نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل رفاه مشهد

معرفی : هتل رفاه یکی از هتل های 4 ستاره و تازه ساز شهر مشهد است که در سال 1396 افتتاح شده است. پس از طی کردن چند پله وارد ساختمان 16 طبقه این هتل می شوید که 115 واحد اقامتی در آن پراکنده شده اند. اهتمام تمامی کارکنان آموزش دیده هتل رفاه بر آن است که اقامتی آرام برای شما زائران امام هشتم فراهم کنند.

هتل رفاه مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل رفاه از نوع یک تخته ، دو تخته ، سه تخته و آپارتمان هستند که به صورت BB  و یا فولبرد رزرو می شوند. در این واحد های اقامتی امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دراور، بالکن ، رخت آویز، کمد لباس، تلفن ، اینترنت، حمام با لوازم بهداشتی، صندوق امانات، چای ساز و آب معدنی رایگان وجود دارند.

امکانات هتل : لابی، فروشگاه، گشت نیم روزی، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، خدمات تشریفات ویژه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، روزنامه، سالن همایش، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار، جکوزی، پینگ پنگ، صرافی، کافی نت، فضای سبز، پارکینگ، خدمات برای افراد معلول 

هتل رفاه مشهد

رستوران هتل : رستوران مرکزی هتل در طبقه اول قرار گرفته است و با ظرفیت 250 نفر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مهمانان تور مشهد تابستان 98 سرو می کند. ساعت سرو صبحانه در این رستوران از 7 صبح تا 9:30 صبح است.

موقعیت مکانی هتل : هتل رفاه در خیابان دانش شرقی و حنایی دوازدهم قرار گرفته است. فاصله هتل تا حرم مطهر 1.3 کیلومتر است و تا بازار بزرگ رضا تنها 270 متر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی مشهد در 8 کیلومتری و راه آهن شهر مشهد در 20 دقیقه ای هتل قرار دارند.

هتل رفاه مشهد

پیشنهاد ما : وجود استخر و ورزش های آبی باعث شده است تا سفر شما کمی هم جنبه تفریحی به خود بگیرد. نوساز بودن و کامل بودن امکانات رفاهی این هتل از نکات مثبت بارز آن به شمار می آید. 


هتل کارن مشهد

هتل کارن یکی از هتل های 3 ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا (ع) قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه حدود 8 کیلومتر است و سرویس شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است. این هتل به تازگی و در سال 1396 افتتاح شده است و به حرم مطهر امام هشتم نزدیک است. هتل دارای 63 اتاق دو تخته و سه تخته است که دارای امکانات یخچال، مبلمان، تلویزیون، اینترنت، لوازم بهداشتی و حمام می باشند. رستوران کارن در طبقه منفی یک قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی برای شما مسافران تور مشهد سرو می کند. کافی شاپ هتل نیز به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می کند. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور مشهد تیر 98 می توان به تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، لابی و روم سرویس اشاره کرد. 

هتل کارن مشهد

هتل کارن مشهد


هتل آیران مشهد

هتل آیران یکی از هتل های 3 ستاره شهر مقدس مشهد است که در خیابان امام رضا 10 قرار گرفته است. این هتل تا حرم مطهر رضوی تنها ده دقیقه پیاده روی فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه مشهد بیست دقیقه می باشد. هتل آریان در سال 1392 افتتاح و در سال 1395 مجددا بازسازی شد. این هتل دارای ساختمانی 9 طبقه با 60 اتاق می باشد که دارای دکوراسیون روشن بوده و تمامی امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلویزیون، تهویه مطبوع، چای ساز، تلفن و اینترنت را برای شما مسافران تور مشهد دارا می باشند. رستوران هتل آیران با ظرفیت 120 نفر در طبقه منفی دو قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کند. استخر و سونا هتل از امکانات تفریحی آن به شمار می روند که با پرداخت هزینه اضافی می توانید از آن ها استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل آیران می توان به تاکسی سرویس، کافی شاپ، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته و خدمات برای معلولین اشاره کرد.

هتل آیران مشهد

هتل آیران مشهد


هتل خاور مشهد

هتل خاور یکی از هتل های 2 ستاره شهر مشهد است که در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا قرار گرفته است. این هتل در سال 1357 افتتاح شده و در سال 1393 بازسازی گشته است. هتل در 8 طبقه ساخته شده و دارای 48 واحد اقامتی است که می توانید این اتاق ها را به صورت BB و یا فولبرد رزرو کنید. در این اتاق ها امکاناتی نظیر بالکن، مبلمان، تلویزیون، یخچال، حمام، لوازم بهداشتی و اینترنت بی سیم رایگان برای شما مسافران تور کیش وجود دارند. رستوران اصلی هتل در طبقه منفی دو قرار داشته و دارای ظرفیت 100 نفر می باشد. کافی شاپ هتل نیز به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان به گشت نیم روزی، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، کافی نت، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس و ... اشاره کرد.

هتل خاور مشهد

هتل خاور مشهد

هتل خاور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد،هتل های خوب مشهد،بهترین هتل های مشهد،هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل صادقیه مشهد

معرفی : هتل صادقیه یکی از هتل های 3 ستاره شهر مقدس مشهد است که در سال 1385 افتتاح گردید. ساختمان این هتل با زیبایی و طراحی منحصر به فرد خود باعث شده است تا برخی از واحدهای اقامتی دارای بالکن تقریبا بزرگی باشند. آخرین بازسازی این هتل در سال 1393 انجام شد تا استانداردهای این هتل برای پذیرایی از شما مسافران تور کیش ارتقا پیدا کند. ساختمان هتل 6 طبقه است و دارای 31 واحد اقامتی است. لازم به ذکر است که خدمات این هتل به صورت فولبرد ارائه می شود.

هتل صادقیه مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل صادقیه به صورت دو تخته، سه تخته ، چهار تخته و آپارتمان هستند که امکانات یخچال، تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌ چای ساز،‌ حمام با لوازم بهداشتی، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان و دراور در آن ها وجود دارد.

امکانات هتل : کافی شاپ، سالن کنفرانس، فروشگاه سوغاتی، ویلچر، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس شبانه روزی، خدمات ترانسفر، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، لاندری ، لابی، آسانسور، نمازخانه، صندوق امانات، پارکینگ

هتل صادقیه مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه منفی دو هتل قرار گرفته است که ساعات کاری آن به شرح ذیل است :

صبحانه : 8 تا 9:30 

ناهار : 13 تا 14:30

شام : 20 تا 21:30

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان خسروی نو و در کوچه آیت ا... خامنه ای قرار گرفته است. فاصله هتل تا ورودی باب الجواد حرم مطهر تنها 400 متر است. فرودگاه شهر مشهد در 10 کیلومتری و ایستگاه راه آهن در 3.5 کیلومتری این هتل قرار گرفته اند.

هتل صادقیه مشهد

پیشنهاد ما : هتل صادقیه یکی از هتل های نزدیک به حزم شهر مشهد است که با توجه به فولبرد بودن خدمات آن خیال شما را از صرف وعده های غذایی نیز راحت می کند.


هتل اولیا مشهد

معرفی : هتل اولیا یکی از هتل های دو ستاره شهر مشهد است که در سال 1392 افتتاح شده است. هتل اولیا برای نزدیک ساختن خود به استانداردهای روز دنیا و هم چنین ارائه خدمات بهتر به شما زائران و مسافران تور مشهد در سال 1395 بازسازی شد. ساختمان این هتل در هفت طبقه ساخته شده است و دارای 22 واحد اقامتی می باشد که از پنجره همه ی آن ها گنبد و بارگاه امام رضا (ع) نمایان است. 

هتل اولیا مشهد

امکانات اتاق ها : واحدهای اقامتی این هتل از نوع سوئیت و آپارتمان هستند که در آن ها امکانات آشپزخانه،‌ یخچال،‌ مبلمان، دراور، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون،‌ اینترنت، تلفن، حمام با لوازم بهداشتی و کمد لباس وجود دارد.

امکانات هتل : لابی،‌صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری ، لاندری، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، خدمات بیدار باش، خدمات و امکانات برای معلولین، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ

هتل اولیا مشهد

رستوران هتل : رستوران این هتل با ظرفیت 55 نفر انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را برای شما مهمانان گرامی مقیم این هتل سرو می نماید. هم چنین صبحانه در این رستوران به صورت بوفه رایگان سرو می شود.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان شیرازی شهر مشهد و در فاصله هفت دقیقه ای از حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا مراکز خریدی مانند بازار رضا و مجتمع تجاری زیست خاور در حدود ده دقیقه است و پارک کوهسنگی در فاصله 18 دقیقه ای از آن قرار دارد. هم چنین فرودگاه بین المللی شهر مشهد 20 دقیقه می باشد.

هتل اولیا مشهد

پیشنهاد ما : هتلی بسیار خوب و تمیز ، با موقعیت مکانی عالی که به علت داشتن واحدهای آپارتمانی بیشتر مناسب خانواده ها است. 


هتل خورشید تابان مشهد

معرفی : هتل خورشید تابان یکی از هتل های 4 ستاره شهر مشهد است که در سال 1394 افتتاح شده است. این هتل دارای ساختمانی بسیار زیبا است که در هفت طبقه ساخته شده است و چه از نظر معماری داخلی و چه از نظر نما در بالاترین حد از استاندارد قرار گرفته است. در هتل خورشید تابان 72 واحد اقامتی برای شما مسافران تور مشهد مرداد 98  وجود دارد. 

هتل خورشید تابان مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل خورشید تابان از نوع یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و آپارتمان هستند که این واحد ها را می توانید به صورت BB و یا فولبرد رزرو نمایید. در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، دراور ، کمد لباس، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارند . هم چنین برخی از این واحدها مجهز به بالکن اختصاصی هستند. 

امکانات هتل : استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، کافی شاپ، سرویس حرم، خدمات برای معلولین، تاکسی سرویس،‌ آسانسور، خدمات تور، تهیه بلیط‌، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس، آمفی تئاتر ، صندوق امانات

هتل خورشید تابان مشهد

رستوران هتل : دو رستوران این هتل با نام های ارکیده و گلایل و ظرفیت 400 نفر در مجموع در  طبقه پنجم قرار گرفته اند و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کنند.  

موقعیت مکانی هتل : این هتل جنب فرمانداری خیابان پاسداران شهر مشهد قرار گرفته است . فاصله هتل تا حرم 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 20 دقیقه است. 

هتل خورشید تابان مشهد

پیشنهاد ما : هتل خورشید تابان یکی از هتل های خوب شهر مشهد است که با ارائه امکانات جانبی مختلف اقامت خوبی را برای شما فراهم می کند. 


هتل هرند مشهد

معرفی : هتل هرند یکی از هتل های سه ستاره شهر مشهد است که با فاصله حدود چهار دقیقه ای از حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته است. این هتل در سال 1379 افتتاح شده است و در طول نزدیک سه دهه فعالیت خود پذیرای هزاران نفر از مسافرانتور مشهد بوده است. هتل هرند در سال 1393 بازسازی شده است و امکانات اتاق های آن و شده اند. ساختمان هتل دارای 6 طبقه است که در آن 60 واحد اقامتی وجود دارد و به صورت فولبرد از شما مهمانان گرامی پذیرایی می کند.

هتل هرند مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته هستند که از لحاظ تمیز در سطح بالایی از استاندارد قرار گرفته اند. در این اتاق ها امکانات یخچال،‌ مبلمان، دراور، کمد لباس، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارند. 

امکانات هتل : کافی شاپ، صندوق امانات، گشت شهری،‌ خدمات بلیط،‌ پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، لابی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان

هتل هرند مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 90 نفر در طبقه منفی یک قرار گرفته است و برای صبحانه، ناهار و شام پذیرای شما مهمانان گرامی تور مشهد تابستان 98 است.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان بیت المقدس و ضلع جنوبی بازار رضا قرار گرفته است. همان طور که گفته شد فاصله آن تا حرم مطهر امام رضا (ع) تنها 4 دقیقه پیاده روی است و تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 20 دقیقه فاصله دارد. راه آهن شهر نیز در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

هتل هرند مشهد

پیشنهاد ما : از معایب هتل هرند عدم وجود اینترنت بی سیم در اتاق های این هتل است که البته با توجه به مزایایی مانند نزدیکی به حرم و فولبرد بودن هتل قابل اغماض است.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد،معروف ترین هتل های مشهد،رزرو هتل های مشهد،معرفی هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آپارتمان رواق مشهد

معرفی:هتل آپارتمان رواق یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد میباشد.این هتل آپارتمان دسترسی راحتی به حرم مطهر رضوی و مراکز خرید و همچنین جاذبه های توریستی این شهر زیارتی دارد.هتل آپارتمان رواق در 5 طیقه دارای 25 واحد اقامتی میباشد.تمام اتاق ها امکانات را دارا هستند تا مسافران تور مشهد در طول اقامت بتوانند براحتی  استفاده کنند.این هتل در سال 1383 ساخته شده است و در سال 1396 بازسازی شده است.کارکنان های خوش برخورد این هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران و زائران تور مشهد میباشد.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آپارتمان رواق مشهد

امکانات هتل:لاندری، لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فکس، پذیرش ۲۴ ساعته، پرینتر، زنگ هشدار، اتاق چمدان، روزنامه، گیم نت، تلفن در لابی، پارکینگ، دستگاه  واکس  کفش، ترانسفر رفت با هزینه، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، آشپزخانه، سرویس  بهداشتی فرنگی در لابی

امکانات اتاق:اینترنت در اتاق، روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، چای ساز، بالکن، کمد لباس، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل  الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، احمام، مکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع  قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان رواق مشهد

رستوران هتل:مسافران تور مشهد میتوانند در رستوران هتل از غذا های ایرانی که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.ظرفیت رستوران 50 نفر میباشد.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم:1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:8 کیلومتر

فاصله هتل تا راه آهن:6 کیلومتر

هتل آپارتمان رواق مشهد


هتل آپارتمان مینا مشهد

معرفی:هتل آپارتمان مینا یکی از هتل های خوب مشهد میباشد که با موقعیت جغرافیایی خوب دسترسی به حرم و جاذبه های توریستی را برای زائران تور مشهد راحت کرده  است.این هتل آپارتمان در سال 1389 ساخته و در سال 1396 بازسازی سده است.هتل مینا در 4 طبقه دارای 20 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور مشهد تابستان 98 بتوانند در طول اقامت استفاده کنند.این هتل آپارتمان دارای کادری خوش برخورد و مجرب میباشد که 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور مشهد  میباشند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.مسافران و زائران تور مشهد میتوانند در این هتل آپارتمان اقامت خوبی را تجربه کنند.

هتل آپارتمان مینا مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، فضای سبز، خدمات  باربری، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات CIP، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، سرویس حرم، خدمات بلیط، آشپزخانه، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در  لابی، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

امکانات اتاق:روم سرویس، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، چای ساز، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل  الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب  اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان مینا مشهد

رستوران هتل:مسافران تور مشهد میتوانند در رستوران هتل مینا از بهترین غذا های ایرانی سفارش دهند.تمام غذا های رستوران با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو  میشوند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم مطهر رضوی:10 دقیقه

فاصله هتل تا رستوران پدیده شاندیز:38 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک کوهسنگی:6 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا:2 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:20 کیلومتر

هتل آپارتمان مینا مشهد


هتل آپارتمان کنعان مشهد

معرفی:هتل آپارتمان کنعان یکی از هتل های خوب مشهد میباشد که موقعیت جغرافیای خوبی دارد و دسترسی به حرم مطهر رضوی و جاذبه های توریستی این شهر زیارتی را برای مسافران تور مشهد راحت کرده است.این هتل آپارتمان با کادری دوره دیده و خوش برخورد هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور مشهد تیر 98 میباشد.این هتل در 4 طبقه دارای 28 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور مشهد در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.سرویس دهی هتل بسیار خوب میباشد.ساعت  تحویل اتاق در این مجتمع 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آپارتمان کنعان مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان،  روزنامه، خدمات باربری، پذیرش ۲۴  ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، کپسول آتش نشانی. سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه  بلیط، تلفن در لابی، پارکینگ، آشپزخانه، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس  بهداشتی ایرانی در لابی

امکانات اتاق:آباژور، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع  دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در  اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان کنعان مشهد

رستوران هتل:مسافران تور مشهد میتوانند در رستوران هتل از غذا های ایرانی که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم:722 متر

فاصله هتل تا فرودگاه:8 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن:4 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:20 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک کوهسنگی:8 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا:483 متر

هتل آپارتمان کنعان مشهد


هتل آپارتمان زمرد مشهد

معرفی:هتل آپارتمان زمرد از هتل آپارتمان های نزدریک حرم مطهر رضوی میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و  دسترسی را برای مسافران و زائران تور مشهد راحت کرده است.این هتل آپارتمان در 6 طبقه دارای 88 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور مشهد بتوانند  براحتی استفاده کنند.این هتل آپارتمان در سال 1377 ساخته شده و در سال 1392 بازسازی شده است و با کادری مجرب و آموزش دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشد.

هتل آپارتمان زمرد مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر  رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در  لابی، پارکینگ، خدمات بلیط، آشپزخانه، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

امکانات اتاق:صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، چای ساز، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم  اطفاء حریق دراتاق، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی  ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان زمرد مشهد

رستوران هتل:مسافران و زائران تور کیش میتوانند در رستوران هتل آپارتمان زمرد از غذا های ایرانی که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا پارک کوهسنگی:8 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا:434 متر

فاصله هتل تا مرکز خرید خورشید:6 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین عجایب:12 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران پدیده شاندیز:35 کیلومتر

فاصله هتل تا پراک ملت:9 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم ورودی باب الرضا:654 متر

هتل آپارتمان زمرد مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل آپارتمان های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

معرفی:هتل آپارتمان ستارگان از هتل خوب مشهد میباشد که با هزینه کم امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور مشهد قرار میدهد.هتل آپارتمان ستارگان در سال 1392 تاسیس شده است.این هتل موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و با مقاصد گردشگری این شهر زیارتی و حرم مطهر رضوی فاصله کمی دارد و دسترسی را برای زائران تور مشهد راحت کرده است.هتل ستارگان در 4 طبقه دارای 28 واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی میباشد و بهترین خدمات و امکانات را برای مسافران و زائران عزیز ارائه میدهد.پرسنل ها و کارکنان این هتل مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از گردشگران و زائران تور مشهد مرداد 98  میباشند.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.با انتخاب این هتل آپارتمان علاوه بر دسترسی راحت میتوانید اقامت خوبی را تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید.

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

امکانات هتل:زنگ هشدار، کافی شاپ، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، تلفن در لابی، تلویزیون در لابی  ، اینترنت در لابی، لاندری، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، پذیرش 24 ساعته، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، سرویس  بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

امکانات اتاق:تلفن در اتاق، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، آباژور، آشپزخانه، صبحانه، یخچال، سیستم تهویه مطبوع  دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق  ، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، مینی بار با هزینه، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

رستوران هتل:هتل آپارتمان ستارگان دارای رستورانی با فضای شیک و تمیز میباشد و غذا های ایرانی با کیفیت و لذیذ را برای مسافران و زائران عزیز سرو میکند.

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم:4 دقیقه با ماشین 

فاصله هتل تا بازار رضا:4 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی مشهد:47 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون:3 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار جنت:1 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک کوهسنگی:7 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین عجایب:10 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:19 کیلومتر

هتل آپارتمان ستارگان مشهد


هتل آپارتمان تعطیلات مشهد

معرفی:هتل آپارتمان تعطیلات یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد.این مرکز خرید در سال 1385 ساخته اما در سال 1393 بازسازی شده است.هتل آپارتمان تعطیلات با حرم و جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور مشهد شهریور 98 راحت کرده است.این هتل در 6 طبقه دارای 27 واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا زائران عزیز در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوش برخود هتل حرفه ای و مجرب هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران و زائران تور مشهد میباشند.این هتل بهترین خدمات را در اختیار مسافرانتور مشهد قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، پله اضطراری، فکس، پرینتر، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، خدمات تور، شبکه پخش فیلم، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات CIP، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلفن در لابی، پارکینگ، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری، خدمات برای معلولین، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

امکانات اتاق:آشپزخانه، بالکن، روم سرویس، شبکه پخش فیلم، یخچال، مبلمان، دراور، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، صبحانه، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، چای ساز، آب رایگان، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد

رستوران هتل:هتل آپارتمان تعطیلات دارای رستورانی با فضای زیبا و تمیز میباشد و غذا های ایرانی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند را برای مسافران و زائران تور مشهد سرو میکند.

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم:1 دقیقه

فاصله هتل تا بازار رضا:59 ثانیه

فاصله هتل تا پارک ملت:21 دقیقه

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:41 دقیقه

فاصله هتل تا پارک کوهسنگی:13 دقیقه

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:21 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد:9 دقیقه

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد


هتل آپارتمان میزبان مشهد

معرفی:هتل آپارتمان میزبان یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد میباشد که در نزدیکی حرم واقع شده و در سال 1389 ساخته و در سال 1392 بازسازی شده است.این هتل آپارتمان در 6 طبقه دارای 52 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور مشهد بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل آپارتمان میزبان با کادری مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشد.هتل میزبان بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران و زائران تور مشهد تابستان 98 قرار میدهند.موقعیت جغرافیایی خوب این هتل دسترسی به حرم و جاذبه های گردشگری را برای مسافران تور مشهد راحت کرده است.

هتل آپارتمان میزبان مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، کافی شاپ، اتاق چمدان، روزنامه، صرافی، خدمات باربری، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط، خدمات CIP، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، خدمات بلیط، آشپزخانه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، چای ساز،  آب رایگان، بالکن، رخت آویز، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، دمپایی، امکان شارژ  وسایل الکترونیکی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان میزبان مشهد

رستوران هتل:هتل میزبان دارای رستورانی با فضای شیک و تمیز میباشد و بهترین غذا های ایرانی را که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند را برای مسافران تور مشهد سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه:6 کیلومتر

فاصله هتل تا راه آهن:7 کیلومتر

فاصله هتل تا ترمینال:2 کیلومتر

فاصله هتل تا ایستگاه مترو:5 دقیقه

فاصله هتل تا حرم مطهر رضوی:3 کیلومتر

هتل آپارتمان میزبان مشهد


هتل آپارتمان ملل مشهد

معرفی:هتل آپارتمان ملل از هتل آپارتمان های نزدیک حرم مطهر میباشد.این هتل آپارتمان دارای موقعیت مکانی خوبی میباشد و با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران و زائران تور مشهد راحت و آسان کرده است.هتل ملل در 9 طبقه دارای 29 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور مشهد در طول اقامت براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.هتل آپارتمان ملل انتخاب مناسبی برای عزیزانی که میخواهند سفر خوبی را تجربه کنند میباشد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد

هتل آپارتمان ملل مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، کافی شاپ، اتاق چمدان، روزنامه، صرافی، خدمات باربری، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته  ، خدمات CIP، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع  ، خدمات بلیط، آشپزخانه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، چای ساز،  آب رایگان، بالکن، رخت آویز، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ  وسایل الکترونیکی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان ملل مشهد

رستوران هتل:هتل آپارتمان ملل دارای رستوران با فضای شیک و تمیز میباشد تا مسافران تور مشهد بتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم:390 متر

فاصله هتل تا فرودگاه:8 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافربری:6 کیلومتر

فاصله هتل تا راه آهن:4 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:20 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:37 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ملت:9 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین عجایب:12 کیلومتر

هتل آپارتمان ملل مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل آپارتمان های خوب مشهد،رزرو هتل آپارتمان های مشهد،رزرو هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا

مسجد مراد پاشا آنتالیا از مساجد معروف در آنتالیا می باشد که جز جاذبه های توریستی این شهر نیز به حساب می آید که به فرمان صدراعظم مراد پاشا احداث شد. این مسجد در سال 1570 بنا شد که بر روی یک 10 ضلعی واق شده است و توسط یک گنبد پوشیده شده است و ستون های آن تزئین شده با سنگ های رنگی می باشد. هر ساله مسافران تور آنتالیا از مسجد مراد پاشا آنتالیا بازدید می کنند . ستون های این مسجد که بسیار زیبا می باشند در انتهای مسجد قرار دارد و به شکل سه گنبد می باشد.

 


دروازه هادریان آنتالیا

دروازه هادریان آنتالیا از جاذبه های معروف آنتالیا می باشد که جر آثار باستانی این شهر نیز به حساب می آید که به معنای 3 دروازه می باشد که دارای دیوار بلندی می باشد که بخشی از دیوار به عنوان موج شکن استفاده می شده است که طوفان های خطرناک را دفع می کند و شهر را حفظ می کند. گردشگران تور کیش در سفر خود از دروازه هادریان آنتالیا بازدید میکنند.این دروازه به دستور امپراطور روم ساخته شده است.

 


مسجد محمد پاشا آنتالیا

مسجد محمد پاشا آنتالیا جز جاذبه های آنتالیا به حساب می آید که مربوط به دوران عثمانی می باشد و از مساجد مهم زمان خود می باشد. این مسجد از لحاظ موقعیت مکانی در منطقه کالکاپیسی آنتالیا که زمان ساخت آن در قرن 18 بوده است. این مسجد دارای یک گنبد بزرگ که گنبد اصلی می باشد و 3 گنبد دیگر که در اطراف گنبد اصلی قرار گرفته است . بازدید از این مسجد برای گردشگران تور آنتالیا مرداد 98 بسیار جذاب است زیرا مسجد محمد پاشا آنتالیا یک آثار تاریخی نیز به حساب می آید. وقتی شما داخل مسجد می شوید می توانید داخل گنبد های مسجد را ببینید که با آیه های قرآن نگاشته شده است و بسیار زیبا می باشد.

 


شهر تاریخی میسیس آنتالیا

شهر تاریخی میسیس آنتالیا از مکان های تاریخی در آنتالیا می باشد که جز جاذبه های پر بازدید در این شهر می باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در جاده آدانا در نزدیکی شهر اسکندرون و نزدیک به پاکاپینار قرار دارد . این شهر شاید در نگاه اول ویرانه به نظر برسد که باقی مانده آثاری از زمان رومیان و سنگفرش موزائیکی که به قرن 4 می رسد همچنین گردشگران تور آنتالیا تیر 98 می توانند کشتی نوح و حیوانات را که روی سنگفرش ها به نمایش درآمده است مشاهده کنند. از ویژگی های بارز شهر تاریخی میسیس آنتالیا این است که بر سر راه جاده ابریشم قرار گرفته است و در ادامه جاده ییلان کاله و کاخ شاهمران بر بالای کوه سنگی ، رودخانه جیحان دیده می شود که بسیار در مسافران تور آنتالیا پر بازدید می باشد.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی آنتالیا،جاذبه های گردشگری آنتالیا،دیدنی های آنتالیا،مکان های دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

کسیک مناره آنتالیا

کسیک مناره در قرن پنجم میلادی بنام مریم مقدس ساخته و در زمان بایزید دوم به دستور شاهزاده کورکوت به مسجد تبدیل شد. این اثر بیانگر تاریخ کهن در زمان رومی ها, بیزانس, سلجوقیان و عثمانی ها می باشد. در نتیجه خسارتی که از آتش سوزی 1896 به مسجد و قسمت های چوبی بالای مناره وارد شد این مسجد به مسجد منراه شکسته کسیک معروف شد و امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری تور آنتالیا شهریور 98 تبدیل شده است. در سفرتان با تور آنتالیا حتما به این مسجد تاریخی سر بزنید و از سفر خود لذت ببرید.

کسیک مناره آنتالیا


بلدیبی آنتالیا

منطقه بلدیبی آنتالیا در 38 کیلومتری آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر قرار گرفته است . این منطقه یکی از زیباترین مناطق آنتالیا به شمار می رود ، جاذبه تفریحی این منطقه باعث شده تا همه ساله عده بسیاری از مسافران تور آنتالیا از این قسمت دیدن کنند . این منطقه کوهستانی دارای آب و هوای بسیار مطبوع بوده و طبیعت سر سبز آن پوشیده از درخت های نانج و کاج می باشد . این منطقه مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی می باشد . 


شهر بلک آنتالیا

این ساحل مجلل و زمین گلف از کوه های تاروس تا ساحل زیبای بلک و در 36 کیلومتری غرب آنتالیا واقع است.در این منطقه به دلیل وجود جنگل های کاج وساحل ماسه ای صنعت توریسم رواج زیادی دارد . این شهر دیدنی فاصله کمی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و پرگه دارد..هتل های متعدد 4و5 ستاره و زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد.آموزش تنیس در مدرسه بین المللی تنیس ،تماشای بیش از 100 گونه پرنده در نزدیکی آبشار کورسونافلذت بردن از ورزش های آبی جزئی از جذابیت های این منطقه هستند.می توانید برای گشت زدن در اطراف ساحل ،ماشین یا دوچرخه کرایه کنید .بلک در ساحل آک دنیز و در ۳۰ کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است.در ساحل ۱۷ کیلومتری بلک هتل های وتاسیسات مدرن فراوانی از سال ۱۹۹۰ تا به امروز احداث گردیده اند.فاصله بلک از پارک ملی کورشونلو ۲۰کیلومتر می باشد.جمعیت بلک ۹٫۷۸۱ نفر می باشد.راه رسیدن به منطقه بلک بسیار آسان و بهترین راه آن از شهر آنتالیا می باشد.امروزه در منطقه بلک ۴۷ هتل ومرکز گردشگری وگلف ۵ ستاره وجود دارد. تعدد تختهای منطقه بلک در مجموع بالغ بر ۴۵٫۰۰۰ تخت می باشد. ۱۰ عدد زمین گلف با تمامی امکانات در عالی ترین سطح ممکن در منطقه بلک وجود دارد. ۲ زمین گلف در بهترین سطح ممکن نیز در حال سرمایه گزاری و ساخت می باشند.بعد از اتمام این دو مرکز تعداد تختهای منطقه بلک به ۴۷٫۵۰۰ تخت خواهد رسید.در بلک۵۰ زمین فوتبال، ۲۰۰ زمین تنیس آماده ارائه خدمت به ورزشکاران آماتور و سطح حرفه ای می باشد.در آنجا سالنهای کنفرانس زیادی باتمامی امکانات لازم برای برگزاری انواع جلسات و گردهمائی ها وهر نوع جشن و عروسی محیا می باشد.مسئولین منطقه بلک به توریسم زیبائی و سلامتی نیز اهمیت فراوانی قائل شده اند و نتیجه این تفکر جذب سرمایه گذاران این نوع توریسم با احداث زیرساختهای توریسم سلامتی و زیبائی در منطقه بلک این نقطه از ترکیه را بهترین مکان برای توریسم زیبائی و سلامتی مبدل ساخته اند.بلک تنها منطقه توریستی آنتالیا نمی باشد در عین حال جاذبه های فراوان طبیعی این منطقه از آنتالیا زبانزد خاص و عام می باشد.در بلک ۵۷۴ گونه گیاهی تاکنون شناسائی شده است.۲۹ گونه گیاهی موجود در بلک آنتالیا تنها در ترکیه و ۱ گونه گیاهی در دنیا فقط در بلک یافت می شود. تور کیش فرصت خوبی است تا شما از این شهر ساحلی زیبا دیدن فرمائید.


منطقه ساید آنتالیا 

منطقه ساید یکی ازجاذبه های گردشگران تور آنتالیا تابستان 98 محسوب می شود این منطقه بندری مانند منطقه ای تاریخی و باستانی است و به معنی درخت انار است.این منطقه دارای ساحل ماسه ای و مغازه های مختلف است .و یک منطقه توریستی است دارای تعداد زیادی کافه و رستوران است .مغازه های جواهر فروشی، و سایل چرمی در اطراف این خیابان قرار گرفته اند.تالار تئاتر تزئینی با بزرگترین ستونها و بازار معبد آپولو در کنار دریا واقع شده اند و یکی از مکانها تاریخی این منطقه هستند.

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا،جاذبه های توریستی آنتالیا،جاذبه های آنتالیا،دیدنی های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران سراسر فاین داینینگ آنتالیا

معرفی رستوران : رستوران فاین داینینگ یک رستوران با سبک بسیار خاص است که در سال 2009 افتتاح شده است. شعار این رستوران نزدیک شدن به قلب ها از طریق غذا است و کلیه پرسنل آن مخصوصا سرآشپزها سعی خود را در تحقق این شعار می کنند. در این رستوران غذاهای بین المللی با مواد تازه و کیفیت بسیار عالی سرو می شوند. فضای رستوران بسیار زیبا است و کمتر کسی پیدا می شود که با آن ارتباط برقرار نکند. در اصل این رستوران در یک خانه تاریخی 300 ساله قرار گرفته است که تماما با مجسمه های بسیار زیبا تزئین شده است. با نشستن در باغ رستوران می توانید همزمان با صرف غذا از شنیدن صدای پیانو نیز لذت ببرید. 

رستوران سراسر فاین داینینگ آنتالیا

منو رستوران: منو این رستوران با استارتر که شامل انواع سالاد و مکمل های غذایی است شروع می شود. در منوی اصلی انواع پاستاهای خوش طعم ، ماهی و غذاهای دریایی، سوشی و انواع کباب و استیک یافت می شود. هم چنین در بخش دسر منو پند نوع نوشیدنی و دسر سنتی ترکی وجود دارد. 

پیشنهاد ما: با توجه به فضای بسیار زیبای رستوران و قیمت مناسب غذاها که عمدتا از 40 تا 80 لیر هستند ، سراسر فاین داینینگ می توان تجربه بسیار خوبی برای چشیدن طعم های تازه برای شما گردشگران تور آنتالیا باشد.

رستوران سراسر فاین داینینگ آنتالیا

ساعت کاری رستوران : 12 ظهر تا 23 شب هر روز

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در خیابان هجدهم کاله ایچی قرار گرفته است. رستوران در نزدیکی برج ساعت قرار گرفته است پس می توانید پس از بازدید از برج به آن بروید. هم چنین با صرف هزینه 2 لیر می توانید اتوبوس سوار شوید و از منطقه لارا آنتالیا به رستوران سراسر فاین داینینگ بروید.

رستوران سراسر فاین داینینگ آنتالیا


رستوران آسمانی آنتالیا

رستوران آسمانی یکی از رستوران های معروف آنتالیا می باشد که در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است و توانسته طرفداران بسیاری از گردشگران تور آنتالیا مرداد 98 را به خود جذب کند. این رستوران انواع غذا های مدیترانه ای, بین المللی و ... را به بهترین صورت ممکن اما با قیمتی نسبتا بالا ارائه می دهد که در برابر قیمتی که دریافت می کند کیفیت بی نظیری ارائه می دهد. رستوران آسمانی در آنتالیا, لارا, مراد پاشا آماده پذیرایی می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا با عزیزانتان به این رستوران بروید و لحظات خوشی را سپری کنید.

رستوران آسمانی آنتالیا


رستوران کایسون سوشی آنتالیا

رستوران کایسون سوشی یکی از رستوران مدرن, شیک, معروف و بسیار محبوب در آنتالیا می باشد که توانسته طرفداراین زیادی چه داخل و چه خارج از آنتالیا را جذب خود کند. این رستوران انواع غذاهای آسیایی, سوشی های مختلف و ... سرو می کند و طرفدارای زسادی از گردشگران تور آنتالیا را داراست. رستوران دارای امکاناتی مانند: صندلی چرخدار مخصوص افراد کم توان, صندلی کودک, اینترنت, پذیرش سفارش و ... می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا لحظاتی خوش را در کنار عزیزانتان در این رستوران مدرن سپری کنید.

رستوران کایسون سوشی آنتالیا

رستوران کایسون سوشی آنتالیا


رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا با اجرای موسیقی زنده در شب و سرو غذاهایی مانند کوفته, مخلوط کبابی و غذا های گیاهی در باغ آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. رستوران حسن آقا از رستوران های ایرانی آنتالیاست که معروف ترین و خوش طعم ترین غذایش پیاز است که با لوبیای پخته شده, سیر, گردو, روغن زیتون و پیاز تهیه می شود. در سفرتان با تور آنتالیا حتما به رستوران حسن آقا بروید و غذاهایش را امتحان کنید بی شک از طرفدارانش خواهید شد.

رستوران حسن آقا آنتالیا

رستوران حسن آقا آنتالیا

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های خوب آنتالیا،بهترین رستوران های آنتالیا،معروف ترین رستوران های آنتالیا،رستوران های معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران بیگ شفزز آنتالیا

معرفی:معروف ترین رستورانهای ترکیه است که 18 شعبه در شش شهر مختلف از جمله آنتالیا دارد.اولین شعبه در سال 2007 در آنکارا تاسیس شد و از آن زمان به یکی از رستوران های محبوب برای افراد محلی و گردشگران تور آنتالیا میباشد.سبک و طراحی این رستوران بسیار شیک و مدرن است که باعث جذب  مشتریان تور آنتالیا بیشتر شده است.کارکنان این رستوران بسیار خوش برخورد و صمیمی هستند و بهترین خدمات را به مسافران تور آنتالیا ارائه میدهند.تمام غذاهای این رستوران با بهترین مواد اولیه و تازه طبخ میشود که این موضوع دلیل اصلی طعم عالی غذاها میباشد و در نهایت هنر سرآشپز که توانسته غذاهایی خوشمزه را طبخ کند و برای مشتریان سرو نماید.مسافران تور آنتالیا تابستان 98 برای اوقات فراغت و استراحت نیم روزی خود نیز ازقسمت کافه این رستوران بهره ببرید. 

رستوران بیگ شفزز آنتالیا

منو غذایی:رستوران بیگ شفزز دارای منو غذایی از انواع غذاهای ترک و بین المللی میباشد که مسافران تور آنتالیا میتوانند از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران بیگ شفزز  از ساعت 9 صبح تا 11 شب آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد.

رستوران بیگ شفزز آنتالیا

موقعیت مکانی:آنتالیا، لار، محله فز 307

پیشنهاد ما:فضای دل نشین و دنج این رستوران همگان را به خود جذب میکند.مسافران تور آنتالیا میتوانند در طول سفر به این شهر زیبا برای صرف غذا به این رستوران رفته و از لذیذ ترین غذا ها نوش جان کنند.


رستوران پاتیو بیسترو آنتالیا

معرفی:رستوران پاتیو در شهر تاریخی آنتالیا قرار گرفنه است.مسافران و گردشگران تور آنتالیا اگر به دنبال تست طعمی بینظیر برای خوردن غذا هستید حتما به این رستوان سر بزنید.این رستوران فضای بسیار زیبا و دل نشین برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا تیر 98 ایجاد کرده است تا در محیطی آرام غذای خود را نوش جان کنند.این رستوران دارای آشپز های فوق العاده حرفه ای برای پخت غذا ها هستند.شما مسافران عزیز تور آنتالیا میتوانید از روی منو این رستوران انواع غذا های بین المللی را سفارش داده و نوش جان کنید.بازدید از این رستوران حتما برایتان جذاب خواهد بود زیرا از دکوراسیونی مانند:از بوی خوشبوی عطر باغهای مدیترانه‌ای  در محیطی باز بازسازی شده تا چشم اندازی از دکوراسیون ظریف، تابش دلنشین نور از سنگ دیوارها و صندلی‌ های مخملی و غیره جزئیات دکوراسیون مانند آمفورها و مجسمه‌ها میباشد که فضای رستوران بسیار شیک کرده است.

منو رستوران:Fois grasفرانسوی،منتی ترکی و کوزو کاوارما یا خوراک بره ترکی،سوپ گاسپاچو با میگو اسپانیایی،سالاد پنیر هالومی گریل شده یونانی،ویتلو توناتو ایتالیایی و تمپورای ژاپنی را از منو انتخاب و سفارش دهید.

ساعت کاری:این رستوان 24 ساعته از مسافران و گردشگران تور آنتالیا پذیرایی میکند.


رستوران لارا بالیکوی آنتالیا

معرفی:رستوران لارا بالیکوی از بهترین رستوران های منطقه لارا آنتالیا میباشد که با بهترین غذا های باکیفیت از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.لذت غذا های این رستوران فوق العاده عالی است که تا به امروزه مورد توجه مسافران تور آنتالیا قرار گرفته است.یک دور این رستوران دریای مدیترانه و دور دیگرش فضای سبز است که این رستوران را زیبا و شیک کرده است.منو این رستوران در نمایشگری بزرگ همراه با عکس است که مسافران تور آنتالیا میتوانند غذای مورد علاقه خود را انتخاب و نوش جان کنند.

منو رستوران:منو این رستوران از انواع غذا های دریایی میباشد به صورتیکه ماهی را در انواع مختلف پخته و سرو میکند.در کنار غذا نیز نوشیدنی های لذیذ نیز سرو میشود.

ساعت کاری:این رستوران از 9 صبح تا 1 بامداد آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز تور آنتالیا میباشد.

موقعیت جغرافیایی:رستوران بالیکوی در محله کنیالتی در کنار ساحل واقع شده است.


رستوران شیپ این آنتالیا

معرفی رستوران : رستوران شیپ این یکی از رستوران های خوب شهر آنتالیا است که از سال 1992 فعالیت خود را آغاز کرده است. در سال 2002 مصطفی دمیروک که سابقا خدمتکار رستوران بود تبدیل به صاحب آن شد و تا کنون این سمت را برعهده دارد. در سال 2008 این رستوران با رستوران اورال اوکال ترکیب و به مارینا آنتالیا نقل مکان کرد. این رستوران در مکانی بسیار زیبا با چشم اندازی عالی قرار گرفته است و وجود میزها در فضای روباز باعث می شود تا بتوانید هرچه بیشتر از این فضا لذت ببرید. شعار رستوران این است که می داند شما چه می خواهید و تلاش می کند تا بهترین را به شما مهمانان تور آنتالیا ارائه دهد.

رستوران شیپ این آنتالیا

منو رستوران : منوی این رستوران شامل صبحانه،‌ غذای اصلی،‌ پیتزا، برگر، سوپ، پیش غذا، پاستا، سالاد، غذای دریایی و دسر است. برای هرکدام از غذاهای منو آزمون و خطاهای زیادی صورت گرفته شده تا به رسپی کنونی رسیده اند. متوسط قیمت های غذاها در این رستوران بین 7 تا 19 دلار است.

پیشنهاد ما : رستورانی بسیار زیبا در شهر آنتالیا که مناسب صرف غذا برای هر سلیقه ای است و خاطره ای فراموش نشدنی برای شما باقی خواهد گذاشت.

رستوران شیپ این آنتالیا

ساعت کاری رستوران : ساعت کاری این رستوران از 11 صبح تا بامداد است و در روزهای تعطیل با یک ساعت اضافه تر از ساعت 10 صبح آغاز به کار می کند.

موقعیت مکانی رستوران : آنتالیا ، محله مورات پاشا، بلوار دوملوپینار

رستوران شیپ این آنتالیا

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های آنتالیا،بهترین رستوران های آنتالیا،رستوران های خوب آنتالیا،معروف ترین رستوران های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ترندی لارا آنتالیا

معرفی:هتل 5 ستاره در منطقه لارا آنتالیا قرار دارد که در منطقه خوب قرار دارد و دسترسی راحتی به این شهر و جاذبه های گردشگری اش دارد.این هتل 5 ستاره خدمات خود را به صورت UALL در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار میدهد.این هتل تازه تاسیس در سال 2016 افتتاح شده و دارای 650 واحد اقامتی برای مسافران تور آنتالیا میباشد که همه ی اتاق ها مجهز به تمامی امکانات رفاهی برای مسافران تور آنتالیا میباشد که میتوانند در مدت زمان اقامت در این هتل استفاده کنند و لذت ببرند.این هتل دارای پرسنل های مجزب و دوره دیده است که شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران تور آنتالیا میباشند.این هتل 5 ستاره با بهترین خدمات و امکانات رفاهی هر روزه آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز تور آنتالیا مرداد 98 میباشد.این هتل 5 ستاره میتوانند تجربه یک سفر به یاد ماندنی و رویایی را برای شما مسافرین عزیز فراهم کند.

امکانات هتل:استخر روباز ،استخر روباز،باغ ،پارک آبی، کلوب کودکان، امکانات ورزشهای آبی، کلوپ شبانه،استخر سرپوشیده ،ساحل اختصاصی ،حمام ترکی، بولینگ، کتابخانه ،امکان اجاره دوچرخه ،دارت، کارائوکه، تنیس روی میز ،بیلیارد، زمین بازی کودکان، سونا، اسپا ،ماساژ، مرکز تناسب اندام ،زمین تنیس، اسنک بار، رستوران، بار ،منوی رژیمی،wifi  رایگان در تمامی فضاها، پذیرش ۲۴ ساعته، میز گردشگری ،انبارداری چمدانها،خدمات پرستاری کودک ،خانه داری روزانه، خشکشویی ،خدمات اتو، مرکز تجارت، امکانات برگزاری ملاقاتها ،دستگاه فکس و فتوکپی، مینی مارکت،ترانسفر فرودگاهی، خدمات شاتل، تهویه مطبوع ،ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاها، فروشگاه، سیستم گرمایشی،امکان اجاره ماشین ،آسانسور،اتاق خانواده، اتاق VIP ،سالن آرایش ،امکانات ویژه افراد ناتوان، اتاقهای ویژه افراد غیرسیگاری ،روزنامه ،خدمات اتاق، ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی ،پرسنل چند زبانه ( ترکی – انگلیسی – آلمانی ) و پارکینگ خصوصی رایگان.

امکانات اتاق:دیوارهای عایق صدا،تلویزیون فلت با کانلهای ماهواره،مینی بار،چای و قهوه ساز،حمام اختصاصی،سشوار،وای فای رایگان،کمد لباس،دراور،آباژور،مبلمان،تراس،لوازم بهداشتی،میز لوازم آرایش.این هتل مجهز به اتاق دبل رو به دریا ،  اتاق دبل رو به باغ ،  سوئیت خانواده ، ویلای یک تخته  ، اتاق سه تخته میباشد

رستوران هتل:مسافران عزیز تور آنتالیا میتوانند در رستوران هتل غذا های مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.غذا های این رستوران با بهترین کیفیت و مواد غذایی آماده و سرو میشود.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه:12 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر آنتالیا:25 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید آنتالیا پریمیوم:3.1 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ پروانه آنتالیا:6.1 کیلومتر

فاصله هتل تا آف لجندز:7.6 کیلومتر


هتل آکرا باروت آنتالیا

معرفی:هتل 5 ستاره آکرا باروت یکی از دو هتل برتر آنتالیا میباشد که در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است.این هتل 5 ستاره بهترین خدمات و امکانات رفاهی برای مسافران تور آنتالیا فراهم کرده است تا در طول اقامت خود استفاده کنند و یک اقامت خوب را در این هتل 5 ستاره تجربه کنند.هتل آکرا باروت دارای 471 اتاق مجهز به امکانات رفاهی میباشد و همچنین همه ی اتاق ها دارای بالکن و تراس هستند که چشم اندازی به دریای زیبای مدیترانه و یا کوه های تاروس را دارد.پرسنل این هتل در کار خود حرفه ای هستند و 24 ساعته آماده خدمت راسانی به مسافران تور آنتالیا میباشند.مسافران و گردشگران تور آنتالیا شهریور 98 میتوانند در این هتل 5 ستاره تجربه یک سفر رویایی را داشته باشند و از سفر خود در این شهر زیبا لذت ببرند.

امکانات هتل:باشگاه، استخر روباز،استخر کودک،حمام ترکی،مینی گلف،آرایشگاه، زمین بازی کودک، کافه، فود کورت، خشکشویی، پارکینگ رایگان، کافه، کتابخانه، ارایه دوچرخه، خودپرداز،داروخانه،گیفت شاپ،رستوران،ترانسفر فرودگاهی،صندوق امانات،نگهداری بچه، ساحل اختصاصی، بیلیارد، تنیس، ماساژ،جکوزی،سونا،آسانسور،فتوکپی ،تهويه مطبوع،برنامه های نمایشی، خدمات عروسی،خدمات پزشکی،کارکنان چند زبانه،اسنک بار، بسکتبال

امکانات اتاق:سشوار در حمام،تلويزيون LCD،شبكه تلويزيوني،صندوق امانات اختصاصي،تلفن،سيستم سرمايشي و گرمايشي،مینی بار،چاي ساز به همراه چاي،میز کار،کتری برقی، اتو و میز اتو، قهوه ساز و چای ساز، کابینت و کمد مخصوص کودک،آباژور،دراور،دمپایی،رخت آویز،بالکن،لوازم بهداشتی،میز لوازم آرایش و لوازم آرایشی،امکان شارژ وسایل الکترونیکی

رستوران هتل:رستوران هتل آکرا باروت با منوی آلاکارته غذاهای بین‌المللی و مدیترانه ای و دریایی را برای مسافران عزیز تور آنتالیا سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا:15 کیلومتر

فاصله هتل تا رودخانه Kursunlu فقط 5 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر:3 کیلومتر


هتل ایز فلوور آنتالیا

معرفی:هتل ایز فلوور در بهترین منطقه آنتالیا قرار دارد که فاصله آن تا ساحل تنها 8 دقیقه میباشد.این هتل 4 ستاره دارای 259 اتاق میباشد که تمام اتاق ها مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافرین عزیز تور آنتالیا در طول اقامت استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرند.این هتل 4 ستاره دارای کارکنان و پرسنل مجرب میباشد که شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافرین عزیزتور آنتالیا میباشد.هتل ایز فلوور با ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی هر روزه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران عزیز تور کیش میباشد.اتاق های هتل بسیار استاندارد هستند و دکوراسیون فوق العاده زیبایی دارند.هتل ایز فلوور به جز ساحل اختصاصی دارای پارک آبی نیز میباشد تا مسافران در لحظات خود از پارک آبی استفاده کنند و لحظات خوبی را سپری کنند.

امکانات هتل:سالن بدنسازی، ماساژ، سونا، آب گرم، اینترنت پرسرعت، پارکینگ، شاتل، استخر سرپوشیده، اسپا،استخر رو باز، ساحل اختصاصی،پارک آبی، باشگاه کودکان، اتاق بازی، خدمات نگهداری از کودکان، رنت خوردو،لابی،سرویس بهداشتی در لابی،پذیرش 24 ساعته،مترجم به زبان های انگلیسی،ترکی، آلمانی،فضای سبز

امکانات اتاق:سشوار، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، میز لوازم آرایش،تلفن،تلوزیون،لوازم بهداشتی،دمپایی، بالکن،تراس،پرده،تابلو،آباژور،تخت دو تخته،تهویه ی متبوع،چای ساز،‌ اینترنت 

رستوران هتل:مسافرین عزیز تور آنتالیا میتوانند در زمان گرسنگی از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.رستوران هتل دارای آشپز های حرفه ای میباشد که بهترین غذا های ترکی و بین المللی را برای مسافران سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا باغ پروانه ی آنتالیا:46.4 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه ساید ( بندر ):3.7 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر عتیقه:3.8 کیلومتر

فاصله هتل تا تئاتر ساید:3.8 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک آبی لند آف لجندز:33.4 کیلومتر


هتل سارپ آنتالیا

معرفی : هتل سارپ یکی از هتل های 4 ستاره شهر آنتالیا است که در منطقه بلک قرار گرفته است. این هتل در سال 2014 افتتاح شده است و ساختمان چهار طبقه آن کمی از ساحل فاصله دارد. در این هتل 65 واحد اقامتی وجود دارد و خدمات آن به صورت ALL ارائه می شود.

هتل سارپ آنتالیا

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع سینگل، دبل، تریپل و استاندارد خانوادگی است که برای شما مهمانان گرامی دارای امکانات مینی بار،‌ تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌ تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات و حمام با لوازم بهداشتی هستند. 

امکانات هتل : ساحل شنی اختصاصی، تراس، باغ،‌استخر روباز،‌ استخر کودکان، زمین تنیس،‌ پارک آبی،‌ قایق سواری، موج سواری، زمین گلف،‌ تنیس روی میز، کتابخانه ، دارت، دوچرخه سواری، کارکنان سرگرمی، اسنک بار، کافی شاپ، صندوق امانات، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، لاندری،‌ روم سرویس، شاتل فرودگاهی ، اجاره ماشین ، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

هتل سارپ آنتالیا

رستوران هتل : رستوران این هتل در لابی قرار گرفته است و انواع غذاهای مدیترانه ای را به سبک بوفه به شما مسافران تور آنتالیا ارائه می دهد. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان آتاتورک منطقه بلک قرار گرفته است و تا ساحل دریای مدیترانه 18 دقیقه فاصله دارد. فاصله هتل از مرکز آنتالیا 35 کیلومتر و از فرودگاه بین المللی این شهر 25 کیلومتر است. 

هتل سارپ آنتالیا

پیشنهاد ما : هتل سارپ یکی از معدود هتل های چهار ستاره با خدمات ALL است که علاوه بر داشتن امکانات خوب و اتاق های تمیز، موقعیت مکانی مطلوبی نیز دارد. 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های خوب آنتالیا،رزرو هتل های آنتالیا،معروف ترین هتل های آنتالیا،هتل های لوکس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

معرفی:هتل 5 ستاره سان گیت یکی از هتل های معروف آنتالیا میباشد.هتل سان گین در سال 2005 و در زمینی به مساحت 250.000 متر مربع ساخته شده است و در سال  2010 بازسازی شده است.موقعیت جغرافیایی عالی این هتل باعث شده است تا با جاذبه های توریستی و مراکز خرید فاصله کمی دارد.هتل سان گیت در 5 طبقه دارای 1094  واحد اقامت میباشد و تمام واحد بهترین امکانات را دارا میباشند تا مسافران عزیز تور آنتالیا در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند و همچنین اتاق ها ویو رو به دریا، باغ را  دارند.پرسنل و کارکنان های خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور آنتالیا تابستان 98 میباشند.هتل سان گیت بهترین و  فوق العاده ترین امکانات رفاهی را در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار میدهند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.سرویس دهی هتل نیز به صورت UALL  میباشد.

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

امکانات هتل:خدمات SPA، انیماسیون، کلوپ شبانه، خدمات 24 ساعته، حمام ترکی، تهویه مطبوع، نظافت روزانه اتاق، اینترنت WIFI، اتاق خانوادگی، اتاق  بالکندار، آسانسور، خدمات معلولین، صندوق  امانات، نگهداری کودک، اتاق جلسات، بدنسازی، زمین بازی، ورزشهای آبی، رستوران، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق  بازی، بار، سونا، استخر روباز، زمین بازی  کودک، پیاده روی و زومبا، استخر سرپوشیده، پارک آبی، اسنک بار ساحلی،  قایق موزی، پاراسیلینگ، بیلیارد، گوکارت، تنیس، پلی استیشن، بولینگ،  مسیر زیپ لاین، سرسره ی  آبی، جت اسکی، فوتبال، والیبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، کلاس های رقص، واترپولو، بازی های استخری، والیبال و بسکتبال آبی، ژیمناستیک  صبحگاهی، استپ و ایروبیک،  کلاس های پیلاتس و یوگا، تیر اندازی با کمان، تیر اندازی، تنیس روی میز، بدمینتون، کانگو جامپ، دارت، مینی گلف

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

امکانات اتاق:وسایل بهداشتی، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، دمپایی،سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، صندوق امانات، حمام با وان و سشوار،  بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، میز لوازم آرایش، آینه

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

رستوران هتل:هتل سان گیت دارای رستورانی با فضای شیک و مدرن میباشد و بهترین غذا های ایتالیایی، غذاهای چینی، غذاهای ژاپنی،‌ غذاهای مدیترانه‌ای، غذاهای بین‌المللی به صورت سلف سرویس، غذاهای دریایی، غذاهای مکزیکی را برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند.

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا ساحل:659 متر

فاصله هتل تا فرودگاه:50 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر:25 کیلومتر

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا


هتل لوکا آنتالیا

معرفی:هتل لوکا یکی از هتل های 4 ستاره و معروف آنتالیا میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و با جاذبه های توریستی و مراکز خرید این شهر فاصله کمی دارد.هتل  لوکا کاملا مشرف به دریای مدیترانه میباشد و چشم انداز فوق العاده بینظیری دارد.اتاق های هتل لوکس و شیک میباشند و تمام امکانات رفاهی را دارا میباشند.ویو اتاق ها رو به دریا میباشد.پرسنل های خوش برخورد هتل نیز مجرب و دوره دیده هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران عزیز تور آنتالیا تیر 98 میباشند.هتل لوکا فوق العاده  ترین امکانات را در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار میدهد.با اقامت در این هتل لوکس و زیبا میتوانید یک سفر رویایی و به یادماندنی را تجربه کنید.

هتل لوکا آنتالیا

امکانات هتل:استخر رو باز، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، خدمات 24 ساعته ، لابی ، رستوران در فضای باز و بسته ،کافی شاپ و بار ، آلاچیق ، لاندری و خشکشویی، خدمات  کرایه تاکسی و اتومبیل ،حمام آفتاب، ترنسفر فرودگاهی، روم سرویس، لابی ،اینترنت، سرویس بهداشتی در لابی ،پارکینگ ،مبلمان در لابی، تلویزیون در لابی، باغ، ساحل  خصوصی، غواصی، کتابخانه، ماهیگیری

هتل لوکا آنتالیا

امکانات اتاق:روم سرویس، سیستم تهویه، حمام، حوله، صندوق امانات، کمد لباس، کتری برقی، سشوار، تلویزیون، یخچال، اینترنت، لوازم بهداشتی، کمد لباس، آباژور، دراور،  رخت آویز، چای ساز/قهوه ساز، میز لوازم آرایش، آینه، سشوار، امکان شارژ وسایل الکترونیکی

هتل لوکا آنتالیا

رستوران هتل:هتل لوکا دارای رستورانی با فضای دل نشین و تمیز میباشد و با بهترین غذا های ترکی، ستی، مدیترانه ای و بین المللی از مسافران عزیز تور آنتالیا پذیرایی میکند.

هتل لوکا آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا بازار کاس:3.5 کیلومتر

فاصله هتل تا هلنی تئاتر:3.8 کیلومتر

فاصله هتل تا بیمارستان کاس استیت:3.9 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه شیرهای کاس:4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:6 کیلومتر

فاصله هتل تا قایق بادبانی دریایی:3.3 کیلومتر

هتل لوکا آنتالیا


هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

معرفی:هتل تایتانیک بیچ جز هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های گردشگری فاصله کمی  دارد.این هتل یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا میباشد که در سال 2003 افتتاح شده و در سال 2014 بازسازی شده است و مساحت آن 95 هزار متر مربع میباشد.طراحی و  معماری این مجتمع 5 ستاره کاملا شبیه به کشتی کروز میباشد.این هتل در 9 طبقه دارای 586 واحد اقامتی میباشد که تمام واحد ها بهترین امکانات رفاهی را دارا میباشند.4 رستوران هتل شبانه روز فعال هستند.تمام پرسنل های این هتل مجرب و دوره دیده هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش میباشند.اتاق های هتل بزرگ و استاندارد هستند و چشم انداز رو به دریای مدیترانه و ساحل شنی را دارند.با انتخاب این هتل زیبا و لوکس میتوانید یک سفر رویایی را تجربه کنید و لحظات خوبی را سپری کنید.سرویس‌ دهی هتل نیز به صورت ALL می‌باشد.

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

امکانات هتل:استخر روباز و سرپوشیده، سرگرمی های آبی، پارک آبی، استخر کودکان، سرسره آبی، کلاب شبانه، ساحل اختصاصی، دارت، بیلیارد، زمین تنیس، زمین  والیبال، باشگاه بدنسازی، سونا، جکوزی، ماساژ، جت اسکی، حمام ترکی،اسکواَش، قایق رانی، موج سواری، رستوران، گاو صندوق، ساحل اختصاصی، تراس، باغچه، بار، تهویه هوا، فکس/فتوکپی، خشکشویی، دکتر، پرستار و نگهداری کودکان، صرافی، رویس معلولین، آسانسور، اسنک بار، اسنک بار ساحلی، خدمات SPA، نظافت روزانه اتاق، انیماسیون، کلوپ شبانه

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

امکانات اتاق:بالکن، کف موکت شده، کلید الکترونیک، صندلی یا کاناپه، میز کار، تلویزیون داخلی و بین المللی، رادیو، تلفن ثابت مستقیم، سشوار، امکانات کامل در سرویس  های  بهداشتی، سیستم تهویه مرکزی، چای/قهوه ساز، کمد لباس، دراور، آباژور، مبلمان، دمپایی، امکان شارژ وسایل برقی

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

رستوران هتل:هتل تایتانیک با فراهم کردن فضای زیبا و آرام برای رستوران و کافی شاپ بهترین ها را برای مسافران عزیز سرو میکند.منو رستوران از غذا های  ترکی،سنتی،مدیترانه ای و بین المللی میباشد که مسافران عزیز میتوانند سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا مرکز شهر:17 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:12 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ پروانه آنتالیا:1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل:6 دقیقه

فصله هتل تا مرکز خرید آنتالیوم:1.8 کیلومتر

فاصله هتل تا آنتالیا بیچ پارک:4.4 کیلومتر

فاصله هتل تا آبشار رودن:6.9 کیلومتر

هتل تایتانیک بیچ آنتالیا


هتل رگنوم کاریا آنتالیا

معرفی:هتل 5 ستاره رگنوم کاریا در بهار سال 2014 افتتاح شده است.این هتل 5 ستاره زیبا در کنار ساحل دریای مدیترانه واقع شده است و موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد.فاصله این هتل با جاذبه های گردشگری بسیار کم میباشد.هتل رنگوم دارای 530 واحد اقامتی میباشد میباشد که تمام واحد ها مجهز به بهترین امکانات رفاهی برای مسافران تور آنتالیا هستند تا در طول اقامت در این مجتمع بتوانند به راحتی استفاده کنند.پرسنل های این هتل خوش برخورد و آموزش دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشند.ساعت تحویل اتاق در این مجتمع 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل رگنوم کاریا آنتالیا

هتل رگنوم کاریا آنتالیا

امکانات هتل:انیماسیون، ترنسفر فرودگاهی، آسانسور، نظافت روزانه اتاق، بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی، ورزشهای آبی، کلوپ شبانه، صندوق امانات، خدمات  معلولین، اینترنت، ماساژ، جکوزی، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، بار، خدمات 24 ساعته، اتاق جلسات، اتاق خانوادگی، سونا، استخر روباز، زمین بازی کودک، اسنک بار، تهویه مطبوع، نگهداری کودک، اتاق بالکندار، خدمات SPA، استخر سرپوشیده، پارک آبی، اسنک بار ساحلی

هتل رگنوم کاریا آنتالیا

امکانات اتاق:بالکن، کف موکت شده، کلید الکترونیک، صندلی یا کاناپه، میز کار، تلویزیون داخلی و بین المللی، رادیو، تلفن ثابت مستقیم، سشوار، امکانات کامل در سرویس های  بهداشتی، سیستم تهویه مرکزی، چای/قهوه ساز، کمد لباس، دراور، آباژور، مبلمان، دمپایی

هتل رگنوم کاریا آنتالیا

رستوران هتل:هتل رنگوم دارای 7 رستوران میباشد که مسافران عزیز تور آنتالیا میتوانند از غذا های ترکی و بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل رگنوم کاریا آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا گلف کلاب:600 متر

فاصله هتل تا پارک سرزمین لجندز:1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل لارا:17.1 کیلومتر

فاصله هتل تا گلوریا کلاب:11.3 کیلومتر

هتل رگنوم کاریا آنتالیا

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های آنتالیا،رزرو هتل های آنتالیا،هتل های خوب آنتالیا،هتل های 5 ستاره دار آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل کلاب سرا آنتالیا

معرفی:هتل 5 ستاره کلاب سرا از هتل های آنتالیا میباشد که در سال 1986 در زمینی به مساحت 40000متر مربع ساخته شده است و در سال 2007 بازسازی شده است.این هتل در نزدیکی منطقه لارا واقع شده است.این هتل لوکس دارای 540 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور آنتالیا بتوانند براحتی استفاده کنند.سرویس دهی  هتل به صورت UALL میباشد.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و آموزش دیده هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی از مسافران تور آنتالیا مرداد 98 میباشد.این هتل 5 ستاره  بهترین و فوق العاده ترین امکانات و خدمات را در اختیار مسافران تور آنتالیا میباشد.

هتل کلاب سرا آنتالیا

امکانات هتل:انیماسیون، ترنسفر فرودگاهی، آسانسور، نظافت روزانه اتاق، بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی، ورزشهای آبی، رستوران، کلوپ شبانه، صندوق امانات، خدمات  معلولین، اینترنت، ماساژ، جکوزی، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، بار، خدمات 24 ساعته، اتاق جلسات، اتاق خانوادگی، سونا، استخر روباز، زمین بازی کودک، اسنک بار، تهویه  مطبوع، نگهداری کودک، اتاق بالکندار، خدمات SPA، استخر سرپوشیده، پارک آبی،‌ اسنک بار ساحلی، بولینگ، خدمات پزشکی، سلاریومآب درمانی، اتاق برف، چتر آفتابی

هتل کلاب سرا آنتالیا

امکانات اتاق:میز لوازم آرایش، وسایل بهداشتی، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، آینه، دمپایی،سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره،  سیستم اعلام حریق، صندوق امانات،  حمام با وان و سشوار،  بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی

هتل کلاب سرا آنتالیا

رستوران هتل:مسافران تور آنتالیا میتوانند در رستوران از بهترین غذا های ترکی، سنتی و بین الملی که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان  کنند.تمام غذا ها با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده میشوند.

هتل کلاب سرا آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:21 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:11 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل:200 متر


هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

معرفی:هتل 5 ستاره رکسوس بلدیبی آنتالیا یکی از هتل های خوب آنتالیا میباشد و با موقعیت جغرافیایی خوبی دکه دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور آنتالیا راحت کرده است.این هتل 5 ستاره دارای اتاق های شیک و مدرن با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور آنتالیا شهریور 98 در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده  کنند.هتل رکسوس با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.هتل رکسوس بلدیبی در سال 2015 با مساحتی در حدود  45.000 متر مربع و در 6 طبقه احداث گردیده است.سرویس دهی هتل به صورت UALL میباشد.

هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

امکانات هتل:انیماسیون، ترنسفر فرودگاهی، آسانسور، نظافت روزانه اتاق، بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی، ورزشهای آبی، رستوران، کلوپ شبانه، صندوق امانات، خدمات  معلولین، اینترنت، ماساژ، جکوزی، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، بار، خدمات 24 ساعته، اتاق جلسات، اتاق خانوادگی، سونا، استخر روباز، زمین بازی کودک، اسنک بار، تهویه  مطبوع، نگهداری کودک، اتاق بالکندار، خدمات SPA، استخر سرپوشیده، پارک آبی،‌ اسنک بار ساحلی

هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

امکانات هتل:میز لوازم آرایش، وسایل بهداشتی، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، آینه، دمپایی،سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره،  صندوق امانات،  حمام با وان و سشوار،  بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق

هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

رستوران هتل:مسافران تور آنتالیا میتوانند در رستوران هتل از غذا های ترکی، سنتی و بین المللی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:30 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:43 کیلومتر


هتل لارا دینک آنتالیا

معرفی:هتل دینک یکی از هتل های 4 ستاره آنتالیا میباشد که در منطقه لارا واقع شده است.سرویس دهی این هتل به صورت ALL میباشد.موقعیت جغرافیایی خوب این هتل با عث شده است تا با مکان های توریستی و مراکز خرید فاصله کمی داشته باشد و دسترسی را برای مسافران تور آنتالیا راحت کرده است.اتاق های هتل استاندارد هستند و دارای امکانات خوبی میباشند تا مسافران تور آنتالیا در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل های هتل دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی  از مسافران تور آنتالیا میباشند.با انتخاب این هتل 4 ستاره میتوانید اقامت خوبی را تجربه کنید.

هتل لارا دینک آنتالیا

امکانات هتل:شاتل فرودگاهی ، ساحل شنی اختصاصی، تراس، باغ،‌استخر روباز،‌ استخر کودکان، زمین تنیس،‌ پارک آبی،‌ قایق سواری، موج سواری، زمین گلف،‌ تنیس روی  میز، کتابخانه ، دارت، دوچرخه سواری، کارکنان سرگرمی، اسنک بار، کافی شاپ، صندوق امانات، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، لاندری،‌ روم سرویس، اجاره ماشین ، کارکنان  مسلط به زبان انگلیسی، ترکی، روسی. آلمانی

امکانات اتاق:تلویزیون‌های تخت، وسایل بهداشتی، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، آینه، دمپایی،سیستم تهویه، ماهواره، صندوق امانات،  حمام با وان و سشوار،  بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، میز لوازم آرایش

هتل لارا دینک آنتالیا

رستوران هتل:مسافران تور آنتالیا میتوانند در رستوران هتل از غذا های ترکی، سنتی و بین المللی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:23 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:11 کیلومتر

هتل لارا دینک آنتالیا


هتل کروانسرای کندو آنتالیا

معرفی:هتل کروانسرای کندو یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد و با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد و با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و  دسترسی را برای مسافران تور آنتالیا راحت کرده است.هتل در زمینی به مساحت 39000 متر مربع ساخته شده است و دارای 400 اتاق میباشد و تمام اتاق ها بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران تور آنتالیا در طول اقامت براحتی استفاده کنند.هتل کروانسرای با کادری مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.هتل کندو به صورت UALL سرویس دهی میکنند.

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

امکانات هتل:خدمات SPA، انیماسیون، کلوپ شبانه، خدمات 24 ساعته، حمام ترکی، تهویه مطبوع، نظافت روزانه اتاق، اینترنت WIFI، اتاق خانوادگی، اتاق  بالکندار، آسانسور، خدمات معلولین، صندوق  امانات، نگهداری کودک، اتاق جلسات، بدنسازی، زمین بازی، ورزشهای آبی، رستوران، ماساژ، ساحل اختصاصی، اتاق  بازی، بار، سونا، استخر روباز، زمین بازی  کودک، پیاده روی و زومبا، استخر سرپوشیده، پارک آبی، اسنک بار ساحلی،  قایق موزی، پاراسیلینگ، بیلیارد، گوکارت، تنیس، پلی  استیشن، بولینگ،  مسیر زیپ لاین، سرسره ی  آبی، دارت، جت اسکی، فوتبال، والیبال، بسکتبال، والیبال ساحلی، کلاس های رقص، واترپولو، مینی گلف، بازی های استخری، والیبال و بسکتبال آبی، ژیمناستیک  صبحگاهی، استپ و ایروبیک،  کلاس های پیلاتس و یوگا، تیر اندازی با کمان، تیر اندازی، تنیس روی میز، بدمینتون، کانگو جامپ

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

امکانات اتاق:وسایل بهداشتی، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، آینه، دمپایی،سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، صندوق امانات،  حمام با وان و سشوار،  بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، میز لوازم آرایش

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

رستوران هتل:هتل کندو دارای رستورانی با فضایی شیک بهترین غذا های ترکی، غذاهای ایتالیایی،غذاهای مکزیکی، غذا‌های دریایی، سنتی و بین المللی را برای مسافران  تور آنتالیا آماده و سرو میکند.تمام غذا های این رستوران با مواد غذایی با کیفیت آماده میکند.

هتل کروانسرای کندو آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:27 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:16 کیلومتر

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های آنتالیا،رزرو هتل های آنتالیا،معرفی هتل های آنتالیا،بهترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اسپایس آنتالیا

معرفی:هتل اسپایس یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد.این هتل 5 ستاره به صورت UALL سرویس دهی میکند.هتل اسپایس دارای موقعیت مکانی خوبی میباشد و با مقاصد گردشگری و مراکز خرید آنتالیا فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور آنتالیا راحت کرده است.این هتل در سال 2007 در زمینی به مساحت 91.000 متر مربع ساخته شده است.معماری بی نظیر هتل یاد اور زیبای ساحل است منظره فوق العاده درختان کاج وخورشید درخشانی که بر این همه شکوه عظمت می تابد تا همیشه درصفحه خاطراتتان جاودان می ماند.پرسنل های این هتل 5 ستاره خوش برخورد هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور آنتالیا تابستان 98 میباشند.

هتل اسپایس آنتالیا

امکانات هتل:زمین گلف، زمین تنیس، میز بیلیارد، پینگ پونگ، بولینگ، ورزش های آبی، سونا، سالن بدنسازی، اسپا، ماساژ، جکوزی، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده ، اجاره دوچرخه، کتابخانه، کلاب موسیقی، کیدز کلاب، رستوران با منو، بار، سرو صبحانه در اتاق، رستوران بوفه، اسنک بار، اینترنت، پارکینگ، روم سرویس، اجاره ماشین، شاتل فرودگاه، میز پاسخگویی 24 ساعته، میز مخصوص رزور تورهای تفریحی، محل نگهداری چمدان، دربان، خدمات نگهداری کودکان، خشکشویی، خدمات اتوکشی، واکس و پولیش کفش، آرایشگاه، اتاق VIP، اتاق ماه عسل، روزنامه، گاو صندوق، فروشگاه داخل مجموعه، اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری، امکانات مخصوص برای افراد ناتوان حرکتی، اتاق های خانوادگی، آسانسور، سیستم تهویه هوا مرکزی، کارکنان مسلط به زبان های ترکی، روسی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی

هتل اسپایس آنتالیا

امکانات اتاق:حمام با وان و سشوار، میز لوازم آرایش، وسایل بهداشتی، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، آینه، سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور، دمپایی، رخت  آویز، آباژور، کتاب ها، دی وی دی ها و موسیقی برای بچه ها، بازی های تخته ای / پازل

هتل اسپایس آنتالیا

رستوران هتل:هتل اسپایس دارای  3 رستوران است که انواع غذاهای ترکی، ایتالیایی و آسیایی را سرو می کنند. در تراس هتل و در هوای آزاد، انواع نوشیدنی ها سرو می شود.

هتل اسپایس آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا باغ تحمل:5.2 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گای کایا ایگلز:5.9 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک تمدن سرزمین افسانه:6 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گلف آنتالیا:6.2 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گری کریا:6.6 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گلف ملی:9.4 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه گلفورا گلف:9.4 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا:24.4 کیلومتر

فاصله هتل تا پروانه پارک آنتالیا:18.8 کیلومتر

هتل اسپایس آنتالیا


هتل میراکل ریزورت آنتالیا

معرفی:هتل میراکل از هتل های خوب 5 ستاره آنتالیا میباشد که در سال 2005 در سال مدیترانه ای آنتالیا در زمینی به مساحت 13500 واقع شده است.هتل میراکل دارای موقعیت جغرافیایی خوب میباشد که با مقاصد گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور آنتالیا تیر 98 راحت کرده است.این هتل 5 ستاره لوکس دارای اتاق های مدرن مجهز به امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور آنتالیا در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل ها و کارکنان این هتل مجرب و دوره دیده هستند و 24 ساعته آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.با انتخاب این هتل میتوانید یک سفر خوب را تجربه کنند و لذت ببرند.

امکانات هتل:آرایشگر مو، تجهزیزات کنفرانس، صندوق امانات، انیماسیون، ترنسفر فرودگاهی، آسانسور، نظافت روزانه اتاق، بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی، چتر آفتابی، ورزشهای آبی، رستوران، کلوپ شبانه، خدمات  معلولین، اینترنت، ماساژ، جکوزی، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، بار، خدمات 24 ساعته، اتاق جلسات، اتاق خانوادگی، سونا، استخر روباز، زمین بازی کودک، اسنک بار، تهویه  مطبوع، نگهداری کودک، اتاق بالکندار، خدمات SPA، استخر سرپوشیده، پارک آبی،‌ اسنک بار ساحلی، بولینگ، خدمات پزشکی، سلاریومآب درمانی، اتاق برف، سرگرمی و خدمات خانواده، کالسکه، کارکنان مسلط به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، هلندی، روسی، ترکی

امکانات اتاق:میز لوازم آرایش، وسایل بهداشتی، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، آینه، دمپایی،سیستم تهویه، تلویزیون‌های تخت، ماهواره، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات،  حمام با وان و سشوار،  بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور، کتاب ها، دی وی دی ها و موسیقی برای بچه ها، بازی های تخته ای / پازل، 

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

رستوران هتل:هتل میراکل دارای رستورانی با فضای شیک و مدرن میباشد و بهترین غذا های ترکی، سنتی و بین المللی را برای مسافران تور آنتالیا آماده و سرو میکند.غذا ها با مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میشوند.

هتل میراکل ریزورت آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا:13 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر:25 کیلومتر

فاصله هتل تا پروانه پارک آنتالیا:1.5 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ساحلی لارا:4.4 کیلومتر

فاصله هتل تا پایین داود آبشار:6.9 کیلومتر

فاصله هتل تا دروازه هادیان:13.9 کیلومتر

فاصله هتل تا مناره شکسته:14.1 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت:14.2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا:8.3 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک تمدن سرزمین افسانه:13 کیلومتر


هتل مینیون آنتالیا

معرفی:هتل مینیون یکی از هتل های 4 ستاره آنتالیا میباشد که معماری بسیار زیبایی دارد.و همانند اسمش کوچک و بامزه میباشد.این هتل 4 ستاره زیبا موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد.هتل مینیون در قرن 18 ساخته شده است و با افتخار میتوان گفت که یکی از هتل های 644 عمارت های واقع در کالیچی میباشد. طراحی داخلی و خارجی این بنای ترکی با توجه به رعایت سبک معماری در خانه های ترکی این منطقه از شهر آنتالیا یعنی کالیچی بازسازی شده است و کف های موزايکی اش به دست هنرمندان و طراحان خصوصی ساخته شده است. بوی خوش چوب درخت سرو درجه يک که در ساختن سقفها به کار رفته است از ديگر محسنات هتل مينيون به حساب می آید.این هتل کلا دارای 6 اتاق با اسم های لايليک (گل ياس بنفش)، هايسنت (گل سنبل)، توليپ (گل شقايق)، اورکيد (گل ارکيده)، رُز (گل رز)، ياسمين (گل ياس) و يک سوئيت به نام مگنوليا که تراسی با چشم انداز دريا و کوه است میباشد.تمام اتاق ها امکانات رفاهی را دارا هستند تا مسافران و گردشگران تور کیش بتوانند استفاده کنند.مسافرانی که عاشق طبیعیت هستند میتوانند این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.فاصله هتل با جاذبه های توریستی آنتالیا نیز اندک میباشد.

هتل مینیون آنتالیا

امکانات هتل:استخر رو باز، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، خدمات 24 ساعته ، لابی ، رستوران در فضای باز و بسته ،کافی شاپ و بار ، آلاچیق ، لاندری و خشکشویی، خدمات  کرایه تاکسی و اتومبیل ،حمام آفتاب، ترنسفر فرودگاهی، روم سرویس، لابی ،اینترنت، سرویس بهداشتی در لابی ،پارکینگ ،مبلمان در لابی، تلویزیون در لابی، باغ، ساحل  خصوصی، کتابخانه

هتل مینیون آنتالیا

امکانات اتاق:روم سرویس، سیستم تهویه، حمام، حوله، صندوق امانات، کمد لباس، کتری برقی، سشوار، تلویزیون، یخچال، اینترنت، لوازم بهداشتی، کمد لباس، آباژور، دراور،  رخت آویز، چای ساز/قهوه ساز، میز لوازم آرایش، آینه، سشوار، امکان شارژ وسایل الکترونیکی

هتل مینیون آنتالیا

رستوران هتل:هتل مینیون دارای رستورانی با فضای شیک میباشد و غذا های ترکی و بین المللی را برای مسافران تور آنتالیا سرو میکند.تمام غذا های رستوران هتل با مواد غذایی با کیفیت آماده و پخته میشوند.

هتل مینیون آنتالیا

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا بندر آنتالیا:400 متر

فاصله هتل تا دروازه هادرین:500 متر

فاصله هتل تا دريا:300 متر

فاصله هتل تا مرکز شهر آنتاليا:600 متر

فاصله هتل تا بروکن مینارت:150 متر

هتل مینیون آنتالیا


هتل سلین آنتالیا

معرفی:هتل سلین از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد.این هتل 5 ستاره موقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور آنتالیا راحت کرده است.هتل 5 ستاره سلین اتاق های لوکس با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور آنتالیا در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل 5 ستاره با کادری مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی 24 ساعته از مسافران تور آنتالیا پذیرایی و خدمت رسانی میکنند.هتل سلین بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور آنتالیا قرار میدهد.سرویس دهی هتل به صورت UALL میباشد.

هتل سلین آنتالیا

امکانات هتل:ترانسفر به فرودگاه، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، ماشین اجاره کردن، گاوصندوق، سالن آرایش و زیبایی، ترانسفر فرودگاه، اتاق های نان اسموکینگ، سرویس اتاق، سیستم گرمایش، مغازه ها، فروشگاه کادویی، سالن / اتاق تی وی مشترک، مینی مارکت در محل، رستوران، بار، اسنک بار، استخر سرپوشیده، حمام، ماساژ ، مرکز آبگرم و تندرستی، مرکز تناسب اندام، سونا، وان آب داغ / جکوزی، سرگرمی های شبانه، ساحلی، کلوپ شبانه / دی جی، اجاره ی دوچرخه، کتابخانه، زمین بازی کودکان، تنیس روی میز، دارت، اتاق بازی، بیلیارد، زمین تنیس، باشگاه کودکان و نوجوانان، تجهیزات تفریح و سرگرمی، پارک آبی، تجهیزات ورزش های آبی، منطقه ساحلی خصوصی، غواصی،‌ بازی بولینگ، قایقرانی، موج سواری، کارائوکه، مینی گلف، تراس، باغ، تراس رو به آفتاب، استخر رو باز، فاکس / فتوکپی، امکانات برگزاری قرار ملاقات/ مهمانی، سرویس اتو زدن، رخت شویی، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری چمدان 

هتل سلین آنتالیا

امکانات اتاق:میز لوازم آرایش، وسایل بهداشتی، گهواره یا تخت نوزاد رایگان، خط تلفن مستقیم، میز کار،‌ مینی‌بار، آینه، دمپایی،سیستم تهویه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلویزیون‌های تخت، ماهواره،  سیستم اعلام حریق، صندوق امانات،  حمام با وان و سشوار،  بالکن، كف اتاق ها پاركت، کمد  لباس، دراور،  رخت  آویز، آباژور

هتل سلین آنتالیا

رستوران هتل:مسافران تور آنتالیا میتوانند در رستوران هتل از غذا های محلی و بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا های رستوران هتل با بهترین مواد غذایی آماده و پخته میشود.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا دریای مدیترانه:200 متر

فاصله هتل تا میگروس:8 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی:60 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر ساید:8 کیلومتر

هتل سلین آنتالیا

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا،رزرو هتل های آنتالیا،معروف ترین هتل های آنتالیا،هتل های 5 ستاره آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا

مرکز خرید آکاپارک یکی از برترین مراکز خرید آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است. در این مرکز خرید انواع برند های مختلف معروف و به روز دنیا به راحتی یافت می شود. به راحتی می توانید این به این مرکز خرید بروید و خرید های خود را انجام دهید و لذت ببرید. این مرکز خرید برای مسافران و گردشگران تور آنتالیا مرداد 98 بسیار مناسب می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید تا به این مرکز خرید بروید و در کنار عزیزانتان از خرید و گذراندن یک روز پر خاطره لذت ببرید.

مرکز خرید آکاپارک لارا آنتالیا


مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم یکی از مراکز خرید معروف آنتالیا می باشد که در منطقه لارا واقع شده است و در 4 طبقه مجزا, با امکاناتی شامل: رستوران, کافی شاپ, اتاق بازی کودکان, فروشگاه های مدرن با برند های مختلف و معروف روز دنیا, موسیقی زنده و ... پذیرای مهمانان تور کیش می باشد. در سفرتان به آنتالیا به این مرکز خرید معروف بروید و لذت یک خرید عالی را برای خود و عزیزانتان به ارمغان آورید و از سفرتان لذت ببرید.

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا


بازار خیابان لاورا آنتالیا

این بازار یکی از بازار های معروف آنتالیا می باشد, که در آن مب توانید تمام وسایل مورد نیاز, اعم از: پوشاک, خوراک, انواع سوغاتی و ... را به راحتی پیدا کنید. بازار خیابان لاورا یکی از بازار های محبوب بین مردم آنتالیا و همینطور گردشگران تور آنتالیا شهریور 98 می باشد. در سفرتان به آنتالیا امکان این را دارید به این بازار محبوب و معروف آنتالیایی ها سر بزنید و وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید.


مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال در ماه می سال 2008 با مساحتی بالغ بر 10000 و با 70 فروشگاه مختلف از تمامی اجناس مورد نیاز گردشگران تور آنتالیا پذیرای تعدادی زیادی از مهمانان تور آنتالیا می باشد. این مرکز خرید به اولین و بزرگترین مرکز خرید مد در آنتالیا تبدیل شده است و تمامی برند های مختلف در این مرکز خرید یافت می شود در سفرتان با تور آنتالیا امکان این را دارید که به این مرکز خرید بروید و ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا،مراکز خرید خوب آنتالیا،بهترین مراکز خرید آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

بازار ایکی کاپیلی هان آنتالیا

معرفی:ایکی کاپیلی هان(بازار سرپوشیده) در ترجمه به معنای مسافرخانه یا کروانسرای با دو در ورودی است.این مرکز خرید قدیمی ترین مرکز خرید آنتالیا است که در قلب این شهر قرار دارد.مسافران و گردشگران محترم تور آنتالیا در این بازار میتوانند انواع و اقسام وسایل دست ساز مثل نقره کاری، مس، چرم، برندهای داخلی و خارجی و فرش و گلیم دستباف ترکیه را با قیمت های باور نکردنی و مناسب خریداری کنند.مرکز خرید ایکی کاپیلی زمانی در قرن چهاردهم مرکز تجارت ادویه‌های معطر، میوه، سبزیجات، ابریشم‌های رنگین و پارچه بوده است.پشت مرکز خرید ایکی کاپیلی هان بازار صنایع دستی مسگران و برنج کاران است که هنوز هم با قدرت و مهارت سابق به فعالیت مشغولند و دیدن هنر این هنرمندان و صنعتگران بسیار لذت بخش است. اگرچه کارگاه این هنرمندان مدرنیزه و به روز شده است، اما با این حال بازار هیچ تغییری نکرده است.مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 98 میتوانند تمام خرید های خود را در این مرکز خرید براحتی انجام دهند چراکه قیمت و کیفیت اجناس این مرکز خرید بسیار مناسب میباشد.

بازار ایکی کاپیلی هان آنتالیا

ساعت کاری:مرکز خرید ایکی کاپیلی از ساعت 10 صبح تا نیمه شب آماده خدمت رسانی و به مسافران تور آنتالیا میباشند.

موقعیت مکانی:ترکیه-آنتالیا-مورات پاشا-منطقه بال بی-خیابان 403


مرکز خرید ارستا آنتالیا

معرفی:مرکز خرید ارستا یکی از مراکز خرید خوب آنتالیا میباشد که در بین مسافران تور آنتالیا محبوبیت خاصی دارد.این مرکز خرید در زمینی به مساحت 40000متر مربع ساخته شده است.این مرکز خرید دارای برند های معروف و مشهور میباشد تا گردشگرانتور آنتالیا بتوانند براحتی تمام خرید های خود را با خیال راحت انجام دهند.مرکز خرید اراستا به دلیل طراحی و نوع معماری بی نظیری و در محوطه ای که ساخته شده است شهرت دارد و همچین منحصر به فرد ترین ویژه گی این مرکز خرید ، بزرگ ترین باغ طبیعی  و عمودی ترکیه را در خود جای داده است.این مرکز خرید دارای پارکینگ اختصاصی با گنجایش 1300 اتومبیل به صورت سر پوشیده و باز میباشد تا مسافران تور آنتالیا که با اتومبیل شخصی می آیند بتوانند با خیال راحت ماشین خود را پارک کنند.در این مرکز خرید همچنین میتوانید رستوران ها و کافه های عالی در محیط های باز و بسته ، هایپر مارکت ، سالن بولینگ، سینما و همچنین بخش مجموعه کودکان و سرگرمی را بیابید.وجود رستوران و کافه های متعدد در این مرکز خرید باعث شده است تا مسافران تور آنتالیا در طول خرید اگر احساس گرسنگی و خستگی کردید بتوانید با صرف غذاهای ترکی، فست فود  و غذاهای بین المللی لذیذ خستگی را از تن دور کنید.

مرکز خرید ارستا آنتالیا

ساعت کاری:این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور آنتالیا میباشند.

موقعیت مکانی:ترکیه ، آنتالیا ، منطقه کپز ، بلوار دوملوپینر ، منطقه فابریکالا


مرکز خرید آلانیوم آنتالیا ترکیه

معرفی:مرکز خرید آلانیوم یکی از مراکز خرید خوب آنتالیا میباشد که در سال 2006 ساخته شده است.این مرکز خرید حدود 206 برند مختلف و مشهور دنیا را در خود جای داده است.مرکز خرید آلانیوم یک مرکز خرید نسبتا جدید به شمار می رود.این بازار بزرگ در امتداد سواحل شنی مدیترانه واقع شده است و به همین دلیل محل مناسبی برای تفریح و سرگرمی نیز می باشد.این مرکز خرید دارای برند های کیرفور، تکنوسا، بوینر، ال. سی. وایکیکی، دی اند آر، کراون میباشد و گردشگرانی که علاقه به برند های معروف دارند میتوانند در این مرکز خرید،خرید های خود را انجام دهند.این مرکز حرید دارای غرفه های پوشاک و لباس، کیف، کفش، اسباب بازی و ... میباشد.همچنین بازدیدکنندگان بازار آلانیوم می توانند در کنار ساحل به ورزش های آبی نیز به پردازند.وجود رستوران در این مرکز خرید نیز باعث شده است تا گردشگران عزیز تور آنتالیا تیر 98 اگر در طول خرد احساس گرسنگی کردند بتوانند براحتی به رستوران رفته و از بهترین غذا ها نوش جان کنند.ساعت کاری این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب میباشد.مسافران و گردشگرانی که به این شهر سفر میکنند میتوانند با خرید در این مرکز خرید و گذراندن لحظاتی خوب سفر خود را به یک سفر رویایی تبدیل کنند.

مرکز خرید آلانیوم آنتالیا ترکیه


مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

معرفی:دیپو مرکز خرید مشهور دیگری در آنتالیاست که در بزرگراه آنتالیا و نزدیک فرودگاه قرار دارد.مرکز خرید اوت لت بزرگترین مرکز خرید در ترکیه میباشد که دارای 80 غرفه، 15 رستوران، یک سالن سینما، محوطه بازی برای کودکان، آرایشگاه، نمازخانه، خیاطی، اتاق تعویض پوشک نوزاد، پارکینگ و از همه مهم تر تنها زمین اسکی روی یخ در این مرکز خرید قرار دارد.مرکز خرید اوت لت بهترین برند های نایک، آدیداس، تامی، ماوی جینز، کالینز، میس سیکستی را دارا میباشد.برخی از اشخاص تنها برای سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می‌کنند.قیمت و هزینه اجناس این مرکز خرید بسیار مناسب میباشد بصورتیکه تمام گردشگرانتور آنتالیا میتوانند تمام خرید های خود را براحتی در این مرکز خرید انجام دهند.مرکز خرید اوت لت دیپو، یکی از بزرگترین مراکز خرید در منطقه‌ی مدیترانه در این شهر واقع شده است.وجود رستوران و کافی شاپ در این مرکز خرید باعث شده است تا مسافران تور آنتالیا اگر در زمان خرید احساس گرسنگی و خستگی کردند در رستوران این مرکز خرید بهترین غذا ها را نوش جان کنند و خستگی را از بدن خود دور کنند.اوت لت دیپو که در سال 2004 میلادی افتتاح شد،معماری بی‌نطیر این اوت لت شهرت آن را دو چندان کرده است و به سبک قلعه قرون وسطایی و به رنگ نارنجی طراحی و ساخته شده است.در طبقه همکف این مرکز خرید نمایندگی مک دونالد و کینگ برگر وجود دارد که البته به نظر طعم و مزه کینگ برگر خوشمزه تر باشد.مسافران و گردشگران تور کیش در طول سفر به این شهر زیبا میتوانند براحتی تمام خرید های خود را انجام دهند و سفر خود را به یک سفر بینظیر تبدیل کنند.

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

ساعت کاری:مرکز خرید اوت لت از ساعت 10 صبح تا 10 شب آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا میباشد.

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

موقعیت مکانی:ترکیه، آنتالیا، منطقه کپز، آلتینوا سنان

 

تور کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا،بازار های آنتالیا،مراکز خرید خوب آنتالیا،مراکز خرید معروف آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

 

رستوران بام کوهسر مشهد

معرفی:رستوران بام کوهسر یکی از پر طرفدار ترین رستوران های این شهر زیارتی میباشد.رستوران بام کوهسر دارای چشم انداز فوق العاده ریبا از شهر مشهد میباشد که مسافران و گردشگران عزیز میتوانند در طول صرف غذای خود از این شهر دیدن کنند و لذت ببرند.غذا های این رستوران کیفیت فوق العاده عالی و خوبی دارد.پرسنل رستوران خوش برخورد و حرفه ای هستند.منظره زیبای این رستوران هر ساله تعداد مسافران و زائران به سوی خود جلب میکند.زائران عزیز تور مشهد هتل درویشی مرداد 98 بعد از زیارت امام رضا (ع) میتوانند به این رستوران آمده و غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و در بام کوهسر نوش جان کنند.این رستوران دارای کافی شاپ نیز میباشد.آن دسته از مسافرانی که علاقه به بستنی و دسر دارند میتوانند از کافی شاپ استفاده کنند . لذت ببرند.

منو رستوران:این رستوران زیبا و شیک غذا های ایتالیایی،ایرانی و کافی شاپ میباشد که مسافران و زائران تور مشهد میتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران بام کوهسر شنبه تا چهارشنبه از صیح ساعت 8 تا 24 و پنج شنبه و جمه ها تا ساعت 1 بامداد آماده خدمت رسانی میباشند.

 


رستوران رضایی مشهد

معرفی:رستوران رضایی از رستوران های قدیمی این شهر زیارتی میباشد که در سال 1337 با نام کبابی یاس تاسیس شده بود.این رستوران بهترین غذا های ایرانی را برای مسافران تور مشهد سرو میکند.غذا های این رستوران را بهترین آشپز ها و سر آشپز ها آماده میکنند.کارکنان رستوران با بهترین نحو غذا ها را برای مسافران سرو میکنند.زائران عزیز تور مشهد هتل درویشی تابستان 98 در زمان گرسنگی میتوانند این رستوران را برای خوردن غذا با بهترین کیفیت انتخاب کنند و نوش جان کنند.رستوران رضایی در کنار غذای خوب قیمت مناسبی دارد.فضای رستوران رضایی کاملا خانوادگی میباشد.مسافران و زائران عزیز میتوانند غذای مورد علاقه خود را در این رستوران میل کنند.

منو رستوران:جوجیکو زعفرانی،چلوجوجه ران مخصوص ،چلوجوجه سرخ شده با رب انار ،چلوجوجه چینی ،چلوجوجه کباب فیله ای ،چلوجوجه کباب مخصوص ،چلو ماهیچه مخصوص ،چلوگوشت مخصوص ،ماهی قزل آلا ،میگو پفکی با چلو ،چلو شیشلیک مخصوص ،چلوکباب بختیاری ،چلوکباب بره مخصوص ،چلوکباب برگ ،چلوکباب برگ مخصوص ،چلوکباب برگ ممتاز ،چلوکباب سلطانی ،چلوکباب لقمه زعفرانی ،چلوکباب میکس ،چلوکباب کوبیده ،چلوکباب گلبرگ ،ته چین گوشت ،چلو ساده

ساعت کاری:این رستوران از ساعت 11 الی 16 و 19:30 تا 23 از مسافران و زائران تور مشهد پذیرایی میکند.

 


رستوران پدیده شاندیز مشهد

معرفی:رستوران پدیده شاندیز یکی از رستوران های بینظیر این شهر زیارتی میباشد کیفیت غذا های عالی دارد و بهترین ها را برای مسافران و زائران عزیز تور مشهد سرو میکند.محیط این رستوران بسیار بزرگ و دل نشین میباشد که ظرفیت 2000 نفری را دارد.رستوران پدیده دارای الاچیق های بزرگ میباشد که دارای تخت ها بزرگ و راحت میباشد تا مسافران عزیز تور کیش بتوانند در آرامش کامل غذای خود را نوش جان کنند.رستوران پدیده شاندیز بهترین آشپز ها و سر آشپز ها را دارد تا غذا ها را بهترین حالت ممکن برای مسافرین عزیز تور مشهد سرو کند.شیشیلک این رستوران در بین رستوران های دیگر طرفدارد بسیاری دارد.شاندیز شعبه های زیادی دارد ولی از بین همه ی آنها پدیده از بهترین رستوران ها انتخاب شده است.

منو رستوران:این رستوران غذا های دریایی،غذا های ایرانی و بین المللی،غذا های فرنگی و از همه لذیذ تر شیشلیک های این رستوران بسیار عالی میباشد.مسافران و زائران عزیز میتوانند در زمان گرسنگی به این رستوران رفته و از غذا های خوشمزه این رستوران لذت ببرند.

ساعت کاری:رستوران پدیده شاندیز 24 ساعته آماده پذیرایی از زائران گرامی تور مشهد میباشد.


رستوران معین درباری مشهد

معرفی:رستوران معین درباری یکی از رستوان های قدیمی این شهر زیارتی میباشد که بهترین غذا های اصل و ناب ایرانی را برای مسافرین و زائرین عزیز تور مشهد میباشد.این رستوران بهترین آشپز ها و سر آشپز ها را استخدام کرده تا غذا های با کیفیت را در اختیار مسافران عزیز تور مشهد قرار دهند.سالن غذا خوری این رستوران بر خلاف رستوران های جدید و مدرن دیوار های آینه کاری شده که با تزئین گل های طبیعی و مصنوعی زیاد میباشد.برخورد پرسنل این رستوران بسیار عالی میباشد و سرعت سرو غذا نیز سریع میباشد.مسافران و زائران عزیز تور مشهد میتوانند از قبل در این رستوران میز رزرو کنند.

منو رستوران:برنج ایرانی،گوشت بره،گوشت چرخی گوسفندی،جوجه تازه،کباب لقمه،شیشلیک،ماهیچه،غذا های دریایی،غذا های اصیل ایرانی

پیشنهاد ما:رستوران معین درباری انتخاب مناسب برای مسافران و زائران تور مشهد میباشد.

 

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آزادی مشهد

معرفی:هتل 4 ستاره آزادی یکی از هتل های خوب مشهد میباشد و با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور مشهد راحت  کرده است.هتل آزادی دارای اتاق های استاندارد و شیک میباشد و بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران تور مشهد بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور مشهد هتل درویشی تابستان 98 میباشد.هتل آزادی بهترین امکانات را در اختیار مسافران و زائران تور مشهد قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این  هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آزادی مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، نمازخانه، فروشگاه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، بازی ویدئویی، آرایشگاه، خدمات  باربری، پذیرش ۲۴  ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، شبکه پخش  فیلم، تلفن در  لابی، پارکینگ، خودپرداز، خدمات بلیط، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در  لابی، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

امکانات اتاق:روم سرویس، IPTV، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، چای ساز، آب رایگان، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ  وسایل  الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع  قفل درب اتاق، سرویس  بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق 

هتل آزادی مشهد

رستوران هتل:هتل آزادی دارای رستورانی با فضای آرام و تمیز میباشد.رستوران هتل بهترین غذا های ایرانی را برای مسافران تور مشهد آماده و سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا حرم مطهر رضوی:10 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه:30 دقیقه

فاصله هتل تا راه آهن:5 دقیقه

فاصله هتل تا مجتمع تجاری پروما:6 کیلومتر

فاصله هتل تا برج تجاری آلتون:1 کیلومتر

فاصله هتل تا  گنبد خشتی:1 کیلومتر

فاصله هتل تا هارونیه:29 کیلومتر

هتل آزادی مشهد


هتل جهان مشهد

معرفی:این هتل 3 ستاره در نزدیکی حرم مطهر رضوی قرار دارد که در سال 1395 افتتاح شده است.پرسنل و کارکنان این هتل شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران تور مشهد میباشد.ساختمان این هتل بسیار زیبا و مجلل میباشد.امکانات خوب این هتل اقامت را برای مسافران تور مشهد هتل درویشی تیر 98 راحت کرده است.این هتل 3 ستاره با 7 طبقه دارای 101 میباشد.اتاق های این هتل بسیار زیبا و دکوراسیون زیبا دارند.

امکانات هتل:آسانسور،کافی شاپ،صندوق امانات،روم سرویس،نمازخانه،لاندری،پارکینگ،لابی،اینترنت،تاکسی سرویس،نزدیک به مراکز زیارتی،فروشگاه

امکانات اتاق:حمام اختصاصی،صبحانه،تلویزیون،توالت فرنگی،مبلمان،صبحانه،یخچال 

موقعیت جغرافیایی:مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا 10

پیشنهاد ما:اگر به دنبال هتلی با قیمت خوب و با کیفیت عالی میگردید این هتل را برای اقامت انتخاب کنید.


هتل نور مشهد

معرفی : هتل نور یکی از هتل های سه ستاره شهر مشهد است که در سال 1386 در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم افتتاح شد. این هتل در سال 1390 برای ارائه خدمات بهتر به شما مسافران تور مشهد بازسازی شد. در این هتل 87 واحد اقامتی وجود دارند که می توانید آن ها را به صورت BB یا فولبرد رزرو نمایید.

هتل نور مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دو تخته ، سه تخته و آپارتمان هستند که در آن ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌ تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع،‌ کمد لباس و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارد.

امکانات هتل : لابی، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی،‌ تاکسی سرویس، خدمات تور، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین، پارکینگ،‌تشریفات ویژه ، روم سرویس، لاندری

هتل نور مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 250 نفر در طبقه اول قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می شود. کافی شاپ این هتل نیز در لابی قرار گرفته است. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان بیت المقدس به سمت خیابان خسروی نو قرار گرفته است و ورودی باب الجواد حرم مطهر امام هشتم در نزدیکی آن قرار گرفته است. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 10 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن شهر مشهد 3 کیلومتر است. 

هتل نور مشهد

پیشنهاد ما : اگر در میان هتل های نزدیک حرم جست و جو می کنید هتل نور می تواند یکی از گزینه های مناسب پیش روی شما باشد که علاوه به نزدیکی به حرم ، دسترسی بسیار خوبی به دیگر نقاط شهر نیز دارد.


هتل مرمر مشهد

معرفی : هتل دو ستاره مرمر مشهد در مجاورت حرم مطهر امام هشتم در سال 1394 افتتاح شد. هرکدام از قسمت های هتل اعم از اتاق ها ، رستوران و ... با رعایت استانداردهای جهانی هتل داری ساخته شده است و رضایت و راحتی شما مسافران تور کیش در اولویت قرار داشته است. ساختمان هتل در 10 طبقه ساخته شده و دارای 27 واحد اقامتی است. امکان رزرو این واحدها به صورت فولبرد و یا BB وجود دارد. 

هتل مرمر مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل مرمر از نوع دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت هستند که امکانات مینی بار، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، دراور، کمد لباس، تلفن، اینترنت بی سیم(200 مگابایت اول رایگان)، حمام و لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد. اقامت برای کودکان زیر سه سال رایگان و برای کودکان سه تا هفت سال نیم بها محاسبه می شود.

امکانات هتل : لابی، آسانسور، صندوق امانات، تاکسی سرویس، گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی،‌ پارکینگ اختصاصی، خدمات بیدار باش، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته

هتل مرمر مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 70 نفر در طبقه منفی دو قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان امام رضا ۸ و بعد از چهارراه سوم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا ورودی باب الرضا حرم مطهر تنها 800 متر است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 8 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن تنها 5 کیلومتر است. فاصله هتل تا پارک کوهسنگی نیز 8 کیلومتر است.

هتل مرمر مشهد

پیشنهاد ما : هتل مرمر جزو معدود هتل های نوساز نزدیک حرم محسوب می شود که قیمت مناسبی نیز دارد. این هتل اقامت آرام و دل چسبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل آپارتمان زمرد مشهد

معرفی:هتل آپارتمان زمرد یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد میباشد که در سال 1377 ساخته شده است و در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفته است.این هتل آپارتمان در 6 طبقه دارای 88 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور مشهد هتل درویشی مرداد 98 بتوانند براحتی استفاده کنند.موقعیت مکانی خوب این هتل باعث شده تا با حرم مطهر رضوی و جاذبه های توریستی این شهر زیارتی فاصله کمی داشته باشد و دسترسی را برای زائران تور مشهد راحت کرده است.کارکنان هتل آموش دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشند.با اقامت در این مجتمع میتوانید براحتی به حرم دسترسی پیدا کنید و یک سفر خوب را تجربه کنید.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آپارتمان زمرد مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس  کفش، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه  مطبوع، تلویزیون در لابی، پارکینگ، خدمات بلیط، آشپزخانه، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی

امکانات اتاق:صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، چای ساز، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اطفاء حریق دراتاق، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان زمرد مشهد

رستوران هتل:هتل آپارتمان زمرد دارای رستورانی با فضای شیک و تمیز میباشد و بهترین غذا های ایرانی سرو میکند.تمام غذا با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند و مسافران عزیز میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم:654 متر

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن:7 دقیقه

فاصله هتل تا پارک کوسنگی:11 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:26 دقیقه

فاصله هتل تا شهر بازی پارک ملت:16 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه:8 کیلومتر

فاصله هتل تا پایانه مسافر بری:6 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:20 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:37 کیلومتر

هتل آپارتمان زمرد مشهد


هتل صادقیه توس مشهد

معرفی:هتل آپارتمان صادقیه توس از هتل آپارتمان های مشهد میباشد که در سال 1388 تاسیس شده است و در سال 1393 جهت ارتقاع بازسازی شده است.این هتل آپارتمان موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد تا مسافران و زائران تور مشهد براحتی به حرم ثامن الحجج دسترسی داشته باشند و همچنین با مراکز خرید و جاذبه های توریستی این شهر زیارتی فاصله اندکی دارد.این هتل آپارتمان 7 طبقه دارای 30 واحد اقامتی با امکانات میباشد تا زائران تور مشهد براحتی استفاده کنند.تمام پرسنل های این هتل آموزش دیده هستند و آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد هتل درویشی شهریور 98 را به طور 24 ساعته دارند.این هتل امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار داده است تا در طول اقامت در این مجتمع بتوانند براحتی استفاده کنند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل صادقیه توس مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، رستوران بام، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، جکوزی، خدمات باربری، تلفن در لابی، پارکینگ، استخر، ماساژ، آشپزخانه، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

هتل صادقیه توس مشهد

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، آباژور، میزتحریر، چای ساز، آب رایگان، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل صادقیه توس مشهد

رستوران هتل:هتل صادقیه دارای رستورانی با فضای شیک میباشد و غذا های ایرانی را برای مسافران تور کیش آماده و سرو میکند.تمام غذا های رستوران هتل با مواد غذایی با کیفیت آماده و پخته میشوند.ظرفیت رستوران 100 نفره میباشد.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی:9 کیلومتر

فاصله هتل تا راه آهن:3 کیلومتر

فاصله هتل تا ترمینال:6 کیلومتر

فاصله هتل تا حرم:1 کیلومتر

فاصله هتل تا سرزمین موج های آبی:21 کیلومتر

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:37 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ملت:9 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار رضا:2 کیلومتر

هتل صادقیه توس مشهد


هتل آپارتمان سروش مشهد

معرفی:هتل آپارتمان سروش یکی از هتل آپارتمان های خوب مشهد میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای  مسافران تور مشهد راحت کرده است.این هتل آپارتمان در سال 1389 ساخته شده است و در سال 1394 بازسازی شده است.این هتل آپارتمان در 8 طبقه دارای 48 واحد اقامتی با امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور مشهد در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.پرسنل های خوش  برخورد هتل آموزش دیده و مجرب هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور مشهد میباشند.

هتل آپارتمان سروش مشهد

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، چای ساز، آب رایگان، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، دمپایی، سیستم گرمایش و  سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق  چمدان، روزنامه، صرافی، کافی نت، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، شبکه پخش فیلم، تلفن در  لابی، پارکینگ، آشپزخانه، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در  لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

هتل آپارتمان سروش مشهد

رستوران هتل:مسافران تور مشهد میتوانند در رستوران هتل از غذا های ایرانی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم امام رضا:7 دقیقه

فاصله هتل تا بازار رضا:13 دقیقه

فاصله هتل تا ایستگاه راه آهن:8 دقیقه

فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی:35 دقیقه

فاصله هتل تا پارک کوسنگی:12 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی:9 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر رویایی پدیده شاندیز:36 کیلومتر

هتل آپارتمان سروش مشهد


هتل آپارتمان لبخند مشهد

معرفی:هتل آپارتمان لبخند یکی از هتل های خوب مشهد میباشد و دارای موقعیت جغرافیایی خوبی میباشد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای  مسافران تور مشهد راحت کرده است.این هتل آپارتمان تازه تاسیس میباشد و در سال 1391 ساخته شده است.این هتل آپارتمان در 8 طبقه دارای 25 اتاق با امکانات رفاهی  میباشد تا مسافران و زائران تور مشهد در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل با کادری مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران  تور مشهد میباشد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل آپارتمان لبخند مشهد

امکانات هتل:لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، خدمات  تور، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، شبکه پخش فیلم، تلفن  در لابی، خدمات بلیط، آشپزخانه، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در  لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

هتل آپارتمان لبخند مشهد

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، میزتحریر، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم  بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق،  سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در  اتاق، دمپایی، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

رستوران هتل:مسافران تور مشهد میتوانند در رستوران هتل از غذا های ایرانی که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل آپارتمان لبخند مشهد

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا حرم امام رضا(ع):800 متر

فاصله هتل تا بازار رضا:511 متر

فاصله هتل تا پارک کوهسنگی:8 کیلومتر

فاصله هتل تا رستوران پدیده شاندیز:35 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ملت:9 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:8 کیلومتر

فاصله هتل تا راه آهن:4 کیلومتر

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران میرمهنا کیش

 

معرفی:رستوران میرمهنا یکی از رستوران های معروف جزیره زیبای کیش میباشد.این رستوران با موقعیت جغرافیایی خوب اش با دریا فاصله کمی دارد به طوریکه مسافران عزیز  تور کیش بعد از صرف یک غذای فوق العاده میتوانند در سواحل دریایی نیلگون خلیج فارس لحطات خوبی را سپری کنند.رستوران میرمهنا دارای آشپز ها و سرآشپز ها میباشد که  بهترین غذا ها را با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میکند.این رستوران زیبا دارای موسیقی زنده میباشد تا مسافران و کیشوندان عزیز در زمان صرف غذا بتوانند از تمام  لحظات خود به خوبی استفاده کنند و لذت ببرند.پرسنل و کارکنان خوش برخورد بهترین خدمات را در اختیار مسافران عزیز تور کیش مرداد 98 قرار میدهد.

 

رستوران میرمهنا کیش

 

منو رستوران:رستوران میرمهنا دارای منو غذایی از انواع غذا های ایرانی و فرنگی ،سالاد ها و دسرها میباشد و مسافران عزیز تور کیش میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه  خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

 

ساعت کاری:رستوران میرمهنا هر روز از ساعت ۷ صبح الی ۴ بعدازظهر و از ساعت 20:30 الی 12:30 بامداد آماده خدمت رسانی از کیشوندان و مسافران تور کیش میباشد.

 

رستوران میرمهنا کیش

 

آدرس رستوران میرمهنای کیش : خیابان فردوسی – خیابان پروین اعتصامی -روبروی هتل آبادگران

 

پیشنهاد ما:اگر به این جزیره زیبا سقر کردید برای صرف غذا حتما به این رستوران سر بزنید و از غذا های خوب و با کیفیت آن امتحان کنید.

 

رستوران میرمهنا کیش


رستوران کوه سنگی کیش

معرفی:رستوران کوه سنگی همانطور که از اسمش پیداس دارای نماهای سنگی میباشد که علاوه بر زیبا و خاص بودنش این حس را به شما مسافران تور کیش شهریور 98 القا میکند انگار که میخواهید در قلب یک کوه غذا خود را میل کنید.این رستوران یکی از آن رستوران های جزیر زیبای کیش میباشد در طول سفرتان حتما باید یک بار به این رستوران رفته و از غذا  های لذیذ آن میل کنید.این رستوران دارای 2 فضای باز و بسته میباشد که کیشوندان و مسافران عزیز به دلخواه میتوانند انتخاب کنند غذای خود را در کجای این رستوران سنگی  میل کنند.فضای باز رستوران از تخت ها سنتی تشکیل شده است که در لابه لای سخره های سنگی و گیاهان واقع شده اند و اما فضای بسته رستوران همانند غار میماند.

رستوران کوه سنگی کیش

منو رستوران:مسافران عزیز در رستوران کوه سنگی میتوانند از بهترین غذا ها که شامل دیزی، انواع کباب، ماهی، میرزا قاسمی و کشک بادمجان میباشد سفارش دهند و  نوش جان کنند.کیفیت غذا های این رستوران واقعا عالی میباشد و با یک بار امتحان کردن حتما طرفدار این رستوران با غذا های خوشمزه اش میشوید.

رستوران کوه سنگی کیش

ساعت کاری:رستوران کوه سنگی همه روزه از ساعت دوازده ظهر الی یک بامداد آماده پذیرایی از کیشوندان و مسافران تور کیش میباشد.

موقعیت مکانی:این رستوران در کنار بازار پردیس و همچنین هتل آرا، هتل سارا و هتل پانیذ قرار گرفته است.

رستوران کوه سنگی کیش


رستوران فودکورت کیش

معرفی رستوران:رستوران فودکورت دامون در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار دارد که مسافران تور کیش بعد از خرید میتوانند در این رستوران غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و با خوردن غذا های خوب این رستوران خستگی از بدن خود دور کنند.این رستوران با ارائه بهترین غذا ها و همچنین با قیمت مقرون به صرفه از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.این رستوران هم فضای باز دارد و هم فضای پوشیده که مسافران عزیز در هر جایی از این رستوران که راحت باشند میتوانند غذای خود را از روی منو سفارش داده و لذت یک غذای خوب را در اینجا تجربه کنند.

منو رستوران:غذا های چینی،غذا های سنتی،مکزیکی،هندی،ایرانی،پاستای آلفردو،غذا های ایتالیایی،برگر،غذای دریایی،سوخاری،انواع سالاد،در این رستوران بوفه صبحانه نیز سرو میشود.

پیشنهاد ما:این رستوران با چیدمان زیبای میز و صندلی و دارا بودن دو فضا برای مسافان تور کیش و از همه مهم تر ارائه بهترین غذا ها تا به امروز مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.اگر به دنبال رستورانی هستین با قیمت مناسب ما این رستوران را به شما پیشنهاد میکنیم.

ساعت کاری:ساعت ناهار از 12:30 تا 15:00 و ساعت شام از 19:30 تا 24:00

موقعیت جغرافیایی:کیش،خیابان وصال ، طبقه فوقانی مرکز خرید دامون


رستوران سرزمین داغ کیش

معرفی رستوران :  سرزمین غذا یکی دیگر از فست فودهای بی شماری است که در سراسر جزیره کیش وجود دارد. همان طور که از نام این رستوران پیدا است منو پر و پیمانی انتظار شما را می کشد و به سرزمینی از غذاهای خوش طعم وارد می شوید. محیط این رستوران بزرگ تر از رستوران ها هم جوار خود در رستوران مروارید است و دارای 80 نفر ظرفیت می باشد. دکور از رنگ های نارنجی، سبز و سفید تشکیل شده است تا محیط شادی را برای مشتریان خود فراهم کند. در این رستوران برای گروه های بزرگ نیز چاره ای اندیشیده شده است و میزها قابلیت تبدیل تا 12 نفره را دارند. مدیریت این رستوران بر عهده خانم طاهری می باشد. 

رستوران سرزمین داغ کیش

منو رستوران: در منو این رستوران بخش های برگر، ساندویچ، پیتزا، هات داگ، غذاهای پرسی، پیش غذا و نوشیدنی وجود دارد که هر بخش نیز دارای تنوع بسیار بالایی است و حداقل ده آیتم در آن وجود دارد. غذاهای پرسی نیز شامل غذاهایی مانند ماهی کبابی ، کباب ترکی ، فیله استریپس و فیله گوشت می شود که در میان مسافران تور کیش طرفداران بسیاری دارد. 

پیشنهاد ما : تنوع بسیار بالای این منو هر ذائقه ای را راضی نگه می دارد. قیمت های غذاها نیز متوسط رو به بالا هستند. 

رستوران سرزمین داغ کیش

ساعت کاری رستوران : 11 تا 23 برای سرو ناهار و شام

موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش، بلوار مروارید، ایوان مروارید، پلاک 323 ، فست فود سرزمین داغ کیش

 

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش،رزرو رستوران های کیش،معروف ترین رستوران های کیش،رستوران های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران پاتوق کیش

معرفی:رستوران پاتوق یکی از رستوران های خوب جزیره کیش میباشد که در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته است.این رستوران با ظرفیت 80 نفره هر روزه آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران تور کیش میباشند.این رستوران خوب دارای دکوراسیون داخلی شیک میباشد که مورد علاقه مسافران تور کیش تابستان 98 قرار گرفته است.این رستوران سنتی دارای آشپز های حرفه ای میباشد که بهترین غذا ها را با مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میکند.پرسنل ها نیز با روی خوش از مسافران تور کیش پذیرایی میکنند.در این رستوران میتوانید قبل از ورود میز رزرو کنید.

رستوران پاتوق کیش

منو رستوران:رستوران پاتوق دارای منوی از انواع دیزی سنگی،قرمه سبزی،کشک بادمجان و انواع کباب ها میباشد.مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این رستوران از ساعت 12 ظهر الی 16:30 و 20 الی 24 آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.

رستوران پاتوق کیش

موقعیت مکانی: کیش- ایوان مروارید - غرفه شماره 337

پیشنهاد ما:این رستوران یک انتخاب مناسب برای مسافران و کیشوندان عزیز میباسد تا در طول گرسنگی بتوانند براحتی با خوردن غذا های لذیذ این رستوران خستگی را از تن خود دور کنند.

 


رستوران رویال استار کیش

معرفی:رستوران رویال استار از رستوران های شیک و معروف جزیره کیش میباشد که با دکور جذاب و پررنگ باعث زیبایی دوچندان این رستوران شده است. رویال استار، بیشتر توقعات یک رستوران خوب را پوشش می‌دهد.این رستوران دارای تراس نیز میباشد و مسافران و گردشگران تور کیش تیر 98 عزیز در هر جایی از این رستوران که بخواهند میتوانند غذای خود را میل کنند.رفتار پرسنل های این رستوران مودبانه میباشد و با روی خوش از گردشگران پذیرایی میکنند و همچنین تسلط کامل بر زبان های فارسی، عربی و انگلیسی دارند.رویال استار کیش یک رستوران ایرانی فرنگی بوده که ابتدا در تاریخ یکم اسفند ماه سال نود و یک افتتاح گردید. اما به دلیل کیفیت بالای غذاهایش و دکوراسیون متفاوتی که داشت،توانست نظر کیشوندان و مسافران تور کیش را به خود جلب کرده و با راضی نگه داشتن مشتریان خود، از طریق آنها نام خود را به گوش مردم ایران برساند.همچنین رویال استار کیش دارای دو بخش سرپوشیده و سرباز می باشد. بخش سرپوشیده شامل فضای داخلی رستوران شده که دارای ظرفیت صد نفری بوده و بخش بیرونی، شامل بالکن بزرگ و زیبایی می شود که با گیاهان زیبا در اطراف تزئین شده و دارای ظرفیت پنجاه نفری می باشد.

رستوران رویال استار کیش

منو رستوران:رستوران رویال استار دارای منو غذایی از انواع استیک‌، برگر، چیکن پارمزان، بشقاب غذاهای دریایی، پاستای آلفردو و سالاد سزار، انواع ساندویچ، غذاهای ایرانی، دسر، میگو و کباب های مخصوص و خورشت های لذیذ ایرانی میباشد و گردشگران تور کیش میتوانند از روی منو غذایی مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران رویال استار از ساعت 12 ظهر تا 1 بامداد هر روزه آماده خدمت رسانی از مسافران تور کیش میباشند.

رستوران رویال استار کیش

موقعیت مکانی:کیش، بلوار صدف ، خیابان کرمان ، خیابان هرمزگان

پیشنهاد ما:رستوران رویال استار دارای فضای شیک میباشد که توجه همگان را به خود جلب میکند و با ارائه لذیذ ترین غذا ها انتخاب مناسبی برای صرف غذا میباشد.مسافران عزیز در طول سفر به این جزیره میتوانید به این رستوران بروید و از غذا های خوشمزه میل کنید.

رستوران رویال استار کیش


رستوران سالود کیش

معرفی:رستوران سالود یکی از رستوانهای جدید و بسیار لوکس در ساحل زیبای کیش با منو غذایی متنوع و بالکنی رویایی می باشد.در طبقه بالایی رستوران سالود یک کافه تراس بسیار زیبا با منظره ی خلیج همیشه فارس است که بسیار مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است.رستوران سالود دارای موسیقی زنده نیز میباشد تا مسافران تور کیش در طول سفر غذا بتوانند از لحظات خود به خوبی استفاده کنند.رستوران VIP سالود کیش به عنوان یک رستوران درجه یک تمامی این استانداردها را رعایت نموده و سپس آن را با خلاقیت های خود آذین بسته است.ظرفیت رستوران 400 نفره میباشد.

رستوران سالود کیش

منو رستوران:رستوران سالود دارای منو غذایی از انواع غذا های ایرانی و فرنگی که شامل غذاهای دریایی، کبابی و خوراک های سنتی با بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه غذایی است.مسافران و کیشوندان عزیز میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران سالود از 11 صبح تا 1 بامداد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

رستوران سالود کیش

پیشنهاد ما:فضای زیبا و دل نشین این رستوران همگان را به خود جلب میکند.این رستوران بهترین آشپز ها را دارا میباشد تا غذا هایی با کیفیت عالی را برای مسافران تور کیش سرو کند.

موقعیت مکانی:ایران - کیش – جاده جهان – نبش کلبه هور

رستوران سالود کیش


رستوران پدیده البرز کیش

معرفی:رستوران پدیده البرز یکی از رستوران های خوب جزیره کیش میباشد در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد و مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند در زمان گرسنگی به این رستوران رفته و از غذا های لذیذ آن میل کنند.تمام غذا های این رستوران با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده میشوند.آشپز ها و سر آشپز های رستوران کاملا حرفه ای هستند.ظرفیت این رستوران نیز 85 نفره میباشد.پرسنل های این رستوران به سرعت به مسافران عزیز تور کیش خدمت رسانی میکنند.رستوران پدیده البرز با محیطی شیک و زیبا هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.

رستوران پدیده البرز کیش

منو رستوران:رستوران پدیده البرز بهترین غذا های ایرانی شامل انواع کباب، انواع خوراکه کباب میباشد و مسافران عزیز از روی منو میتوانند غذای مورد علاقه خود را به همراه نوشیدنی دلخواه سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت مکانی رستوران:ایران هرمزگان کیش کیش , سفین , فاز خدماتی F , خیابان نیلوفر

رستوران پدیده البرز کیش

پیشنهاد ما:مسافران تور کیش اگز به این جزیره زیبا و تاریخی سفر کردید برای صرف غذا به این رستوران رفته و از غذا های خوشمزه و همچنین قیمت مناسب آن امتحان کنید.

رستوران پدیده البرز کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش،معروف ترین رستوران های کیش،رستوران های خوب کیش،معرفی رستوران های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

سافاری کیش

 

سافاری یا وحش گشت به سفری اطلاق می شود که در حیات وحش و به منظور عکاسی از حیوانات انجام می شود. این واژه برای اولین بار توسط بومیان آفریقایی و برای تورهای صحراگردی به کار برده شد و ریشه آن از کلمه عربی سفر می باشد. امروزه معنی کلمه سافاری تغییر کرده و بیشتر منظور تورهای داخل پیست های بیابانی است که در ماشین های آفرود مخصوص این کار انجام می شود. این پیست در جزیره کیش و تحت عنوان پارس سافاری وجود دارد. پیست پارس سافاری در بلوار امام خمینی جزیره قرار گرفته است و به جز سافاری دارای امکانات دیگری مانند پینت بال، موتور ATV، بانجی شوتینگ، کارتینگ، زورب بال، رستوران و کافی شاپ نیز می باشد. این پیست در سال 1392 و در زمینی به مساحت 50000 متر مربع ساخته شد و در اصل یک پیست مصنوعی می باشد. هزینه سوار شدن سافاری در کیش 120000 تومان برای نیم ساعت است و کمی گران می باشد. در طول سواری از شما مسافران تور کیش مرداد 98 عکس و فیلم نیز تهیه می شود که برای دریافت آن باید هزینه جداگانه پرداخت کنید. 

سافاری کیش

 

سافاری کیش


باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش طولانی ترین باغ راه موجود در کشور است که با هدف معرفی بناهای تاریخی کشور در جزیره ساخته شده است. ایت باغ راه متشکل از هشت باغ ایرانی بسیار زیبا است که در زمینی به مساحت 32 هکتار قرار گرفته اند. حدفاصل بین هر باغ یکی از آثار تاریخی ایران در ابعد کوچکتر اما بسیار نزدیک به بنای اصلی، ساخته شده است. ابتدای این باغ راه از میدان سعدی و با دروازه قرآن شیراز است؛ سپس سی و سه پل اصفهان، دروازه هارونیه مشهد، دروازه رق آباد کرمان، پلدختر لرستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، دروازه طاق بستان کرمانشاه و دروازه شمیران قرار گرفته اند. در انتها و در میدان هرمز جزیره نیز این باغ راه با نماد سر در باغ ملی تهران پایان می یابد. در باغ های این باغ راه 11 آبنما، یک رود به طول 400 متر، 9 نقاشی دیواری بسیار زیبا و 400 جوی کوچک آب وجود دارند که به آن زیبایی دوچندان بخشیده اند. به شما مسافران تور کیش شهریور 98 پیشنهاد می کنیم در طول سفر خود حتما از این اثر دیدنی بازدید کنید.

باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش

باغ راه ایرانی کیش


 

قلعه وحشت کیش

رفتن به قلعه وحشت یکی دیگر از تفریحاتی است که شما مسافران تور کیش می توانید انجام دهید. همان طور که از نامش پیداست این قلعه تقریبا مشابه همان تونل وحشتی است که در شهربازی ها وجود دارد ، با کمی ابعاد گسترده تر. قلعه وحشت در یک کلبه چند صدمتری در ضلع جنوبی هتل ارم کیش قرار گرفته است و دسترسی نسبتا آسانی دارد. به این قلعه که وارد شوبد از همان ابتدا احساس ترس می کنید و آدرنالین خونتان بالا می رود. مسیر پرپیچ و خمی در داخل قلعه طراحی شده است که شما باید از آن عبور کنید و در راهتان به موانع ترسناکی برخورد خواهید کرد. فقط باید مواظب باشید که به بن بست نخورید! قیمت بلیط این قلعه بسیار مناسب تر از تفریحات دیگر کیش است به طوری که معمولا برای بازدید از آن صف های طولانی وجود دارد. 

قلعه وحشت کیش

قلعه وحشت کیش


اسکوتر زیردریایی کیش

اسکوتر زیردریایی یکی دیگر از تفریحاتی است که در جزیره زیبای کیش می توانید تجربه کنید. کلاب اسکوتر زیردریایی یا آکوا اسکوتر از سال 1390 برای علاقه مندان به این تفریح در جزیره کیش راه اندازی شد. اسکوتر زیر دریایی از نظر ساختاری شباهت بسیار زیادی به اسکوتر دارد و در اصل برای افرادی طراحی شده که شنا بلد نیستند و یا حمل وسایل غواصی برای آن ها سخت می باشد. در قسمت زیرین این وسیله یک موتور قرار گرفته است و در جلوی آن کپسول حاوی گاز اکسیژن قرار دارد. در بالای اسکوتر یک کلاه کاملا ایزوله وجود دارد تا شما بتوانید به راحتی نفس بکشید و سر شما خیس نشود. محدودیت هایی برای سوار شدن این وسیله وجود دارد؛ در هنگام استفاده از اسکوتر سن شما نباید زیر 12 سال و قد شما نباید زیر 150 سانتی متر باشد. هم چنین بیماران قلبی و تنفسی و خانم های باردار نمی توانند از این وسیله استفاده کنند. قیمت بلیط اسکوتر زیر دریایی برای دو ساعت گردش 120000 تومان می باشد که شما مسافران تور کیش می توانید با خرید گروهی از تخفیف نیز استفاده نمایید. 

اسکوتر زیردریایی کیش

اسکوتر زیردریایی کیش

 

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی کیش،مکان های دیدنی کیش،جاذبه های گردشگری کیش،دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

بیگ بال کیش

معرفی:بیگ بال یکی از تفریحات هیجان انگیز کیش میباشد.بیگ بال همانطور که از اسمش پیداس یک حباب بزرگ از جنس پلاستیک میباشد که گردشگران تور کیش میتوانند به داخل این حباب ها رفته و بر رو آب شناور شوید.بودن در این توپ ها بسیار هیجان انگیز میباشد زیرا که با تکان خوردن زیاد از سمتی به سمت دیگر پرتاب شده اید که هیجان زیادی را به همراه دارد.در برخی از این توپ های بزرگ می توانید دو نفری استفاده کنید که کنترل کردن بیگ بال آسان تر شده و مفرح بخش بوده.این تفریح برای خانم ها و آقایون قابل استفاده میباشد.البته به شرطی که هوا طوفانی نباشد و دریا آرام و کم موج باشد.هزینه و قیمت این بازی نسبت به مدت زمان استفاده متغیر میباشد.این بازی در عین داشتن امنیت بسیار شاد و مفرح میباشد.گردشگران تور کیش مرداد 98 میتوانند خانواده ای از این بازی هیجان انگیز استفاده کنید و لحظات شادی را در سپری کنند و سفر خود را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کنند.

بیگ بال کیش


باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان در اصل قسمتی از مجموعه دلفیناریوم بزرگ کیش است که در مجموع هر دو قسمت با هم دارای 100 هکتار مساحت می باشند. در مجموعه باغ پردنگان کیش 57 گونه پرنده مختلف شامل طاووس، پلیکان، فلامینگو، درنا، لک لک، شتر مرغ و طوطی زندگی می کنند. بعضی از گونه های موجود در این مجموعه مانند پنگوئن آفریقایی از گونه های منحصر به فرد هستند که برای نگهداری از آن ها شرایط ویژه ای لازم است. پرندگان این باغ در دو قسمت مجزای قفس ها و دریاچه ها نگهداری می شوند تا تداعی کننده محیط واقعی زندگی آن ها باشد. بلیط باغ پرندگان و دلفیناریوم روی هم 112 هزار تومان است که شما مسافران تور کیش شهریور 98 می توانید از ورودی این مجموعه تهیه فرمایید. 

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش


لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی یکی از موجودات دوست داشتنی ای هستند که در ساحل آرام جزیره کیش زندگی می کنند. این لاک پشت ها در دو نژاد پوزه عقابی و سبز در جزیره کیش وجود دارند. از اواخر اسفندماه تا اواسط مردادماه فصل تخم گذاری این لاک پشت ها است که در هر نوبت پانزده روزه مابین 60 تا 70 تخم می گذارند. این لاک پشت ها حدود پنج تا شصت روز پس از تخم گذاری ، از تخم بیرون می آیند و به سمت دریا روانه می شوند. این لاک پشت ها پس از طی مراحل بلوغ خود در دریا برای تخم گذاری به زادگاه خود بازمی گردند. این موجودات بسیار حساس هستند و از شما مسافران تور کیش درخواست می کنیم تا در هنگام شنا و قایق سواری مراقب این موجودات دوست داشتنی باشید.  

لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش


گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت یکی از پارک های زیبای جزیره کیش است که در بخش شرقی آن قرار گرفته است. این پارک در زمینی به وسعت 35000 متر مربع قرار گرفته است و هدف از احداث آن ایجاد محیطی مطلوب برای گردش و تفریح خانواده ها بوده است. در بخش فضای سبز این پارک سعی بر این بوده است تا از گیاهان بومی منطقه استفاده شود. تعداد 15 مجسمه فایبرگلاس زیبا از حیواناتی که در کیش زندگی می کنند در مکان های مختلف پارک نصب شده است تا معرف پوشش جانوری جزیره به مسافران تور کیش باشد. در قسمتی از پارک وسایل بازی مخصوص کودکان تعبیه شده است تا کودکان دلبند شما سرگرم شوند.  گذر طبیعت کیشگذر طبیعت کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: بهترین جاذبه های کیش،جاذبه های کیش،جاذبه های توریستی کیش،دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل پالاس کیش

هتل پالاس یکی از هتل های 5 ستاره کیش است که در میدان داریوش جزیره قرار دارد. هتل در زمینی به مساحت 10500 متر مربع قرار گرفته است و دارای ساختمانی بسیار شیک و زیبا می باشد. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب بوده و در نزدیکی مراکز تفریحی و بازارها قرار دارد . خود هتل نیز دارای امکانات تفریحی زیادی نظیر سینما و استخر روباز در بام هتل است. هتل در فاصله بیست دقیقه ای از فرودگاه قرار گرفته است و برای شما مسافران تور کیش تابستان 98 ترانسفر فرودگاهی در نظر گرفته شده است.

دیگر امکانات هتل پالاس کیش:

رستوران، کافی شاپ، اینترنت، پارکینگ

هتل پالاس کیش


هتل آرا کیش

هتل آرا یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد که در بلوار رودکی جزیره قرار دارد. هتل در سال 1391 بازسازی شده و از یک به دو ستاره ارتقا پیدا کرده است. هتل در موقعیت مکانی بسیار خوب و در نزدیکی مراکز خریدی نظیر پردیس 1 و 2 قرار گرفته است. هتل دارای شصت باب اتاق از انواع دو تا چهار تخته است که به شما مسافران تور کیش تیر 98 امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، تلفن و مبلمان را ارائه می دهند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت خوب برای شما مهمانان گرامی سرو می کند.

دیگر امکانات هتل آرا کیش :

ترانسفر فرودگاهی، لابی، کافی شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس، فضای سبز

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش


هتل دیدار کیش

هتل دیدار یکی از هتل های یک ستاره کیش است. این هتل در منطقه آرام جزیره و در محله میرمهنا قرار دارد. هتل به تازگی و برای ارائه خدمات هر چه بهتر به شما مسافران تور کیش بازسازی شده است. اتاق های هتل از انواع دو و سه تخته هستند که امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، حمام و اینترنت را دارا می باشند. در رستوران هتل می توانید انواع غذاهای ایرانی را با منوی انتخابی سفارش دهید. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، تاکسی سرویس ، لابی و گشت رایگان جزیره اشاره کرد.

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش


هتل آسیا کیش

هتل آسیا یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش است. هتل در منطقه ای آرام و به دور از هیاهوی شهری قرار گرفته است و فاصله آن تا مرکز شهر 15 دقیقه و تا فرودگاه 20 دقیقه است که برای شما مسافران تور کیش ترانسفر فرودگاه و گشت شهری در نظر گرفته شده است. هتل دارای 19 واحد اقامتی است که دارای امکانات صبحانه، تلویزیون، یخچال و اینترنت هستند. رستوران هتل آسیا با سرو غذاهای ایرانی از شما پذیرایی می کند.

دیگر امکانات هتل آسیا کیش :

فضای سبز، کافی شاپ، لابی

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش،معروف ترین هتل های کیش،هتل های خوب کیش،رزرو هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل با قرار داشتن در بلوار دریا یک موقعیت مکانی نسبتا خوب را برای خود رقم زده است و در نزدیکی بولینگ مریم و در فاصله تقریبا کمی از اسکله قرار گرفته است. واحدهای اقامتی این هتل به صورت آپارتمان است و دارای قیمت مناسبی برای شما مسافران تور کیش تابستان 98 است. در رستوران هتل عالی قاپو انواع غذاهای ایرانی سرو می شود.

دیگر امکانات هتل عالی قاپو کیش :

اینترنت، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق

هتل عالی قاپو کیش


هتل آرامش کیش

هتل آرامش یکی از هتل های 3 ستاره جزیره با موقعیتی بسیار خوب در کنار بازار زیتون و نزدیک به دیگر مراکز خرید جزیره می باشد. هتل تقریبا نوساز است و در سال 1390 افتتاح شده است . این هتل دارای 67 اتاق از انواع اتاق های دبل، توئین و سه و چهارتخته است که تمامی امکانات رفاهی نظیر صبحانه، یخچال، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و حمام را بری شما مسافران گرامی تور کیش فراهم آورده اند. رستوران هتل در طبقه اول قرار داشته و با نوع منوی انتخابی انواع غذاهای ایرانی خوش طعم را سرو می کند.

دیگر امکانات هتل آرامش کیش :

فضای سبز، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، کرایه اتومبیل، خدمات تور

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش


هتل ستاره کیش

هتل ستاره یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که در نوار ساحلی جزیره قرار دارد. واحدهای اقامتی این هتل به صورت ویلا است و در مجموع هتل دارای 46 واحد ویلایی دو تا چهار تخته است که به شما مسافران تور کیش تیر 98 امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، تلفن و مبلمان را ارائه می دهند. رستوران هتل ستاره با منوی انتخابی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و دریایی را طبخ می کند. هتل ستاره از فرودگاه بین المللی کیش 20 دقیقه فاصله دارد.

دیگر امکانات هتل ستاره کیش :

فضای سبز، کافی شاپ، چایحانه سنتی، تاکسی سرویس، اینترنت

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش


هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش است که در میدان امیرکبیر جزیره قرار دارد. این هتل در نزدیکی مراکز خریدی نظیر بازار زیتون قرار داشته و فاصله آن تا ساحل ده دقیقه است. واحدهای اقامتی هتل ققنوس به صورت سوئیت بوده و دارای امکانات یخچال، تلویزیون،تهویه مطبوع، تلفن و اینترنت برای شما مسافران تور کیش هستند. دلیل انتخاب این هتل از سوی بسیاری از مسافران هزینه مناسب و موقعیت مکانی خوب این هتل است.

دیگر امکانات هتل ققنوس کیش:

رستوران، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق

هتل ققنوس کیش

هتل ققنوس کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ستاره دار کیش،بهترین هتل های کیش،معروف ترین هتل های کیش،رزرو هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل کیش الیت کیش

هتل کیش الیت یکی از هتل آپارتمان های دو ستاره جزیره کیش است که در نزدیکی ساحل مرجانی این جزیره زیبا قرار گرفته است. علاوه بر نزدیکی به ساحل نزدیک بودن به مراکز خرید مانند بازار مرجان و پردیس 1 نیز از مزایای مهم این هتل به شمار می رود. واحدهای اقامتی هتل به صورت سوئیت و آپارتمان هستند که از امکانات کامل رفاهی برخوردار بوده و دارای قیمت مناسبی می باشند. برای صرف غذا می توانید به رستوران زیبای هتل کیش الیت که کف آن از شیشه ساخته شده است بروید و از صرف غذا در محیطی رویایی لذت ببرید. از دیگر امکانات این هتل دو ستاره برای شما مسافران گرامی تور کیش مرداد 98 می توان به لابی، فضای سبز، کافی شاپ، صندوق امانات، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

هتل کیش الیت کیش


هتل آریان کیش

هتل آریان یک هتل 4 ستاره در میدان امیرکبیر جزیره است. هتل در زمینی به مساحت 5300 متر مربع و در سال 1376 افتتاح شده است  که در سال 1393 با توجه به قدیمی شدن ساختمان بازسازی شد. هتل دسترسی خوبی به مرکز خرید مروارید دارد. ساختمان هتل 2 طبقه بوده و دارای 67 واحد اقامتی با تمامی امکانات رفاهی است. با توجه به دارا بودن سالن کنفرانس و جلسات این هتل برای سفرهای کاری نیز مناسب می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه 15 دقیقه است که برای شما مسافران تور کیش ترانسفر فرودگاهی رایگان در نظر گرفته شده است.

دیگر امکانات هتل آریان :

رستوران، چایخانه سنتی، بیلیارد، اجاره ماشین، خدمات برای معلولین

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش


هتل مریم کیش

هتل مریم یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که جزء مجموعه هتل های سورینت می باشد. این هتل که در میدان امیرکبیر کیش قرار دارد با معماری بسیار زیبا به سبک اروپایی طراحی شده است. این هتل دارای 4 طبقه و 56 واحد اقامتی است که شامل اتاق های دوتخته و سوئیت است که دارای تمامی امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلوزیون، اینترنت، حمام و مبلمان برای شما مسافران تور کیش شهریور 98 هستند.رستوران هتل مریم با منوی دلخواه شما انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و سنتی را سرو می کند. این هتل بری سفرهای کاری شما نیز مناسب می باشد زیرا دارای آمفی تئاتر و اتاق جلسات است. در لابی هتل موسیقی زنده نواخته می شود و کافی شاپ هتل که انواع نوشیدنی های را سرو می کند در کنار آن قرار دارد. از دیگر امکانات هتل مریم می توان به فوتبال دستی، ایر هاکی، گیم نت، تاکسی سرویس، اجاره ماشین، قنادی، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل مریم کیش

هتل مریم کیش

هتل مریم کیش


هتل صدف کیش

هتل 4 ستاره صدف کیش یکی از هتل های مجموعه سورینت است. هتل در موقعیت مکانی بسیار خوب در میدان امیرکبیر جزیره قرار گرفته است و به تفریحات، مراکز خرید و اسکله کیش بسیار نزدیک می باشد. ساختمان هتل در دو طبقه ساخته شده است و بال یک معماری بسیار منحصر به فرد که شبیه صدف است منظره چشم نوازی را به وجود آورده است. هتل دارای 3 رستوران می باشد که یکی از آن ها رستوران کوه نور است که برای شما مسافران تور کیش حتی کسانی که در هتل صدف اقامت نداشته اند نام بسیار آشنایی است. دو رستوران دیگر رستوران دلفین و رستوران سنتی هستند که به ترتیب غذاهای دریایی و غذاهای سنتی طبخ می کنند. هتل دارای 55 واحد اقامتی از نوع اتاق و سوئیت است که دارای امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، چای ساز، روم سرویس و تهویه مطبوع است.

دیگر امکانات هتل صدف کیش :

کافی شاپ، خدمات برای معلولین، کرایه اتومبیل، فضای سبز

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های لوکس کیش،رزرو هتل های کیش،معروف ترین هتل های کیش،هتل های 5 ستاره کیش،رزرو هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل کوروش کیش

معرفی:هتل 5 ستاره کوروش از بهترین هتل های جزیره زیبای کیش میباشد که در موقعیت جغرافیایی خوب کیش قرار گرفته به گونه ای که به جاذبه های گردشگری این جزیره دسترسی راحت و آسانی را دارد تا مسافران و گردشگران تور کیش با پیمودن مسافت کم بتوانند از این جزیره دیدن کنند.اتاق های هتل استاندارد و طراحی شیک و مدرنی دارد.کارکنان و پرسنل این هتل مجرب بوده و 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشند. این هتل تنها هتلی است که با استفاده از انرژی خورشیدی به عنوان هتل سبز ایران شناخته شده است.این هتل 5 ستاره دارای 23 و 500 واحد اقامتی برای مسافران و گردشگران عزیز  تور کیش تابستان 98 میباشد.با اقامت در این هتل خورشیدی میتوانید سفر خود را رویایی و فراموش نشدنی کنید.تحویل اتاق در این هتل ساعت 14 و تخلیه ساعت 12 میباشد.

امکانات هتل:اینترنت در لابی، رستوران،کافی شاپ، استخر،سونا،جکوزی،ترانسفر، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سالن کنفرانس، پارکینگ، خدمات تور شهری و تفریحی، خدمات پزشکی، سنسورهای دود یاب/ضد حریق، مترجم برای مهمانان خارجی، صرافی، خدمات خانه‌داری، آسانسور، حمام ترک، خشکشویی، فروشگاه در هتل، روزنامه، حمل چمدان به اتاق و بالعکس، خودپرداز، فضای سبز، سالن ورزشی، کافی نت، سرویس بهداشتی در راهرو

امکانات اتاق:روم سرویس 24 ساعته، ناهار در اتاق، حوله و دمپایی به تعداد نفرات،یخچال با مینی بار شارژ شده، سشوار، ماهواره، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی،مبلمان، آباژور،میز لوازم آرایشی،تلفن

رستوران:رستوران هتل با سرو بهترین غذا ها که با بهترین مواد آماده و پخته شده اند از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.ظرفیت رستوران 350 نفر میباشد.

موقعیت جغرافیایی:این هتل 5 ستاره با مراکز خرید،جاذبه های گردشگری،رستوران ها و دیدنی های جزیره فاصله کمی دارد.

پیشنهاد ما:اگر به دنبال اقامتی راحت و رویایی در جزیره زیبای کیش هستید هتل کوروش از بهترین انتخاب ها است.


هتل میراژ کیش

هتل میراژ یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش است که به تازگی و در اوایل سال 97 افتتاح شده است. این هتل در بلوار دریا جزیره قرار گرفته است و به مراکز خرید جزیره و هم چنین اسکله تفریحی بسیار نزدیک می باشد و تنها 800 متر از ساحل فاصله دارد. ساختمان هتل میراژ در هشت طبقه ساخته شده و این هتل دارای 177 واحد اقامتی می باشد که اتاق ها در داخل ساختمان و ویلاها در محوطه هتل قرار گرفته اند. در این هتل امکانات ورزش های آبی مانند استخر ، سونا و جکوزی نیز وجود دارد. محوطه بیرونی هتل بسیار زیبا و سرسبز بوده و مسیر ویژه دوچرخه سواری برای شما مسافران تور کیش تیر 98 دارا می باشد. دو سالن آمفی تئاتر سرپوشیده و یک آمفی تئاتر روباز مخصوص برگزاری سمینار و مراسم می باشند. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، روم سرویس، لاندری ، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، خدمان بلیط، اینترنت بی سیم، ترانسفر فرودگاهی و ... اشاره کرد.

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش


هتل بین المللی کیش کیش

هتل بین المللی کیش یک هتل تازه ساز بسیار زیبا در جزیره کیش است که در مهرماه سال 1396 افتتاح شد. این هتل 5 ستاره با موقعیت مکانی منحصر به فرد در تقاطع بلواز سنایی و بلوار دریا قرار گرفته است و به مراکز خرید، فرودگاه بین المللی کیش و از همه مهم تر اسکله تفریحی کیش بسیار نزدیک می باشد. ساختمان بسیار زیبای هتل در 14 طبقه ساخته شده است و دارای 338 واحد اقامتی از نوع اتاق و سوئیت با منظره رو به دریا و جزیره می باشد. در این اتاق ها امکانات تلویزیون، یخچال، حمام با لوازم بهداشتی، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن و سیستم تهویه مطبوع وجود دارد. امکانات ورزشی و تفریجی هتل کیش بسیار متنوع است و شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و زمین تنیس می شود. رستوران هتل با ظرفیت 650 نفر در طبقه همکف هتل قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. برای دیدن جزیره می توانید از خدمات گشت شهری هتل استفاده نمایید و یا با اجاره ماشین از هتل به صورت جداگانه به گردش بروید. از دیگر امکانات هتل می توان به آرایشگاه بانوان، آتلیه، خدمات تور، خدمات برای معلولین، پذیرش 24 ساعته، لاندری و روم سرویس اشاره کرد. 

هتل بین المللی کیش کیش

هتل بین المللی کیش کیش

هتل بین المللی کیش کیش


هتل ویدا کیش

هتل ویدا یکی از هتل هایی است که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است. این هتل دارای درجه 5 ستاره بوده و در بلوار موج جزیره قرار دارد. این هتل در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته و تا ساحل تنها 1.5 کیلومتر فاصله دارد. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 6 کیلومتر می باشد. ساختمان هتل ده طبقه است و دارای 145 اتاق و سوئیت می باشد که دارای امکانات چای ساز، مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و حمام با لوازم بهداشتی می باشد. رستوران هتل با ظرفیت 250 نفر در طبقه اول قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. در مجموعه آبی هتل می توانید از استخر و جکوزی هتل به صورت رایگان استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، سالن همایش، آرایشگاه، کرایه اتومبیل و سالن کنفرانس اشاره کرد. 

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش،معرفی هتل های کیش،رزرو هتل های کیش،هتل های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل کیش کیش

معرفی:هتل 5 ستاره کیش در بهترین منطقه جزیره کیش در سال 1396 ساخته شده است و موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد.به دلیل نزدیک بودن به سواحل زیبای خلیج فارس این مجتمع در بین مسافران تور کیش مرداد 98 طرفدار زیادی پیدا کرده است.اتاق های لوکس این هتل 5 ستاره دارای بهترین خدمات و امکانات برای مسافران تور کیش میباشد.هتل کیش با جاذبه های گردشگری و از همه مهم تر مراکز خرید فاصله کمی دارد تا مسافران عزیز تور کیش به راحتی بتوانند از این جزیره تاریخی دیدن کنند و لذت ببرند.پرسنل های هتل نیز خوش برخورد و مجرب و بوده و آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش به طور شبانه روزی هستند.با انتخاب این مجموعه میتوانید یک سفر خوب و به یادماندنی را تجربه کنید.ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل کیش کیش

امکانات هتل:فتوکپی، آسانسور، کرایه اتومبیل، کافی شاپ، نمازخانه، فضای سبز، آژانس مسافرتی، لابی، گشت نیم روزی، صندوق امانات، روزنامه، آتلیه، جکوزی، سالن  ورزشی ، آرایشگاه، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، خدمات تور، کپسول آتش نشانی، خدمات برای معلولین، سونا، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی  ایرانی در لابی، سرویس  بهداشتی فرنگی در طبقات، زمین تنیس، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی،  سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون  در لابی، ماساژ، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، استخر

امکانات اتاق:سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، دمپایی، تلویزیون در اتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلویزیون، دراور،  روم سرویس، IPTV، آباژور، حمام، صبحانه، میزتحریر، لوازم بهداشتی، صندوق امانات داخل اتاق، اینترنت در اتاق، یخچال، رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی،  پاورسوئیچ، کمد لباس، مبلمان، تلفن در اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق

هتل کیش کیش

رستوران هتل:هتل کیش فضای زیبا و دل نشینی را برای مسافران عزیز تور کیش فراهم کرده است تا بتوانند از غذا های ایرانی این رستوران که با بهترین مواد غذایی آماده  و سرو شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا مرکز شهر:5 دقیقه

فاصله هتل تا مرکز همایش های بین المللی:706 متر

فاصله هتل تا فرودگاه:20 دقیقه

هتل کیش کیش


هتل ساها کیش

معرفی:هتل 2 ساها یکی از هتل های خوب جزیره کیش میباشد که قیمت مناسبی دارد و موقعیت مکانی خوب آن دسترسی به جاذبه های گردشگری کیش را برای مسافران تور کیش راحت کرده است.این هتل 2 ستاره برخلاف قیمتش امکاناتی در حد هتل 3 ستاره تاپ را در اختیار مسافران عزیز قرار میدهد.پرسنل های هتل ساها همگی مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی به مسافران تور کیش خدمت رسانی میکنند.اتاق های هتل استاندارد هستند و مجهز به تمامی امکانات رفاهی میباشند.مسافران عزیز به راحتی و حتی پیاده میتوانند به مکان های دیدنی این جزیره زیبا بروند و از لحظات خود لذت ببرند.

هتل ساها کیش

امکانات هتل:لابی، ترانسفر رفت با هزینه،جکوزی، تلویزیون در لابی،  نمازخانه، فضای سبز،سونا، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، تلفن در لابی،  سرویس بهداشتی  درلابی،  پذیرش 24 ساعته ، استخر

امکانات اتاق:روم سرویس،صبحانه،سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق، پاورسوئیچ،تلویزیون ،صندوق امانات داخل  اتاق، مبلمان ، حمام ،دراور ،لوازم بهداشتی،اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،آباژور ،دمپایی،سیستم اطفاء حریق دراتاق،سیستم گرمایش و سرمایش ،  کمد لباس،رخت آویز،میز لوازم آرایش،آینه،حوله

هتل ساها کیش

رستوران هتل:رستوران هتل ساها با طرفیت 70 نفر بهترین غذا ها را برای مسافران و گردشگران عزیز تور کیش شهریور 98 سرو میکند.مسافران میتوانند از روی منو غذا خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 15 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا  پارک دلفینها : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 9 کیلومتر

هتل ساها کیش


هتل ترنج کیش

معرفی:هتل ترنج یکی از هتل های برتر 5 ستاره کیش میباشد که موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران تور کیش راحت کرده است.اتاق های لوکس این هتل 5 ستاره مجهز به امکانات رفاهی میباشد و از همه مهم تر هر اتاق دارای کف شیشه ای میباشد که دریای زیبا خلیج فارس را دارد که بسیار مورد علاقه مسافران تور کیش قرار گرفته است.این هتل علاوه بر مجتمع واحد های اقامتی رو آب دارد که به شکل ترنج میباشد.پرسنل های این هتل بسیار خوش برخورد و مجرب هستند و 24 ساعته به مسافران تور کیش خدمت رسانی میکنند.این هتل 5 ستاره بهترین امکانات را برای مسافران عزیز فراهم کرده اند تا اقامت رویایی را در این مجتمع 5 ستاره تجربه کنند.

امکانات هتل:نگهداری کودکان،کافی شاپ،رستوران،خدمات خانه داری،اینترنت در لابی،تاکسی سرویس،خشک شویی،ترانسفر رایگان از فرودگاه،چایخانه سنتی،ساحل اختصاصی،خود پرداز،کارکنان چند زبانه،ماساژ،عکاسی،مسیر دو چرخه سواری،کرایه اتومبیل،کپسول آتش نشانی،اتاق چمدان،فتوکپی،لابی،پرینتر،روزنامه،سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات،اینترنت در لابی،خدمات تهیه بلیط،خدمات بیدار باش،خدمات باربری،خدمات تور،سالن بیلیارد،زمین ورزشی،پارکینگ،خدمات خانه داری،مینی بار با هزینه ، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی،جکوزی،تلفن در لابی ،اتاق بازی،شبکه پخش فیلم،خدمات برای معلولین،سیستم تهویه مطبوع،فضای سبز،زنگ هشدار،آتلیه

امکانات اتاق:روم سرویس،صبحانه،یخچال،پاورسوئیچ،مبلمان،دراور،آباژور،میزتحریر،تلفن در اتاق،یخچال،چای ساز،تلویزیون،صندوق امانات داخل اتاق،اینترنت در اتاق ، پاورسوئیچ،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،مبلمان،بالکن،دراور،رخت آویز،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،صندوق امانات داخل اتاق،سیستم اطفاء حریق دراتاق،تلویزیون در اتاق ،اینترنت در اتاقحمام،لوازم بهداشتی،دمپایی،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،نوع قفل درب اتاق

رستوران هتل:رستوران ساحلی،کافی شاپ لمکده،کافی شاپ ساحلی،فست فود ساحلی،رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای،رستوران فرنگی بر روی دریا،رستوران تاج ترنج بر روی آب با منظره بسیار زیبا از غروب و آب های آزاد خلیج فارس میباشد.رستوران هتل بهترین غذا های ایرانی را برای مسافران عزیز تور کیش سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا شهر زیر زمینی کاریز:7 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره:7 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی:6 کیلومتر

فاصله هتل تا پدیده شاندیز:11 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار عرب ها:4 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار پارس خلیج:4 کیلومتر

فاصله هتل تا مجتمع گلف کیش:4 کیلومتر


هتل شایلی کیش

معرفی:هتل 3 ستاره شایلی از هتل های خوب جزیره کیش میباشد که با قیمت ارزان بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای مسافران و گردشگران عزیز تور کیش فراهم کرده تا در این هتل 3 ستاره اقامت خوب را در کنار سفر زیبا و رویایی تجربه کنند.هتل شایلی اتاق های استاندارد هستند و مجهز به تمامی امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور کیش در طول اقامت در این هتل 3ستاره استفاده کنند و لذت ببرند.این هتل نسبت به پولی که دریافت میکنند امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.کارکنان و پرسنل این هتل بسیار حرفه ای بوده و 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران و گردشگران تور کیش میباشند.این هتل و اتاق ها را ساعت 14 تحویل و ساعت 12 تخلیه میکند.

امکانات هتل:لابی،میز در لابی،سرویس بهداشتی در لابی،پاركينگ،تاکسی سرویس،رنت خودرو،كافی شاپ،رستوران،تلويزيون در لابی،محلی برای نشستن در لابی،خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان،خدمات اینترنتی،خدمات اتو،خشکشویی،اتاق چمدان،روم سرويس،سرو میوه رایگان در شب اول اقامت

امکانات اتاق:روم سرویس،چای ساز،حمام،سیستم تهویه مطبوع ،تلویزیون در اتاق،صبحانه،لوازم بهداشتی،یخچال،رخت آویز،دمپایی،صندوق امانات داخل اتاق،اینترنت در اتاق،پاورسوئیچ،کمد لباس،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،مبلمان،تلفن در اتاق،سیستم اطفاء حریق دراتاق،میزتحریر،تلویزیون،سیستم گرمایش و سرمایش،نوع قفل درب اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

رستوران هتل:رستوران هتل شایلی با بهترین غذا ها را با بهترین کیفیت مواد غذایی از مسافران تور کیش پذیرایی میکنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه:7 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی:13 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک درخت سبز:7 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار مروارید:762 متر

فاصله هتل بازار کیش مال:1 کیلومتر

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش،معروف ترین هتل های کیش،بهترین هتل های کیش،معرفی هتل های کیش،رزرو هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا

هتل دی وستین اکسلسیر یکی از هتل های 5 ستاره شهر رم است که در منطقه معروف ویا ونتو و در نزدیکی ایستگاه مترو اسپاگنا قرار گرفته است. هم چنین در اطراف هتل رستوران ها و کافه های معروفی نظیر پیتزا باربرینی قرار گرفته اند. این هتل لوکس و مجلل اقامتگاه بسیاری از مشاهیر بوده است و با این که دارای قدمت زیادی می باشد اما هنوز از محبوبیت بالایی برخوردار است. هم چنین این هتل به تازگی و با صرف هزینه ای نزدیک به 7 میلیون پوند بازسازی شده است. هتل وستین اکسلسیر دارای 316 اتاق مجلل است که تمامی مبلمان و وسایل آن آنتیک بوده و به وسیله ی لوسترهای کریستال تزیین شده اند؛ هم چنین این اتاق ها تمامی امکانات رفاهی را در حد عالی در اختیار شما مسافران تور اروپا قرار می دهند. در مرکز اسپا هتل وستین اکسلسیر استخر سرپوشیده، سالن ماساژ، سونا و جکوزی قرار دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران، اجاره ماشین، خدمات نگهداری از کودکان، پذیرش 24 ساعته، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا

هتل دی وستین اکسلسیر ایتالیا


هتل بسلو آلف لاکساری ایتالیا

هتل 5 ستاره بسلو آلف لاکساری ایتالیا (Boscolo Aleph Luxury Hotel) در موقعیتی آرام در مرکز تاریخی شهر رم و در مجاورت ایستگاه متروی Barberini قرار گرفته است. هتل امکاناتی را از قبیل مرکز آب گرم، بار بام و یک رستوران عالی به گردشگران تور کیش ارائه می دهد. مرکز مجلل آب گرم که در طبقه زیرین هتل قرار گرفته، از سونا و حمام ترکی برخوردار بوده و انواع معالجات زیبایی را ارائه می دهد. یک اتاق بدنسازی و یک استخر گرم سوپوشیده نیز در اختیار مسافران قرار گرفته است. رستوران Sin و بار Angelo در فضایی پر نقش و نگار، با سرو خوراک های خوشمزه و نوشیدنی از مسافران تور اروپا پذیرایی می کنند. از دیگر امکانات هتل بسلو آلف لاکساری ایتالیا می توان به پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاه، لباسشویی، صبحانه در اتاق، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجارت، سرویس مستخدم، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، تریا، اتاقهای ضد صدا، اتاقهای پاک و بدون سیگار، گرمایش، منطقه بدون سیگار و سرویس نگهداری کودکان اشاره کرد.


هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ونیز ایتالیا

هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت (San Clemente Palace Hotel & Resort Venice) از هتل های 5 ستاره ایتالیا است که از نظر موقعیت جغرافیایی امکان دسترسی یه اماکن توریستی را راحت کرده است. این هتل دارای 200 اتاق با امکانات کامل است اتاق های هتل تمیز و مرفه است و مسافران تور اروپا مرداد 98 می توانند روز شب خود را در آنجا با آرامش سپری کنند. می توانید برای خرید به فروشگاه های متعدد هدایا و سوغات که در هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ونیز وجود دارند بروید.

امکانات هتل سان کلمنت پالاس اند ریزورت ونیز ایتالیا برای گردشگران تور اروپا شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، سولاریوم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سرباز (فصلی)، تنیس، مرکز بدنسازی، زمین گلف، سرویس نگهداری کودکان، اتاقهای پاک و بدون سیگار، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، خدمات کفش و واکس، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، خدمات تهیه بلیط، روزنامه، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تریا، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار و... می باشد.


هتل دی راسی ایتالیا

هتل 5 ستاره دی راسی ایتالیا مابین میادین Piazza del Popolo و Piazza di Spagna شهر رم قرار گرفته است که موقعیت این هتل بسیار خوب است. اتاق های باشکوه هتل به باغ شیب دار Secret مشرف بوده و طراحی اکثر آنان متأثر از دو سبک سنتی و مدرن می باشد. گردشگران تور اروپا شهریور 98 حتما به رستوران  Le Jardin de Russie مراجعه کنند و از غذاهای بی نظیر این رستوران لذت ببرند و غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

امکانات هتل دی راسی ایتالیا شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، ماساژ، جکوزی، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، مرکز بدنسازی، دوچرخه سواری، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، خدمات کفش و واکس، بسته های نهار، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، کرایه دوچرخه، روزنامه، بالکن، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، تریا، گرمایش و سرویس نگهداری کودکان می باشد.

آدرس هتل : Via del Babuino, 9, 00187 Roma, Italy

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره اروپا،هتل های معروف اروپا،رزرو هتل های اروپا،معرفی هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه از هتل های 4 ستاره فرانسه می باشد که در نزدیکی برج ایفل قرار گرفته است. این هتل دارای 182 اتاق با امکانات سیستم تهویه هوا، تخت، تلویزیون، گاوصندوق، مینی بار، امکانات چای و قهوه، اینترنت وای فای، حمام با وان و سشوار می باشد. نزدیکی هتل مرکور پاریس فرانسه به ایستگاه مترو امکان دسترسی گردشگران تور اروپا را به نقاط مختلف آسان نموده است.

امکانات هتل مرکور پاریس فرانسه شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، فروشگاه، باغ، پارکینگ و ... هستند.

هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه

هتل مرکور پاریس فرانسه


هتل جالس فرانسه

هتل جالس فرانسه از بهترین هتل های 4 ستاره فرانسه که در مرکز شهر پاریس قرار گرفته است. این هتل دارای 101 اتاق با امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام خصوصی، اینترنت وای فای و ... می باشد. گردشگران تور اروپا شهریور 98 می توانند با یک پیاده روی 3 دقیقه ای به ایستگاه مترو بروند. از امکانات رفاهی هتل جالس فرانسه می توان به پذیرش ساعته، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاقهای ضد صدا، خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، صرافی، خدمات فکس و کپی، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان و ... اشاره کرد.


هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه از هتل های 4 ستاره خوب فرانسه می باشد. ایستگاه اتوبوس و مترو در نزدیکی هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه می باشند. این هتل دارای 354 اتاق با چشم اندازی از برج ایفل با امکانات حمام اختصاصی، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و ... می باشد. به گردشگران تور فرانسه پیشنهاد می کنیم که از غذاهای رستوران هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه میل نمایند و لذت ببرند.

از دیگر امکانات هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه برای مسافران و گردشگران تور اروپا مرداد 98 می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، کافی شاپ، باغ، کافی نت، پارکینگ، آسانسور، خشکشویی، خدمات نگهداری از کودک و ... اشاره کرد.

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه

هتل کنکورد مونتپارناس فرانسه


هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه از هتل های 4 ستاره لوکس فرانسه می باشد. این هتل در قلب پاریس و در فاصله 10 دقیقه از خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است. هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه دارای 463 اتاق با امکانات لوکس و عالی برای گردشگران تور کیش می باشد. در فاصله 400 متری از هتل ایستگاه مترو قرار دارد. گردشگران تور فرانسه با سفر به این کشور و اقامت در هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه اقامت خوشی را سپری خواهند کرد.

امکانات هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه شامل رستوران، پذیرش 24 ساعته، سونا، جکوزی، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، صرافی، صندوق امانات، پارکینگ، خدمات فکس و کپی، کرایه اتومبیل و ... می باشند.

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

هتل هیلتون آرک دی تریمف فرانسه

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های اروپا،رزرو هتل های اروپا،معروف ترین هتل های اروپا،هتل های 5 ستاره اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 

Hotel Hyatt Regency Paris Etoile France

 

هتل حیات ریجنسی اتوال یکی از هتل های 4 ستاره شهر پاریس است که در نزدیکی خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است. این هتل به تازگی جزو مجموعه هتل های زنجیره ای حیات ریجنسی شده است و نام قبلی آن کنکورد لا فایت بود. هتل در فاصله 5 دقیقه ای از ایستگاه مترو و در 29 کیلومتری فرودگاه شارل دوگل پاریس قرار گرفته است. هتل حیات ریجنسی خدمات خود را به صورت ALL ارائه می کند. این هتل دارای 950 اتاق شامل اتاق های دلوکس و سوئیت می باشد که بعضی از آن ها دارای نمایی دیدنی از برج ایفل هستند. رستوران هتل با دو سبک منوی بوفه و آلاکارته غذا را ارائه می دهد. هم چنین یک کافی شاپ در طبقات بالایی وجود دارد که نمای 360 درجه از شهر پاریس را ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل برای شما مسافران تور اروپا تیر 98 می توان به ترانسفر فرودگاهی، خدمات نگهداری از کودکان، لاندری، پذیرش 24 ساعته و اینترنت بی سیم رایگان اشاره کرد.

 

Hotel Hyatt Regency Paris Etoile France

 

Hotel Hyatt Regency Paris Etoile France

 

Hotel Hyatt Regency Paris Etoile France


Hotel Beauchamps Paris France

هتل بوشام یکی از هتل های 4 ستاره شهر پاریس است که در خیابان ریو د پانتیو این شهر قرار گرفته است. این هتل با دارا بودن موقعیت مکانی بسیار خوب در نزدیکی مراکز خرید شهر پاریس و خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است. هتل دارای 90 اتاق است که از انواع کلاسیک، سوپریور و دلوکس هستند و به شما مسافران تور اروپا مرداد 98 امکانات تلویزیون، مینی بار، مبلمان، اینترنت بی سیم رایگان و حمام با وان و لوازم بهداشتی را ارائه می دهند. رستوران هتل انواع غذاهای فرانسوی و اروپایی را سرو می کند و در کافی شاپ هتل که رز نام دارد قهوه های بسیار مرغوب به سبک فرانسوی سرو می شوند. از دیگر امکانات هتل بوشام می توان به اسنک بار، کتابخانه، مرکز تجارت، شاتل فرودگاهی، خدمات نگهداری از کودکان، پذیرش 24 ساعته و صندوق امانات اشاره کرد.

Hotel Beauchamps Paris France

Hotel Beauchamps Paris France

Hotel Beauchamps Paris France

Hotel Beauchamps Paris France


Hotel Artis Rome Italy

هتل آرتیس یکی از هتل های 4 ستاره شهر رم پایتخت ایتالیا است که در خیابان fancelli این شهر قرار گرفته است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو و در 9 کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. هتل آرتیس دارای 70 اتاق از نوع دبل، توئین و تریپل است که برای شما مسافران تور کیش دارای امکانات تلویزیون، اینترنت، مینی بار، حمام با سشوار و سیستم تهویه مطبوع هستند. صبحانه در رستوران هتل به صورت بوفه صرف می شود و می توانید ناهار و شام را نیز در همان رستوران با منوی انتخابی صرف نمایید؛ یک کافه و اسنک بار نیز در هتل برای ارائه میان وعده های خوش مزه وجود دارند. هتل تا فرودگاه حدود 28 کیلومتر فاصله دارد که بنا بر درخواست شما خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. از دیگر امکانات هتل می توان به خدمات نگهداری کودکان، سالن کنفرانس، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد.

Hotel Artis Rome Italy

Hotel Artis Rome Italy

هتل آرتیس رم ایتالیا


Hotel Majestic Roma Italy

هتل مجستیک روما یکی از هتل های 5 ستاره شهر رم است که در خیابان via veneto این شهر قرار گرفته است. ساختمان هتل یک ساختمان تاریخی مربوط به سال 1889 میلادی است که بازسازی شده و به هتل تبدیل شده است. هتل در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته و تا ایستگاه مترو تنها 200 متر فاصله دارد. در این هتل لوکس 98 اتاق و سوئیت با امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت، حمام با سشوار، صندوق امانت و تلفن وجود دارند. مرکز تناسب اندام هتل به طور رایگان در اختیار شما مسافران تور اروپابرای انجام تمرینات بدنسازی قرار می گیرد. رستوران هتل انواع غذاهای بی نظیر و خوش طعم ایتالیایی را سرو می نماید و قهوه های کافی شاپ این هتل بسیار معروف است. شما مهمانان گرامی با پرداخت هزینه اضافی می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی این هتل نیز استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل مجستیک می توان به پذیرش 24 ساعته، لاندری، مرکز تجارت، سالن کنفرانس و ... اشاره کرد.

Hotel Majestic Roma Italy

Hotel Majestic Roma Italy

Hotel Majestic Roma Italy

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره اروپا،بهترین هتل های اروپا،هتل های خوب اروپا،معروف ترین هتل های اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

Hotel Urban Madrid Spain

معرفی:هتل 5 ستاره اربن از بهترین هتل های مادرید میباشد که دارای 69 اتاق دارد.موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که مسافران تور اروپا میتوانند به راحتی به جاذبه های گردشگری دسترسی پیدا کنند.اتاق های هتل استاندارد و طراحی فوق العاده زیبا و شیکی دارند.کارکنان و پرسنل این هتل 5 ستاره شبانه روزی آماده پذیرایی از مسافران تور اروپا میباشند.هتل اربن با رارئه بهترین خدمات و امکانات رفاهی از مسافران و گردشگران تور اروپا پذیرایی میکند و مسافران عزیز میتوانند در این هتل 5 ستاره اقامت رویایی را در کنار عزیزان خود داشته باشند.هتل اربن از هتل های مورد علاقه مسافران تور اروپا شهریور 98 میباشد.

امکانات هتل:سولاریوم،سالن ورزشی،اجاره خودرو،خدمات دربانی، امکانات ویژه معلولین،پذیرش ۲۴ ساعته،صندوق امانات،اتاق عایق صدا،وای‌فای (رایگان)،  رستوران، جعبه امانات، پارکینگ، پذیرایی نوشیدنی، وچرخه کرایه ایی، خشک شویی، کیوسک، استخر رو باز، موتور کوهستانی، تراس حمام آفتاب،سان لانجرز، باشگاه، ساحل اختصاصی، فکس، ماساژ، هواساز اتاق، کافی شاپاتاق کنفرانس

امکانات اتاق:بالکن، تلویزیون،تلفن،حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی،میز لوازم آرایشی،دمپایی،یخچال،سیستم گرمایشی و سرمایشی،لوازم آرایشی،آباژور،مبلمان،وان در حمام،تخت دو تخته،سشوار، اینترنت

رستوران:مسافران تور اروپا میتوانند در این رستوران از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و در فضای بسیار شیک این رستوران نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا گالری Thyssen-Bornemisza فقط 200 متر

فاصله هتل تا میدان اصلی 300 متر

فاصله هتل تا فرودگاه 13.1 کیلومتر 


Hotel Bagués Barcelona Spain

معرفی هتل:هتل 5 ستاره bagues از هتل های زیبا و عالی شهر بارسلونا میباشد که در منطقه خوب این شهر قرار دارد.این هتل با مراکز تفریحی و فرودگاه فاصله کمی دارد.طراحی زیبای این هتل مورد توجه مسافران تور اروپا قرار گرفته است.کارکنان این هتل نیز مسلط به چند زبان هستند تا بتوانند با شما به راحتی ارتباط برقرار کنند.اتاق های این هتل ویو بسیار زیبا به شهر دارد.امکانات عالی این هتل نیز همه ساعته در اختیار مسافران تور اروپا تابستان 98 قرار میگیرد تا اقامتی رویایی را این هتل 5 ستاره تجربه کنند.

امکانات هتل:استخر روباز،وای فای،ررستوران،کافی شاپ،پذیرش 24 ساعته،روم سرویس،لباسشویی،خشکشویی،باشگاه،انبار چمدان،رنت اتومبیل،ترانسفر فرودگاهی،صرافی،سرویس اتو،آسانسورؤگاو صندوق،سیستم تهویه

امکانات اتاق ها:تمام اتاق ها دارای اینترنت رایگان،تلوزیون با ماهواره،یخچال،سرویس حمام با لوازم بهداشتی،اتاق عایق صدا،سیستم تهویه مطبوع،صبحانه در اتاق که مسافران تور اروپا میتوانند به راحتی در طول اقامت خود از این امکانات استفاده کنند.

موقعیت جغرافیایی:این هتل در بهترین منطقه شهر بارسلونا قرار دارد تا مسافران تور اروپا بتوانند به راحتی به نقاط مختلف دسترسی پیدا کنند.

پیشنهاد ما:این هتل 5 ستاره اقامتی رویایی برای مسافران تور اروپا همه روزا فراهم میکند.


viladomat hotel barcelona spain

معرفی : هتل ویلادومات یکی از هتل های 3 ستاره شهر بارسلونا اسپانیا است که در مرکز شهر بارسلونا قرار گرفته است. ساختمان هتل در هفت طبقه ساخته شده است و در تقاطع دو خیابان قرار گرفته است. فضای داخلی هتل تماما از پارکت پوشیده شده و بسیار تمیز است. در فضای این هتل سعی شده است سادگی در اولویت باشد و از استفاده کردن وسایل اضافی حذر شده است. تعداد 81 واحد اقامتی در این هتل وجود دارد.

viladomat hotel barcelona spain

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دبل و توئین هستند که در آن ها امکانات حمام اختصاصی با سشوار، لوازم بهداشتی ، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، ماهواره، سیستم تهویه مطبوع ، تلفن و اینترنت وجود دارند.

امکانات هتل : کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، لاندری، خشکشویی، مرکز تجارت، اتاق جلسات، اجاره ماشین، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، روزنامه، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

viladomat hotel barcelona spain

رستوران هتل : رستوران هتل ویلادومات انواع غذاهای اسپانیایی را برای ناهار و شام سرو می کند. صبحانه این هتل بوفه ای خوش رنگ و طعم از انواع شیرینی ها، نان ها و هر چه فکرش را بکنید است.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان Eixample شهر بارسلونا قرار گرفته است. فاصله هتل تا کاخ کاتالونیا 20 دقیقه می شود. ایستگاه ‏Sants در فاصله ی 1 کیلومتری از هتل ویلادومات اسپانیا قرار دارد که گردشگران تور اروپا می توانند به راحتی از آنجا به فرودگاه بارسلونا بروند. همچنین ایستگاه مترو هاسپیتال کلینیک در فاصله ی 10 دقیقه ای از هتل فرار دارد.

viladomat hotel barcelona spain

پیشنهاد ما : این هتل یک هتل سه ستاره مقرون به صرفه است که در موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر بارسلون قرار گرفته است. 


Hotel Pullman Barcelona Skipper Spain

هتل پولمن اسکیپر بارسلونا یکی از هتل های 5 ستاره اسپانیا است. این هتل در فاصله 100 متری ساحل قرار گرفته است و یکی از هتل های مجموعه هتل پولمن می باشد. هتل در فاصله 5 دقیقه ای از ایستگاه مترو قرار گرفته و 14 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. هتل دارای 239 اتاق با امکانات تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن، صندوق امانات و حمام با لوازم بهداشتی می باشد. در بام هتل استخر روبازی وجود دارد که با شنا کردن در آن می توانید منظره زیبایی از شهر بارسلون را نیز تماشا کنید. هم چنین  در مرکز اسپا هتل می توانید از استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام بخار استفاده نمایید. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به رسورنا، کافی شاپ، مرکز تناسب اندام، کرایه اتومبیل، خشکشویی، لاندری و ... اشاره کرد.

Hotel Pullman Barcelona Skipper Spain

Hotel Pullman Barcelona Skipper Spain

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های اسپانیا،معروف ترین هتل های اسپانیا،هتل های لوکس اسپانیا،معرفی هتل های اسپانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

San Anselmo rome italy

معرفی:هتل 4 ستاره سان آنسلمو ایتالیا یکی از هتل های خوب روم ایتالیا میباشد.این هتل با موقعیت جغرافیایی خوب اش با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله  کمی دارد.اتاق های این هتل لوکس هستند و دارای امکانات رفاهی هستند تا مسافرین عزیز به راحتی بتوانند استفاده کنند.این هتل دارای کادی مجرب و آموزش دیده نیز  میباشد که شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور اروپا میباشند.با انتخاب این مجتمع 4 ستاره شما مسافرین تور اروپا تابستان 98 میتوانید لحظات خوبی را سپری  کنید و یک سفر به یادماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل:پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه ،تریا، اتاقهای ضد صدا، گرمایشخانه داری  ،امکانات جلسه و ضیافت،ترانسفر فرودگاه، لباسشویی ،خشکشویی ،صبحانه در اتاق، اتو کشی،خدمات تورها، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط ،مرکز بدنسازی،اتاقهای پاک  و بدون سیگار، حمام ترکی و بخار

امکانات اتاق:سیستم تهویه، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی، تلویزیون ،دمپایی، لوزام بهداشتی، چای ساز/قهوه ساز ،میز لوزام آرایش، کمد لباس، مبلمان، تخت، تراس، تخت، آینه

رستوران هتل:هتل سان فضای دل نشین را ایجاد کرده است تا مسافران عزیز تور اروپا بتوانند از غذا های بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.

پیشنهاد ما:هتل سان آنسلمو یکی از هتل های خوب روم میباشد و هر روزه آماده ارائه بهترین خدمات برای مسافرین تور اروپا میباشد.


Ars Hotel rome italy

معرفی:هتل آرس یکی از هتل های رم میباشد که در منطقه مونته ساکرو واقع شده است.موقعیت جغرافیایی این هتل 4 ستاره بسیار خوب است به صورتیکه در مجاورت آن چندین رستوران و مراکز خرید قرار دارد.اتاق های هتل با طراحی منحصر به فرد مجهز به امکانات رفاهی میباشد.پرسنل های این هتل 4 ستاره مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی به مسافران تور اروپا خدمت رسانی میکنند.این هتل 4 ستاره بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای مسافران عزیز تور اروپا تیر 98 فراهم کرده تا در طول اقامت خود استفاده کنند و لذت ببرند.با انتخاب این هتل مسافران عزیز میتوانند لحظات به یاد ماندنی و رویایی را برای خود ثبت کنند.

امکانات هتل:پذیرش شبانه روزی،روزنامه ،بالکن، اتاق و امکانات برای معلولین، آسانسور ،گاوصندوق ،انبار بار و چمدان، تهویه ،تریا، اتاقهای ضد صدا، گرمایشخانه داری  ،امکانات جلسه و ضیافت،ترانسفر فرودگاه، لباسشویی ،خشکشویی ،صبحانه در اتاق، اتو کشی،خدمات تورها، فکس و کپی، خدمات تهیه بلیط ،مرکز بدنسازی،اتاقهای پاک و بدون سیگار،حمام ترکی و بخار

امکانات اتاق:سیستم تهویه،حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی،تلویزیون،دمپایی،لوزام بهداشتی،چای ساز/قهوه ساز،میز لوزام آرایش،کمد لباس،مبلمان،تخت،تراس،تخت

رستوران هتل:مسافران تور اروپا میتوانند در رستوران هتل غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا ایستگاه اتوبوس:20 دقیقه

 


Hotel Marco Polo Rome Italy

معرفی : هتل مارکو پولو یکی از هتل های 3 ستاره شهر رم ایتالیا است که در نزدیکی مرکز این شهر قرار گرفته است. در ساختمان 5 طبقه این هتل 23 واحد اقامتی برای شما مسافران تور اروپا وجود دارد که دیزاین آن ها یکسان است و بسیار تمیز هستند. وجود کارکنان مسلط به زبان انگلیسی کار شما را برای برقراری ارتباط در این هتل بسیار آسان تر می سازد. 

Hotel Marco Polo Rome Italy

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع سینگل، دبل، توئین، تریپل، استاندارد و سوپریور هستند که در آن ها امکانات تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با وان و دوش ، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت رایگان ، تلفن، مینی بار، سشوار، چای ساز، قهوه ساز و لوازم بهداشتی وجود دارد. 

امکانات هتل : کتابخانه، اجاره دوچرخه، اجاره ماشین ، خدمات تور، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، خدمات فکس و کپی، سوئیت های خانوادگی، اتاق چمدان، خدمات نگهداری از کودک، آسانسور

Hotel Marco Polo Rome Italy

رستوران هتل : در این هتل رستوران وجود ندارد اما در سالن صبحانه خوری آن بوفه ای مفصل هرروزه سرو می شود. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در ایستگاه مرکزی و خیابان مگنتا شهر رم قرار گرفته است. فاصله این هتل تا ایستگاه مترو تنها 200 متر است و از آن تا کلیسیوم تنها دو ایستگاه فاصله دارید. فرودگاه نیز در فاصله 13 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. 

Hotel Marco Polo Rome Italy

پیشنهاد ما : این هتل بیشتر مناسب سفرهای کاری است و در کل استایل هتل بیزنس می باشد. قیمت هتل نیز نسبت به دیگر هتل های شهر رم بسیار مناسب به نظر می آید. 


La Griffe Luxury Hotel Rome Italy

معرفی : هتل لا گریف لاکچری که به لا گریف ام گالری بای سافیتل نیز معروف است، یکی از هتل های 5 ستاره معروف ایتالیا و شهر رم است. ساختمان هتل بسیار زیبا و به سبک خانه های ایتالیایی است. فضاهای داخلی و رستوران هتل به زیبایی طراحی شده اند به گونه ای که نقصی در آن ها مشاهده نخواهید کرد. در این هتل 123 اتاق وجود دارد و خدمات آن به صورت BB ارائه می شود.

La Griffe Luxury Hotel Rome Italy

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع کوئین، سوپریور، دلوکس، سوئیت و پرمیوم هستند که دارای لوازم بسیار لوکسی بوده و امکانات مینی بار، تلویزیون، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، حمام با وان و دوش و لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد.

امکانات هتل : کافی شاپ، اسنک بار،تراس،  پذیرش 24 ساعته،  اجاره دوچرخه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، اتاقهای ضد صدا، سوئیت مخصوص تازه عروس، سرویس نگهداری کودکان، مرکز تجارت، کرایه دوچرخه، خدمات تهیه بلیط، امکانات اتاق VIP، اتاق و امکانات برای معلولین، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، کرایه ماشین، خدمات تورها، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، آسانسور، خدمات تور، مرکز تجارت، شاتل فرودگاهی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

La Griffe Luxury Hotel Rome Italy

رستوران هتل : رستوران هتل لاگریف به سبک آلاکارته است و انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای را برای شما مسافران تور کیش سرو می کند. هم چنین کافی شاپ زیبای هتل نیز در بام آن قرار دارد.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در مرکز شهر رم و در خیابان ویا نازیونال قرار دارد. فاصله آن تا ایستگاه مترو ریپابلیکا تنها 200 متر است و 14 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. موزه واتیکان نیز در 3.4 کیلومتری این هتل قرار گرفته است.

La Griffe Luxury Hotel Rome Italy

پیشنهاد ما : هتلی بسیار زیبا و لوکس در قلب شهر رم که مسافرتی رویایی را در آن تجربه خواهید کرد.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های ایتالیا،معروف ترین هتل های ایتالیا،هتل های لوکس ایتالیا،معرفی هتل های ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

Hotel The Peninsula Paris

معرفی:هتل 5 ستاره پنینسولا یکی از هتل های معروف فرانسه میباشد که دقیقا در قلب فرانسه ساخته شده است.این هتل زیبا و لوکس با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد.اتاق های هتل لوکس و مدرن هستند و دارای بهترین امکانات رفاهی برای مسافران تور اروپا میباشند تا در طول اقامت در این مجتمع شیک بتوانند به راحتی استفاده کنند و لذت ببرند.هتل پنینسولا دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی میباشد.کادر مجرب و آموزش دیده هتل 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران تور اروپا میباشند.این هتل در چند قدمی برج ابفل قرار گرفته است.با اقامت در این مجتمع 5 ستاره میتوانند از فضای 360 درجه پاریس دیدن کنید و لحظات به یادماندنی را سپری کنید.ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه در این هتل 12 میباشد.

هتل پنینسولا فرانسه

امکانات هتل:جعبه امانات، صرافی، تلویزیون، خشک شویی، فکس، ماساژ، هواساز اتاق، پذیرایی نوشیدنی، دوچرخه کرایه ایی، پاسخگویی 24 ساعته، فروشگاه، وی-لن  WLAN، بدنسازی، ایروبیک روی آب، استخر سرپوشیده، اینترنت سالن، اینترنت اتاق، سونا، جکوزی، سونا بخار، خدمات 24 ساعته در اتاق، سالن همایش و کنفرانس، نگهداری از کودک، جاره دوچرخه، مرکز تجاری، پارکینگ اتومبیل، خشکشویی ، اتوکشی و تبدیل ارز، رنت خودرو، فروشگاه

امکانات اتاق:سشوار، بالکن، حمام داخل اتاق، وان حمام، اتاق فرش شده، گرمایش مرکزی، رخت کن، تلفن مستقیم اتاق، یخچال، ضبط صوت، تخت کینگ سایز، سالن  استراحت،‌ مینی بار، رادیو، کمد لباس، آباژور، سیستم تهویه، چای ساز/قهوه ساز، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، پاورسوییچ

هتل پنینسولا فرانسه

رستوران هتل:هتل پنینسولا دارای رستورانی در پشت بام میباشد که نمای برج ایفل را داراست و مسافران تور کیش میتوانند در این فضای دل نشین و زیبا از غذا های  فرانسوی سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا خیابان شانزلیزه:1.12 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ایفل:1.44 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی چارلز دوگل پاریس:24 کیلومتر

هتل پنینسولا فرانسه

هتل پنینسولا فرانسه


shangri-la hotel paris france

معرفی:هتل شانگری لا یکی از هتل های لوکس پاریس میباشد که در کنار رود سن واقع شده است.اتاق های این هتل 5 ستاره ویو رو به برج ایفل را دارد که زیبایی این هتل را چند برابر میکند.طراحی و معماری این هتل به گونه ای است که توجه همگان را به خود جلب میکند اتاق های هتل بسیار استاندارد بوده و همچنین مجهز به امکانات رفاهی برای مسافران عزیز تور اروپا میباشد.کارکنان و پرسنل هتل دوره دیده و مجرب هستند و همچنین شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مسافرین وگردشگرین عزیز تور اروپا میباشند.این هتل 5 ستاره بهترین خدمات و امکانات رفاهی را در اختیار مسافران تور اروپا قرار داده تا تجربه یک سفر به یاد ماندنی را در این هتل 5 ستاره ثبت کنند و از سفر خود لذت ببرند.موقعیت جغرافیایی این هتل به گونه ای است که مسافران تور اروپا به راحتی میتوانند به جاذبه های گردشگری فرانسه دسترسی داشته باشند.

امکانات هتل:صحبت کردن کارکنان به چند زبان،آسانسور،فروشگاه خرید هدیه،سرویس نگه‌داری از کودک،اینترنت،غذای مخصوص بچه‌ها،شکلات و کلوچه رایگان،ماساژ،مجاز بودن ورود حیوانات خانگی،حوله،ساحل،استخر،مانیکور و پدیکور،اسکراب بدن،پکیج و امکانات اسپا،کلاس ورزش و یوگا،رختکن در سالن ورزش اسپا،استخر سرپوشیده،تراس،پذیرش شبانه روزی،اتاقهای پاک و بدون سیگار، تهویه،بار،کافی نت،رستوران،کافی شاپ،فکس،تماشای جمعی تلویزیون در لابی،خشکشویی،باغ،خدمات دربانی،خدمات خدمتکار روزانه،واکس کفش،صرافی

امکانات اتاق:یخچال،بالکن،حمام داخل اتاق با لوازم بهداشتی،مبلمان،چای ساز/قهوه سازؤتلویزیون،سیستم تهویه مطبوع،میز لوازم آرایش،حوله،ویو برج ایفل،روم سرویس،کمد لباس،دراور،آباژور،تخت،مبلمان،پرده،اینترنت،آینه،میز و صندلی در تراس

رستوران هتل:رستوران هتل شانگری لا بهترین غذا ها را برای مسافران و گردشگران تور اروپا سرو میکند.کافی شاپ هتل نیز با بهترین ها از مسافرین عزیز تور اروپا شهریور 98 پذیرایی میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا خیابان شانزلیزه:1.1 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ایفل:0.7 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه لوور:3.3 کیلومتر

فاصله هتل تا اپرا گارنیر: 2.9 کیلومتر

فاصله هتل تا کلیسای نتردام:4.3 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه اورلی پاریس:15.8 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه شارل دوگل پاریس:15.7 کیلومتر


Hotel de Crillon Paris France

معرفی : هتل دی کریلن یکی از هتل های 5 ستاره شهر پاریس است که خیابان معروف شانزه لیزه نیز در نزدیکی آن قرار گرفته است. ساختمان این هتل یک ساختمان تاریخی است که در سال 1758 و به دستور شاه لوییس ساخته شد. از سال 1909 این ساختمان به هتل تبدیل شد و بعد از آن به مجموعه هتل های زنجیره ای رز وود پیوست. در هتل دی کریلن 147 اتاق وجود دارد.

Hotel de Crillon Paris France

امکانات اتاق ها : از برخی اتاق های خاص این هتل نمای بسیار زیبایی از برج ایفل نمایان است. اتاق های هتل از نوع دلوکس، پریمیر، گرند و سوئیت هستند که دکوراسیون بسیار شیک و لوکسی دارند. برای مثال تمامی دیوارها زرکوب هستند و لوسترهای کریستالی از سقف اتاق آویزان است. در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با دوش و لوازم بهداشتی اینترنت بی سیم رایگان و تلفن در آن ها وجود دارد.

امکانات هتل : استخر، سالن بدنسازی،‌ سالن اسپا، سالن آرایش، ماساژ، خدمات بلیط، تبدیل ارز،‌ لاندری، روم سرویس،‌ فروشگاه،‌ شاتل فرودگاهی، امکانات ویژه معلولین، مرکز تناسب اندام، آرایشگاه ، پذیرش 24 ساعته

Hotel de Crillon Paris France

رستوران هتل : هتل دارای دو رستوران است که غذاهای فرانسوی و بین المللی برای شما مسافران تور اروپا سرو می کنند. هم چنین دو کافی شاپ با نام های آمباسادور و جاردین د هیوار در هتل وجود دارند که نوشیدنی و قهوه سرو می کنند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان پالاس د لا کنکورد پاریس قرار گرفته است و در 300 متری خیابان شانزه لیزه و 1.5 کیلومتری موزه معروف لوور قرار گرفته است.

Hotel de Crillon Paris France

 پیشنهاد ما : این هتل بسیار زیبا و تاریخی مکان بسیار مناسبی برای اقامت علاقمندان به این طور مکان ها است.


Hotel Le Burgundy Paris France

هتل لی بارگاندی یکی از هتل های لوکس شهر پاریس است که در خیابان ریو دوفوت و در مرکز این شهر قرار گرفته است. این هتل لوکس در فاصله تنها 300 متری از خیابان شانزه لیزه قرار گرفته است و دسترسی بسیار خوبی به وسایل حمل و نقل عمومی دارد؛ هم چنین موزه بسیار معروف لوور پاریس در فاصله 10 دقیقه ای از هتل قرار گرفته است. در هتل لی بارگاندی 59 اتاق وجود دارد که دارای دکوراسیون بسیار شیک و زیبایی هستند و امکانات مینی بار، مبلمان، تلویزیون، حمام با وان و دوش، لوازم بهداشتی، اینترنت و تلفن را به شما مهمانان گرامی تور اروپا مرداد 98 ارائه می دهند. در مرکز اسپا لوکس هتل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و سالن ماساژ وجود دارد. رستوران این هتل انواع غذاهای خوش طعم فرانسوی و بین المللی را سرو می کند و در کافی شاپ هتل می توانید طعم واقعی قهوه های فرانسه را بچشید. از دیگر امکانات هتل می توان به اسنک بار، سرویس نگهداری از کودکان، مرکز تجارت، آمفی تئاتر، لاندری، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.

Hotel Le Burgundy Paris France

Hotel Le Burgundy Paris France

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های فرانسه اروپا،رزرو هتل های فرانسه اروپا،معروف ترین هتل های فرانسه،هتل های 5 ستاره فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

Hotel Nolinski Paris France

معرفی:هتل 5 ستاره لونیسکی از بهترین هتل های خوب پاریس فرانسه میباشد که موقعیت جغرافیایی خوبی دارد.این هتل با مقاصد گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور اروپا تابستان 98 راحت کرده است.هتل 5 ستاره لونیسکی دارای اتاق های لوکس مجهز به بهترین امکانات هستند تا مسافران عزیز استفاده کنند.این هتل با کادری مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور اروپا میباشند.با انتخاب این هتل 5 ستاره یک انتخاب مناسب برای اقامت میباشد مسافران عزیز میتوانند در این هتل اقامت فراموش نشدنی را تجربه کنند.اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیون با نورپردازی عالی و آرام‌بخش بوده و مبل‌های زیبا و پرده‌های شیک دارد.

Hotel Nolinski Paris France

امکانات هتل:صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت وای‌فای رایگان، رستوران، پارکینگ ، استخر رو باز، اسپا، ماساژ، سالن ورزشی، حمام آب گرم، کتاب، موسیقی و DVD کودکان، پازل/ بورد گیم، بار، تراس، صبحانه در اتاق،‌ سرویس اتاق، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، تهویه مطبوع، اتاق عایق صدا، خشکشویی، آرایشگاه، مرکز تجارت، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان‌ها، خدمات دربانی،‌ خدمات پرستاری کودک، فکس/فتوکپی، ترنسفر فرودگاهی، چک این/چک اوت سریع، خدمات خدمتکار روزانه، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز

Hotel Nolinski Paris France

امکانات اتاق:سالن  استراحت،‌ سشوار، بالکن، حمام داخل اتاق، وان حمام، اتاق فرش شده، گرمایش مرکزی، رخت کن، تلفن مستقیم اتاق، یخچال، ضبط صوت، پاورسوییچ، تخت کینگ  سایز، مینی بار، رادیو، کمد لباس، آباژور، سیستم تهویه، چای ساز/قهوه ساز، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق

Hotel Nolinski Paris France

رستوران هتل:این هتل دارای رستورانی شیک میباشد.مسافران تور اروپا میتوانند در رستوران از انواع دسر و وعده‌های غذایی متنوع بین و المللی و فرانسوی سفارش دهند و نوش جان کنند.

Hotel Nolinski Paris France

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا ایستگاه مترو پیمایش:0.1 کیلومتر

فاصله هتل تا کلیسای سنت روچ:0.2 کیلومتر

فاصله هتل تا شورای قانون اساسی پاریس:0.2 کیلومتر

فاصله هتل تا ستون های بورن:0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا کاخ سلطنتی - ایستگاه مترو موزه لوور:0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه اورلی:15.3 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه لوور:0.6 کیلومتر

فاصله هتل تا اپرا گارنیر:0.8 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ لوکزامبورگ:2.1 کیلومتر

فاصله هتل تا قلب مقدس:2.4 کیلومتر


Hôtel Raffles Royal Monceau Paris

معرفی:هتل 5 ستاره رافلس رویال از هتل های 5 ستاره فرانسه میباشد که در قلب پاریس در نزدیکی خیابن شانزه لیزه واقع شده است.این هتل 5 ستاره با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد دسترسی به جاذبه های گردشگری را برای مسافران تور اروپا راحت کرده است.این هتل لوکس دکوراسیون و معماری زیبایی دارد و اتاق های لوکس آن بهترین امکانات رفاهی را دارا هستند تا مسافران تور اروپا بتوانند براحتی استفاده کنند.کارکنان هتل از میهمانان به گرمی میهمان نوازی می کنند و از اینکه به مسافران تور اروپا تیر 98 در ترتیب دادن سفرهای شهری و دادن توصیه های تفریحی کمک کنند خوشحال می شوند.با اقامت در این مجتمع لوکس میتوانید یک سفر رویایی و عالی را تجربه کنید و تمام لحظات خود را به خوبی سپری کنید.

Hôtel Raffles Royal Monceau Paris

امکانات هتل:اینترنت  بیسیم رایگان در لابی، میز پذیرش، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، تبدیل ارز و تحویل سریع، خدمات مراقبت و نگهداری از کودک و نوزاد، امکانات اتوکشی  رایگان، نظافت اتاق ها،  اتاق کنفرانس، فکس و فتوکپی، خدمات نگهبانی، آسانسور و باربر، کافی نت، ارائه خدمات عروسی و مراسمات مختلف، تراس، حمام، باشگاه  بدنسازی، سونا، بار، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها، خدمات دربان، صندوق امانات، کفاشی، خدمات 24 ساعته در اتاق، سیستم تهویه هوا، اتاق بدون  صدا، روزنامه، اتاق  خانواده، آسانسور، کارکنانی مسلط به زبان های انگلیسی و فرانسوی.

Hôtel Raffles Royal Monceau Paris

امکانات اتاق:سالن  استراحت،‌ سشوار، بالکن، حمام داخل اتاق، وان حمام، اتاق فرش شده، گرمایش مرکزی، رخت کن، تلفن مستقیم اتاق، یخچال، ضبط صوت، تخت کینگ  سایز، مینی بار، رادیو، کمد لباس، آباژور، سیستم تهویه، چای ساز/قهوه ساز، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، پاورسوییچ

Hôtel Raffles Royal Monceau Paris

رستوران هتل:مسافران تور اروپا میتوانند در رستوران هتل از بهترین غذا های اروپایی، بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.

Hôtel Raffles Royal Monceau Paris

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی پاریس:40 دقیقه

فاصله هتل تا ایستگاه مترو:3 دقیقه

Hôtel Raffles Royal Monceau Paris


Hotel Plaza Athenee Paris

معرفی:هتل 5 ستاره پلازا آتن در شهر پاریس فرانسه ساخته شده است و با موقعیت جغرافیایی خوب اش با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد و دسترسی را برای  مسافران تور اروپا راحت کرده است.هتل پلازا دارای 244 واحد اقامتی میباشد و تمام این واحد ها بهترین امکانات رفاهی را دارا میباشند تا مسافران تور اروپا در طول اقامت بتوانند  براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد این هتل 5 ستاره مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی از مسافران تور کیش میباشند.هتل پلازا بهترین  امکانات را در اختیار مسافران و گردشگران عزیز تور اروپا قرار میدهد.این هتل 5 ستاره با معماری زیبایش در بین مسافران تور اروپا طرفدار زیادی دارد و میتواند اقامت رویایی را برای شما به ارمغان بیاورد.

Hotel Plaza Athenee Paris

امکانات هتل:میز پذیرش، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، تبدیل ارز و تحویل سریع، خدمات مراقبت و نگهداری از کودک و نوزاد، امکانات اتوکشی رایگان، نظافت اتاق ها،  اتاق کنفرانس، فکس و فتوکپی، خدمات نگهبانی، آسانسور و باربر، کافی نت، ارائه خدمات عروسی و مراسمات مختلف، تراس، حمام، باشگاه بدنسازی، سونا، بار، اینترنت  بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها، خدمات دربان، صندوق امانات، کفاشی، خدمات 24 ساعته در اتاق، سیستم تهویه هوا، اتاق بدون  صدا، روزنامه، اتاق خانواده، آسانسور، کارکنانی مسلط به زبان های انگلیسی و فرانسوی

Hotel Plaza Athenee Paris

امکانات اتاق:سشوار، بالکن، حمام داخل اتاق، وان حمام، اتاق فرش شده، گرمایش مرکزی، رخت کن، تلفن مستقیم اتاق، یخچال، ضبط صوت، تخت کینگ سایز، سالن  استراحت،‌ مینی بار، رادیو، کمد لباس، آباژور، سیستم تهویه، چای ساز/قهوه ساز، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، پاورسوییچ

Hotel Plaza Athenee Paris

رستوران هتل:هتل پلازا دارای رستورانی با فضای شیک و مدرن میباشد و با غذا های اروپایی، بین المللی و فرانسوی از مسافران تور اروپا پذیرایی میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا ایستگاه مترو:0.3 کیلومتر

فاصله هتل تا کلیسای نتردام:3.6 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه اورلی پاریس:15.8 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه هنر مدرن:0.6 کیلومتر

Hotel Plaza Athenee Paris


Hotel Balzac Paris France

معرفی:هتل بالزاک یکی از معروف ترین و بهترین هتل های فرانسه میباشد که با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های گردشگری فاصله کمی دارد و مسافران عزیز تور  اروپا میتوانند دسترسی راحت و آسان داشته باشند.این هتل 5 ستاره در 6 طبقه دارای 69 واحد اقامتی میباشد که مجهز به بهترین امکانات رفاهی برای مسافران تور اروپا  میباشد تا در طول اقامتشان بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل 5 ستاره فوق العاده ترین خدمات و امکانات رفاهی در اختیار مسافران تور اروپا قرار میدهد و با کادری مجرب و  آموزش دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور اروپا میباشند.

هتل بالزاک فرانسه اروپا

امکانات هتل:خشکشویی، سونا، پارکینگ، امکانات برگزاری رویداد ها، کارکنان مسلط به زبان های روسی، اسپانیایی، فرانسوی، عربی و انگلیسی، سالن همایش  و کنفرانس، مراقبت از کودکان، امکان استفاده از خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، خدمات 24 ساعته در اتاق، پذیرایی نوشیدنی، بار، مرکز تجاری، زمین بازی، وی-لن  WLAN، فکس، اتوکشی و تبدیل ارز، جعبه امانات، صرافی، استخر سرپوشیده، اینترنت سالن، اینترنت اتاق، جکوزی، سونا بخار

هتل بالزاک فرانسه اروپا

امکانات اتاق:سشوار، بالکن، حمام داخل اتاق، وان حمام، اتاق فرش شده، گرمایش مرکزی، رخت کن، تلفن مستقیم اتاق، یخچال، ضبط صوت، تخت کینگ سایز، سالن   استراحت،‌ مینی بار، رادیو، کمد لباس، آباژور، سیستم تهویه، چای ساز/قهوه ساز، میز لوازم آرایش، آینه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، پاورسوییچ

هتل بالزاک فرانسه اروپا

رستوران هتل:مسافران عزیز تور اروپا میتوانند در فضای زیبا و دل نشین هتل از غذا های لذیذ فرانسوی سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل بالزاک فرانسه اروپا

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا موزه لوور:1 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ایفل:7 کیلومتر

فاصله هتل تا سالن تئاتر متورینس:8 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه پاریس اورلی:6 کیلومتر

هتل بالزاک فرانسه اروپا

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های اروپا،بهترین هتل فرانسه،رزرو هتل های فرانسه،هتل های 5 ستاره فرانسه اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ملاس آنتالیا ترکیه

هتل ملاس یک هتل 5 ستاره و زیبا در منطقه لارا آنتالیا است. این هتل که در سال 2009 بنا شده است که دارای 264 واحد اقامتی استاندارد، خانوادگی، دلوکس و اقتصادی است که بسیار تمیز و زیبا هستند و تمامی امکانات رفاهی را ارائه می دهند. این هتل دارای ساحل شنی اختصاصی است که در آن انواع ورزش های آبی نظیر جت اسکی و قایق سواری برای شما مسافرانتور ترکیه تیر 98 تدارک دیده شده است. در رستوران هتل می توانید صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه میل نمایید و از دو رستوران آلاکارته هتل می توان با رزرو قبلی استفاده کرد. هتل ملاس خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. مرکز اسپا هتل با به روز ترین امکانات دارای استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و حمام ترکی است؛ در این قسمت ماساژورهای حرفه ای خدمات ماساژ را انجام می دهند. فاصله هتل ملاس تا فرودگاه 28 کیلومتر و تا فرودگاه 16 کیلومتر است که خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافه انجام می شود. امکانات تفریحی زیادی مانند زمین تنیس، اسکواش، واترپلو، والیبال ساحلی، شعبده بازی و کارائوکه برای شما تدارک دیده شده است. 

هتل ملاس آنتالیا ترکیه

هتل ملاس آنتالیا ترکیه

هتل ملاس آنتالیا ترکیه


هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در منطقه آکسارای این شهر قرار  دارد. این هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه داده و دارای 42 اتاق می باشد. هتل در نزدیکی ایستگاه تراموا قرار داشته و دسترسی بسیار خوبی به مناطق دیدنی و مراکز خرید استانبول دارد. اتاق های هتل همگی از نوع استاندارد بوده و دارای امکانات مینی بار، تهویه، تلویزیون، اینترنت، تلفن و صندوق امانات هستند. رستوران این هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته در دسترس است. هتل سابنا در فاصله 15 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد و ترانسفر فرودگاهی برای شما مسافران تور ترکیه مرداد 98 با هزینه اضافی در دسترس است.

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا استانبول ترکیه


هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

هتل 5 ستاره آداکوله کوش آداسی ترکیه یکی از بهترین هتل های شهر کوش آداسی است که در قسمت شمالی شهر و در کنار ساحل زیبای دریای اژه قرار گرفته است. هتل UALL بوده و دارای ساحل اختصاصی می باشد. هتل در سال 2006 بازسازی شده است و دارای 278 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، حمام با سشوار و بالکن هستند. هتل آداکوله در بالای یک صخره قرار گرفته که با جنگل احاطه شده است و منظره بی نظیری از دریا به شما مسافران تور کیش ارائه می دهد. استخر روباز هتل در محوطه قرار گرفته است که در همه ی فصل های سال می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین هتل دارای پارک آبی با سرسره های جذاب و هیجان انگیز می باشد. از دیگر امکانات هتل آداکوله می توان به استخر سرپوشیده ، استخر کودکان، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، زمین تنیس، والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه


هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرمد هالیک یک هتل 4 ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و هم چنین دیدنی های شهر استانبول قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک ترکیه 21 کیلومتر است. هتل دارای 81 اتاق لوکس و زیبا است که چشم انداز دریا و یا شهر استانبول را دارا می باشند. هتل گرند هالیک خدمات خود را به صورت BB به شما مسافران تور ترکیهارائه می دهد. هتل دارای یک رستوران اصلی و یک رستوران در بام است که منظره ای فوق العاده را از شهر و دریا به نمایش می گذارد. هتل دارای مرکز اسپا نیز می باشد و شما می توانید از استخر، سونا، حمام ترکی، جکوزی و ماساژ استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به پینگ پونگ، کافی شاپ، مرکز تجارت، لاندری، و روم سرویس اشاره کرد.

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های ترکیه،هتل های خوب ترکیه،معروف ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

کتابخانه سلسوس ترکیه

کتابخانه سلسوس از معدود باقیمانده های شهر باستانی افسوس ترکیه به شمار می رود. این کتابخانه در سال 125 میلادی توسط پسر سلسوس رومی فرماندار آسیا ساخته و به افتخار پدرش نام گذاری شد که مقبره ی آن در زیر کتابخانه قرار دارد. در این کتابخانه بیش از 12000 کتیبه و طومار نگهداری می شده است. این کتابخانه در دو زلزله در قرن های سوم و یازدهم میلادی تخریب شد اما در دهه هفتاد به دست باستان شناسان دوباره تعمیر و مرمت شد. شما مسافران تور ترکیه شهریور 98 می توانید در طول سفر خود از این کتابخانه زیبا و باستانی دیدن کنید.

کتابخانه سلسوس ترکیه

کتابخانه سلسوس ترکیه

کتابخانه سلسوس ترکیه


خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه

خلیج گلدن هورن یا شاخ طلایی خلیجی است که بخش اروپایی استانبول را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می کند. این خلیج از پیش روی آب دو دریای سیاه و مرمره در خشکی به وجود آمده است. نام این خلیج به دو دلیل گلدن هورن می باشد؛ دلیل اول می گویند که بیزاس آن را به نام مادرش گذاشت و دلیل دوم این است که این خلیج درهنگام طلوع و غروب آفتاب به رنگ طلایی در می آید. در زمان عثمانی این خلیج منطقه مسکونی مورد علاقه ترک های اعیان بوده است. روی این خلیج 4 پل قرار دارد که عبارتند از : پل گالاتا، پل گلدن هورن، پل اونکاپاتی  ومتروپل. در اطراف این خلیج کافی شاپ ها و رستوران های زیادی وجود دارد که شما مسافران تور ترکیه تابستان 98 می توانید از آن ها استفاده کنید.

خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه

خلیج گلدن هورن استانبول ترکیه


مسجد ایاصوفیه ترکیه

مسجد ایاصوفیه یکی از زیباترین مسجد شهر استانبول ترکیه است. تاریخچه این مسجد بسیار پر پیچ و خم است. ساخت ایاصوفیه به قرن ششم میلادی و به دوره بیزانس برمیگردد. زمانی که کنستانتین اول دستور داد این بنا را که کاربرد اولیه آن کلیسا بود با 10000 کارگر و نظارت بیش از صد معمار بسازند. این کلیسا مخصوص ارتدکس ها بود و مراسم دعا با شکوه هر چه تمام تر در آن برگزار می شد. پس از آن کلیسا دوبار بازسازی شد تا این که در زمان عثمانی و به دستور محمد دوم معروف به محمد فاتح و پس از فتح استانبول به مسجد تبدیل شد. پس از آن در دوران پادشاه های مختلف عثمانی ایاصوفیه تغییرات زیادی از جمله اضافه شدن محراب، مناره و تزئینات داخلی و خارجی در ایاصوفیه صورت گرفت. اما کاربری سوم این بنا به دستور آتاتورک رئیس جمهور وقت در سال 1935 انتخاب شد که ایاصوفیه را به موزه تبدیل کرد. پیشنهاد می کنیم که شما مسافران تور ترکیه در طول سفر خود سری به این موزه دیدنی بزنید.

 مسجد ایاصوفیه ترکیه

مسجد ایاصوفیه ترکیه

مسجد ایاصوفیه ترکیه

 


پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند به عنوان یکی از بهترین مجموعه های تفریحی استانبول در سال 2013 افتتاح شد. این مجموعه در قسمت اروپایی شهر استانبول و با دسترسی خوب با انواع وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو هر روزه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران تور کیش است. مجموعه دارای پارک آبی و شهربازی و هم چنین مرکز خرید است. این پارک انواع وسایل بازی هیجان انگیز را دارا است؛ از جمله یک ترن هیجان انگیز که از بین آبشار و پارک آبی رد می شود. هم چنین تفریحات دیگری نظیر بولینگ، جت اسکی و سینما نیز در این مجموعه قرار دارند. پیشنهاد ما به مسافران تور ترکیه بازدید و استفاده از این مجموعه است.

پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند استانبول ترکیه

پارک ویالند استانبول ترکیه

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: مکا های دیدنی ترکیه،جاذبه های ترکیه،جاذبه های گردشگری ترکیه،جاذبه های توریستی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

موزه اسباب بازی آنتالیا ترکیه

اگر خانوادگی به آنتالیا سفر کردید و کودک خردسال به همراه خود دارید یکی از بهترین گزینه ها بازدید از موزه اسباب بازی آنتالیا می باشد. این موزه که در سال 2011 افتتاح شده است مجموعه ای بی نظیر از عروسک های شخصیت های کارتونی و اسباب بازی های مختلف است. این موزه که در منطقه کالجی مارینا قرار دارد بیش از 3000 قطعه اسباب بازی را در در خود جای داده است که شامل اسباب بازی هایی از کشورهای سراسر دنیا و هم چنین ترکیه می شود. بعضی از این اسباب بازی ها قدمت زیادی بیش از یک قرن دارند. اگر برای سفر خود تور ترکیه تیر 98 را انتخاب کردید پیشنهاد ما برای شما بازدید از این موزه زیبا و خاطره انگیز می باشد.


موزه اسباب بازی آنتالیا ترکیه

موزه اسباب بازی آنتالیا ترکیه

موزه اسباب بازی آنتالیا ترکیه


موزه پرا استانبول

موزه پرا یک موزه آثار هنری در استانبول است که موضوع اصلی آن آثار قرن نوزدهم می باشد. این موزه که در خیابان ایستکیل استانبول قرار دارد در سال 2005 توسط سونا و اینان کیراچ افتتاح شد. ساختمان اصلی موزه یک ساختمان مربوط به سال 1893 است که به موزه تغییر کاربری پیدا کرده است. در این موزه انواع آثار هنری نظیر نقاشی ها و کتب به جای مانده از قرن 19 از ترکیه و دیگر کشورهای جهان به نمایش در آمده است. بازدید از موزه پرا برای عموم آزاد است و شما مسافران تور ترکیه مرداد 98 می توانید از این موزه زیبا دیدن فرمایید.

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول

موزه پرا استانبول


آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن در اصل یک مجموعه از آبشارهای زیبا است که در شمال شرقی شهر آنتالیا و در نزدیکی ساحل لارا قرار دارد. این آبشار از چشمه های پینارباشی سرچشمه می گیرد و شامل دو آبشار بالایی و پایینی است که طول آبشار بلندتر به 40 متر می رسد. این آبشار دارای غارهای بسیار زیبایی است که درون آن ها می توانید غار نوردی کنید. هم چنین در کنار آن رودخانه ای بسیار صاف و زلال قرار دارد که در آن قایق سواری و رفتینگ انجام می شود. در اطراف این آبشارها منظره بسیار دلربا از کوه های توروس قرار دارد. آبشارهای دودن درون یک پارک زیبا قرار دارد که می توانید در این پارک به پیک نیک بروید. از درون شهر آنتالیا به این آبشارها انواع وسایل نقلیه تردد می کنند. انواع کافی شاپ و رستوران ها در کنار این آبشارها وجود دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید بعد از گشت و گذار در آبشارها از آن ها استفاده کنید.

آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن آنتالیا ترکیه

آبشار دودن آنتالیا ترکیه


برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالاتا یا برج مسیح نام برجی در منطقه گالاتای ترکیه است که از قرون وسطی برجای مانده. این برج که در شمال گلدن هورن یا شاخ طلایی قرار دارد در سال 1348 میلادی یعنی در دوران بیزانس با هدف شناسایی کشتی های دشمن ساخته شد. این برج در زمان ساخت خود با 67 متر طول بلند ترین برج منطقه قسطنطنیه بوده است. در سال های بعد از برج گالاتا به عنوان زندان، رصد خانه و دیده بانی استفاده شده است. این برج در نه طبقه به صورت یک استوانه بزرگ ساخته شده است و سقف مخروطی شکل آن بعدها به آن اضافه شده است. شما مسافران تور کیش می توانید از این برج بازدید کنید و از منظره شهر استانبول که از بالای آن دیده می شود لذت ببرید. هم چنین یک رستوران در بالای برج گالاتا قرار دارد.

برج گالاتا استانبول ترکیه

برج گالاتا استانبول ترکیه

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: بهترین جاذبه های ترکیه،دیدنی های ترکیه،جاذبه های گردشگری ترکیه،مکانی های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

کاخ آینالی کاواک استانبول ترکیه

کاخ آینالی کاواک یکی دیگر از کاخ های شهر استانبول می باشد. این کاخ زیبا که قدمت آن به زمان سلطان احمد، یعنی اویل قرن هفدهم میلادی باز می گردد، در منطقه هاسکوی استانبول و در همسایگی بیوغلو قرار دارد. در ابتدا از این کاخ به عنوان کاخ تابستانی پادشاهان استفاده می شد و در قرن بیستم این کاخ تحت مدیریت دپارتمان کاخ های ملی ترکیه در آمد. این کاخ دارای یک معماری بسیار زیبای شرقی به همراه یک گنبد زیبا و ایوان های متعدد است. هم چنین داخل کاخ به زیبایی هر چه تمام تر تزیین شده است که از جمله آن ها می توان به آینه کاری ها اشاره کرد. هم چنین در داخل کاخ وسایل لوکس و آنتیک مانند لوسترهای قدیمی به چشم می خورد. شما مسافران تور ترکیه شهریور 98 می توانید همه ی روزهای هفته به جز دوشنبه و پنج شنبه ها از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر به بازدید از این کاخ زیبا بپردازید.

کاخ آینالی کاواک استانبول ترکیه

کاخ آینالی کاواک استانبول ترکیه

 


پارک ملی کوپرولو آنتالیا ترکیه

پارک ملی کوپرولو در استان آنتالیا ترکیه قرار دارد. این پارک که برگترین منطقه جنگلی آنتالیا به شمار می آید مساحتی حدود 36000 متر مربع دارد. در این پارک انبوه درختان کاج ، سرو و زیتون قرار دارند و حیواناتی مانند گوزن و خرگوش به چشم می خورند. در میان پارک و در دره رودخانه کوپرولو جریان دارد که از کوه های تاروس سرچشمه می گیرد و در فصول مختلف سال بسیار پرآب است. معمولا گردشگران تور ترکیه تابستان 98 که به این پارک می روند قایق سواری رفتینگ را بر روی این رودخانه تجربه می کنند. هم چنین بر روی این رودخانه چندین پل تاریخی قرار دارند که می توانید از آن ها بازدید کنید. در داخل این پارک یک استراحتگاه با چندین رستوران قرار دارد که می توانید برای صرف غذا به آن ها مراجعه کنید. در برخی از این رستوران ها قزل آلای خال قرمز که از رودخانه کوپرولو صید می شود ، طبخ می شود. پارک کوپرولو در 92 کیلومتری آنتالیا قرار دارد اما طبیعت زیبای آن ارزش طی این مسافت را دارد.

پارک ملی کوپرولو آنتالیا ترکیه

پارک ملی کوپرولو آنتالیا ترکیه


معبد آرتمیس افسوس ترکیه

معبد آرتمیس که در شهر افسوس در 50 کیلومتری ازمیر ترکیه قرار دارد یکی از عجایب هفتگانه جهان به شمار می رود. این معبد در سال 550 قبل از میلاد مسیح و در امپراطوری بزرگ ایران و برای پرستش ایزد بانوی بزرگ، آرتمیس ، ساخته شده است. آرتمیس به عنوان الهه ی شکار در یونان باستان شناخته می شده و نام دیگر او دیانا بوده است. اما در میان افسوسی ها از او به عنوان الهه باروری یاد می شد. معبد به طور کامل از سنگ مرمر ساخته شده است و در زمان خود به عنوان زیباترین بنای جهان شناخته می شده است. این معبد برای اولین بار به دستور قارون پادشاه لیدی و توسط معمار یونانی کرسیفون ساخته شد. معبد سه بار تخریب شد و هر بار به صورت باشکوه تر ساخته شده است. اولین تخریب این بنا مربوط می شود به شب تولد اسکندر مقدونی که مردی برای جاودانه شدن نامش در تاریخ معبد آرتمیس را به آتش کشید. در این بنا بیش از 1000 مجسمه ساخته دست بهترین مجسمه سازان دنیا قرار داشته که اکنون برخی از آن ها در موزه بریتانیا قرار دارند.

معبد آرتمیس افسوس ترکیه

معبد آرتمیس افسوس ترکیه


جزایر پرنس استانبول ترکیه

در نزدیکی استانبول و در دریای مرمره 9 جزیره به صورت یک مجمع الجزایر وجود دارند که با نام پرنس شناخته می شوند. این نه جزیره شامل جزایر قینالی آدا، بورغاز آداسی، هیبه لی آدا، بوک آدا، صدف آداسی، قاشق آداسی، سیوری آدا، یاسسی آدا  طاوشان آداسی هستند که در این بین بیوک آدا و هیبه لی آدا بزرگ تر و مشهور تر هستند. علت نام گذاری این جزایر به پرنسس این است که زمانی که در حکومت بیزانس و ترک ها بین شاهزاده ها بر سر پادشاهی اختلاف ایجاد می شد پادشاه آن ها را به این جزایر تبعید می کرد. این مجمع الجزایر در مجموع 20 هزار نفر جمعیت ساکن دارد و پذیرایی خیل عظیمی از توریست ها مخصوصا در فصل تابستان می باشد. در برخی از این جزایر مانند بیوک آدا استفاده از اتومبیل ممنوع است و تنها با استفاده از اسب و کالسکه حمل و نقل انجام می شود. این جزایر علاوه بر طبیعت زیبا دارای جاذبه های تاریخی نیز می باشند که بازدید از آن ها برای شما مسافران تور کیش خالی از لطف نیست. هم چنین سواحل این جزایر بسیار زیبا و دیدنی هستند و دارای چندین پلاژ عمومی برای استفاده شما می باشند.


جزایر پرنس استانبول ترکیه

جزایر پرنس استانبول ترکیه

جزایر پرنس استانبول ترکیه

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی ترکیه،مکان های دیدنی ترکیه،مکان های گردشگری ترکیه،دیدنی های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران kiyi استانبول ترکیه

رستوران kiyi یکی از معروف ترین رستوران های دریایی شهر استانبول ترکیه است که در محله حیدر علیف این شهر قرار دارد. این رستوران در محیطی شیک و زیبا همراه با چشم انداز زیبای تنگه بسفر انواع غذاهای خوش طعم دریایی از جمله ماهی ها صید شده از دریای مرمره را برای شما مسافران تور ترکیه تابستان 98 سرو می کند. ساعت کاری این رستوران از 12 ظهر تا 12 شب است و می توانید یکی از وعده های ناهار و یا شام را در آن صرف کنید. رستوران برای خدمات خود 25% حق سرویس دریافت می کند.

رستوران kiyi استانبول ترکیه

رستوران kiyi استانبول ترکیه

رستوران kiyi استانبول ترکیه


رستوران سانس استانبول ترکیه

معرفی رستوران : در میان رستوران های خوب استانبول که قیمت مناسبی هم دارند نام سانس در صدر می درخشد. این رستوران حتی با فضای بیرونی خود نیز جلب توجه می کند! رستوران سانس که از سال 1992 افتتاح شده است در یک خانه ویلایی بسیار زیبا قرار گرفته است که شما مسافران تور ترکیه تیر 98 با دیدنش عاشق آن می شوید. این خانه چوبی در مقابل خود یک حیاط بسیار زیبا دارد که امکان صرف غذا در آن نیز وجود دارد و انتخاب اکثر مشتری ها نیز همین است. فضای داخلی هم بسیار نزدیک به خانه های اروپایی دهه هفتاد میلادی است. از ظاهر این رستوران که بگذریم طعم فوق العاده غذاهای چیزی است که هرگز از یاد شما نخواهد رفت. سرآشپزهای خبره هتل تنها با نگاهی به رسپی اصلی و استفاده از دستور پخت ویژه خود غذاهای این رستوران را سرو می کنند.

رستوران سانس استانبول ترکیه

منو رستوران: در منوی این رستوران انواع غذاهای گوشتی، دریایی، پاستا و ریزوتو، پیش غذا و دسر وجود دارند که تنوع خاصی در هر قسمت از منو مشاهده می شود.

پیشنهاد ما: پیشنهاد ویژه ما برای صرف غذاهای بین المللی در محیطی آرام و زیبا در شهر استانبول برای کسانی که به دنبال یک رستوران با قیمت مناسب می گردند.

رستوران سانس استانبول ترکیه

ساعت کاری رستوران : از 11:30 صبح تا 11:30 شب برای سرو ناهار و شام فعالیت می کند.

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در منطقه بشیکتاش و بلوار حاچی عادل قرار گرفته است.

رستوران سانس استانبول ترکیه


رستوران الدهوس استانبول

معرفی:یکی از معروف ترین رستوران های استانبول الدهوس میباشد که در نزدیکی مسجد آبی یا مسجد سلطان احمد و مسجد ایاصوفیه قرار گرفته است.این رستوران با داشتن محیطی صمیمی و آرام و دوستانه، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کند.در فضای باز نیز، میز و صندلی هایی چیده است که می توانید در کنار باغچه ها و گلدان های گل این رستوران در هوای مطبوع بنشینید و غذایتان را نوش جان کنید.فضای رستوران طراحی چوبی دارد که ایوان آن طراحی شیک و دکوراسیون زیبایی دارد و دز بین مسافران عزیز تور ترکیه مرداد 98 طرفدار بسیار زیادی دارند.پرسنل های این رستوران بسیار خوش برخورد و مجرب هستند و با خوش رویی از مسافران تور استانبول پذیرایی میکند.مسافران عزیز میتوانند در کنار صرف غذا از اینترنت رایگان رستوران استفاده کنند و براحتی به کارای اینترنتی خود رسیدگی کنند.

رستوران الدهوس استانبول

منو رستوران:رستوران الد هوس دارای منو غذایی از انواع غذا های بین المللی، ترکی، اروپایی، دریایی، مدیترانه ای، رژیمی، انواع سالاد، غذای کودک، غذای گیاه خواران میباشد.مسافران تور استانبول بتوانند براحتی از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا ها را بهترین سرآِشپز ها با مواد غذایی با کیفیت آماده میکنند.

ساعت کاری:رستوران الد هوس از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد آماده پذیریی از مسافران تور کیش میباشند.

رستوران الدهوس استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول،باغ سالار ۳۴۲۰۰، محله مرکزی، سوکاک ۲۳/A

پیشنهاد ما:این رستوران با فضای زیبایی که دارد همگان را به خود جلب میکند.مسافران عزیز میتوانند در طول سفر به این شهر زیبا و تاریخی برای صرف غذا به رستوران الد هوس بروند و لحظات خوبی را سپری کنند.

رستوران الدهوس استانبول


رستوران وای نات استانبول ترکیه

معرفی رستوران : رستوران وای نات یک رستوران سنتی ترکی در شهر استانبول است که در میان توریست ها جایگاه ویژه ای دارد. این رستوران در فضایی گرم و صمیمی شما را دعوت به صرف غذاهایی می کند که طعم آن ها تا مدت ها در خاطر شما خواهد ماند . دو فضای باز و سرپوشیده در این رستوران وجود دارد که بنا به دلخواه خود می توانید یکی را برای نشستن برگزینید. برای استفاده از اینترنت بی سیم در این رستوران لازم به پرداخت هزینه نیست و می توانید به صورت رایگان از آن استفاده نمایید. 

رستوران وای نات استانبول ترکیه

منو رستوران : در این رستوران انواع غذاهای ترکی، کباب ها، استیک، غذاهای دریایی، غذاهای مخصوص گیاه خواران و غذاهای مخصوص کودکان سرو می شود. در منو کافه نیز انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسرها را می توانید سفارش دهید. 

پیشنهاد ما : کباب های ترکی این رستوران فوق العاده خوش طعم است و حتی با دیدن ظاهر غذاهای این رستوران شگف زده خواهید شد. در ضمن قیمت های منو معقول است و وای نات جزو رستوران های گران محسوب نمی شود.

رستوران وای نات استانبول ترکیه

ساعت کاری رستوران : این رستوران از ساعت 11 صبح تا 11:30 شب برای سرو ناهار و شام به شما مسافران تور ترکیهخدمت رسانی می کند. 

موقعیت مکانی رستوران : استانبول، منطقه سلطان احمد، محله سینان امین، خیابان پیرلوتی، رستوران وای نات

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف ترکیه،رستوران های خوب ترکیه،رستوران های ترکیه،رزرو رستوران های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اکرا باروت آنتالیا ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره آکرا باروت یا ددمان سابق یکی از هتل معروف آنتالیا میباشد که در منطقه خوب آنتالیا ساخته شده است با موقعیت جغرافیایی عالی که دارد و دسترسی  راحتی با جاذبه های گردشگری دارد.اتاق های لوکس هتل اکرا باروت بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران تور ترکیه تابستان 98 میتوانند استفاده کنند.هتل اکرا باروت با کادری مجرب و  دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانی از مسافران تور ترکیه میباشند.هتل اکرا باروت انتخاب بسیار خوبی برای اقامت میباشد با خدماتی که ارائه میدهد میتوانند لحظات خوبی را برای مسافران تور ترکیه ثبت کند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل اکرا باروت آنتالیا ترکیه

امکانات هتل:ترنسفر فرودگاهی، آسانسور، نظافت روزانه اتاق، بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی، رستوران، صندوق امانات، خدمات معلولین، اینترنت  WIFI، ماساژ، جکوزی، ساحل اختصاصی، بار،‌ خدمات 24 ساعته، اتاق جلسات، اتاق خانوادگی، سونا، استخر روباز، زمین بازی کودک، تهویه مطبوع، نگهداری کودک، اتاق  بالکندار، خدمات SPA، استخر سرپوشیده، اسنک بار ساحلی، ورزش های آبی، تنیس، آرایشگاه

هتل اکرا باروت آنتالیا ترکیه

امکانات اتاق:تلویزیون پلاسما با کانال های ماهواره ای ، دی وی دی پلیر ، گاوصندوق ، میز کار ، تخت اضافی تاشو ، دسترسی به وای فای رایگان ، بطری آب رایگان ، قند های  گیاهی ، گهواره ، یخچال ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سشوار ، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، کمد  لباس، دراور، رخت آویز

هتل اکرا باروت آنتالیا ترکیه

رستوران هتل:هتل اکرا باروت دارای رستورانی با فضای شیک میباشد و بهترین غذا های ترکی، سنتی و بین المللی را برای مسافران تور ترکیه سرو میکند.

هتل اکرا باروت آنتالیا ترکیه

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا مرکز شهر:9 کیلومتر

فاصله هتل تا  فرودگاه:15 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز خرید لورا:1.7 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت:3.2 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه آنتالیا:4.8 کیلومتر

هتل اکرا باروت آنتالیا ترکیه


هتل فور سیزن استانبول ترکیه

معرفی:هتل فور سیزن یکی از هتل های معروف 5 ستاره استانبول میباشد که در نزدیکی تنگه بسفر قرار دارد.این هتل 5 ستاره با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های  گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد.این هتل زیبا دارای 170 اتاق میباشد و تمام اتاق ها بهترین امکانات رفاهی را دارا میباشند تا مسافران عزیز تور ترکیه در طول اقامت  میتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل 5 ستاره با کادری مجرب و آموزش دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه تیر 98 میباشند.هتل فور سیزن بهترین  امکانات را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 5 ستاره 15 و اتاق در 12 میباشد.

هتل فور سیزن استانبول ترکیه

امکانات هتل:سونا ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده ، جکوزی ، انواع ماساژ ، اتاق های درمان ، مرکز تناسب اندام ، تراس آفتابگیر ، باغ ، استخر در فضای باز با چشم اندازی  از تنگه بسفر ، چتر ، صندلی های آفتابگیر ، رستوران با تراس مشرف به تنگه بسفر با غذا های مدیترانه ای به همراه غذا های خاص ترکی و ایتالیایی ، مرکز بیزنس ، اتاق  میتینگ ، میز جلو ۲۴ ساعته ، پارکینگ ، خدمات نگهداری از کودک ، لاندری ، صندوق امانات در پذیرش ، نظافت روزانه اتاق ها ، کرایه اتومبیل ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت  شهری ، صرافی ، میز تور ، خدمات تهیه بلیط ، دستگاه خودپرداز و خدمات دربان کارکنانی مسلط به زبان های : ترکی – انگلیسی – ایتالیایی – فرانسوی – آلمانی

هتل فور سیزن استانبول ترکیه

امکانات اتاق:تلویزیون پلاسما با کانال های ماهواره ای ، دی وی دی پلیر ، گاوصندوق ، میز کار ، تخت اضافی تاشو ، دسترسی به وای فای رایگان ، بطری آب رایگان ، قند های  گیاهی ، گهواره ، یخچال ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سشوار ، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، کمد  لباس، دراور، رخت آویز

رستوران هتل:هتل فور سیزن دارای فضای باز و دل نشین میباشد که بهترین غذا های که با بهترین مواد غذایی آماده و سرو میشود از مسافران تور ترکیه پذیرایی میکند.

هتل فور سیزن استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک:22 کیلومتر

فاصله هتل تا حمام عمومی خرم سلطان:100 متر

فاصله هتل تا ایاصوفیه / باسیلیکا سیسترن:300 متر

فاصله هتل تا ایا ایرنه:400 متر

فاصله هتل تا بازار ادویه:1.4 کیلومتر

فاصله هتل تا میدان بشیکتاش:4 دقیقه

فاصله هتل تا پل بسفر و میدان تکسیم:30 دقیقه

هتل فور سیزن استانبول ترکیه


هتل اولیویا کوش آداسی ترکیه

معرفی:هتل 3 ستاره اولیویا در مرکز شهر شهر کوش آداسی در سال 2003 ساخته شده است.این هتل 3 ستاره با موقعیت جغرافیایی خوب با جاذبه های گردشگری فاصله  کمی دارد.اتاق های استاندارد هتل دارای بهترین امکانات رفاهی برای مسافران تور کیش میباشند تا در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل های خوش برخود هتل  24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.با انتخاب این هتل 3 ستاره میتوانید اقامت خوب و به یادماندنی را تجربه کنید.

هتل اولیویا کوش آداسی ترکیه

امکانات هتل:ترنسفر فرودگاهی، رستوران، صندوق امانات، اینترنت، خدمات 24 ساعته،‌ اتاق خانوادگی، اتاق بالکندار، تهویه مطبوع، استخر روباز،‌ زمین بازی کودک،‌ استخر  سرپوشیده، بار، اسنک بار، كافي نت فروشگاه و غرفه،‌ سالن كنفرانس، سونا، لابي، پارك كودكان، جكوزي،كافي شاپ، آژانس خدمات مسافرتي، ماهواره، خدمات خانه داري،  پاركينگ اختصاصي هتل، اينترنت در لابي، فضاي سبز، اينترنت در واحد، گشت درون شهري و برون شهري، نمازخانه، تاكسي سرويس، لاندري، سالن ورزشي، صندوق امانات  اختصاصي، چايخانه سنتي، چايخانه در بام هتل، زمين تنيس بيليارد

امکانات اتاق:نظافت روزانه،‌ مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و  آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان

هتل اولیویا کوش آداسی ترکیه

رستوران هتل:هتل اولیویا دارای فضای دل نشین میباشد که با بهترین غذا های ترکی،سنتی و بین المللی را برای مسافران تور ترکیه سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا ساحل:400 متر

فاصله هتل تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر:80 کیلومتر

فاصله هتل تا مرکز شهر:6 کیلومتر

هتل اولیویا کوش آداسی ترکیه


هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره توم توم سوئیتز یکی از هتل های معروف استانبول میباشد.این هتل 5 ستاره با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد.این هتل 5 ستاره دارای 20 واحد اقامتی میباشد و تمام اتاق ها دارای امکانات رفاهی هستند تا در طول اقامتشان میتوانند به راحتی استفاده کنند.پرسنل های این هتل همگی مجرب و آموزش دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران تور ترکیه میباشند.اتاق های هتل ویو رو به شهر دارند که در بین مسافران تور ترکیه طرفدار زیادی دارد.ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

امکانات هتل: تبادل ارز، مرکز تجارت، سرویس نگهداری کودکان، انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان، صرف صبحانه در اتاق، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، تعمیر و واکس  کفش، سیستم تهویه ایر کاندیشنر، محل ویژه کتابخوانی، اجاره ماشین، اتاق ویژه افراد مهم، نظافت اتاق، کافی شاپ، مجهز به آسانسور، صندوق برای نگهداری اشیا  گرانقیمت، سیستم گرمایشی، سالن غذا خوری، تورهای داخلی، اتاق ماه عسل، امکان برگزاری همایش، اتاقهای عایق صدا، لاندری، خشکشویی، ریلکسیشن با  ماساژ، امکان دریافت بلیط، آمادگی پذیرش 24 ساعته، تراس، اتاق های ویژه معلولین، اتو کشیدن البسه، محیط سیگار ممنوع، ارائه خبرنامه، خدمات کپی و ارسال  فکس، امکان تهیه نهار

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

امکانات اتاق:مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و  آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

 رستوران هتل:هتل توم توم فضای دل نشین و آرام را فراهم کرده است تا مسافران و گردشگران عزیز تور ترکیه بتوانند به راحتی از غذا های ترکی و بین المللی سفارش  دهند و نوش جان کنند.

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک:20 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه معصومیت:200 متر

فاصله هتل تا برج گالاتا:600 متر

فاصله هتل تا میدان تکسیم:1 کیلومتر

فاصله هتل تا خیابان استقلال:800 متر

هتل توم توم سوئیتز استانبول ترکیه

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه،رزرو هتل های ترکیه،معروف ترین هتل های ترکیه،بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل رامادا کوش آداسی

معرفی:هتل 5 ستاره رامادا یکی از هتل های خوب کوش آداسی میباشد و وقعیت جغرافیایی خوبی دارد و دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید را برای مسافران  تور ترکیه راحت کرده است.اتاق های لوکس هتل بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران تور ترکیه در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.این هتل در سال 2015 در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع بنا شده است.هتل رامادا با کادری مجرب و دوره دیده هر روز آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافرن تور ترکیه مرداد 98 میباشند.این هتل 5 ستاره لوکس  به صورت ALL سرویس دهی میکند.هتل رامادا بهترین و فوق العاده ترین امکانات را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میدهد.اگز به دنبال هتلی خوب برای اقامت در شهر کوش  آداسی ترکیه میباشید میتوانید این هتل را انتخاب کنید و سفر رویایی را تجربه کنید.

هتل رامادا کوش آداسی

امکانات هتل:سرویس اتو زدن، منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، آسانسور، امکانات برای معلولین، اتاق های نان اسموکینگ، سرویس اتاق، سیستم  گرمایش، همه  جای هتل سیگار کشیدن ممنوع، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر فرودگاهی، بار، اسنک بار، تراس، تراس رو به آفتاب، استخر روباز فصلی، فاکس / فتوکپی، امکانات برگزاری قرار  ملاقات/ مهمانی، خشکشویی، سرویس خدمتکار روزانه، رخت شویی، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری، چمدان، خدمات بلیط، خدمات  تور،  تبادل ارز، ورود/ تصفیه حساب ویژه

هتل رامادا کوش آداسی

امکانات اتاق:رخت آویز،‌ تلویزیون پلاسما با کانال های ماهواره ای ، بطری آب رایگان ، دی وی دی پلیر ، گاوصندوق ، میز کار ، تخت اضافی تاشو ، دسترسی به وای فای رایگان  ،قند های  گیاهی ،گهواره ، یخچال ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سشوار ، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت   روزانه، کمد  لباس، دراور 

هتل رامادا کوش آداسی

رستوران هتل:مسافران تور ترکیه میتوانند در رستوران هتل از غذا های ترکی، سنتی و بین المللی را که با بهترین مواد غذایی آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل رامادا کوش آداسی

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:1 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:77 کیلومتر

هتل رامادا کوش آداسی


هتل بایا لارا آنتالیا ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره بایا از هتل های خوب آنتالیا میباشد که در منطقه لارا واقع شده است.این هتل لوکس با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد با جاذبه های توریستی و مراکز خرید فاصله کمی دارد و دسترسی را برای مسافران تور ترکیه راحت کرده است.این هتل لوکس دارای اتاق های مدرن با دکوراسیون زیبا و همچنین امکانات رفاهی میباشد تا مسافران تور ترکیه شهریور 98 در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل بایا لارا با کادری مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.این هتل لوکس در سال 2009 در زمینی به مساحت 57 هزار متر مربع ساخته شده است و به صورت UALL سرویس دهی میکند.هتل بایا در 7 طبقه دارای 399  واحد میباشد.

هتل بایا لارا آنتالیا ترکیه

امکانات هتل:ترنسفر فرودگاهی، آسانسور، نظافت روزانه اتاق، بدنسازی، حمام ترکی، زمین بازی، رستوران، صندوق امانات، خدمات معلولین، اینترنت  WIFI، ماساژ، جکوزی، ساحل اختصاصی، بار،‌ خدمات 24 ساعته، اتاق جلسات، اتاق خانوادگی، سونا، استخر روباز، زمین بازی کودک، تهویه مطبوع، نگهداری کودک، اتاق  بالکندار، خدمات SPA، استخر سرپوشیده، اسنک بار ساحلی، ورزش های آبی، تنیس، آرایشگاه، انیماسیون، فضاي سبز، حمام سنتی،‌ خود پرداز،  اجاره دوچرخه

هتل بایا لارا آنتالیا ترکیه

امکانات اتاق:رخت آویز، تلویزیون پلاسما با کانال های ماهواره ای ، دی وی دی پلیر ، گاوصندوق ، میز کار ، تخت اضافی تاشو ، دسترسی به وای فای رایگان ، بطری آب رایگان  ، قند های  گیاهی ، گهواره ، یخچال ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سشوار ، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت  روزانه، کمد  لباس، دراور

هتل بایا لارا آنتالیا ترکیه

رستوران هتل:مسافران تور ترکیه میتوانند در رستوران هتل از غذاهای ایتالیایی، مکزیکی و ترکی، فست فود، سنتی و بین المللی سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا  های رستوران هتل با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میشود.

هتل بایا لارا آنتالیا ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:30 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:16 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ تحمل:11 کیلومتر

فاصله هتل تا دروازه هادریان :16.2 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک طبیعت و آبشار کورشونلو:17.3 کیلومتر

فاصله هتل تا موزه آنتالیا:18.7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک سرزمین افسانه:10.6 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک ساحل لارا:6.8 کیلومتر

فاصله هتل تا ورزش های آبی تروی و دلفین:18.3 کیلومتر


هتل هاری این مرتر استانبول ترکیه

معرفی:این هتل 5 ستاره یکی از هتل های خوب استانبول میباشد که در منطقه مرتر واقع شده است.هتل هاری موقعیت جغرافیایی خوبی دارد.فاصله این هتل با جاذبه های  گردشگری و مراکز خرید بسیار کم میباشد و دسترسی را برای مسافران تور کیش راحت کرده است.سرویس دهی هتل به صورت BB میباشد.اتاق های لوکس این هتل  دکوراسیون زیبا دارد و تمامی امکانات رفاهی را دارا هستند تا مسافران تور ترکیه در طول اقامت بتوانند استفاده کنند.پرسنل های خوش برخورد هتل مجرب هستند و 24 ساعته  آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور ترکیه میباشند.مسافران عزیز میتوانند در این مجتمع 5 ستاره لحظات خوبی را سپری کنند و اقامت فراموش نشدنی را تجربه کنند.

هتل هاری این مرتر استانبول ترکیه

امکانات هتل:ترنسفر فرودگاهی، آسانسور، نظافت روزانه اتاق، بدنسازی، حمام ترکی، رستوران، صندوق امانات، خدمات معلولین، اینترنت WIFI، ماساژ، بار، خدمات 24  ساعته، اتاق جلسات، سونا، تهویه مطبوع، نگهداری کودک، خدمات SPA، استخر سرپوشیده، پارکینگ، مکان مخصوص سیگار کشیدن، خدمات خشکشویی و  لباسشویی، کارکنان و خدمه چندزبانه، پرستار و خدمات کودک، تنیس روی میز، امکانات مختص افراد کم توان

هتل هاری این مرتر استانبول ترکیه

امکانات اتاق:دراور، رخت آویز،‌ تلویزیون پلاسما با کانال های ماهواره ای ، بطری آب رایگان ، دی وی دی پلیر ، گاوصندوق ، میز کار ، تخت اضافی تاشو ، قند های  گیاهی  ،گهواره ، یخچال ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سشوار ، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت  روزانه، کمد  لباس، دسترسی به وای فای رایگان

هتل هاری این مرتر استانبول ترکیه

رستوران هتل:مسافران تور ترکیه میتوانند در رستوران هتل از غذا های ترکی، سنتی، بین المللی و مدیترانه ای سفارش دهند و نوش جان کنند.

هتل هاری این مرتر استانبول ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز شهر:12 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:14 کیلومتر

فاصله هتل تا بازار ادویه:6.7 کیلومتر

فاصله هتل تا دریاچه بویوک چِکمِجه:39 کیلومتر

فاصله هتل تا منطقه سلطان آحمِت:8 کیلومتر

هتل هاری این مرتر استانبول ترکیه


هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی ترکیه

معرفی:هتل 5 ستاره ایلایدا یکی از هتل های لوکس و معروف کوش آداسی ترکیه میباشد.هتل ایلایدا این شهر است که در سایت معتبر Booking امتیاز 9.2 را از طرف مسافران تور ترکیه کسب کرده است.این هتل زیبا و لوکس با موقعیت جغرافیایی عالی اش با جاذبه های گردشگری و مراکز خرید فاصله کمی دارد.هتل ایلایدا با اتاق های لوکس بهترین  امکانات رفاهی را دارا میباشند تا مسافران تور ترکیه در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل ها و کارکنان خوش برخورد هتل مجرب و دوره دیده هستند و شبانه روزی  آماده خدمت رسانی از مسافران تور ترکیه میباشند.هتل 5 ستاره ایلایدا بهترین امکانات را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت  تخلیه 12 میباشد.

هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی ترکیه

امکانات هتل:منطقه سیگار کشیدن، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، آسانسور، امکانات برای معلولین، اتاق های نان اسموکینگ، سرویس اتاق، سیستم گرمایش، همه  جای هتل سیگار کشیدن ممنوع، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر فرودگاهی، بار، اسنک بار، تراس، تراس رو به آفتاب، استخر روباز فصلی، فاکس / فتوکپی، امکانات برگزاری قرار  ملاقات/ مهمانی، سرویس اتو زدن، خشکشویی، سرویس خدمتکار روزانه، رخت شویی، خدمات نگهبان، میز پذیرش 24 ساعته، محل نگهداری، چمدان، خدمات بلیط، خدمات  تور، تبادل ارز، ورود/ تصفیه حساب ویژه

هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی ترکیه

امکانات اتاق:رخت آویز،‌ تلویزیون پلاسما با کانال های ماهواره ای ، بطری آب رایگان ، دی وی دی پلیر ، گاوصندوق ، میز کار ، تخت اضافی تاشو ، دسترسی به وای فای رایگان  ، قند های  گیاهی ،گهواره ، یخچال ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سشوار ، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت  روزانه، کمد  لباس، دراور 

هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی ترکیه

رستوران هتل:هتل ایلایدا دارای رستورانی با فضای دل نشین و تمیز میباشد و بهترین غذا های ترکی، سنتی و بین المللی را که با مواد غذایی با کیفیت آماده شده اند را برای مسافران تور ترکیه سرو میکند.

هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی ترکیه

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا بازار بزرگ کوش آداسی:700 متر

فاصله هتل تا کوش آداسی مارینا:800 متر

فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی:2 کیلومتر

فاصله هتل تا باشگاه ساحلی جاده:6 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل بانوان:6 کیلومتر

فاصله هتل تا آکوا فانتاسی آکواپارک:6.5 کیلومتر

هتل ایلایدا آوانتگارد کوش آداسی ترکیه

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه،بهترین هتل های ترکیه،معروف ترین هتل های ترکیه،آفر هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()