرفته اند. از دیگر امکانات این هتل می توان به سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ ، سالن بدنسازی، باشگاه کودکان، والیبال ساحلی، تور کوش آداسی اردیبهشت 97تنیس روی میز، بیلیارد، مینی گلف، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان و ... اشاره تور کوش آداسی بهار 97کرد.

هتل سنتینوس کوش آداسی

هتل سنتینوس کوش آداسی

هتل سنتینوس کوش آداسی

هتل سنتینوس کوش آداسی


هتل اکبولوت کوش آداسی

هتل اکبولوت یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در کنار ساحل دریای اژه و در فاصله 90 متری تور کوش آداسی خرداد 97آن قرار دارد. در کنار این هتل جاذبه های گردشگری مانند غار زئوس و پارک ملی کوش آداسی در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند. فرودگاه عدنان مندرس ازمیر در فاصله 120 کیلومتری این هتل قرار گرفته است و مرکز شهر کوش آداسی در فاصله 23 کیلومتری آن قرار دارد. هتل در سال 2009 بازسازی شده است و در مجموع دارای 82 اتاق می باشد. تور کوش آداسی تابستان 97هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای ترکی و دریایی را به سبک بوفه برای شما مهمانان گرامی تور کوش آداسی سرو می کند. هم چنین چهار کافی شاپ در مکان های تور کوش آداسی فروردین 97مختلف این هتل قرار گرفته اند. در محوطه این هتل یک استخر روباز و در مرکز سلامت هتل اکبولوت استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ وجود دارند. از دیگر امکانات هتل تور کوش آداسی اردیبهشت 97می توان به سالن بدنسازی، دارت، دوچرخه سواری، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره تور کوش آداسی بهار 97کرد.  

هتل اکبولوت کوش آداسی

هتل اکبولوت کوش آداسی

هتل اکبولوت کوش آداسی

هتل اکبولوت کوش آداسی


هتل آلیکا کوش آداسی

هتل آلیکا یکی از هتل های 3 ستاره کوش آداسی است که در فاصله یک کیلومتری مرکز شهر و در نزدیکی دریایتور کوش آداسی تابستان 97 اژه قرار گرفته است. این هتل دارای 26 اتاق است که بسیار تمیز هستند و دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، بالکن، چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و حمام تور کوش آداسی خرداد 97با دوش و سشوار هستند. رستوران هتل آلیکا انواع غذاهای ترکی را به شما ارائه می دهد و در کافی شاپ روباز هتل می توانید از نوشیدن یک فنجان قهوه همراهتور کوش آداسی فروردین 97 تماشای باغ لذت ببرید. در محوطه هتل یک استخر روباز فصلی قرار دارد که در فصل های گرم سال می توانید از آن استفاده کنید. در باشگاه بدنسازی هتل تمامی امکانات لازم برایتور کوش آداسی بهار 97 یک ورزش خوب مهیا شده است. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور کوش آداسی می توان به پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل و دوچرخه ، پارکینگ رایگان ، ترانسفر رایگان به ویرانهتور کوش آداسی اردیبهشت 97 های شهر افسوس اشاره کرد.

هتل آلیکا کوش آداسی

هتل آلیکا کوش آداسی

هتل آلیکا کوش آداسی

 


هتل اولیویا کوش آداسی

هتل اولیویا یکی از هتل های 3 ستاره کوش آداسی است که در نزدیکی مرکز این شهر قرار دارد. هتل در فاصله کمی تا ساحل تور کوش آداسی تابستان 97قرار گرفته است و خدمات خود را به صورت ALL  به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. فاصله هتل تا فرودگاه 83 کیلومتر است. در کنار هتل یک باغ بسیار تور کوش آداسی فروردین 97زیبا مملو از درخت های نخل وجود دارد. هتل دارای 80 اتاق و سوئیت است که هرکدام دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تهویه ، حمام با دوش و سشوار و صندوق امانات هستند.تور کوش آداسی خرداد 97 هتل دارای دو رستوران با منویی از غذاهای خوش طعم محلی و بین المللی است. استخر روباز هتل در میان انبوهی از درختان نخل قرار داشته وتور کوش آداسی اردیبهشت 97 در کنار آن تخت های حمام آفتاب قرار دارند. از دیگر امکانات هتل اولیویا می توان به استخر سرپوشیده، کتابخانه، دارت، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، اتاق بازیتور کوش آداسی بهار 97 کودکان و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

هتل اولیویا کوش آداسی

هتل اولیویا کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی,هتل های ارزان کوش‌ آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در یک کیلومتری ساحل تور کوش آداسی بهار 97دریای اژه قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل در زمینی به مساحت 9000 متر مربع قرار دارد و دارایتور کوش آداسی فروردین 97 ساختمانی 5 طبقه می باشد که شامل 104 اتاق است. اتاق های هتل از انواع استاندارد و خانوادگی هستند که دارای امکانات مینی بار، بالکن، تهویه مطبوع، صندوق امانات و تلفن هستند. رستوران هتل به سبک تور کوش آداسی تابستان 97بوفه است و صبحانه ، ناهار، شام و میان وعده های مختلف را سرو می کند. در محوطه هتل یک استخر روبازتور کوش آداسی اردیبهشت 97 با سرسره های آبی قرار دارند. از دیگر امکانات تل برای شما مسافران تور کوش آداسی می توان به مینی گلف، زمین بسکتبال، والیبال، تنیس، تور کوش آداسی خرداد 97بیلیارد، اتاق بازی، جکوزی و... اشاره کرد.

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

هتل فلورا سوئیتز کوش آداسی

 


هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل 4 ستاره گرند اوزچلیک کوش آداسی در کناره دریای اژه و در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. تور کوش آداسی بهار 97فاصله هتل تا فرودگاه 80 کیلومتر است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است و اتاق های هتل دارای منظره دریا هستند. هتل خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. تور کوش آداسی فروردین 97هتل دارای 96 اتاق است که از نوع استاندارد و خانوادگی هستند و دارای امکانات مینی بار ، تلویزیون، تهویه، اینترنت، تلفن و بالکن هستند. رستوران هتل تور کوش آداسی اردیبهشت 97غذا را در وعده های مختلف به صورت بوفه برای شما مهمانان تور کوش آداسی سرو می کند و کافی شاپ هتل در کنار ساحل قرار دارد. هتل دارای امکانات تفریحی متفاوتی است که از جمله آن ها می توان به استخر روباز و سرپوشیده، تور کوش آداسی تابستان 97سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی ، تنیس روی میز، دارت و باشگاه کوتور کوش آداسی خرداد 97دکان اشاره کرد.

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی

هتل گرند اوزچلیک کوش آداسی


هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در کناره ساحل تور کوش آداسی بهار 97دریای اژه و در منطقه اوزدره قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. فاصله تور کوش آداسی خرداد 97هتل ماکسیما تا فرودگاه عدنان تور کوش آداسی فروردین 97مندرس 45 کیلومتر است. هتل دارای 252 واحد اقامتی از نوع اتاق و آپارتمان است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تلفن و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک استخر روباز زیبا در محوطه تور کوش آداسی تابستان 97خود می باشد که در کناره آن تخت های مخصوص حمام آفتاب قرار دارند. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی را برای شما مهمانان تور کوش آداسی سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، مرکز اسپا، روم سرویس، لاندری و خشکشوییتور کوش آداسی اردیبهشت 97 اشاره کرد.

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی

هتل ماکسیما پارادایس ریزورت کوش آداسی


هتل اسلان کوش آداسی

هتل اسلان یکی از هتل های 3 ستاره کوش آداسی است که در موقعیت مکانیتور کوش آداسی بهار 97 بسیار خوب در نزدیکی ساحل دریای اژه و هم چنین مرکز شهر کوش آداسی قرار گرفته است. هتل خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد و قیمت بسیار مناسبی دارد که به همین دلیل مقصد بسیاری از گردشگران تور کوش آداسی می باشد. هتل اسلان دارای 54 اتاق خانوادگی و استاندارد است که بسیار تمیز بوده و دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوعتور کوش آداسی فروردین 97 و تلفن هستند. رستوران هتل دارای دو سالن روباز و سرپوشیده بوده صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه ارائه می دهد. این هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 77 کیلومتر فاصله داشته که با هزینهتور کوش آداسی تابستان 97 اضافه می توانید از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید. هتل دارای امکانات تفریحی و رفاهی متعددی مانند استخر،تور کوش آداسی خرداد 97 سونا، جکوزی، حمام ترکی، کافی شاپ، اینترنت در لابی، باغ، صرافی و خدمات تور می باشد.

هتل اسلان کوش آداسی

هتل اسلان کوش آداسی

هتل اسلان کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی,هتل های ارزان کوش‌ آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در فاصله یک تور کوش آداسی فروردین 97کیلومتری مرکز شهر و 70 کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس ازمیر قرار گرفته است. هم چنین هتل در فاصله 3 کیلومتری ساحل دریای اژه قرار گرفته است. این هتل دارای 105 اتاقتور کوش آداسی تابستان 97 استاندارد، ویژه معلولین و اتاق خانوادگی است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات بالکن، تلویزیون، یخچال، تهویه مطبوع، اینترنت و حمام هستند. رستوران هتل واقع در محوطه، انواع غذاهای ترکی و تور کوش آداسی خرداد 97بین المللی را به صورت بوفه سرو می کند. خدمات هتل ماربل به صورت ALL ارائه می شود و می توانید از امکاناتی مانند باشگاه بدنسازی، استخر و زمین تنیس درتور کوش آداسی بهار 97 طول روز به صورت رایگان استفاده نمایید. دیگر امکانات هتل ماربل شامل کافه، اسنک بار، زمین بازی کودکان، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، بیلیارد، سالن زیبایی و گروه تور کوش آداسی اردیبهشت 97نمایش اشاره کرد.

هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل کوش آداسی

 


هتل تاتلیسس كوش آداسی

هتل تاتلیسس یکی از هتل های 4 ستاره شهر کوش آداسی است. این هتلتور کوش آداسی فروردین 97 زیبا در بالای یک تپه و در فاصله 600 متری از ساحل قرار گرفته است؛ هم چنین فاصله هتل از مرکز کوش آداسی تنها یک کیلومتر و تا فرودگاه عدنان مندرس 70 کیلومتر فاصله دارد.تور کوش آداسی تابستان 97 این هتل در سال 2006 با ساختمانی زیبا و شش طبقه افتتاح شد. هتل تاتلیسس دارای 157 اتاق، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات بالکن، مبلمان، مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع و حمام می باشند. سرویس دهی این هتل به صورت ALL است و غذا به سبک بوفه در رستوران سرو می شود. هتل دارای یک استخر روباز است که تمامی فصلتور کوش آداسی خرداد 97 های سال به طور رایگان می توانید از آن استفاده کنید؛ هم چنین در مجموعه آبی سرپوشیده هتل استخر، سونا، جکوزی و حمام ترکی وجود دارند. از دیگر تور کوش آداسی اردیبهشت 97امکانات هتل می توان به زمین بسکتبال، والیبال، باشگاه بدنسازی، پذیرش 24 ساعته، لاندری و روم سرویس اشارتور کوش آداسی بهار 97ه کرد. 

هتل تاتلیسس کوش آداسی

هتل تاتلیسس کوش آداسی

هتل تاتلیسس کوش آداسی

 


هتل گرند آندر کوش آداسی

هتل گرند آندر یکی از هتل های 4 ستاره کوش اداسی است که در خیابان اینونو قرار گرفته است. هتل فاصله 150 متری تا ساحل دارد و فاصله هتل تا مرکز شهر و فرودگاه عدنان مندرس به ترتینب 3 و 70 کیلومتر است. این هتل دارای 80 اتاق شامل اتاق های استانداردتور کوش آداسی فروردین 97و سوئیت است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات بالکن، مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، حمام با سشوار و صندوق امانات هستند. خدمات هتل تور کوش آداسی تابستان 97گرند آندر به صورت Half Board ارائه می شود. در محوطه خارجی هتل استخر روباز در میان درختان نخل وجود دارد و در کنار آن تخت های مخصوص حمام آفتاب وجود دارند. در مرکز اسپا هتل سونا، جکوزی، ماساژ و سالن بدنسازی تور کوش آداسی بهار 97وجود دارند. در رستوران هتل صبحانه و شام با منوی بوفه و ناهار به صورت منوی انتخابی با انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. از دیگر امکانات این هتل می توان به سالن بیلیارد،تور کوش آداسی خرداد 97 تنیس روی میز، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، شاتل فرودگاهی و ... اشاره تور کوش آداسی اردیبهشت 97کرد.

هتل گرند آندر کوش آداسی

هتل گرند آندر کوش آداسی

 


هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

هتل 4 یتاره تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی در نزدیکی ساحل بانوان این شهر قرار گرفته است. هتلتور کوش آداسی فروردین 97 حدود سه دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و فاصله ان تا فرودگاه عدنان مندرس 90 کیلومتر است. هتل در هفت طبقه ساخته شده استتور کوش آداسی تابستان 97 و دارای 70 واحد اقامتی است که به شما مهمانان تور کوش آداسی امکانات مینی بار، چای ساز، تلفن، صندوق امانات، تهویه مطبوع و بالکن است. هتل صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهد و در وعده های غذایی دیگر تور کوش آداسی اردیبهشت 97در رستوران آلاکارته خود غذا را با منوی انتخابی سرو می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز، دارت، دوچرخه سواری، بیلیارد، تنیس روی میز، غواصی، اتاق بازی، باغ، کافی شاپ، تور کوش آداسی خرداد 97اجاره ماشین و ... اشارهتور کوش آداسی بهار 97 کرد.

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی

هتل تونتاس فامیلی سوئیت کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی,هتل های ارزان کوش‌ آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالوما سلطان کوش آداسی در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار تور کوش آداسی تابستان 97داشته و دارای ساحل شنی اختصاصی است.هتل به تازگی و در سال 2015 بازسازی شده است. هتل پالوما سلطان خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل در چهار طبقه ساخته تور کوش آداسی خرداد 97شده است و دارای 434 اتاق است که از انواع استاندارد، خانوادگی، سوپریور و سوئیت است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام تور کوش آداسی فروردین 97با وان، تهویه مطبوع و تلفن است. هتل دارای 5 رستوران است که یکی از آن ها رستوران اصلی با منوی بوفه است و چهار رستوران دیگر آلاکارته می باشند. هم چنین 7 کافی شاپتور کوش آداسی اردیبهشت 97 نیز در هتل وجود دارند. هتل در 35 کیلومتری مرکز کوش آداسی و در 50 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، پارک آبی، مرکز تناسب اندام، والیبال ساحلی، تنیس تور کوش آداسی بهار 97رومیزی، بسکتبال، تنیس، ایروبیک و بیلیارد اشاره کرد.

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل پالوما سلطان کوش آداسی

هتل پالوما سلطان کوش آداسی


هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی است که در فاصله 50 کیلومتری تور کوش آداسی تابستان 97مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد. هتل خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. هتل کلاب یالی در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای تور کوش آداسی خرداد 97ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل دارای 450 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات تلویزیون، بالکن، مینی بار، اینترنت، حمام با سشوار و تور کوش آداسی فروردین 97تلفن است. هتل دارای سه رستوران است که یکی از آن ها غذاهای ترکی ، یکی از آن ها غذاهای دریایی و رستوران سوم غذاهای مخصوص گیاهخواران سرو می کند. هم تور کوش آداسی بهار 97چنین هتل دارای 6 کافی شاپ می باشد. دو استخر روباز به همراه سرسره های آبی در محوطه هتل قرار دارند. از دیگر امکانات هتل می توان بهتور کوش آداسی اردیبهشت 97 استخر کودکان، استخر سرپوشیده، سونا، ماساژ، تنیس ، مینی گلف، فوتبال، والیبال، بیلیارد و ... اشاره کرد.

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی

هتل کلاب یالی کوش آداسی


هتل آرورا كوش آداسی

هتل آرورا یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که در میان مسافران تور کوش آداسی به علت داشتن خدمات خوب و پرسنل مودب، طرفداران زیادی دارد. این هتل زیبا در کنار دریای اژه قرار گرفته است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد که فاصله آن تا هتل 6 دقیقه تور کوش آداسی اردیبهشت 97پیاده روی می باشد. هتل دارای اتاق هایی با دکوراسیون روشن و بسیار زیبا است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام و اینترنت هستند. در هتل آرورا دو استخر وجود تور کوش آداسی بهار 97دارند که یکی از آن ها روباز و دیگری سرپوشیده است و استفاده از هردوی آن ها برای شما عزیزان رایگان می باشد. هتل دارای یک رستوران با سبک منوی بوفه است که انواع غذاهای ترکی و بین تور کوش آداسی تابستان 97المللی را سرو می کند. هتل در 5 کیلومتری مرکز شهر، 18 کیلومتری شهر باستانی افسوس و 55 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. از دیگر امکاناتتور کوش آداسی فروردین 97 هتل آرورا می توان به باغ، زمین تنیس، حمام ترکی، اسپا، مرکز تناسب اندام، بیلیارد، فروشگاه،تور کوش آداسی خرداد 97 آرایشگاه و ... اشاره کرد.

هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا کوش آداسی


هتل فستیوال کوش آداسی

هتل فستیوال یکی از هتل های 4 ستاره شهر کوش آداسی است که در نزدیکی ساحل بانوان این شهر قرار دتور کوش آداسی بهار 97ارد. هتل در فاصله 9 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته و تا فرودگاه عدنان مندرس 79 کیلومتر فاصله دارد. هتل فستیوال در کنار ساحل دریای اژه قرار گرفته و خدمات تور کوش آداسی اردیبهشت 97خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. هتل فستیوال دارای 230 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، حمام و بالکن هستند. در محوطه این هتل استخر روباز قرار گرفته است و در مرکز اسپا می توانید از استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و خدمات ماساژ استفاده نمایید. در رستوران هتل فستیوال سرآشپزهای بینتور کوش آداسی تابستان 97 المللی انواع غذاهای ترکی و مدیترانه ای را برای شما سرو خواهند کرد. از دیگر امکانات هتل فستیوال می توان به کافی شاپ،تور کوش آداسی فروردین 97 زمین تنیس، اتاق بازیهای رایانه ای، لاندری، خشکشویی، شاتل فرودگاهی تور کوش آداسی خرداد 97و ... اشاره کرد.

هتل فستیوال کوش آداسی

هتل فستیوال کوش آداسی

هتل فستیوال کوش آداسی

 



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی,هتل های ارزان کوش‌ آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اونورا کوش آداسی

هتل اونورا یکی از هتل های قدیمی و 5 ستاره شهر کوش آداسی می باشد. این هتل در سال 2011 بازسازیتور کوش آداسی اردیبهشت 97 کامل شده و از آن پس با نام ویستا هیل شناخته شد. هتل در فاصله 6 کیلومتری از مرکز شهر کوش آداسی و 80 کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس قرار گرفته است و تا ساحل شنیتور کوش آداسی بهار 97 اختصاصی خود فاصله کمی دارد. هتل اونورا خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می کند. هتل دارای 315 اتاق و سوئیت برای اقامت شما عزیران می باشد که دارای امکانات تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، مبلمان، حمام با لوازم بهداشتی و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی، دو رستوران آلاکارته و تور کوش آداسی فروردین 97چندین کافی شاپ برای ارائه انواع غذا و نوشیدنی می باشد؛ لازم به ذکر است برای استفاده از رستوران های آلاکارته باید رزرو قبلی انجام دهید. از امکانات هتل اونورا می توان به استخرهای روباز و تور کوش آداسی تابستان 97سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، تور کوش آداسی خرداد 97زمین تنیس، فوتبال ساحلی، بیلیارد، نمایش شبانه و ... اشاره کرد.

هتل اونورا کوش آداسی

هتل اونورا کوش آداسی

 


هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی

هتل فانتاسیا دلوکس یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی است که در نزدیکی ساحلتور کوش آداسی اردیبهشت 97 دریای اژه و در فاصله 5 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل هم چنین از فرودگاه عدنان مندرس 65 کیلومتر فاصله دارد. این هتل در سال 1989 افتتاح شده است و دتور کوش آداسی بهار 97ر سال 2006 دوباره سازی شده است. هتل فانتاسیا دلوکس دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می کند. هتل دارای 335 اتاق و سوئیت است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات تلویزیون، یخچال، مبلمان، تهویه مطبوع و حمام با وان هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی ، دو رستوران آلاکارته با سرو غذاهای ایتالیایی و ترکی و یک اسنک رستوران است. 4 کافی شاپ نیز در این هتل وجود دارند. محوطه بیرونی هتل بسیار زیبا است و چندین استخر روباز در آن وجود دارند که در میان درختان نخلتور کوش آداسی فروردین 97 قرار گرفته اند. در ساحل اختصاصی هتل فانتاسیا امکان انجام ورزش های مانند جت اسکی و غواصی برای شما فراهم شده است. شب ها در هتل تیم انیمیشن به اجرای برنامه می پردازند و موسیقی و آواز نیز اجرا می شود.تور کوش آداسی تابستان 97 از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین تنیس، والیبال ساحلی، بیلیارد، دارت،تور کوش آداسی خرداد 97 سالن زیبایی، سالن ماساژ و ... اشاره کرد.

هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی

هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی

هتل فانتاسیا دلوکس کوش آداسی


هتل سورملی كوش آداسی

یکی از هتل های 5 ستاره شهر کوش آداسی که در نزدیکی شهر باستانی افسوس قرار گرفته است، تور کوش آداسی بهار 97هتل سورملی می باشد. این هتل با قرار گرفتن در نزدیکی ساحل دریای اژه به یک هتل ساحلی بدل گشته است که دارای ساحل شنی اختصاصی نیز می باشد. هتل سورملی دارای 434 اتاق شامل اتاق های استاندارد، سوپریور، سوئیت و آپارتمان می باشد که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، تور کوش آداسی فروردین 97حمام، سشوار و اینترنت می باشند. هتل دارای یک رستوران بوفه با نام افس و سه رستوران آلاکارته است؛ هم چنین 5 کافی شاپ و یک اسنک بار نیز در هتل تور کوش آداسی خرداد 97قرار دارند. هتل سورملی خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. فاصله این هتل از مرکز شهر کوش آداسی 8 کیلومتر و از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 88 کیلومتر می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان استخر ، سونا، جکوزی، تور کوش آداسی تابستان 97حمام ترکی، سالن بدنسازی، زمین تنیس، بسکتبال، والیبال، پینگ پنگ، سالن زیبایی ، مینی گلف، اتاق بازی و ... اشارهتور کوش آداسی اردیبهشت 97 کرد.

هتل سورملی کوش آداسی

هتل سورملی کوش آداسی

هتل سورملی کوش آداسی


هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل 5 ستاره پالوما پاشا در 35 کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. هتل در نزدیکی ساحل دریای تور کوش آداسی فروردین 97اژه قرار داشته و دارای ساحل شنی اختصاصی است. فاصله هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر 50 کیلومتر است. هتل در سال 2010 افتتاح شده است و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل دارای 268 واحد اقامتی شامل اتاق های استاندارد و سوئیت است که به شما مسافرانتور کوش آداسی امکانات بالکن، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با وان و تور کوش آداسی تابستان 97دوش و تلفن هستند. هتل دارای یک استخر روباز بزرگ 1000 متر است که در کنار آن یک پارک آبی قرار دارد. هتل دارای یک رستوران اصلی با منویتور کوش آداسی خرداد 97 بوفه، یک رستوران ترکی و چهار رستوران آلاکارته است. هم چنین یک اسنک بار و شش کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند.  از دیگر امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، تور کوش آداسی بهار 97زمین والیبال ساحلی، بسکتبال، تنیس، مینی گلف، بیلیارد، ایروبیک ، یوگا، موزیک زنده و نمایش اشارهتور کوش آداسی اردیبهشت 97 کرد.

هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل پالوما پاشا کوش آداسی



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی,هتل های ارزان کوش‌ آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله که اکنون به نام آلکوگلر آداکوله شناخته می شود یکی از هتل های 5 ستاره تور کوش آداسی بهار 97کوش آداسی است. این هتل در شمال کوش آداسی و در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته است و تا فرودگاه 80 کیلومتر فاصله دارد. سرویس دهی این هتل لوکس به صورت UALL است. تور کوش آداسی تابستان 97هتل آداکوله یک هتل ساحلی بوده و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل دارای 329 اتاق شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، سوئیت و رویال سوئیتتور کوش آداسی فروردین 97 است که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، بالکن و حمام با دوش و سشوار می باشند. هتل دارای دو رستوران با نام های آندلس و آنادولو است که یکی به صورت بوفه و دیگری با منوی آلاکارته به سرو غذا می پردازند. هتل دارای چندین استخر شامل استخر روباز، استخر با سرسره آبی، تور کوش آداسی اردیبهشت 97استخر کودکان، استخر سرپوشیده و استخر اب گرم است که می توانید از آن ها برای شنا کردن و تفریح استفاده کنید. امکانات تفریحی هتل به همین ها ختم نمی شود و در تور کوش آداسی خرداد 97هتل آداکوله می توانید باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین فوتبال، والیبال، بسکتبال و تنیس را نیز پیدا کنید.

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله کوش آداسی


هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی است که در کنار خلیج کاملیمانیتور کوش آداسی بهار 97 این شهر قرار گرفته است. این هتل زیبا دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع قرار گرفته است. هتل در سال 2014 بازسازی شدعه است و دارای 633 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و ویلا می باشد که برای شما مسافران تور کوش آداسی دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با دوش وتور کوش آداسی تابستان 97 سشوار و بالکن می باشند. یکی از مزیت های این هتل داشتن یک پارک آبی بسیار بزرگ با سرسره های مهیج و چندین استخر می باشد که مکان بسیار مناسبی برایتور کوش آداسی فروردین 97 تفریح و تخلیه انرژی است. برای صرف غذا می توانید از رستوران هتل که به سبک بوفه است استفاده کنید؛ البته چندین رستوران آلاکارته، اسنک بار و نه کافی شاپ نیز در هتل وجود دارند. هتل دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی مانند زمین های تنیس، فوتبال، والیبال، بسکتبال، مینی گلف، تیراندازی، بیلیارد، ژیمناستیک، پاراسیلینگ، غوصی، جتتور کوش آداسی اردیبهشت 97 اسکی، قایق موتوری، کانویینگ، ویک بورد، اسنورکل و ... می باشد که می توانید توسط مربی های خبره آموزش ببیند و این تفریحات را انجامتور کوش آداسی خرداد 97 دهید.

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی


هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

هتل آکوا فانتزی یکی از هتل های 5 ستاره و خوب کوش آداسی است که در منطقه سلکوک کوش آداسیتور کوش آداسی بهار 97 قرار گرفته است. این هتل در سال 2006 و در زمینی به مساحت 200000 متر مربع افتتاح شده است و در سال 2013 بازسازی شده است. هتل در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار گرفته است و در کنار این دریا یک ساحل شنی اختصاصی به طول 150 متر می باشد. هتل آکوا فانتزی خدمات خود را به صورت ALL یعنی 12 ساعت رایگان به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد. فاصله هتل از مرکز شهر 9 کیلومتر و از فرودگاه 70 کیلومتر است. پارک آبی این هتل یکی از معروف ترین و مجهزترین پارک های آبی کوش آداسی استتور کوش آداسی خرداد 97 که انواع اسلاید و سرسره را دارا می باشد و بسیاری از گردشگران این هتل را به خاطر وجود پارک آبی اش انتخاب می کنند. هتل آکوا فانتزی دارای 489 اتاق و سوئیت است تور کوش آداسی فروردین 97که دارای بالکن، مینی بار، حمام، تلویزیون، تهویه مطبوع و اینترنت هستند. این هتل دارای دو رستوران بوفه، سه رستوران آلاکارته و سه اسنک بارتور کوش آداسی تابستان 97 است که می توانید انواع غذاهای مختلف از سراسر جهان را در منوی آن ها پیدا کنید. از دیگر امکانات این هتل مجلل می توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، زمین تور کوش آداسی اردیبهشت 97تنیس، گلف، والیبال، جت اسکی، غواصی، قایقرانی، برنامه های شبانه و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

 


هتل ریچموند افسوس ریزورت كوش آداسی

 

 هتل ریچموند افسوس یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسی است تور کوش آداسی بهار 97که در منطقه سلکوک این شهر و در کنار دریای اژه قرار گرفته است. این هتل در فاصله 17 کیلومتری مرکز شهر و 70 کیلومتری فرودگاه عدنان مندرس ازمیر قرار گرفته است. خدمات این هتل به صورت ALL به شما مسافران تور کوش آداسی ارائه می شود. هتل در سال 1989 افتتاح شده و ساختمان آن ۸ طبقه بوده و دارای 596 اتاق از نوع استاندارد، سوئیت و تور کوش آداسی اردیبهشت 97اتاق ویژه معلولین می باشد. این اتاق ها دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن، حمام با وان و لوازم بهداشتی می باشند. هتل دارایتور کوش آداسی تابستان 97 یک رستوران اصلی، یک رستوران دریایی و یک رستوران ایتالیایی می باشد که رستوران اصلی به سبک بوفه و دو رستوران دیگر آلاکارته می باشند. یک استخر روباز زیبا در مقابل ساختمان این هتل تور کوش آداسی فروردین 97قرار دارد که در کنار آن چندین سرسره آبی قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات ماساژ، نمایش ، آواز وتور کوش آداسی خرداد 97 موسیقی زنده اشاره کرد.

 

هتل ریچموند افسوس ریزورت کوش آداسی

 

هتل ریچموند افسوس ریزورت کوش آداسی

 

هتل ریچموند افسوس ریزورت کوش آداسی

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی,هتل های خوب کوش آداسی,بهترین هتل های کوش آداسی,هتل های ارزان کوش‌ آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل 5 ستاره وو توپکاپی پالاس آنتالیا در منطقه کندو این شهر قرار دارد. هتل در زمینی به تور آنتالیا اردیبهشت 97مساحت 850000 متر مربع قرار دارد و دارای 5 ساختمان است که در سال 2009 بازسازی شده اند. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است که حدود 200 متر با آن فاصلهتور آنتالیا خرداد 97 دارد. هتل توپکاپی پالاس دارای پارک آبی با سرسره های مارپیچ، چاله فضایی، رودخانه آرام ، استخرهای روباز و استخر مخصوص کودکان است. تعداد اتاق های هتل 908 عدد شامل تور آنتالیا بهار 97اتاق استاندارد، خانوادگی، دوبلکس و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات مینی بار، اینترنت، تلویزیون و صندوق امانات برای شما مهمانان تور آنتالیا هستند. هتل یک رستوران اصلی به سبک بوفه، هفت رستوران آلاکارته با سرو غذا از نقاط مختلف دنیا و 10 کافی شاپ با سرو انواع نوشیدنی دارا است. فاصله هتل از مرکز شهر 30 کیلومتر و از فرودگاه 19 کیلومتر است. تور آنتالیا تابستان 97از دیگر امکانات هتل می توان به غواصی، موج سواری، قایقرانی، رمین اسکواش، بولینگ، تنیس، باشگاه کودکان، تیم سرگرمی و ... اشاره تور آنتالیا فروردین 97کرد.

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا


هتل گرند هابر آنتالیا

هتل 5 ستاره گرند هابر آنتالیا در منطقه کمر این شهر قرار دارد. در مقابل این هتل منظره تور آنتالیا اردیبهشت 97زیبای کوه های زیبای توروس آنتالیا قرار دارد. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی و سنگ ریزه ای در کنار خود است و خدمات خود به صورت UALL ارائه می شود. هتل تور آنتالیا بهار 97دارای 309 اتاق است که از انواع استاندارد، سوپریور، دلوکس، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که به شما مسافران تور آنتالیاامکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن و حمام با دوش و سشوار را ارائه تور آنتالیا خرداد 97می دهند. هتل دارای سه رستوران و شش کافه است که غذا، دسر و نوشیدنی دلخواه شما را سرو می کنند. هتل 60 کیلومتر تا فرودگاه و 45 کیلومتر تا مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. از دیگرتور آنتالیا تابستان 97 امکانات هتل می توان به پارک آبی، مرکز اسپا، استخر، اتاق بازی کودکان، زمین تنیس، ورزش های آبی، تیم نمایش، موسیقی زنده و... تور آنتالیا فروردین 97اشاره کرد.

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر آنتالیا

هتل گرند هابر آنتالیا


هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل استریا کلاب هتلی 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا است. هتل دارای تور آنتالیا اردیبهشت 97ساحل شنی در کناره دریای مدیترانه بوده و خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. فاصله هتل از مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر و از فرودگاه حدود 33 کیلومتر است. تور آنتالیا بهار 97ساختمان های هتل با طراحی منحصر به فرد به صورت دو طبقه ساخته شده اند. این هتل دارای 365 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، صندوق امانات، بالکن و تور آنتالیا خرداد 97تهویه مطبوع هستند. شما می توانید برای تفریح از استخرهای روباز هتل که با طراحی متفاوت و در نزدیکی ساحل شنی قرار دارند استفاده کنید یا در صندلی های مخصوص کنار تور آنتالیا تابستان 97ساحل آفتاب بگیرید. از دیگر امکانات هتل آستریا کلاب می توان به سالن بدنسازی، ایروبیک، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، بیلیارد، اسکواش، تنیس،تور آنتالیا فروردین 97 زمین گلف،‌ تیم سرگرمی و ... اشاره کرد. 

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا

هتل آستریا کلاب آنتالیا

 


هتل ترندی لارا آنتالیا

هتل 5 ستاره ترندی در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار دارد. هتل تازه تاسیس بوده تور آنتالیا فروردین 97و در سال 2016 افتتاح شده است. خدمات این هتل به صورت ALL است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی در نزدیکی خود بوده و در کنار آن یک باغ زیبا قرار دارد. هتل ترندی دارای 674 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوئیت و ویلا است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و حمام با دوش و سشوار اشاره کرد. هتل دارای چندین تور آنتالیا اردیبهشت 97رستوران است که یکی از آن ها غذا را با منوی بوفه سرو می کند و منوی بقیه آن ها انتخابی است. هم چنین یک اسنک بار و کافی شاپ نیز در هتل وجود تور آنتالیا خرداد 97دارد. هتل دارای امکانات تفریحات آبی بسیار کاملی برای شما مسافران تور آنتالیا است که شامل پارک آبی با سرسره های مهیج، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، غواصی، جت اسکی،‌ تور آنتالیا بهار 97قایقرانی و ... است. از دیگر امکانات این هتل می توان به مرکز تناسب اندام، سونا،‌ باشگاه کودکان، بولینگ، کارائوکه، اجاره دوچرخه، زمین تنیس، تنیس روی میز، فروشگاه، اجاره ماشین، خدمات تور و ... اشاره تور آنتالیا تابستان 97کرد.

هتل ترندی لارا آنتالیا

هتل ترندی لارا آنتالیا

هتل ترندی لارا آنتالیا


هتل اوتیوم لایف آنتالیا

هتل 5 ستاره اوتیوم لایف آنتالیا در منطقه گوینوک این شهر قرار گرفته است. خدمات هتل به صورت UALL بوده و هتل دارایتور آنتالیا خرداد 97 ساحل شنی اختصاصی در نزدیکی خود است. هتل دارای 253 اتاق از انواع استاندارد،‌ خانوادگی، تور آنتالیا فروردین 97سوپریور و سوئیت است که برای مسافران تور آنتالیا امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و حمام اختصاصی است. رستوران های هتل شامل رستوران اصلی،‌ رستوران کودکان و دو رستوران آلاکارته باتور آنتالیا تابستان 97 سرو غذاهای ایتالیایی و دریایی است. هم چنین دو کافی در لابی و کنار استخر برای سرو دسر و نوشیدنی وجود دارند. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه حدود 51 کیلومترتور آنتالیا بهار 97 است. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به استخر، ورزش های آبی، سونا، جکوزی، اسپا، پارک آبی، ماساژ، حمام ترکی، زمین تنیس، بیلیارد، مینی گلف، باشگاه کودکان،تور آنتالیا اردیبهشت 97 تیم سرگرمی و ... اشاره کرد.

هتل اوتیوم لایف آنتالیا

هتل اوتیوم لایف آنتالیا

هتل اوتیوم لایف آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,درباره هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است. این هتل تور آنتالیا تابستان 97بسیار لوکس و زیبا بوده و خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل در کنار دریای مدیترانه قرار داشته و دارای ساحلتور آنتالیا فروردین 97 شنی و هم چنین اسکله اختصاصی است. در زمین گلف بزرگ هتل امکانات آموزش و بازی رایگان برای شما تدارک دیده شده است. یک پارک پوشیده از درختان کاج در کنار هتل قرار دارد که امکان گشت و گذار و تجربه های جدید مانند راه رفتن روی پل معلق و سقوط آزاد را به شما می دهد. در کنار ساحل و اسکله اختصاصی هتل انواع ورزش های آبی مانند غواصی ، جت اسکی، قایق سواری و ... در دسترس تور آنتالیا اردیبهشت 97است. در دنیای آب هتل انواع سرسره های آبی و استخر های متفاوت وجود دارد. در مدرسه تنیس هتل می توانید زیر نظر استادان بین المللی تنیس را یاد بگیرید. هتل دارای 533 اتاق است که دارای تمامی امکانات رفاهی می باشند. هتل دارای یک رستوران اصلی، چهار رستوران آلاکارته، چهار اسنک رستوران و 11 کافی شاپ استتور آنتالیا خرداد 97 که بنابر زمان بندی ارائه شده از سوی هتل با منوهای متنوع در انتظار شما هستند. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، سالن تور آنتالیا بهار 97بدنسازی، بیلیارد، بولینگ، سونا، جکوزی، حمام ترکی و ... اشاره کرد.

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا

هتل رگنوم کاریا گلف آنتالیا


هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که درتور آنتالیا تابستان 97 منطقه بلک آنتالیا و در 8 کیلومتری مرکز آن قرار دارد. هتل در زمینی به مساحت 85 هکتار بنا شده است و خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل دارای 404 اتاق تور آنتالیا خرداد 97شامل اتاق های خانوادگی، استاندارد، اکونومی، سوئیت و ویلا است که برای شما مسافران تور آنتالیا دارای امکانات بالکن، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت و حمام اختصاصی هستند. هتل دارای یکتور آنتالیا اردیبهشت 97 رستوران بوفه و چهار رستوران آلاکارته است که رستوران اصلی به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد و استفاده از رستوران های آلاکارتهتور آنتالیا بهار 97 با رزرو امکانپذیر است. از دیگر امکانات هتل می توان به استخرهای روباز و سرپوشیده، استخر کودکان، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، باشگاه کودکان، کافی شاپ، تیم تور آنتالیا فروردین 97سرگرمی و ... اشاره کرد.

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا

هتل رابینسون کلاب نوبیلیس آنتالیا

 


هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت یکی از هتل های منطقه لارا آنتالیا است که در سال 2016 افتتاح شد.تور آنتالیا فروردین 97 این هتل در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای 100 متر ساحل شنی اختصاصی است. هتل آدالیا خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیاارائه می کند. فاصله هتل تا مرکز شهر 15 کیلومتر و تا فرودگاه حدود ده کیلومتر است. هتل آدالیا الیت دارای هتل دارای 525 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و معلولین است که دارای امکاناتتور آنتالیا بهار 97 مینی بار، تلویزیون، بالکن، چای ساز و تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه و پنج رستوران آلاکارته با سرو غذاهای سراسر دنیا است و ۷ کافه برای سرو انواع نوشیدنی و دسر در مکانتور آنتالیا اردیبهشت 97های مختلف هتل قرار دارند. هتل در مساحتی بالغ بر 45000 متر مربع است که امکانات تفریحی زیادی را در خود جای داده است. از جمله این امکانات تفریحی می تتور آنتالیا خرداد 97وان به پارک ابی با 11 سرسره، استخرهای سرپوشیده و روباز، استخر موج، شهربازی، بیلیارد، بولینگ، حمام ترکی، سونا،‌ جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، باشگاه کودکان و تیم سرتور آنتالیا تابستان 97گرمی اشاره کرد.

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

هتل آدالیا الیت آنتالیا

 


هتل آمارا دولچه ویتا آنتالیا

هتل آمارا دولچه ویتا یکی از هتل های 5 ستاره شهر آنتالیا است که تور آنتالیا تابستان 97در منطقه کمر قرار دارد. هتل در سال 2006 و در زمینی به مساحت 163000 متر مربع ساخته شده است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای 702 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوئیت، ویلا و اتاق های ویژه معلولین است که دارای امکانات بالکن، تلویزیون، مینی بار، تلفن و صندوق تور آنتالیا فروردین 97امانات است. هتل دارای 5 رستوران است که صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه سرو می کنند. هم چنین 5 کافه با سرو نوشیدنی های محلی و بین المللی در هتل وجود دارند. هتل تور آنتالیا خرداد 97دارای یک پارک آبی با سرسره های هیجان انگیز، چهار استخر روباز، دو استخر سرپوشیده و هشت استخر خصوصی است. از دیگر امکانات هتلتور آنتالیا بهار 97 می توان به زمین تنیس، سالن تناسب اندام، بیلیارد، بولینگ، سونا بخارتور آنتالیا اردیبهشت 97 و خشک، حمام ترکی، جکوزی، باشگاه کودکان و ... اشاره کرد.

هتل آمارا دولچه ویتا آنتالیا

هتل آمارا دولچه ویتا آنتالیا

هتل آمارا دولچه ویتا آنتالیا


هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت یک هتل 5 ستاره در منطقه کنبالتی شهر آنتالیا است. این هتل که در سال 2010 افتتاح شده است خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل دارای ساحل اختصاصی است که کمی تا آن فاصله دارد. هتل در نزدیکی ایستگاه تور آنتالیا تابستان 97وسایل حمل و نقل عمومی قرار دارد و تا فرودگاه آنتالیا تنها بیست دقیقه فاصله دارد. هتل دارای 307 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و سوئیت است که دارای امکاناتتور آنتالیا بهار 97 مینی بار، تلویزیون، صندوق امانات، اینترنت و تهویه مطبوع است. رستوران اصلی هتل غذا را به صورت بوفه ارائه می دهد و سه رستوران دیگر هتل غذاهای مدیترانه ای، ترکی و دریاییتور آنتالیا خرداد 97 را با منوی آلاکارته سرو می کنند. هتل در زمینی به وسعت 12000 متر مربع قرار گرفته است که این وسعت باعث قرار داشتن امکانات زیادی در هتل گشته است. از نمونه این امکانات می توان به باغ، استخر، سونا، حمام ترکی، تور آنتالیا اردیبهشت 97سالن اسپا، سالن بدنسازی، باشگاه کودکان، تنیس روی میز، کارائوکه، برنامه های سرگرمی، اسنک بار، کافی شاپ و ...تور آنتالیا فروردین 97 اشاره کرد.

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,درباره هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل سیرنه بلک آنتالیا

هتل سیرنه بلک یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است که خدمات خود تور آنتالیا فروردین 97را به صورت ALL ارائه می دهد. هتل از یک ساختمان اصلی و چند ساختمان ویلا تشکیل شده است. این هتل در زمینی بهتور آنتالیا تابستان 97 مساحت 120000 متر مربع قرار گرفته است. هتل سیرنه در سال 2001 افتتاح شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل دارای 426 اتاق و 123 ویلا است که دارای امکانات مینی بار، تهویه، بالکن، اینترنت، تلفن و صندوق امانات هستند. تور آنتالیا بهار 97هتل دارای یک رستوران اصلی بهسبک بوفه با سرو تمام وعده های غذایی و سهتور آنتالیا اردیبهشت 97 رستوران آلاکارته که به شما مسافران تور آنتالیا غذاهای دریایی ، ایتالیایی و کباب ارائه می دهند. هتل دارای امکانات تفریحی متنوعی نظیر زمین تنیس، زمین فوتبال، تنیس روی میز، مرکز اسپا، استخر روباز وسرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، ایروبیک، بدمینتون، تور آنتالیا خرداد 97باشگاه کودکان و تیر اندازی است که می توانید از آن ها استفاده کنید.

هتل سیرنه بلک آنتالیا

هتل سیرنه بلک آنتالیا

هتل سیرنه بلک آنتالیا


هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل ریوکایا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا استتور آنتالیا خرداد 97 که در 35 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا و در 30 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل در میان انبوهی از درختان کاج قرار گرفته که منظره بسیار زیبا و دل انگیزی را ایجاد کرده است. هتل دارای 506 واحد اقامتی از انواع اتاق استاندارد، سوئیت و ویلا می باشد که دارای امکانات بالکنتور آنتالیا بهار 97 ، مینی بار، تلویزیون، اینترنت، تهویه مطبوع، تلفن و صندوق امانات هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی و چهار رستوران با سرو غذاهای چینی،تور آنتالیا تابستان 97ایتالیایی، اسنک و باربیکیو است. هتل دارای امکانات تفریحی بسیار متنوعی نظیر استخرهای سرپوشیده و روباز، زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، مینی گلف، بدمینتون، تنیس روی میز، بیلیارد، اسب سواری، موج سواری، تور آنتالیا فروردین 97قایقرانی، جت اسکی و ... است. هم چنین می توانید در مرکز اسپای هتل به ریلکس کردنتور آنتالیا اردیبهشت 97 بپردازید.

هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل ریو کایا بلک آنتالیا

هتل ریو کایا بلک آنتالیا


هتل پرایم گاردن آنتالیا

هتل پرایم گاردن یکی از هتل های 4 ستاره منطقه بلک آنتالیا است. تور آنتالیا خرداد 97هتل پرایم گاردن خدمات خود را به صورت ALL‌ ارائه می دهد و دارای ساحل شنی اختصاصی است که تا آن کمی فاصله دارد. این هتل در 27 کیلومتری فرودگاه و در 35 کیلومتری تور آنتالیا تابستان 97فرودگاه قرار داشته و سرویس شاتل با هزینه اضافی برای شما مسافران تور آنتالیا در دسترس است. اتاق های هتل 202 عدد است که از انواع استاندارد، سوپریور و ویژه معلولین است که دارای امکانات مینیتور آنتالیا بهار 97 بار، تلویزیون، حمام ، بالکن و تلفن هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، یک رستوران ساحلی، یک رستوران با منوی غذاهای دریایی وتور آنتالیا اردیبهشت 97 یک اسنک رستوران است. در محوطه هتل استخر روباز با سرسره های آبی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. دیگر امکانات هتل پریم گاردن شامل استخر کودکان، ماساژ، سونا، جکوزی، حمام ترکی، کافی تور آنتالیا فروردین 97شاپ، فروشگاه و روم سرویس است.

هتل پرایم گاردن آنتالیا

هتل پرایم گاردن آنتالیا

هتل پرایم گاردن آنتالیا


هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه کمر تور آنتالیا خرداد 97قرار دارد. هتل در مجاورت دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل در 31 کیلومتری مرکز آنتالیا و در 44 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. این هتل تور آنتالیا تابستان 97خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل دارای 223 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که برای مسافرین تور آنتالیا دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنتتور آنتالیا فروردین 97 بی سیم رایگان و صندوق امانات است. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه، رستوران ایتالیایی، ترکی، دریایی و اسنک بار است. هتلتور آنتالیا اردیبهشت 97 دارای یک استخر روباز در محوطه است که دارای سرسره های آبی و پارک آبی نیز می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، ماساژ، سونا، جکوزی، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، تیراندازی و تیم نمایشتور آنتالیا بهار 97 اشاره کرد.

هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران آنتالیا

هتل کاتاماران آنتالیا


هتل کورنلیا دایموند آنتالیا

هتل کورنلیا دایموند یک هتل 5 ستاره با ارائه خدمات UALL می باشد کهتور آنتالیا فروردین 97 در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد. هتل فاصله کمی تا ساحل شنی اختصاصی خود در کناره دریای مدیترانه دارد و می توانید تور آنتالیا اردیبهشت 97پیاده به ساحل رفته و از سرگرمی های جذابی که برای شما مسافران تور آنتالیا تدارک دیده شده است استفاده کنید. هتل در زمینی به مساحت 65000 متر مربع قرار دارد که بیشتر این مساحت شامل بخش سرگرمی هتل شامل زمین تور آنتالیا تابستان 97گلف، تنیس، والیبال ساحلی، اسکواش، بسکتبال، بدمینتون، استخر، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، حمام ترکی و... می شود. هتل دارای یک رستوران اصلی به سبک بوفه، یک اسنک رستوران و 9 رستورانتور آنتالیا بهار 97 آلاکارته با سرو غذا از مکان های مختلف دنیا است. هم چنین 13 کافی شاپ هتل شیرینی و نوشیدنی های متنوع سرو می کنند. فاصله هتل کورنلیا از تور آنتالیا خرداد 97فرودگاه 35 کیلومتر است.

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا

هتل کورنلیا دایموند آنتالیا



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,درباره هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کمر شهر آنتالیا است تور آنتالیا بهار 97که خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. درست در مقابل این هتل ساحل شنی اختصاصی آن قرار گرفته است که در آن صندلی های مخصوص حمام آفتاب وجود دارند.تور آنتالیا خرداد 97در اطراف هتل باغ زیبایی پوشیده از درختان نخل قرار دارد که از همه ی اتاق ها قابل مشاهده است. هتل رینگ بیچ دارای 218 اتاق با امکانات بالکن، تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، حمام ، اینترنت و تلفن برای شما مسافران تور آنتالیا است. رستوران هتل رینگ بیچ به صورت بوفه است و یک اسنک بار نیز در کنار ساحل وجود دارد. هم چنین 4 کافه با سرو نوشیدنی های محلی وتور آنتالیا فروردین 97 بین المللی در هتل وجود دارند. هتل رینگ بیچ دارای امکانات تفریحی متنوعی مانند استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، تور آنتالیا اردیبهشت 97حمام ترکی، پینگ پنگ، ژیمناستیک، ایروبیک و تیم نمایش را دارا است. این هتل در 31 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار دارد و استفاده از سرویس شاتل فرودگاهی همراه با هزینه برای شماتور آنتالیا تابستان 97 امکانپذیر خواهد بود.

هتل رینگ بیچ آنتالیا

هتل رینگ بیچ آنتالیا


هتل رویال سگینوس آنتالیا

هتل رویال سگینوس یکی از هتل های 5 ستاره منطقه لارا آنتالیا است تور آنتالیا بهار 97که به تازگی و در سال 2017 افتتاح شده است. این هتل بسیار زیبا و لوکس و با طراحی بسیار متفاوت است و قطعا نظر شما مسافران تور آنتالیا را به خود جلب خواهد کرد. خدمات هتل رویال سگینوس به صورت UALL به شما عزیزان ارائه می شود. فاصله هتل از ساحل صفر نیست اما یک مسیر پیاده روی اختصاصی تا ساحل وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.تور آنتالیا فروردین 97 هتل دارای 498 اتاق استاندارد و خانوادگی است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، چای ساز، اینترنت و بالکن هستند. رستوران اصلی هتلتور آنتالیا تابستان 97 به سبک بوفه است و چندین رستوران آلاکارته با سرو غذاهای اقصی نقاط جهان نیز در هتل وجود دارند. استخرهای روباز این هتل در تمامی فصل های سال قابل استفاده هستند و درکنار آن ها پارک آبی تور آنتالیا خرداد 97با چندین سرسره نیز وجود دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به سونا، جکوزی، حمام ترکی، اسپا، سالن بدنسازی، بسکتبال، تنیس، والیبال تور آنتالیا اردیبهشت 97و ... اشاره کرد. 

هتل رویال سگینوس آنتالیا

هتل رویال سگینوس آنتالیا

هتل رویال سگینوس آنتالیا

 


هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

هتل اوزکایماک فالز یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کنیالتی آنتالیا است. تور آنتالیا بهار 97این هتل در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای 200 متر ساحل شنی اختصاصی می باشد. این هتل خدمات خود را به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای ساختمانی 15 طبقهتور آنتالیا اردیبهشت 97 است و دارای 342 اتاق و سوئیت است که امکانات بالکن، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، حمام و اینترنت را ارائه می دهند. هتل دارای 3 رستوران و 3 تور آنتالیا خرداد 97کافی شاپ با منوهای متنوع از غذاهای اقصی نقاط جهان می باشد. از دیگر امکانات هتل اوزکایماک فالز می توان به استخر روباز و سرپوشیده، استخر کودکان، زمین تنیس، بیلیارد، باشگاه تور آنتالیا فروردین 97بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، باشگاه کودکان و ... اشاره تور آنتالیا تابستان 97کرد.

هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

هتل اوزکایماک فالز آنتالیا

هتل اوزکایماک فالز آنتالیا


هتل آکا آلیندا آنتالیا

هتل آکا آلیندا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کمر آنتالیا است. این هتل تور آنتالیا بهار 97در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای 120 متر ساحل شنی اختصاصی است. هتل در زمینی به مساحت 32000 متر مربع قرار گرفته است و خمدات خود را به صورت ALL به شما مهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای 401 اتاق و سوئیت است که دارای دکوراسیون بسیار زیبا و امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، بالکن و حمام هستند. هتل دارای تور آنتالیا تابستان 97رستوران اصلی ، یک اسنک بار و  سه رستوران آلاکارته با منوی غذاهای فرانسوی، دریایی و سنتی ترکی است. هم چنین 5 کافیتور آنتالیا اردیبهشت 97 شاپ در مکان های مختلف هتل وجود دارند.تور آنتالیا فروردین 97 از دیگر امکانات هتل می توان به استخر ، پارک آبی، سونا، جکوزی، مرکز تناسب، موج سواری، تنیس روی میز، فوتبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، بولینگ، جت اسکیتور آنتالیا خرداد 97 ، کلاب کودکان و ... اشاره کرد.

هتل آکا آلیندا آنتالیا

هتل آکا آلیندا آنتالیا

هتل آکا آلیندا آنتالیا


هتل رد استارز آنتالیا

هتل رد استارز یکی از هتل ها 3 ستاره منطقه کمر آنتالیا است که تور آنتالیا بهار 97حدود 300 متر تا ساحل زیبای دریای مدیترانه فاصله دارد. این هتل دارای 38 اتاق است و خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. رسوران هتل به سبک بوفه است تور آنتالیا خرداد 97و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را ارائه می دهد هم چنین کافی شاپ روباز هتل به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا 29 کیلومتر وتور آنتالیا تابستان 97 تا فرودگاه 43 کیلومتر است که با پرداخت هزینه اضافی می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل رد استارز می توان تور آنتالیا اردیبهشت 97به استخر روباز، دارت، پینگ پنگ، اینترنت بی سیم رایگان،تور آنتالیا فروردین 97 نمایش شبانه و ... اشاره کرد. 

هتل رد استارز آنتالیا

هتل رد استارز آنتالیا



:: برچسب‌ها: قیمت هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,درباره هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس یکی از هتل های 5 ستاره منطقه کنیالتیتور آنتالیا فروردین 97 آنتالیا است که در 30 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود 60 کیلومتر فاصله دارد. هتل اونکل رزیدنس در زمینی به مساحت 13000 متر مربع بنا شده و دارای 5 ساختمان 4 طبقه برایتور آنتالیا تابستان 97 اقامت شما مسافران گرامی تور آنتالیا می باشد. هتل تا ساحل دریای مدیترانه تنها 1 کیلومتر فاصله داشته و خدمات خود را به صورت ALL به شما مهمانان گرامی ارائه می دهد. اطراف ساختمان های هتل را باغ زیبایی احاطه کرده است و در مقابل آن ها یک استخر بسیار بزرگ برای تمامی فصل ها وجود دارد. واحدهای اقامتی این هتل به صورت آپارتمان هستندتور آنتالیا خرداد 97 که حتی دارای آشپزخانه نیز می باشند. امکانات دیگری مانند تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، بالکن و حمام با لوازم بهاشتی نیز در این واحدها وجود دارد. در رستوران و اسنک بار هتل اونکل رزیدنستور آنتالیا اردیبهشت 97 انواع غذاهای ترکی، بین المللی و فست فود سرو می شوند. از دیگر امکانات این هتل می توان به زمین بسکتبال، والیبال، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

 

 


هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا

هتل پمار بیچ ریزورت یکی از هتل های 5 ستاره منطقه سیده آنتالیا است که در سال 2004 افتتاح شد. این هتل در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل در فاصله 96 کیلومتری مرکز آنتالیا و 90 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته است. سرویس تور آنتالیا تابستان 97دهی این هتل به صورت UALL می باشد و امکانات این هتل به صورت رایگان به شما مسافرانتور آنتالیا ارائه می شود. در این هتل 536 اتاق وجود دارد که تور آنتالیا فروردین 97دارای امکانات بالکن، تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و تلفن می باشد. در این هتل یک رستوران اصلی ، یک رستوران ساحلی و دو اسنک بار می باشد و برای صرف قهوه و نوشیدنی میتور آنتالیا خرداد 97 توانید از 4 کافی شاپ این هتل استفاده کنید. در هتل پمار بیچ هر شب برنامه های تفریحی انجام می شود. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، زمین تنیس، سونا، ماساژ، حمام ترکیتور آنتالیا اردیبهشت 97، جکوزی، ساحل اختصاصی و ... اشاره کرد.

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا

 


هتل پرسا دی فینیکا آنتالیا

هتل پرسا دی فینیکا یکی از هتل های 5 ستاره منطقه فینیکه آنتالیا است که در کنار ساحل دریای تور آنتالیا خرداد 97مدیترانه قرار گرفته است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی درست در مقابل خود می باشد و خدمات خود را به صورت ALL  به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. هتل دارای 297 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، دلوکس و سوئیت می باشد که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، بالکن، صندوق امانات و تلفن می باشند. هتل دارای دو رستوران است تور آنتالیا اردیبهشت 97که یکی از آن ها غذاهای بین المللی و دیگری غذاهای ترکی سرو می کند. در کافه های این رستوران انواع کوکی و قهوه های ترکی سرو تور آنتالیا فروردین 97می شود. برنامه نمایش، آواز و موسیقی زنده هرشب در این هتل برگزار می شود. در محوطه هتل یک باغ زیبا وجود دارد که در میان آن یک استخر روباز قرار گرفته است. از دیگر امکانات هتل می توان به زمین فوتبال، تور آنتالیا تابستان 97بسکتبال، مینی گلف، تنیس، زمین بازی کودکان، سونا، جکوزی، حمام ترکی و ... اشاره کرد.

هتل پرسا دی فینیکا آنتالیا

هتل پرسا دی فینیکا آنتالیا

هتل پرسا دی فینیکا آنتالیا


هتل گلوریا سرنیتی ریزورت آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی یکی از هتل های منطقه بلک آنتالیا است که در سال 2007 بنا شده است. این هتل در کنار رود آکیسو و در میان درختان انبوه قرار گرفته است. هتل در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. هتل در فاصله 55 کیلومتری مرکتور آنتالیا فروردین 97 آنتالیا و 45 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است. هتل دارای 369 اتاق، سوئیت و ویلا است که ویلاها به صورت بسیار زیبایی در کنار رودخانه قرار گرفته اند. در واحدهای اقامتی این هتل امکاناتیتور آنتالیا خرداد 97 مانند یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و بالکن وجود دارند. هتل دارای یک رستوران اصلی، 4 رستوران آلاکارته و سه استک رستوران است. هم چنین 6 کافیتور آنتالیا اردیبهشت 97 شاپ در این هتل وجود دارند. خدمات این هتل به صورت UALL به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می شود. چندین استخر روباز در این هتل وجود دارد که برخی از آن ها تمامی فصول سال قابل استفاده هستند. از دیگر امکانات هتل می توان استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بدنسازی، زمین تنیس، بولینگ، تیم انیمیشن ، آواز و ... اشارهتور آنتالیا تابستان 97 کرد.

هتل گلوریا سرنیتی ریزورت آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی ریزورت آنتالیا

هتل گلوریا سرنیتی ریزورت آنتالیا


هتل کرمان بلازور آنتالیا

هتل کرمان بلازور یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس منطقه بلک آنتالیا می باشد. این هتل مجلل در زمینی به مساحت بیش از 40000 متر مربع بنا شده است و معماری بیار جالب و شگفت انگیزی دارد. هتل در سال 2013 افتتاح شده است و دارای چندین ساختمان اقامتی می باشد. در مجموع هتل دارای 480 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی و اتاق های ویژه معلولین است که این اتاق ها برای شما مهمانان تور آنتالیا دارای امکانات بالکن، تلویزیون، مینی بار، تور آنتالیا خرداد 97اینترنت، تهویه مطبوع و حمام هستند. خدمات هتل به صورت ALL ارائه می شود و علاوه بر رستوران اصلی هتل که به سلک بوفه است سه رستوران آلاکارته با سروتور آنتالیا فروردین 97 غذاهای عثمانی، آسیایی و مدیترانه ای نیز در هتل کرمان بلازور قرار دارند. هتل دارای چندین استخر روباز در محوطه خود است که در کنار آن ها 9 سرسره آبی قرار دارد. هم چنین برای کودکان نیز استخرتور آنتالیا اردیبهشت 97 و سرسره های مخصوص در نظر گرفته شده است. هتل در کنار ساحل دریای مدیترانه قرار داشته و دارای 300 متر ساحل شنی اختصاصی می باشد. فاصله هتل تا مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه 45 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل کرمان بلازور می توان به زمین تنیس، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، کریکت، واترپلو، تیراندازی، قایق سواری،تور آنتالیا تابستان 97 جت اسکی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و ... اشاره کرد.

هتل کرمان بلازور آنتالیا

هتل کرمان بلازور آنتالیا

هتل کرمان بلازور آنتالیا

 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,معرفی هتل های آنتالیا,درباره هتل های آنتالیا,رزرو هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آپارتمان پارمیس شیراز

هتل تک ستاره پارمیس شیراز در میدان شهرتور شیراز اردیبهشت 97داری این شهر قرار دارد. این هتل تور شیراز فروردین 97در نزدیکی مجموعه وکیل قرار داشته و به دیگر جاذبه های شهر نظیر نارنجستان قوام، حافظیه و باغ ارم نیز نزدیک است. هتل در دو طبقه ساخته شده و دارای 13 واحد اقامتی است که به مسافران تور شیراز امکاناتی مانند صبحانه، مینی بار غیر رایگان، سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت است. از دیگر امکانات هتل برای مسافرانتور شیراز تابستان 97 تور شیراز می توان به صندوقتور شیراز بهار 97 امانات، لابی، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و پارکینگ سرپوشیده تور شیراز خرداد 97اشاره کرد.

هتل آپارتمان پارمیس شیراز

هتل آپارتمان پارمیس شیراز

هتل آپارتمان پارمیس شیراز


هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

هتل 3 ستاره جهانگردی تخت جمشید در مرودشت شیراز و در کیلومتر دوم جاده تخت تور شیراز بهار 97جمشید قرار دارد. هتل به صورت ویلایی و در میان یک محوطه فضای سبز بسیار زیبا با مساحت 11 هکتار قرار گرفته است. این هتل دارای 22 ویلا است که به شما مسافران تور شیراز امکانات مینی تور شیراز تابستان 97بار غیر رایگان، چای ساز، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و سرویس ایرانی و فرنگی اشاره کرد. رستورانتور شیراز خرداد 97 هتل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را تور شیراز فروردین 97با منوی دلخواه شما در اختیارتان قرار می دهد. هتل دارای پارکینگ رایگان است که شما مسافران تور شیراز می توانید اتومبیل خود را در آن قرار دهید. از دیگر تور شیراز اردیبهشت 97امکانات هتل می توان به زمین ورزشی، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین، صندوق امانات، پذیرش شبانه روزی و اتاق چمدانتور شیراز تابستان 97اشاره کرد.

هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

هتل جهانگردی تخت جمشید شیراز

 


هتل صدرا شیراز

هتل دو ستاره صدرا در خیابان رودکی شیراز (مرکز شهر) قرار گرفته است. این هتل یکی از هتل های با قدمت شیراز است که در سال 1384 بازسازی شده است. این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوب ، با توجه به قرار گرفتن در نزدیکی مناطق دیدنی و مراکز خرید است. رستوران تور شیراز اردیبهشت 97و سالن صبحانه خوری هتل در طبقه همکف قرار دارد که در وعده های غذایی به غیر از صبحانه غذاهای ایرانی و فرنگی با منوی انتخابی سرو می کند. هتل در 4 طبقه ساخته شده و دارای 51 واحد اقامتی تور شیراز فروردین 97از جمله اتاق های یک تا سه تخته و سوئیت است که به مسافران تور شیراز امکانات مینی بار، صبحانه، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تور شیراز تابستان 97سرویس ایرانی و فرنگی و صندوق امانات را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل صدرا برای مسافران تور شیراز می توان به سالن بیلیارد، کافی شاپ،تور شیراز خرداد 97چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین، پارکینگ رایگان و پذیرش تور شیراز بهار 97شبانه روزی اشاره کرد.

هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز

هتل صدرا شیراز


هتل آپادانا تخت جمشید شیراز

هتل سه ستاره آپادانا تخت جمشید شیراز در مرودشت شیراز و در نزدیکی بنای تاریخی تور شیراز تابستان 97و باشکوه تخت جمشید قرار دارد. ساختمان هتل یک بنای تاریخی است که از زمان پهلوی دوم باقی مانده است. هتل در سال 1395 احیا سازی شده و با امکانات بهتر به مسافران تور شیراز خدمت رسانی تور شیراز اردیبهشت 97می کند. در اطراف هتل باغی به مساحت 5000 متر مربع با پوشش گیاهی زیبا قرار دارد. اتاق های هتل که شامل اتاق های یکتور شیراز خرداد 97 تا چهارتخته و اتاق VIP هستند تمام امکانات رفاهی از جمله تلویزیون، یخچال، مینی بار، تلفن و تهویه مطبوع را دارا هستند. اتاق های هتل دارای منظره رو به تخت جمشید است. رستوران فضای باز هتل با ظرفیت 500 نفر انواع غذاهای خوشتور شیراز بهار 97 طعم سنتی و ایرانی را ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل برای گردشگران تور شیراز می توان به کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، لاندری و خدمات خانه داریتور شیراز فروردین 97 اشاره کرد.

هتل آپادانا تخت جمشید شیراز

هتل آپادانا تخت جمشید شیراز

هتل آپادانا تخت جمشید شیراز

 


هتل حافظ شیراز

هتل حافظ یکی از هتل های دو ستاره شیراز است که در خیابان فردوسی شیراز تور شیراز بهار 97و در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل به جاذبه های گردشگری شیراز نظیر ارگ کریمخانی و مسجد نصیرالملک و هم چنین شاهچراغ نزدیک است و دسترسی تور شیراز تابستان 97خوبی به بازارها و مراکز خرید شهر دارد. هتل دارای 34 اتاق و سوئیت است که به مسافران تور شیراز امکانات یخچال، تلویزیون، سرویس ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و صبحانه را ارئه می دهد. از دیگر امکاناتتور شیراز اردیبهشت 97 هتل برای مسافران تور شیراز می توان به رستوران، کافی شاپ، کافه سنتی، تاکسی سرویس، روم سرویس، صندوق امانات، خشکشویی، پارکینگ و اینترنتتور شیراز فروردین 97 اشاره کرد. فاصله این هتل تا فرودگاه 20 و تا ایستگاه راه آهن 45 تور شیراز خرداد 97دقیقه است.

هتل حافظ شیراز

هتل حافظ شیراز

هتل حافظ شیراز



:: برچسب‌ها: هتل های شیراز,قیمت هتل های شیراز,رزرو هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل رز ریحان شیراز

هتل رز ریحان یکی از هتل های 3 ستاره شیراز است. هتل در مرکز شهر و در بلوار تور شیراز تابستان 97گلستان شهر قرار گرفته است. هتل نوساز بوده و در سال 1395 افتتاح شده است. هتل رز ریحان در ساختمانی 6 طبقه ساخته شده و دارای 24 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان است که به مسافران تور شیراز امکانات صبحانه، مینی بار، چای ساز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات را ارائه می دهند. رستوران رز ریحان با منوی تور شیراز اردیبهشت 97انتخابی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، سنتی و فست فود را در اختیار شما مسافران گرامی تور شیراز قرار می دهد. از دیگر امکانات هتل می توانتور شیراز فروردین 97 به فضای سبز، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، تور شیراز خرداد 97کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، لاندری و روم سرویس اشارهتور شیراز بهار 97 کرد.

هتل رز ریحان شیراز

هتل رز ریحان شیراز

هتل رز ریحان شیراز

هتل رز ریحان شیراز


هتل آپارتمان آرنیکا شیراز

هتل آرنیکا یکی از هتل های دو ستاره و جدید التاسیس شیراز است که در میدان اطلسیتور شیراز تابستان 97 و در شمل شهر بنا شده است. به علت قرار گرفتن در شمال شهر این هتل به مناطق دیدنی از جمله دروازه قرآن و حافظیه نزدیک است. واحد هایتور شیراز فروردین 97 اقامتی این هتل به صورت سوئیت و آپارتمان هایتور شیراز بهار 97 دو و سه خوابه بوده آشپزخانه با کلیه امکانات، تلویزیون، کولز گازی، مبلمان، تلفن و اینترنت برای مسافران تور شیراز هستند. رستوران هتل انواع غذاهای خوش طعم سنتی تور شیراز خرداد 97و ایرانی خوش طعم را برای شما مهمانان تور شیراز طبخ می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به لابی، پارکینگ، سیستم اعلام حریق و روم تور شیراز اردیبهشت 97سرویس اشاره کرد.

هتل آپارتمان آرنیکا شیراز

هتل آپارتمان آرنیکا شیراز

هتل آپارتمان آرنیکا شیراز


هتل آناهیتا شیراز

هتل دو ستاره آناهیتا شیراز یکی از هتل های قدیمی این شهر است که در سال 1394 تور شیراز تابستان 97بازسازی شده است. هتل آناهیتا در میدان ولیعصر شیراز قرار گرفته و به توجه به قرار گرفتن از مرکز شهر به جاذبه های گردشگری شیراز نیز نزدیک است. هتل تور شیراز فروردین 97دارای 22 اتاق است که شامل اتاق های دو تا چهارتخته و سوئیت است که به مسافران تور شیراز امکانات تلویزیون، صبحانه، اینترنت، یخچال، تلفن و سرویس ایرانی و فرنگی است. رستوران هتل در طبقه اولتور شیراز خرداد 97 قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی را به شما مسافران تور شیراز ارائه می دهد. از دیگر امکاناتتور شیراز بهار 97 صندوق امانات، تاکسی سرویس، فضای سبز، پذیرشتور شیراز اردیبهشت 97 24 ساعته، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل آناهیتا شیراز

هتل آناهیتا شیراز

 


هتل آریانا شیراز

هتل 2 ستاره آریانا شیراز در خیابان توحید این شهر که حد فاصل بین دو خیابان لطفعلی خانتور شیراز تابستان 97 و کریم خان است قرار دارد. این هتل یکی از قدیمی ترین هتل های شیراز است که در سال 1390 بازسازی شده و از مهدی به آریانا تغییر نام پیدا کرده است. تور شیراز فروردین 97ساختمان هتل دارای 7 طبقه و 58 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت است که برای مسافران تور شیراز دارای امکانات صبحانه، تلویزیون، یخچال، اینترنت و تلفن است. رستوران هتل آریانا با ظرفیت 80 نفر تور شیراز خرداد 97انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ و به شما مهمانان تور شیراز ارائه می دهد. با توجه به قرار گرفتن هتل در نزدیکی خیابان کریم خان، هتل آریانا به جاذبه هایتور شیراز اردیبهشت 97 گردشگری شهر شیراز نزدیک است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد، صندوق امانات، تاکسیتور شیراز بهار 97 سرویس، خدمات برای معلولین و پارکینگ اشاره کرد.

هتل آریانا شیراز

هتل آریانا شیراز

هتل آریانا شیراز


هتل آپارتمان تچر شیراز

هتل آپارتمان 2 ستاره تچر شیراز در خیابان فردوسی شهر قرار دارد. تور شیراز تابستان 97هتل در مرکز شیراز قرار داشته و فاصله کمی تا دیدنی ها و مراکز خرید شهر دارد. هتل آپارتمان تچر در سال 1388 و در ساختمانی 4 طبقه و با 12 واحد آپارتمانی افتتاح شده است. واحدهای اقامتی تور شیراز بهار 97هتل به صورت دو تا شش نفر بوده و امکاناتی نظیر صبحانه، مینی بار، چای ساز، سرویس ایرانی و فرنگی، اینترنت و سیستم تهویه مطبوع را به شما مهمانان تور شیراز ارائه می دهند.تور شیراز اردیبهشت 97 رستوران هتل در طبقه همکف قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور شیراز می توان به فضای سبز، صندوق اماناتتور شیراز خرداد 97، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، لابی و خدمات برای معلولین اشاره تور شیراز فروردین 97کرد.

هتل آپارتمان تچر شیراز

هتل آپارتمان تچر شیراز

هتل آپارتمان تچر شیراز



:: برچسب‌ها: هتل های شیراز,قیمت هتل های شیراز,رزرو هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آپارتمان کاخ شیراز

هتل 2 ستاره کاخ شیراز در بلوار زند این شهر قرار دارد.تور شیراز تابستان 97 این هتل در نزدیکیتور شیراز بهار 97 مجموعه کریمخان قرار داشته و دسترسی خوبی به دیگر مکان های گردشگری دارد. هم چنین فاصله هتل کاخ تا فرودگاه 15 کیلومتر است. واحد های اقامتی هتل تور شیراز فروردین 97شامل 24 آپارتمان یک و دو خوابه است که برای شما مسافران تور شیراز دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، تلفن و صبحانه هستند. از دیگر امتور شیراز خرداد 97کانات هتل می توان به رستوران، لابی، سیستم تور شیراز اردیبهشت 97ضد حریق و لاندری اشاره کرد.

هتل آپارتمان کاخ شیراز

هتل آپارتمان کاخ شیراز

هتل آپارتمان کاخ شیراز


هتل داریوش شیراز

هتل 2 ستاره داریوش شیراز در مرکز این شهر زیبا قرار دارد. با توجه به قرار تور شیراز فروردین 97داشتن این هتل در مرکز شهر به مناطق دیدنی و مراکز خرید شهر شیراز نزدیک است. هتل دارای 18 اتاق یک تا سه تخته است که به شما مسافران تور شیراز امکانات یخچال، تلویزیون، سیستمتور شیراز بهار 97 تهویه مطبوع و اینترنت بی سیم رایگان را ارائه می دهند. رستوران هتل غذاهای ایرانی را با کیفیت مطلوب و طعم خوب تور شیراز تابستان 97سرو می کند. از دیگر امکانات هتل تور شیراز اردیبهشت 97می توان به پارکینگ، خشکشویی، تور شیراز خرداد 97صندوق امانات و کافی نت اشاره کرد. 

هتل داریوش شیراز

هتل داریوش شیراز


هتل کوثر شیراز

هتل دو ستاره کوثر در بلوار کریم خان شیراز قراز دارد. هتل کوثر با توجه به قرار گرفتنتور شیراز فروردین 97 در بلوار کریم خان به مناطق دیدنی و تاریخی شیراز نظیر مجموعه کریم خان نزدیک است. هتل در 2 طبقه ساخته شده است و دارای 50 واحد اقامتی استتور شیراز تابستان 97 که شامل یک تخته ، دو تخته و سه تخته است که به شما مهمانان تور شیراز امکانات یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و صندوق امانات را ارائه می دهند. رستوران هتل در طبقه دوم قرار دارد که با تور شیراز بهار 97ظرفیت 50 نفر انواع غذاهای لذیذ را به شما مهمانانتور شیراز ارائه می دهد. از دیگر امکانات تور شیراز خرداد 97هتل می توان به چایخانه سنتی، کافی شاپ، لاندری، تور شیراز اردیبهشت 97آسانسور و ... اشاره کرد.

هتل کوثر شیراز

هتل کوثر شیراز

هتل کوثر شیراز


هتل آپارتمان سریر شیراز

هتل آپارتمان سریر یکی از هتل های یک ستاره شیراز است که در میدان قدوسی این شهر قرار تور شیراز فروردین 97گرفته است. واحدهای اقامتی هتل به صورت سوئیت بوده که به شما مسافران تور شیراز امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان،تور شیراز خرداد 97 تلفن، تهویه مطبوع و اینترنت را ارائه می دهند. تور شیراز اردیبهشت 97هتل سریر دارای تالار برای برگزاری جشن و هم چنین یک رستوران است که انواع غذاهای خوش طعم سنتی و ایرانی را برای شما مهمانان تور شیراز سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان بهتور شیراز بهار 97 لابی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، لاندری و روم سرویس اشارهتور شیراز تابستان 97 کرد.

هتل آپارتمان سریر شیراز

هتل آپارتمان سریر شیراز

هتل آپارتمان سریر شیراز


هتل آپارتمان خانه سبز شیراز

هتل آپارتمان خانه سبز یکی از هتل های تک ستاره شیراز است که در خیابان حدادی این شهر واقع تور شیراز تابستان 97شده است. واحدهای اقامتی هتل به صورت سوئیت و آپارتمان است که به شما مهمانان تور شیراز امکانات تلویزیون، یخچال، مبلمان، تهویه تور شیراز فروردین 97مطبوع و اینترنت را ارائه می دهد. رستوران هتل با بهره گیری از بهترین سرآشپزها انواع غذاهای ایرانی، چینی و هندی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور شیراز می تور شیراز اردیبهشت 97توان به تاکسی سرویس، لابی،تور شیراز بهار 97 لاندری، خدمات خانه داری و پارکینگ اشاره تور شیراز خرداد 97کرد.

هتل آپارتمان خانه سبز شیراز

هتل آپارتمان خانه سبز شیراز

هتل آپارتمان خانه سبز شیراز



:: برچسب‌ها: هتل های شیراز,قیمت هتل های شیراز,رزرو هتل های شیراز,هتل های خوب شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پارک زیتون قشم

پارک زیتون قشم از مکان های دیدنی قشم می باشد تور قشم فروردین 97 و جز بهترین پارک های این جزیره محسوب می شود و از لحاظ موقعیت مکانی در 2 کیلومتری جاده ساحای جنوبی به طرف غرب قرار دارد و نمایی زیبا از دریا قابل رویت است . تور قشم اردیبهشت 97 پارک دارای امکانات ورزشی و تفریحی می باشد که به منظور ارتقا بستر گردشگری تور قشم فراهم شده است .  تور قشم خرداد 97 امکانات پارک زیتون قشم عبارتند از زمین های ورزشی فوتسال،بسکتبال،والیبال ساحلی، رستوران ها که شما می توانید در رستوران های آن انواع غذاهای دریایی را میل کنید . در این پارک اجرای موسیقی زنده بومب و سنتی را می توان مشاهده کرد و مسافران تور قشم می توانند انواع محصولات صنایع دستی را به عنوان سوغاتی در پارک زیتون قشم خریداری کنند.تور قشم تابستان 97



:: برچسب‌ها: پارک زیتون قشم,دیدنی های قشم,جاذبه های گردشگری قشم,گردش در قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول سومین مرکز خرید معروف در لیست 10 مرکز خرید تور استانبول بهار 97 برتر استانبول می باشد. این مرکز خرید معروف دارای امکانات بی نظیری می باشد که حتما گردشگران تور استانبول را جذب خود خواهد کرد: رستوران, کافی شاپ, شهر بازی فان لوفت, استخر, ورکشاپ کودکان, اجرای موسیقی زنده, تور استانبول فروردین 97 سینما ماکسیموم با ظرفیت 1548, مرکز هنری پی اس ام, لوازم الکترونیک و دیجیتال, لوازم خانگی, جواهرات, البسه, پوشاک,  تور استانبول اردیبهشت 97 لوازم آرایشی و بهداشتی, 194 غرفه, مجموعه ورزشی و .... مهم ترین دلیل معروفیت این مرکز خرید وجود هتل رافلز می باشد که این مرکز خرید را به محبوبیت رسانده است. این مرکز خرید از سال 2008 تا 2011 و در سال 2014 جایزه های متعددی را کسب کرد. ساعت کاری مرکز خرید از 10:00 تا 22:00 می باشد. در سفرتان بهاستانبول بی شک به این مرکز خید خواهید رفت و به هیچ عنوان از انتخابتان پشیمان نخواهید شد.تور استانبول خرداد 97

آدرس مرکز خرید زورلو سنتر استانبول: ترکیه, استانبول, بشیکتاش, خیابان کورو شماره 2, محله لوازیم, زورلو سنتر.تور استانبول تابستان 97

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول



:: برچسب‌ها: مرکز خرید زورلو سنتر استانبول,بازارهای استانبول,مراکز خرید در استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل قزی بسفر استانبول

هتل 5 ستاره قزی در کنار مترو تکسیم و ایستگاه متروی تکسیم قرار دارد. تور استانبول فروردین 97 این هتل دارای 67 اتاق است که اتاق ها دارای امکانات ماهواره، وای فای رایگان، کف چوبی، حمام مرمر و ... می باشند و همه اتاق ها تور استانبول اردیبهشت 97 دارای چشم انداز زیایی از بسفر و پارک هستند. مسافران تور استانبول می توانند در رستوران ایتالیایی این هتل که طراحی و جوی گرم و صمیمی دارد انواع غذاهای خوشمزه را میل و از چشم انداز رویایی تنگه بسفر لذت ببرند. در تور استانبول بهار 97 این هتل اتومبیل اجاره داده می شود و برای انواع جاذبه های گردشگری این شهر بلیت ارائه می گردد. فاصله این هتل تا بسفر 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی آتاترک 21 کیلومتر است.تور استانبول تابستان 97

 امکانات هتل قزی بسفر استانبول

باشگاه، حمام ترکی، سونا، استخر، ماساژ، رستوران، بار، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی و ...تور استانبول خرداد 97

 

هتل قزی بسفر استانبول

هتل قزی بسفر استانبول

هتل قزی بسفر استانبول



:: برچسب‌ها: هتل قزی بسفر استانبول,قیمت هتل قزی بسفر استانبول,رزرو هتل قزی بسفر استانبول,امکانات هتل قزی بسفر استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
هتل 5 ستاره سی وی کی پارک بسفر در اکتبر 2013 در قلب شهر استانبول در 150 متری میدان تکسیم ساخته شده است. این هتل دارای 438 اتاق است که بعضی از آن ها چشم انداز زیبایی از دریا و باغ دارند. اتاق های لوکس  تور استانبول خرداد 97 این هتل دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، کتری برقی، وای فای رایگان و ... هستند. در این هتل در رستوران اصلی صبحانه به صورت بوفه و وعده ناهار  تور استانبول فروردین 97 و شام به صورت منوی انتخابی است. از محاسن این هتل نزدیکی آن به خیابان استقلال و تنگه بسفر است، خیابان استقلال که از جاذبه های گردشگری این شهر است در چند متری هتل قرار دارد و در آنجا می توان رستوران ها، مغازه ها، گالری ها و موزه های بسیاری یافت. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر و تا کاخ دلمه باغچه 5 دقیقه پیاده روی است. مسافران تور استانبول می توانند در این هتل لوکس و مدرن لحظات خوبی را سپری کنند.تور استانبول بهار 97
 
سونا، حمام ترکی، ماساژ، اسپا، 2 استخر، باشگاه، اینترنت رایگان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، رستوران، اجاره اتومبیل، خدمات تور، خدمات بلیت، پذیرش 24 ساعته، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه ، آسانسور و ... .تور استانبول تابستان 97
 
هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول
 
هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول
 
هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول
 
هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول
 
هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول


:: برچسب‌ها: هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول,رزرو هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول,قیمت هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول,امکانات هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
هتل 5 ستاره ریکسوس پرا در 200 متری خیابان معروف استقلال قرار دارد. این هتل دارای 116 اتاق است که اتاق ها مجهز به وای فای 128 کیلو بایت، مینی بار، حمام، سیستم تهویه و ... هستند و بعضی از اتاق ها چشم انداز زیایی از شاخ طلایی دارند. تور استانبول اردیبهشت 97 از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی این امکان برای مسافران تور استانبول فراهم است که با 10 دقیقه پیاده روی تور استانبول خرداد 97 از این هتل به ایستگاه متروی تکسیم رسیده و به منطقه تاریخی سلطان احمد رفته و از جاذبه های توریستی آنجا دیدن کنند. در کافه رویال این هتل می توان از انواع نوشیدنی ها و اسنک های خوشمزه همراه با چشم انداز زیبای شاخ طلایی لذت برد. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاترک حدود 30 کیلومتر است.
 
تراس، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، فکس، کپی، سوییت ماه عسل، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، آسانسور.تور استانبول فروردین 97
 
هتل ریکسوس پرا استانبول
 
هتل ریکسوس پرا استانبول
 
هتل ریکسوس پرا استانبول
 
هتل ریکسوس پرا استانبول


:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس پرا استانبول,رزرو هتل ریکسوس پرا استانبول,قیمت هتل ریکسوس پرا استانبول,امکانات هتل ریکسوس پرا استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
 هتل 5 ستاره گرند حیات در فاصله 400 متری میدان تکسیم قرار دارد تور استانبول بهار 97 . این هتل 360 اتاق لوکس دارد که با رنگ های روشن دکوربنذی شده اند. همه اتاق ها دارای مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه و حمام هستند. حمام های مرمر آن دارای وان تور استانبول اردیبهشت 97 و محفظه شیشه ای برای قسمت دوش می باشد. فاصله هتل تا محله تاریخی سلطان احمد 4/8 کیلومتر است که جاذبه های تور استانبول فروردین 97  توریستی بسیاری مثل کاخ تاپکاپی، ابوصوفیه، مسجد آبی دارد تور استانبول خرداد 97 . هتل تا فرودگاه آتاترک 19/3 کیلومتر فاصله دارد. در رستوران این هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود که مسافران تور استانبول می توانند از غذاهای ان لدت ببرند.
 
 
استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، سرویس شاتل(با هزینه)، عابر بانک، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، آسانسور.
هتل گرند حیات استانبول
 
هتل گرند حیات استانبول
 
هتل گرند حیات استانبول
 
هتل گرند حیات استانبول


:: برچسب‌ها: هتل گرند حیات استانبول,رزرو هتل گرند حیات استانبول,قیمت هتل گرند حیات استانبول,امکانات هتل گرند حیات استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
هتل 5 ستاره لاساگرادا که توسط معمار مینیمالیست ایتالیایی طراحی شده در محله عثمان بی، در چند قدمی منطقه نیسانتاسی استانبول قرار دارد. این هتل 84 اتاق مجلل با امکانات مدرن دارد که مجهز به امکانات تلویزیون، حمام، کتری برقی، وای فای تور استانبول اردیبهشت 97 رایگان و ... می باشند. هتل، تراسی بزرگ دارد که چشم اندازی پانارومایی از شهر زیبای استانبول می دهد . در این هتل در رستوران "کایرا" غذاهای ایتالیایی و بین المللی سرو می شود و در رستوران "دفنه" نیز صبحانه بوفه مفصل شامل آب میوه تازه، قهوه ایتالیایی تور استانبول فروردین 97، نان های تازه و ... سرو می شود. امکانات اسپا شامل سونا و حمام ترکی است که مهمانان تور استانبول می توانند در آن به ریلکسیشن بپردازند، همچنین باشگاه با امکانات خوب نیز در محل موجود می باشد. ایستگاه متروی عثمان بی که در نزدیکی هتل است امکان رفت و آمد آسان را برای رسیدن به میدان تکسیم فراهم می کند. فاصله میدان تکسیم تا این هتل 1/6 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک 30 کیلومتر است.تور استانبول بهار 97
 
 
تراس، سونا، باشگاه، اسپا، حمام ترکی، استخر سر بسته، کتابخانه، تور استانبول خرداد 97 رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(ربا هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی،اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان.تور استانبول تابستان 97
 
هتل لاساگرادا استانبول
 
هتل لاساگرادا استانبول
 
هتل لاساگرادا استانبول


:: برچسب‌ها: هتل لاساگرادا استانبول,رزرو هتل لاساگرادا استانبول,قیمت هتل لاساگرادا استانبول,امکانات هتل لاساگرادا استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
هتل میکاسا کوالالامپور مالزی Micasa All Suites Hotel با خدمات عالي خود پذيراي میهمانان تور مالزی مي باشد. این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد و اقامت راحت و مجللی را به  تور مالزی تابستان 97 همراه بهترین امکانات به میهمانان خود ارائه می دهد. هتل دارای 242 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها فوق العاده تمیز می باشد.هتل امکانات رفاهی از قبیل استخر شنا و مرکز آب گرم به میهمانان خود ارائه میدهد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اين هتل داراي  اتاق مي باشد.تور مالزی بهار 97
 
هتل میکاسا کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل : استخر روباز , تور مالزی فروردین 97 مرکز سلامت و آبگرم می باشد و این امکانات به صورت رایگان به مسافران تور مالزی ارائه می شود. علاقه مندان به ورزش نیز قادرند از امکانات تور مالزی اردیبهشت 97  وزشی این هتل استفاده نمایند از جمله این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی  اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده از مسافران پذیرش از شما میهمانان گرامی می باشد. این هتل همچنین به فکر خانواده ها نیز بوده و اتاق های مخصوص خانواده ها در هتل تعبیه شده است.تور مالزی خرداد 97
 
هتل میکاسا کوالالامپور مالزی


:: برچسب‌ها: هتل میکاسا کوالالامپور مالزی,رزرو هتل میکاسا کوالالامپور مالزی,قیمت هتل میکاسا کوالالامپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
هتل می تاور کوالالامپور مالزی هتلیست چهار ستاره که در قلب کوالالامپور و منطقه ای دیدنی و خوش آب و هوا واقع شده است از این رو امکان تردد به سایر مناطق شهر را برای گردشگران تور مالزی بسار آسان کرده و اقامتی جذاب و مفرح را برای میهمانان فراهم کرده است . وسایل حمل و نقل عمومی که از هتل قابل دسترس اند ایستگاه اتوبوس و ایستگاه راه آهن می باشند که تنها 4 کیلومتر با آن فاصله دارند تور مالزی اردیبهشت 97 همچنین از ایستگاه منو ریل نیز تا هتل حدود 5 دقیقه پیاده روی دارد . هتل می تاور از موقعیت جغرافیایی ایده آل برای گردشگرانی تور مالزی خرداد 97 که به منظور تجارت و یا تفریح به مالزی سفر کرده اند برخوردار می باشد زیرا این هتل دقیقا رو به روی مرکز خرید میدان سرمایه قرار دارد. محله چینی ها ، برج های دوقلوی پتروناس و دریاچه باغ در فاصله نزدیک تری نسبت به هتل و جاذبه های تاریخی و مدرن شهر نیز در فاصله دورتری از آن قرار گرفته اند . در ضمن اگر قصد رفتن به فرودگاه بین المللی کوالالامپور با قطار را دارید ، این مسیر حدود 30 دقیقه طول خواهد کشید . این هتل مجلل با بهره مندی از محیط لوکس ، امکانات مدرن و با کیفیت ، ترانسفر فرودگاهی و خدمه ای خوش رو و با اخلاق به یکی از بهترین هتل های 4 ستاه در مالزی تبدیل شده که توانسته لحظات خوش و خاطرات به یاد ماندنی را برای میهمانان تور مالزی به ارمغان بیاورد تور مالزی تابستان 97
 
اتاق های هتل می تاور 
 
هتل می تاور دارای 193 اتاق مجلل و لوکس می باشد که تمامی اتاق ها مبلمانی جدید و شکیل و تختی راحت را دارا می باشند . در طراحی دکوراسیون داخلی آن ها از رنگ های روشن و ملایم استفاده شده و پنجره هایی قدی که از نور کافی و مناظر چشم نواز شهر برخوردار است زیبایی منحصر به فردی به اتاق ها داده است . امکان سرو غذا در اتاق ، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب ، تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی پوشیده از سنگ مرمر ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، رادیو ، تلویزیون ال سی دی 32 اینچ ، میز کار ، ماهواره ، سرویس بیداری در اتاق و دسترسی به اینترنت  پر سرعت رایگان و . . . بخشی ازامکاناتی است که هتل می تاور به گردشگران تور مالزی ارائه می دهد .تور مالزی فروردین 97
 
امکانات هتل می تاور
 
این امکانات متناسب با سلایق و انتظارات میهمانان طراحی گردیده و متنوع است . سالن ژیمناستیک ، استخر روباز ، سونا  ، صندلی مخصوص حمام آفتاب ، باشگاه بدنسازی ، لابی ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته  ، ترانسفر رایگان فرودگاهی با خودروی لیموزین ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات واکس کفش ، خدمات درمانی ، بار ، کافی شاپ و رستوران بخشی از امکاناتی است که هتل می تاور به میهمانان تور مالزی ارائه می دهد.تور مالزی بهار 97
 
هتل می تاور کوالالامپور مالزی
 
هتل می تاور کوالالامپور مالزی


:: برچسب‌ها: هتل برج العرب دبی,قیمت هتل برج العرب دبی,رزرو هتل برج العرب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
هتل فریزر پلاس کوالالامپور  مالزی از جمله هتل های 5 ستاره شهر استانبول به شمار می رود تور مالزی بهار 97 این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد و به مراکز خرید نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از مسافران تور مالزی قرار دارد.  تور مالزی فروردین 97 این هتل شامل امکانات رفاهی ماساژ, سالن کنفرانس, بوفه صبحانه, رستوران و بار, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ می باشد تور مالزی اردیبهشت 97 و تمامی اتاق های هتل دارای تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, صندوق امانات می باشد. تور مالزی خرداد 97 از امکانات ورزشی هتل فریزر پلاس کوالالامپور مالزی می توان به استخر روباز, استخر سرپوشیده, سونا و جکوزی, سالن بدنسازی, میز بیلیارد اشاره کرد قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند و آماده ارائه خدمات به مسافران تور مالزی می باشد.تور مالزی تابستان 97
 
هتل فریزر پلاس کوالالامپور مالزی


:: برچسب‌ها: هتل فریزر پلاس کوالالامپور مالزی,قیمت هتل فریزر پلاس کوالالامپور مالزی,آفر هتل فریزر پلاس کوالالامپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
هتل 4 ستاره لجند سرویس کوالالامپور مالزی از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است  تور مالزی بهار 97 از این رو آسایش و راحتی را برای میهمانان تور مالزی به ارمغان می آورد. این هتل دارای استخر روباز و امکاناتی نظیر آن می باشد و میهمانان می توانند از این امکانات  تور مالزی فروردین 97 به صورت رایگان استفاده نمایند. هتل لیجند سرویسد کوالالامپور مالزی دارای صد و پنجاه اتاق می باشد در هتل همچنین اتاق هایی با امکانات تور مالزی اردیبهشت 97 ویژه و مجهز مخصوص معلولین تعبیه شده است. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی - اسکواش اشاره کرد. این هتل مجهز به سوئیت های مخصوص تازه عروسان نیز می باشد تا سفری به یاد ماندنی تور مالزی خرداد 97 را برای زوج های جوان به یادگار بگذارد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان تور مالزی می باشدد. مسافران این هتل در صورت نیاز می توانند از اتاق جلسه این هتل استفاده نمایند. تور مالزی تابستان 97
 
هتل لجند سرویس کوالالامپور مالزی


:: برچسب‌ها: هتل لجند سرویس کوالالامپور مالزی,رزرو هتل لجند سرویس کوالالامپور مالزی,قیمت هتل لجند سرویس کوالالامپور مالزی,امکانات هتل لجند سرویس کوالالامپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
این هتل مالزی از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد و با امکانات مناسبی تور مالزی تابستان 97  که به میهمانان خود ارائه می دهد اقامتی راحت و مجلل را برایشان به ارمغان می آورد. هتل دارای سیصد و هشتاد و سه اتاق می باشد.اتاق جلسه کاملا مجهز نیز در هتل موجود ميباشد.هتل هالیدی سوبانگ کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل : جکوزی , استخر روباز ,  تور مالزی خرداد 97 مرکز سلامت و آبگرم می باشد میهمانان تور مالزی می توانند در این هتل از تمامی امکانات به صورت رایگان استفاده نمایند و در مرکز آب گرم هتل، با ذهن،  تور مالزی اردیبهشت 97 بدن و روح خود انس گرفته و یا در جکوزی و استخر روباز هتل تجدید نیرو کنند. هتل امکانات وزشی بسیار خوبی نیز برای علاقه مندان به ورزش ارائه می دهد از این امکانات می تو ان به تنیس - مرکز بدنسازی - پینگ پنگ - بولینگ اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند و آماده ارائه بهترین خدمات به میهمانان تور مالزی می باشد.تور مالزی فروردین 97
 
 هتل هالیدی سوبانگ کوالالامپور مالزی


:: برچسب‌ها: هتل هالیدی سوبانگ کوالالامپور مالزی,قیمت هتل هالیدی سوبانگ کوالالامپور مالزی,درباره هتل هالیدی سوبانگ کوالالامپور مالزی,رزرو هتل هالیدی سوبانگ کوالالامپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
هتل جی سیتی کلوب مالزی ( The G City Club Hotel ) از جمله هتل های 5 ستاره تور مالزی فروردین 97 در شهر کوالالامپور مالزی به شمار می رود. این هتل مجلل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد و در مجموع 180 اتاق دارد. همچنین هتل به اتاق هایی تور مالزی اردیبهشت 97 مخصوص معلولین با امکانات نظیر روم سرویس،تهویه مطبوع،حمام،سشوار،تلفن،تلویزیون،سرویس بیدار باش و اینترنت مجهز می باشد، تور مالزی خرداد 97 از دیگر امکانات هتل می توان به یک سالن کنفرانس کاملا مجهز،صرافی،رستوران،کافی شاپ،استخر،سونا،جکوزی،سالن بدن سازی،لابی،خدمات تور،کرایه تاکسی،کرایه اتومبیل،اتاق چمدان در هتل اشاره کرد که برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر مسافران تور مالزی فراهم گردیده است.
هتل جی سیتی کلوب کوالالامپور مالزی
هتل جی سیتی کلوب کوالالامپور مالزی


:: برچسب‌ها: هتل جی سیتی کلوب کوالالامپور مالزی,رزرو هتل جی سیتی کلوب کوالالامپور مالزی,قیمت هتل جی سیتی کلوب کوالالامپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
هتل ویلاز کوالالامپور مالزی The Villas از جمله هتل های 5 ستاره مالزی به شمار می رود این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد که از این رو دسترسی به مکان های توریستی را برای گردشگران تور مالزی آسان نموده است تور مالزی تابستان 97 هتل دارای 17 اتاق تمیز و راحت می باشد که تمامی اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تور مالزی خرداد 97 تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته صندوق امانات را دارا می باشنداز امکانات هتل ویلاز کوالالامپور مالزی می توان به رستوران و بار تور مالزی اردیبهشت 97 , سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری و امکانات تفریحی، ورزشی نظیر سالن بدنسازی, میز بیلیارد اشاره کرد. این هتل مالزی با خدمات بی نظیر و برخورد مناسب کارکنان خود اقامتی آرامش بخش را به مسافران تور مالزی ارائه می دهد تور مالزی فروردین 97
 
هتل ویلاز کوالالامپور مالزی


:: برچسب‌ها: هتل ویلاز کوالالامپور مالزی,رزرو هتل ویلاز کوالالامپور مالزی,قیمت هتل ویلاز کوالالامپور مالزی,امکانات هتل ویلاز کوالالامپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا
هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی - Parkroyal Serviced Suites Kuala Lumpur - از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد از این رو برای مسافران و گردشگران تور مالزی گزینه بسیار خوب و هتلی ایده آل به شمار می رود. این هتل شامل 287 اتاق تمیز و راحت می باشد.تور مالزی فروردین 97
از امکانات تفریحی ورزشی هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی می توان به : جکوزی , استخر روباز و مرکز بدنسازی اشاره کرد که میهمانان تور مالزی می توانند به صورت رایگان از آن ها بهره ببرند. تور مالزی اردیبهشت 97  قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده ارائه خدمات و  پذیرش مسافران تور مالزی می باشد. تور مالزی خرداد 97  این هتل با امکانات و خدمات عالی خود سفری راحت و آرامش بخش را برای میهمانان تور مالزی به ارمغان می آورد. همچنین در صورت نیاز مسافران ترانسفر فرودگاهی در اختیارشان قرار خواهد گرفت. گردشگران برای گردش نیز می توانند برنامه ی مناسب و خوب را از هتل تهیه نمایند.تور مالزی تابستان 97
 
 هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی
 
هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی
 
هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی


:: برچسب‌ها: هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی,رزرو هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی,نرخ هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی,امکانات هتل پارک رویال سرویسد کوالالامپور مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 اسفند 1396 | نظرات ()