نوشته شده توسط : پناهی نیا

بند گلستان مشهد

از جمله آثار تاریخی مشهد، سدی قدیمی معروف به بندگلستان است که در 12 کیلومتری غرب مشهد و در حدود 4 کیلومتری طرقبه واقع شده است. این بند از آثار دوران تیموری می باشد. از امکانات موجود در بند گلستان می توان به رستوران، قهوه خانه و مجموعه قایقرانی اشاره کرد.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. بند یا سد گلستان نیز از جاذبه های دیدنی استان خراسان رضوی  و شهر مشهد است که در فاصله ی 6 کیلومتری مشهد و در پایین دست منطقه توریستی طرقبه و شاندیز، آبهای جاری دره های بالادست را پشت خود جمع کرده و منظره ای زیبا و دیدنی به وجود آورده که بسیاری از علاقمندان به طبیعت و تفریح قایق سواری را به سوی خود میکشاند.مسافران تور مشهد در این مکان زیبا میتوانند خاطرات خوشی را سپری کنند. این سد آجری بوده و تاریخ آن به زمان تیموری برمیگردد و اهمیت مهندسی آب را در زمانهای قبل  یادآور مینماید. روستای تاریخی گلستان هم که سد مذکور را  به نام همین روستا نام گذاری کرده اند، از لحاظ موقعیت امام زادگان یاسر و ناصر که روایت است، جسد آنها سوزانده شده دارای اهمیت مذهبی خاصی است.در تور مشهد میتوانید لحظات خوشی را سپری کنید.

بند گلستان مشهد

روستای کنگ مشهد

روستای کنگ در دامنه کوه های بینالود و در ۲۸ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد، کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد به شمار می رود و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی مناسب است.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.  

این روستا به دلیل استقرار سکونت گاه های آن بر روی کوهپایه با عنوان روستایی پلکانی و ماسوله ی خراسان شناخته شده که این موضوع نقش بسزایی در جذب توریسم خارجی داشته است. کنگ به دلیل چشم اندازهای کوهستانی زیبا و وجود چشمه ها و درختان گوناگون بر دامنه کوهپایه های آن، بسیار مورد علاقه کوهنوردان است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان لذت ببرند.  معماری روستای کنگ شباهت بسیاری به معماری ماسوله دارد و تقریباً بام هر خانه به عنوان حیات منزل بالاتر محسوب می شود. شیوه استقرار خانه ها با توجه به اقلیم، جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که صرفه جویی در مصرف انرژی را در پی دارد.گردشگران تور مشهد میتوانند خاطرات خوشی را در این مکان برای خوئ فراهم کنند.

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم می باشد. کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و نوزیدن بادهای خشک از آب و هوای معتدل برخوردار است. میانگین هوای منطقه روزانه 3-4 درجه سانتی‌گراد خنک تر از هوای مشهد است. این روستا در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا قرار گرفته است. در تور مشهد میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید.

روستای کنگ مشهد

روستای کنگ مشهد

برج رادکان مشهد

برج رادکان یکی از دیدنی های مشهد است که توسط ریاضی دان، ستاره شناس و دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین توسی ساخته شده است. این برج که تصور می‌شد آرامگاه یکی از ایلخانیان است تنها برجی است که توانایی تعیین چهار فصل، سال کبیسه و آغاز نوروز را دارد. برج رادکان دارای ویژگی هایی است که باعث افتخار ایرانیان بوده و تاکنون علی رغم پژوهش‌های صورت گرفته تنها بخشی از هویت نجومی برج آشکار شده است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده کنید.

تزئینات بنا شامل: آجرکاری و کاشی کاری است و بر حاشیه گنبد و در قسمت بالایی ستون ها کتبیه ای زیبا با خط کوفی وجود دارد. این بنا دو ورودی رو به روی هم در قاعده ۱۲ ضلعی و ۱۲ دریچه زیر گنبد مخروطی دارد. اخیرا طی تحقیقاتی که در مورد این برج انجام شده مشخص شده که این برج کاربرد نجومی داشته است.در تور مشهد میتوانید بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

برج رادکان مشهد

 مطالب مرتبط:

برج رادکان مشهد

 

بند گلستان مشهد

روستای کنگ مشهد

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران بیتی در استانبول

 

این رستوران دارای رتبه 9 از ده هزار رستوران ثبت شده استانبول را دارا می باشد.این رستوران جایزه بهترین رستوران سال 2012 را از آن خود کرده است.این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور استانبول زمستان 94 میگذارد. این رستوران مکان بسیار مناسبی برای قرارهای خانوادگی , کاری و سایر قرارهای مورد علاقه مسافرین می باشد.مسافرین میتوانند در این رستوران از صبح تا شام از سرویسهای مختلف آن برای صبحانه نهار و شام استفاده کنند.سرویسهای ویژه این رستوران قیمتی حدود 25 الی 100 دلار را در بر میگیرد.در تور استانبول نوروز 95 از امکانات این رستوران استفاده کنید.

رستوران بیتی در استانبول

 

رستوران کی یی استانبول

یکی از رستوران های معروف استانبول ، رستوران Kiyi است .  رستوران Kiyi استانبول از سال ۱۹۶۴ مشغول فعالیت و ارائه لذیذ ترین غذاها در محیطی دنج و راحت به گردشگران تور استانبول نوروز 95 می باشد . این رستوران محبوب ترین رستوران دریایی استانبول به شمار می رود . طراحی داخلی آن به همراه نقاشی های بومی روی دیوار فضای دلنشینی ایجاد کرده است .ین رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور استانبول زمستان 94 میگذارد.

رستوران کی یی استانبول

 

مطالب مرتبط:

رستوران بیتی استانبول

رستوران کی یی استانبول

تور استانبول نوروز 95

تور استانبول زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: ,رستوران های استانبول,بهترین رستوران استانبول,ارزان ترین رستوران استانبول, رستوران خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مرکز خرید آک استانبول 

markaz kharid ak istanbul

مرکز خرید آک استانبول پر طرفدارترین مرکز خرید و بهترین مرکز خرید دنیا  با وسعتی زیاد  در ماه مارس 1994 افتتاح گردید که از  جمله مرکزهای خرید شلوغ استانبول می باشد ، مرکز خرید تجاری با 32 کافه و رستوران و 264 مغازه بزرگ و 1500 محل پارک برای اتومبیل مدعی که در ماه تا 1/5  میلیون نفر از این مرکز خرید تجاری و تفریحی بازدید کرده و خرید می کنند.در تور استانبول نوروز 95 از این مرکز خرید زیبا استفاده نمایید. در روزهای معمولی در یک هفته میانگین بین چهل  تا چهل و پنج هزار نفر از مرکز خرید آک مرکز دیدن می کنند و برای خرید می روند که در روزهای تعطیلی پایان هفته و روزهای عید این عدد به بیشتر از هفتاد هزار نفر هم می باشد. مرکز خرید تجاری و  تفریحی آک استانبول در ناحیه اتیلر  با مساحت صد و هشتاد هزار متر مربع محل سرپوشیده ساخته شده است. در مرکز خرید 2 آسانسور پانارومیک و  41 پله برقی و 30 آسانسور معمولی برای رفت و آمد به عموم مردم و مسافران تور استانبول نوروز 95 ساخته شده است. مرکز خرید آک استانبول همه روزه در ساعت 10 صبح الی 10 شب آماده بازدید خریداران و بازدیدکنندگان می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول : منطقه اتیلراستانبول 

 

مرکز خرید آک استانبول

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95

 

تور استانبول زمستان 94

مرکز خرید آک استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول , بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران seven manhattan دبی

این رستوران یکی از رستوران های بین المللی دبی می باشد که در آن انواع غذاهای بین المللی با طمع های عالی سرو می شود . شما گردشگران تور دبی فروردین 95 می توانید در این رستوران از غذاهای آن لذت ببرید . این رستوران در منطقه دیره دبی واقع شده است همچنین این رستوران ، یکی از رستورانه های هتل guests of Hawthorn می باشد .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی بهار 95 میگذارد.

رستوران seven manhattan دبی

 

رستوران ایرانی شبستان دبی

این رستوران یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی می باشد که در آن غذاهای خوش مزه ایرانی با بهترین کیفیت ارائه می شود .این رستوران بهترین غذا ها را در اختیار مسافران تور دبی بهار 95 میگذارد.

 پیش غذای این رستوران نان گرم تازه با ماست خانگی می باشد و برای دسر هم بستنی فالوده با زعفران و گلاب سرو می شود . شما مسافران تور دبی فروردین 95 می توانید در این رستوران از غذاهای آن لذت ببرید .

 رستوران ایرانی شبستان دبی

رستوران ایرانی شبستان دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های دبی , بهترین رستوران های دبی , رستوران های ارزان دبی , رستوران های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

گنبد هارونیه مشهد

تنها ثر بر جای مانده از توس قدیم بنای آجری است معروف به گنبد هارونیه که در دهه های اخیر به همت انجمن آثار ملی و میراث فرهنگی خراسان مرمت و باز سازی شده است مردم این بنا را زندان هارونیه می نامند و در متون وسفر نامه ها از آن مسجد توس آرامگاه و خانقاه غزالی نام برده شده است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایید. هارونیه كه احتماﻷ مدرسه یا خانقاهی مربوط به سدﺓ هشتم می‌باشد سنگ یادبودی بنام محمد غزالی در وسط محوطه كارگذاشته شده است. چون آرامگاه « مام محمد غزالی » در توس می باشد و محل آن دقیقاً روشن نیست ، در مجاورت این بنا به یادبود این دانشمند ، سنگ مزاری نصب شده است. مسافران عزیزی که در هتل های مشهداقامت دارند میتوانند با رفتن به این مکان زیبا خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.

این ساختمان زیر زمینی دارد كه عقیده عمومی مردم این است كه به عنوان زندان از آن استفاده می شده است. تحقیقات اخیر نشان داده که هارونیه صرفا آرامگاه یا خانقاهی است گه در سده های هفتم یا هشتم هجری هم پهلو با یک بنای مذهبی دیگر و بر روی خرابه های ابنیه کهن ساخته شده است این بنا مشتمل بر یک فضای وسیع مربع گنبد دار به ارتفاع حدود25 متر و وسعت 12*12 متر است در انتهای بنا سه حجره با اتاقک با تزئیناتی شامل گچبری قرار دارند تزدینات خارجی آن منحصر به قابهای عمودی وستون نماهای طرفین ورودی می باشد. مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند.

گنبد هارونیه مشهد

گنبد هارونیه مشهد

 

بوستان بسیج مشهد

این مکان تفریحی در شمال‌شرقی مشهد و در حاشیه صد متری کمربندی فجر، بین پل فجر و تقاطع گلشهر با وسعت 16 هکتار به صورت محصور واقع شده و در سال 1378ش تاسیس گردیده است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایید. از امکانات عمومی و رفاهی این بوستان می‌توان به زمین بازی برای کودکان، کتابخانه مسجد، بوفه اغذیه سبک و فروشگاه اشاره نمود. آبنمای میان این بوستان و درختان اقاقیا، افرا، زیتون، کاج و سرو و درختچه‌های تزيینی به طراوت آن افزوده است.

مسافران و گردشگرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند از این بوستان زیبا دیدن فرمایند. 

بوستان بسیج مشهد

بوستان بسیج مشهد 

مطالب مرتبط:

گنبد هارونیه مشهد

 

بوستان بسیج مشهد

تور مشهد بهار 95

تور مشهد فروردین 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق مشهد قرار گرفته است و مساحتی به اندازه سی و سه هزار متر مربع دارد.هتل درای صدو شصت و دو اتاق ،دوبلکس و سوئیت است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل سالن آنفی تئاتر،اتاق جلسه و کنفرانس،محل نگهداری و سرگپرمی کودکان،سالن بدنسازی و بیلیارد،استخر،سونا و سالن بدنسازی است.با اقامت در هتل های مشهد میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید.

هتل پارس مشهد

این هتل پنج ستاره که شامل دو فاز است در سال هشتاد و هشت به پایان رسید هتل پارس مشهد در اطراف بلوار وکیل آباد که بلوار اصلی مشهد است ساخته شده است این هتل مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع دارد هتل شامل رستوران،چایخانه،تالار،پارک بازی برای کودکان و دریاچه مصنوعی است . مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.

عکسها و تصاویر هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

 مطالب مرتبط:

تور مشهد فروردین 95

تور مشهد بهار 95

هتل پارس مشهد

هتل پردیسان مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: , هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

 رستوران TRB پکن چین

یکی از بهترین رستوران های پکن، تو یه جای دنج و آروم و زیبا، تو یه معبد قدیمی چینی قرار گرفته، دکورش خیلی زیباست، کارکنانش بسیا مهربونن و به خوبی سرویس دهی می کنن.مسافران تور چین متوانند از این رستوران استفاده نمایند. TRB غذاهاش عالیه و تقریبا همه گردشگرا اون رو تایید می کنن و ازش رضایت دارن، حتی بعضیا اون رو بهترین رستوران پکن می دونن.در تور چین از این رستوران خوب استفاده نمایید.

  رستوران TRB پکن چین

 

رستوران هانگ بین لو چین

رستوران هنگ بین لو یکی از قدیمی ترین رستورانهای پکن با 150 سال سابقه که به عنوان بهترین رستوران مسلمانان معرفی شده است.در کشور چین به علت حضور مسلمانان در شهرهای مختلف و نیز به علت رعایت موازین خاص دینی و شرعی و استفاده نکردن از بعضی از انواع خوراکیها, رستورانهای خاصی برای خود بوجود آورده اند که برای مسافران تور چین نیز قابل استفاده است. در این رستوران انواع غذا ها مانند کبابهای متنوع,انواع جوجه,کباب اردک مخصوص چینی,گوشت بره,تاس کباب,سوپ وسایر غذاهای محلی چینی عرضه می گردد. در تور چین میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

رستوران هانگ بین لو

مطالب مرتبط:

رستوران TRB پکن چین

رستوران هانگ بین لو چین

تور چین نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب چین, بهترین رستوران های چین , رستوران های لوکس چین, رستوران های ارزان چین ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل سینگو قشم

هتل سینگو قشم در منطقه درگهان این جزیره واقع شده است و در نزدیکی دریای همیشه خلیج فارس می باشد. این هتل 3 ستاره متشکل از 65 اتاق با امکانات رفاهی لازم مانند تلویزیون , یخچال , تلفن , سرویس بهداشتی و حمام و... می باشد. کافی شاپ و سالن صبحانه هتل در لابی آن قرار دارد که مسافران عزیز تور قشم نوروز 95 می تونند صبحانه خود را در لابی نوش جان کنند.

هتل سینگو قشم

از امکانات هتل سینگو می توان به رستوران , کافی شاپ , اینترنت پرسرعت در لابی , رم سرویس , تاکسی سرویس بنا به درخواست مسافران و.... اشاره کرد. علاوه بر این , هتل تا فرودگاه تنها 40 دقیقه با ماشین فاصله دارد. در نهایت اینکه هتل سینگو می تواند هتل مناسبی برای اقامت گردشگران عزیز تور قشم 95 باشد.

هتل سینگو قشم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: , هتل های قشم , بهترین هتل های قشم , هتل های خوب قشم , هتل های لوکس قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مساجد قشم با توجه به وسعت خود بیشترین مسجدهای ایران را دارد که تعداد آنها به بیش از 200 عدد می رسد که برای اهالی جزیره بسیار مهم است . آنها تمام مراسم و فرایض دیدنی خود را در مساجد انجام می دهند . از قدیمی ترین مسجد های قشم که گردشگران تور قشم بهار 95 از آن بازدید می کنند مسجد شیخ برخ در روستای کوشه است که این مسجد یک بار مورد بازسازی قرار گرفته است . این مسجد از بناهای تاریخی و قدیمی جزیره  است که جز جاذبه های سفر تور قشم فروردین 95 به شمار می رود . از دیگر مساجد قشم ، مسجد لافت که در ساحل غربی این روستا می باشد که طرح آن ساده و قدیمی است که در طلوع و غروب خورشید رنگ هایی متناسب با فرهنگ جنوبی ایران را پدیدار می سازد .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

ماهی ها و آبزیان قشم که شامل آبزیان ظریف ، ماهی های تزئینی، مرجان ها ، صدف ، حلزون ، نرم تنان ، شقایق ها ، اسفنج ها ، عروس های دریایی و . . . می باشد در پناهگاه خود ، خلیج فارس که مکانی آرام و گرم می باشد زندگی می کنند. از ماهی های خوراکی خلیج فارس می توان به شاه ماهی ، شوریده ، حلواه سیاه ، سرخو ، شعری و . . . اشاره کرد ، گردشگران تور قشم فروردین 95 علاقه مند به ماهی ها و آبزیان قشم می توانند به این جزیره بروند و از نزدیک این موجودات را مشاهده کنند.

قشم جز جزیره های مهم و پر رفت و آمد خلیج فارس محسوب می شود که دارای بنادر قدیمی و پررونق اقتصادی می باشد که بازار بسیار مهم برای کالاهای کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد. در گذشته بنادر صیادی و بنادر تجاری در نزدیک هم قرار داشتند ولی امروزه برای پیشرفت اقتصادی بندرگاه های قشم به صورت اختصاصی خدمات به کشتی های تجاری و صیادان را به عهده گرفته اند شما می توانید در سفر تور قشم بهار 95 خود سری به این بندرها بزنید. از بندرهای مهم و شهرستان های قشم می توان به بهمن ، شهید ذاکری ،سلخ ، مسن ، سوزا ، کاوه ، لافت ، درگهان ، باسعیدو ، فجر ، شرکت نفت ، رمچاه ، کندالو ، طبل ، هنگام اشاره کرد. بعضی از این بندر ها علاوه بر این که خاصیت تجاری دارند برای گردشگری نیز از آنها بازدید می شوند مثل جزیره هنگام که مسافران تور قشم 95 به این جزیره توجه به خصوصی دارند.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های قشم , جاذبه های گردشگری قشم , جاذبه های توریستی قشم , بهترین جاذبه های توریستی قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران دودلفين قشم

رستوران دودلفين قشم از بهترین رستوران های قشم می باشد که در منطقه درگهان قشم واقع شده است ، همچنین قابل ذکر است که در این رستوران مجلل انواع غذاهای ایرانی و دریایی سرو می شود. این رستوران با ادارات و موسسات برای برگزاری جشن و میهمانی قرارداد امضا می کند. رستوران دودلفين قشم پذیرای گردشگران تور قشم 95 برای میهمانی در محیطی آرام و دلنشین می باشد. این رستوران در طبقه دوم مجتمع تجاری دودلفين قرار دارد.

 


 

رستوران شاد قشم از رستوران های شناخته شده در جزیره قشم می باشد که اکثر گردشگران آن را می شناسند. در این رستوران شما می توانید انواع غذاهای دریایی و ایرانی و بین المللی را سرو می شود ، میل کنید. ساعت کاری این رستوران 12 تا 15 و شب ها 19 تا 24 میباشد ،در سفر تور قشم نوروز 95 بعد از خرید و گشت و گذار غذا خوردن در رستوران شاد قشم دلچسب خواهد بود.


 

رستوران نعیم قشم

رستوران نعیم قشم جز رستوران های معروف با فضایی گرم و صمیمی در جزیره قشم می باشد که اکثر مسافران در سفر خود به این رستوران می روند. رستوران دارای تنوع غذایی می باشد که شما می توانید باب سلیقه خود از منو انتخاب کنید و میل کنید ، ما به شما خوردن غذاهای دریایی در این رستوران را پیشنهاد می کنیم. گردشگران تور قشم عید 1395 اگر قصد رفتن به رستوران نعیم قشم را دارند از میدان امام قای خان به سمت شرق بروند.شما ره تلفن رستوان 07635246665 می باشد.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های قشم , بهترین رستوران های قشم , رستوران های ارزان قشم, رستوران های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران پردیس قشم از رستوران های خوب و به نام در جزیره قشم می باشد که می توانید بعد از چند ساعت خرید در بازار پردیس به این رستوران بروید و شامی دلچسب را از انواع غذاهای سرو شده در این رستوران میل کنید و خاطره ای زیبا را از سفر خود به همراه خانواده ثبت کنید.مسافران تور قشم بهار 95 که قصد رفتن به رستوران پردیس قشم را دارند ، این رستوران پشت بازار پردیس واقع شده است و شماره تماس 07635220635 مربوط به رستوران پردیس می باشد.

 

رستوران امیران قشم جز بهترین رستوران های قشم می باشد که اکثر مسافران قشم در سفر خود به این رستوران رفته اند ، این رستوران در طبقه دوم سیتی سنتر 1 قشم واقع شده است و دارای منویی کامل و عالی غذاهای ایرانی و سالن بسیار زیبا و تشریفاتی می باشد.این رستوران با بهترین غذاهای ممکن از شما گردشگران تور قشم فروردین 95 پذیرایی می کند و می توانید به همراه خانواده شبی دلچسب را در این رستوران تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور قشم , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های قشم , بهترین رستوران های قشم , رستوران های ارزان قشم, رستوران های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رویال راک کیش مجموعه ای است که شامل چند صخره با جنس گرانیتی در اندازه های بزرگ و کوچک می باشد ، مراحل به وجود آمدن این سایت به این صورت است که در ماه اسفند سال 1387 بعد از به گل نشستن بارج حامل صخره های گرانیتی که به وسیله ی یدک کش بلژیکی که سی رویال نام داشت از عمان به سمت بحرین حمل می شد که در راه طوفان شد و به ساحل های کیش به درون آب ریخته شد . این مجموعه زودتر از آنچه انتظار می رفت به زیستگاه بسیار زیبایی برای آبزیان تبدیل شد. شما مسافران در سفر تورکیش می توانید این سات که دارای عمق 12 متر می باشد و دارای انواع گونه هی ماهی می باشد و بستری مصنوعی برای این موجودات است را بازدید کنید. این مجموعه در اسکله تابان قرار دارد.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

اسکوتر برقی کیش که همان دوچرخه و یا موتور کوچک برقی می باشد که گردشگران می توانند در جاده مخصوص با اسکوتر به تماشای جاهای دیدنی و زیبای کیش بروند. اسکوتر دارای باطری می باشد که قابل شارژ است و تا یک ساعت می توان با آن به گشت و گذار بپردازید و نحوه استفاده از آن بسیار ساده می باشد با گاز و ترمز قابل کنترل است. گردشگران تور کیش نوروز 95 می توانند در مرکز های تفریحی کیش مثل پارک ساحلی مرجانی و اسکله تفریحی اکوتر برقی را اجاره کنند ، البته باید تمام قوانین و شرایط مربوط را نیز رعایت کنند. بعضی از قوانین به شرح زیر است :
با سرعت مطمئن برانید.
از سمت راست برانید.
مراقب کودکان و سالمندان باشید.
زمان خود را در نظر داشته باشید که شارژ باطری تمام نشود و به موقع به ایستگاه برسید.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که در سفر تور کیش 95 خود این تفریح لذت بخش را تجربه کنید.

 

پارک کیبل اسکی کیش جز مکانهای تفریحی و پرطرفدار جزیره زیبای کیش می باشد که بزرگترین کیبل اسکی جهان و اولین مرکز اسکی رو آب در خاورمیانه می باشد . این پارک نزدیک به اسکله تفریحی کیش و پلاژ آقایان قرار دارد. این کیبل اسکی 860 متر طول و 160 متر عرض دارد و گردشگران تور کیش بهار 95 می توانند با سرعت 28 تا 62 کیلومتر در ساعت را با این وسیله امتحان کنند. این مجموعه تفریحی بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده است و به طور همزمان 12 نفر را با گروه سنی مختلف سرویس می دهد و همچنین دارای امکانات مختلفی مثل رختکن ، دوش ، اتاق آموزش ، رستوران و کافی شاپ ، پارکینگ ، سکوی شروع و . . . می باشد. پارک کیبل اسکی کیش از لحاظ موقعیت مکانی در نزدیکی سواحل نقره فام جزیره کیش و همچنین گردشگران تور کیش فروردین 95 می توانند درختان نارگیل و لور و تعدادی آلاچیق را که دارای نمایی زیبا از آبهای زلال خلیج فارس می باشد را نیز ببینند.

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پیست باگی کیش از جاذبه ها و تفریحات بسار جذاب جزیره کیش می باشد که همان ماشین های مخصوص شن نوردی می باشد. این سایت 400 متر برای باگی سواری در نظر گرفته است که دارای ماشین های 2 نفره نیز می باشد شما می توانید در سفر تور کیش اسفند 94 خود باگی سواری را تجربه کنید و همچنین این مجموعه دارای یک موتور چهار چرخ می باشد . این موتور ها دارای ویژگی هایی هستند که می توان به سبک و پرشتاب بودن ، سیستم تعلیق که باعث دفع ضربه بعد از فرور می شود ، اشاره کرد. در مسیر باگی سواری می توانید بعضی از جاذبه های توریستی کیش را نیز مشاهده کنید که کلبه هور ، درخت سبز، کشتی یونانی جز آن ها می باشد.مسافران تور کیش 95 اگر قصد بازدید از این جاذبه ها را دارند می توانند با باگی سواری علاوه بر تفریح و ورزش جاهای دیدنی کیش را تماشا کنند و خاطره یک سفر خوب را پدید آورند.

 

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مساجد جزیره کیش جز آثار باستانی و پر ارزش این جزیره به حساب می آیند ، با توجه به آثار باقی مانده در شهر تاریخی حریره که در جزیره کیش قرار دارد می توان فهمید که این شهر زمانی محل زندگی مسلمانان با فرهنگ غنی اسلامی بوده است که از اسن آثار می توان به مسجدی زیبا و تاریخی که در این شهر دیده می شود و به دوران سلجوقی می رسد اشاره کرد. گردشگران تور کیش فروردین 95 می توانند با رفتن به شهر حریره این آثار تاریخی را از نزدیک مشاهده کنند. مساحتی که برای این مسجد در نظر گرفته اند 2000 متر مربع می باشد و همچنین در طول عمر خود مرمت نیز شده است . این مسجد که اکنون سقف ندارد یک مناره و 4 محراب در آن دیده شده است و همچنان کارشناسان این مسجد را مورد پژوهش و مطالعه قرار داده اند. در جزیره ی زیبای کیش مساجد دیگری نیز وجود دارد که این مساجد هم دارای قدمتی تاریخی بوده که گردشگران تور کیش بهار 95 علاقه مند به مسائل تاریخی می توانند در سفر خود از این مساجد بازدید کنند.

 

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

کیبل اسکی در کیش از ورزش های آبی و هیجان انگیز در جزیره زیبای کیش می باشد که بزرگترین کیبل اسکی جهان و اولین مجموعه کیبل اسکی در خاورمیانه می باشد. شما می توانید با سرعت 28 تا 62 کیلومتر بر ساعت بر روی کیبل اسکی به طول 860 متر و عرض 160 متر این تفریح را انجام دهید . این مجموعه به طور همزمان می تواند به 12 نفر از گردشگران تور کیش سرویس ارائه کند. این مجموعه مکانی مناسب برای برگزاری مسابقات داخلی و خارجی می باشد. استفاده از این مجموعه بدون محدودیت سنی می باشد و همه افراد حرفه ای و غیر حرفه ای می توانند از آن استفاده کنند.


شاتل سواری در کیش از تفریحات جذاب و پرطرفدار در جزیره کیش می باشد ، این تفریح آبی به این صورت است که شما سوار بر تیوب به وسیله قایق های تندرو بر روی آب کشیده می شوید که هیجانی وصف ناپذیر را به همراه دارد.البته قابل ذکر است که شما گردشگران تور کیش در هنگام شاتل سواری باید نکاتی را رعایت کنید که در هنگام سوار شدن به شما ذکر میشود.

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: , تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اسفند 1394 | نظرات ()