نوشته شده توسط : پناهی نیا

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه یکی از بهترین و معروف ترین آثارهای باستانی و فرهنگی دبی می باشد. موزه تمدن اسلامی شهر شارجه امارات که با حضور دکتر «شیخ سلطان‌بن محمد القاسمی» فرماندار شارجه در روز 17 خرداد افتتاح‌ شد، شامل گنجینه‌ ای از آثار هنری اسلامی از صدر اسلام تا‌کنون است. این موزه دارای هفت نمایشگاه بزرگ است که در هرکدام از غرفه های قرآنی، خوشنویسی‌های اسلامی و ... آماده معرفی به گردشگران تور دبی می باشد.

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

خانه شیخ سعید المکتوم دبی

خانه شیخ سعید المکتوم یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی می باشد. این آثار باستانی یکی از قدیمی ترین چهره های باستان دبی است که ارزش دیدن را دارد. این خانه دارای یک حیاط بزرگ و ۵ قسمت مستقل برای خانواده هاست. ساخت و ساز این خانه نمای بیشتری به خانه های یزدی ها دارد. گردشگران تور دبی می توانند در این موزه بسیار جذاب از عکس های تاریخی، سکه، تمبر و اسناد تاریخی دبی با قدمتی که به سال ۱۸۹۶ نهایت لذت را ببرند.

 خانه شیخ سعید المکتوم دبی

 خانه شیخ سعید المکتوم دبی

مسجد شیخ زاید دبی

یکی از برترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی مسجد شیخ زاید در شهر ابوظبی، امارات است.نام این مسجد از شیخ زاید بن سلطان آل نهیان برگرفته که بنیان‌ گذار و نخستین رئیس کشور امارات بوده و در همین مسجد به خاک سپرده شده است .مسجد شیخ زاید، سومین مسجد جهان از نظر مساحت، و دهمین مسجد جهان از لحاظ حجم و بزرگی است که مورد توجه گردشگران تور دبی واقع گردیده است. لازم به ذکر است که در این امارت افراد غیر مسلمان نمی توانند وارد شوند اما با گذر زمان چون این مکان یک جاذبه به شمار می آید مورد توجه بسیاری از توریستان قرار گرفته لذا آنان هم برای احترام به اعتقادان مسلمانان از پوشش سر و بدن به هنگام بدو ورود استفاده می کنند.

مسجد شیخ زاید دبی

مسجد شیخ زاید دبی

اتوبوس شگفت انگیز دبی

اتوبوس شگفت انگیز دبی یکی از بهترین و مهیج ترین تفریحات دبی می باشد که برای اولین بار در کل خاورمیانه ارائه شده است. این اتوبوس در خشکی به شکل یک اتوبوس و در دریا به شکل زیر دریایی عمل می کند. گردشگران تور دبی می توانند با اتوبوس, سفری مهیج و فراموش نشدنی را تجربه کنند. راهنما در طول سفر اطلاعات جالبی را به مسافران تور دبی ارائه می دهد.

اتوبوس شگفت انگیز دبی

اتوبوس شگفت انگیز دبی

اسکله ابرا دبی

اسکله ابرا دبی یکی از بهترین منطقه تاریخی در دبی می باشد. مسافران تور دبی که علاقه بسیاری به قایق سواری دارند می توانند در این اسکله از قایق های چوبی استفاده کنند و از این قایق سواری بسیار مهیج نهایت لذت را ببرند. زمان کاری این اسکله از 5 صبح تا نیمه شب می باشد. مسافران تور دبی می توانند با استفاده از مترو در ایستگاه الغبیبه پیاده شده و از این اسکله استفاده کند. هزینه استفاده از قایق های موجود در این اسکله 1 درهم می باشد.

اسکله ابرا دبی



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین دیدنی های دبی, رستوران های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران Buddha Bar دبی

رستوران Buddha Bar یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های دبی می باشد. این رستوران دارای 3 سالن مجزا می باشد که در مقابل دریای عرب واقع شده است. در این رستوران انواع غذاهای چینی و تایلندی برای مسافران تور دبی سرو می نماید. این رستوران تاکنون توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

رستوران Buddha Bar دبی

رستوران Zheng HES دبی

رستوران Zheng HES یکی از بهترین و معروفترین رستوران های دبی می باشد. این رستوران تا کنون توانسته انواغ غذاهای مدرن غربی را در اختیار مسافران تور دبی قرار دهد. غذاهای چینی این رستوران بسیار لذیذ می باشد و تست این غذاها حتما به مشتریان توصیه می شود. این رستوران در محل اسکله بار واقع می باشد. رستوران با فضای سنتی و دکوراسیون بسیار زیبا فضایی آرام و دلنشین را برای شما مهمانان عزیز به ارمغان می آورد.

رستوران Zheng HES دبی

رستوران Zheng HES دبی

رستوران ال حد حرا دبی

رستوران ال حد حرا  یکی از بهترین و معروفترین رستوران های دبی می باشد. طراحی و دیزاین این رستوران برگرفته از قصه 1001 شب عربی می باشد و مورد توجه بسیاری از گردشگران تور دبی قرار گرفته است. این رستوران آماده سرو هرگونه غذای عربی و بین المللی و اروپایی می باشد. همچنین مهمانان عزیز می توانند شبی پر از خاطره را علاوه بر تست غذاهای بسیار با کیفیت و مشاهده اسب سواران حرفه ای و موسیقی زنده بسازند.

رستوران ال حد حرا دبی

رستوران Eauzone دبی

رستوران Eauzone یکی از بهترین و معروفترین رستوران های دبی می باشد. مهمانان عزیز می توانند لحظات آرام و به یادماندنی را در کنار دریای آرام این رستوران با بهترین غذاهای بین المللی را تجربه نمایید. مسافران تور دبی می توانند پس از طی راهروی پیچ در پیچ انواع غذاهای دریای و سنتی را در فضای بسیار دلنشین نوش جان نمایند. این رستوران تاکنون توانسته است رضایت مشتریان خود را بدست بیاورد.

رستوران Eauzone دبی

رستوران Eauzone دبی

رستوران حکام دبی

رستوران حکام  یکی از بهترین و معروفترین رستوران چینی در دبی می باشد. طراحی و دیزاین داخل و خارج این رستوران به سبک چینی می باشد. شما مسافران تور دبی می توانید انواع غذاهای چینی به همراه موسیقی لانگ آسیایی را در فضای باز و با تهویه بسیار مناسب به همراه ویو برج خلیفه لحظات رویایی و به یاد ماندنی در کنار عزیزانتان تجربه نمایید. این رستوران تاکنون توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

رستوران حکام دبی

رستوران حکام دبی



:: برچسب‌ها: لیست رستوران های خوب دبی, بهترین رستوران های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

پارک ساحلی جمیرا دبی

پارک ساحلی جمیرا دبی

این پارک یکی از پارک های دیدنی دبی می باشد و در سال 1989 ساخته شده است که نظر بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب کرده است . این پارک در زمینی به وسعت 12 هکتار در خیابان ساحلی جمیرا واقع شده است . مناظر اطراف این پارک شامل : درختان نخل ، ساحل طویل ، باغ و چمنزار دریای لاجوردی و ... می باشد که زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده است . همچنین این منطقه شامل زمین مخصوص والیبال و دکه های غذا و نوشیدنی نیز می باشد . این پارک همچنین دارای پلاژ شنا نیز می باشد که نجات غریقان در ساعات شنا در آنجا حظور دارند .

پارک ساحلی جمیرا دبی

اتوبوس شگفت انگیز دبی

این اتوبوس یکی از تفریحات و جاذبه های دبی به شمار می رود . این اتوبوس در خشکی شبیه یک ماشین معمولی و در آب به صورت یک قایق عمل می کند . این اتوبوس در خور دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند لحظات هیجان انگیزی را روی رودخانه دبی با این اتوبوس تجربه کنند .

اتوبوس شگفت انگیز دبی

 

اتوبوس شگفت انگیز دبی

این اتوبوس شما را در شهر دور میزند تا گشتی در شهر داشته باشید و سپس ساعاتی را در رودخانه دبی سپری می کند . این اتوبوس مجهز به سیستم برودتی می باشد . در این اتوبوس جلیقه نجات و سایر تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری تعبیه شده است . یک راهنما نیز در طول سفر همراه شماست و اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار می دهد .

پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی اولین پیست سرپوشیده اسکی در خاور میانه می باشد که در سال 2005 ساخته شده و در مرکز خرید مال دبی واقع شده است . این پیست دارای 5 دور با شیب ها و ارتفاع های مختلف است که طولانی ترین دور آن 400 متر می باشد . این پیست در زمینی به مساحت 22500 متر مربع بنا شده و دمای آن بین -3 و -30  درجه متغیر می باشد .ارتفاع حداکثر این پیست 85 متر و پهنای آن 80 متر می باشد و قابلیت پذایرائی از ۱۵۰۰ اسکی باز را نیز دارد .

پیست اسکی دبی

 

پیست اسکی دبی

این مکان دیدنی و تفریحی شامل قسمت هایی از قبیل : پارک برقی ، یک غار بزرگ برفی ، تله کابین چهارگانه ، قالیچه های پرنده ، رستوران و کافی شاپ ، اتاق های خصوصی برای مهمانی بچه ها ، فروشگاه و ... می باشد . گردشگران تور دبی می توانند از این مکان زیبا دیدن کرده و اوغات خوشی را در آنجا سپری کنند .

 

موزه دبی

این موزه که یکی از قدیمی ترین بناهای دبی می باشد در قلعه الفهیدی واقع شده است که یک نگاه اجمالی به گذشته تاریخی دبی را نشان می دهد . این موزه در سال 1971 برای دفاع از شهر در برابر جنگجویان همسایه و ساخته شده است . این بنا همچنین در زمان های مختلف به عنوان : مقر حکومت ، اقامت گاه امیر ، انبار مهمات و زندان مورد استفاده قرار می گرفته است .

موزه دبی

دیواره های این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از ساق برگ های‌ نخل ، گل و گچ ساخته شده است . در این بنا آلات موسیقی از قبیل : طبل ، فلوت ، چنگ ، نی انبان ساخته شده از پوست بز و سایر آلات محلی که در مناسبتهای بزمی به کار می‌رفته اند به چشم می خورد همچنین آلات جنگی ما نند : شمشیرها ، نیزه‌ها ، کمانها‌ و پیکانها ، زره‌های ساخته شده از پوست کوسه ، تپانچه‌ها و تبرها نیز به نمایش گذاشته شده اند .

موزه دبی

این موزه یکی از جذاب ترین و مهمترین جاذبه های گردشگری دبی به شمار می رود که نظر بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب کرده است . در این موزه مدل‌های زنده ، نماهای زندگی مردم قدیم این شهر را به تصویر می‌کشند . یک بازار شلوغ ، یک مدرسه اسلامی ، زندگی بیابان نشینی در شب و زندگی ماهیگیران از جمله این نماها می‌باشند همچنین در این موزه تصاویر متحرکی وجود دارد که بیانگر گذشته دبی است و مجموعه گالری ها تصاویری از خانه های عربی قدیمی ، زمین ها ، بازارها ، بیابان و آبراه ها را برای بازدید عموم به نمایش گذاشته است .

موزه دبی

پارک خور دبی

پارک خور دبی

پارک خور دبی از مکانهای دیدنی دبی می باشد. پارک خور دبی میان دو پل القرهود و المکتوم  در منطقه بردبی واقع شده است. در پارک خور دبی شهر بچه ها نیز وجود دارد. سرزمین عجایب نیز در نزدیکی این پارک خور دبی می باشد. در پارک خور دبی مکانهای مختلف برای تفریح وجود دارد از جمله اسکله ماهیگیری , مسیرهای مخصوص پیاده روی , قسمتهایی برای بازی کودکان , رستورانها و مکانهایی برای فروش نوشیدنی و غذا وجود دارد. در پارک خور دبی آمفی تئاتر بزرگی وجود دارد که بسیار مناسب برای برگزاری و اجرای کنسرت ها و همایش ها می باشد.  در مجاور ورودی شماره يک پارک خور دبی شهرکودک و موزه ویژه کودکان وجود دارد. می توانيد در ورودی شماره دو موتورسيکلت چهارچرخ اجاره کنید و با قیمت 20 درهم برای يک ساعت تفریح نمایید. در پارک خور دبی دوچرخه سواری ممنوع است اما اسکيت سواری مانعی ندارد. مسافرین تور دبی از پارک خور دبی بازدید می کنند و از جاذبه های دیدنی و تفریحی دبی برای گردشگران و مسافران تور دبی محسوب می شود.

پارک خور دبی

پارک خور دبی



:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی, جاذبه های دبی, مناطق تفریحی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران المنتهی دبی

در دبی رستوران های جذاب و زیبای زیادی به چشم می خورد ، یکی از این رستوران های دیدنی رستوران المنتهی نام دارد که در ارتفاع 200 متری از سطح زمین واقع شده است . گردشگران تور دبی برای رفتن به این رستوران زیبا می توانند از آسانسور شیشه ای که در ساختمان آن تعبیه شده است استفاده کنند . این رستوران از دو طرف بوسیله یک دکل محافظت می شود .

رستوران المنتهی دبی

رستوران المنتهی دبی

در این رستوران انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه سرتاسر دنیا طبخ می شود . کیفیت و طمع بسیار خوب غذاهای این رستوران و همچنین موقعیت خاص و معماری بی نظیر آن باعث شده است که همه ساله بسیاری از گردشگران تور دبی به سمت این رستوران جذب شوند .

رستوران ایرانی انار دبی

رستوران ایرانی انار دبی

رستوران ایرانی انار دبی دارای غذاهایی با کیفیت بالا , طراحی سنتی زیبا و چشم اندازی بی نظیر از برج های بادی در برج العرب و مدینه می باشد. این رستوران فاقد بوفه می باشد و قیمت تقریبا بالایی دارد. این رستوران ایرانی با غذاهای خوش طعم و دل پذیر و متنوع آماده ی پذیرایی از مسافران ایرانی عزیز تور دبی می باشد. 
آدرس رستوران انار دبی : بازارچه مدینت الجمیره

رستوران ایرانی انار دبی

 رستوران ایرانی انار دبی

رستوران صدف دبی

رستوران صدف دبی

رستوران صدف یکی از رستوران های ایرانی دبی می باشد که در محیطی آرام , سنتی و اصیل , همراه با خدمات خوب و مناسب پذیرای میهمانان خود می باشد. این رستوران ایرانی دارای غذاهای لذیذ و متنوع همراه با کیفیت بالا است , به همین علت غذاهای رستوران صدف دبی دارای طرفداران زیادی می باشد .دلنشین بودن فضای رستوران صدف دبی باعث شده که ایرانیان برای ملاقات با یکدیگر این رستوران را انتخاب کنند.

رستوران تیترو دبی

 

رستوران تیترو دبی نشان یک رستوران درجه یک می باشد که در هتل برج های روتانا واقع شده است.این رستوران از آن جهت یک رستوران درجه یک می باشد که دارای سر آشپزهای حرفه ای است که می توانند با رشته های طعم دار , لازانیا , سوشی , کباب , پیتزا و غیره , در تنور های سفالی , فرهای ذغالی وکباب پزهای چرخان غذاهای دل پذیر و خوش مزه ای را در محیطی باز برای میهمانان خود فراهم و سرو  کنند.رستوران تیترو دبی بسیار مناسب برای مسافران تور دبی می باشد.

رستوران تیترو دبی

رستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی محیطی سنتی با غذاهای متنوع و بسیار خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز تور دبی می باشد و مکان بسیار مناسبی برای مناسبت های مختلف است. اکثر غذاهای رستوران گلستان دبی غذاهای ایرانی است که میهمانان رستوران گلستان دبی ایرانیان هستند و مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.

رستوران گلستان دبی



:: برچسب‌ها: رستوران های خوب دبی, بهترین رستوران های دبی, رستوران های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل ملیا دبی

هتل 5 ستاره ملیا در مرکز دبی آماده پذیرایی از مهمانان تور دبی می باشد. یکی از وجه تمایز این هتل از دیگر هتل ها نزدیکی آن به مراکز خرید معروف دبی می باشد. هتل ملیا دارای دو رستوران مجزا است که هر کدام با منو های مختلف غذا های عربی و بین المللی آماده پذیرایی از شما مسافران تور دبی می باشد. هتل ملیا دارا 164 اتاق و سوئیت لوکس می باشد که امکانات اتاق ها شامل مینی بار, چای و قهوه ساز, تلویزیون, تلفن, یخچال, روم سرویس و ... می باشد. با انتخاب تور دبی برای سفر امکان اقامت در این هتل 5 تاره لوکس برای شما گردشگران تور دبی فراهم می شود.

امکانات هتل ملیا دبی:

سونا، باشگاه، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، زمین بازی، کتابخانه، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه و رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری تور دبی، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، سوییت ماه عسل، آسانسور، روزنامه، اتاق وی آی پی، پارکینگ عمومی رایگان، وای فای رایگان. 


هتل ملیا دبی

هتل پالازو ورساچ دبی

هتل پالازو ورساچ دبی در دهکده فرهنگ واقع شده است و ساختمان هتل به سبک قصر های ایتالیایی قرن شانزدهم ساخته شده است و آماده پذیرایی از مهمانان تور دبی می باشد. هتل تنها 15 دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی, 8 دقیقه تا برج خلیفه و Down Town فاصله دارد. هتل در سواحل خور تاریخی دبی قرار دارد و با 215 اتاق و سوئیت لوکس آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد. هتل دارای 8 رستوران با سرو انواع غذا های خاور میانه آماده خدمت رسانی به گردشگران تور دبی می باشد. همچنین دارای 3 استخر روباز و لوکس نیز هست. هتل پالازو ورساچ برای آن دسته از مسافران تور دبی که به خرید و ساحل علاقه ی زیادی دارند مکان مناسبی برای اقامت می باشد.

امکانات هتل پالازو ورساچ دبی:

استخر سر باز، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، خدمات گردشگری تور دبی.


هتل پالازو ورساچ دبی

هتل بنینگتن جمیرا لیکس تاورز دبی

هتل 5 ستاره بنینگتن جمیرا لیکس تاورز در امتداد خیابان شیخ زاید، روبروی مارینا قرار دارد. این هتل دارای 208 اتاق، 272 آپارتمان لوکس، 5 رستوران و بار و 4 اتاق کنفرانس است. امکانات این هتل شامل تلویزیون، ماهواره، حمام، چای| قهوه ساز و ... می باشد.  در طبقه یازدهم این هتل باشگاه و استخر و سونا موجود است که با چشم انداز زیبایی از شهر دبی لذت تمرین و ریلکسیشن را برای مسافران تور دبی فراهم می آورد. این هتل رستوان ها و کافه های مختلفی دارد که می توانید طعم غذاهای متفاوت و خوشمزه را در آنجا تجربه کنید. فاصله هتل تا مترو و مرکز خرید مارینا 5 دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه رانندگی است. با انتخاب تور دبی برای سفر امکان اقامت در این هتل 5 ستاره برای شما مسافران تور دبی فراهم خواهد شد.

امکانات هتل بنینگتن جمیرا لیکس تاورز دبی:

سونا، باشگاه، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، زمین بازی، کتابخانه، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه و رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری تور دبی، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، سوییت ماه عسل، آسانسور، روزنامه، اتاق وی آی پی، پارکینگ عمومی رایگان، وای فای رایگان.

 

هتل بنینگتن جمیرا لیکس تاورز دبی

هتل سام ور دبی

هتل 4 ستاره سام ور در کنار مرکز خرید سیتی سنتر دیره واقع شده و در چند قدمی ایستگاه متروی سیتی سنتر قرار دارد که امکان رفت و آمد آسان را برای مسافران تور دبی فراهم می سازد. هتل 106 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، سیستم تهویه، وسایل مجهز آشپزخانه، حمام ... هستند. اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر دارند. فاصله دبی تا موزه دبی 3/2 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 8 دقیقه رانندگی، تا دبی مال 8 کیلومتر و تا مرکز نمایشگاهی و کنوانسیون بین المللی 4/8 کیلومتر است. اگر قصد سفر به دبی را دارید با تور دبی همراه شوید تا امکان اقامت در این هتل برای شما مسافران تور دبی فراهم می شود. با سفر با تور دبی بهترین سفر خود را تجربه کنید.

امکانات هتل سام ور دبی

استخر سر باز، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، خدمات گردشگری تور دبی.

هتل سام ور دبی

هتل سام ور دبی

سوئیت هتل سام ور دبی

هتل نامبر وان تاور سوییتس دبی

هتل 3 ستاره نامبر وان تاور سوییتس در خیابان شیخ زاید واقع شده و 160 اتاق دارد که سوییت ها دارای امکانات مبل های چرمی، تلویزیون، آشپزخانه و ... آماده پذیرایی از مهمانان تور دبی هستند. از نظر دسترسی هتل به مراکز خرید، مسافران تور دبی می توانند با 5 دقیقه رانندگی به دبی مال برسند. از امکانات تفریحی هتل می توان به استخر سر پوشیده، سونا و دو کافی شاپ اشاره کرد. فاصله هتل تا مترو کمتر از 5 دقیقه پیاده روی و تا برج خلیفه کمتر از 2 کیلومتر است. برای سفر به دبی و اقامت در این هتل سه ستاره زیبا و لوکس تور دبی بهترین اتنخاب برای مسافران تور دبی است.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Centre, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل نامبر وان تاور سوییتس دبی

آسانسور، سونا، باشگاه، استخر سر پوشیده، رستوران، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری تور دبی، کرایه اتومبیل، روم سرویس، روزنامه، فکس، کپی، مرکز بیزنس، اتاق جلسه، لاندری، خشکشویی، خدمات بلیط.

 هتل نامبر وان تاور سوییتس دبی

هتل نامبر وان تاور سوییتس دبی

اتاق هتل نامبر وان تاور سوییتس دبی



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی, لیست هتل های دبی, رزرو هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

مرکز خرید عربین سنتر دبی

مرکز خرید عربین سنتر دبی

این مرکز خرید شامل دو طبقه و دارای 200 غرفه و فروشگاه می باشد . در این غرفه انواع کالاهای مختلف به فروش می رسد و گردشگران تور دبی می توانند کلیه مایحتاج خود را در این مرکز تهیه کنند . این مرکز دارای 4 رستوران و 6 کافی شاپ است که بازدیدکنندگان می توانند برای صرف غذا و استراحت به آنجا مراجعه کنند همچنین در این رستوران ها انواع غذاهای عربی و بین المللی ارائه می شود. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به فضای بازی و سینما و پارکینگ بزرگ آن اشاره کرد که ظرفیت 500 خودرو را دارد .

 مرکز خرید عربین سنتر دبی

بازار ماهی دیره دبی

این بازار یکی از مراکز فروش ماهی در دبی می باشد که با قیمت بسیار مناسب خود انواع مختلفی از ماهی ها و غذاهای دریایی را به مشتریان خود ارائه می دهد . در این بازار علاوه بر ماهی گوشت و سبزیجات نیز عرضه می شود و بخاطر دسترسی آسان آن بسیاری از مسافران تور دبی می توانند برای خرید و بازدید از این بازار دیدن کنند . از امکانات این بازار پارکینگ بزرگ آن و نزدیکی آن به خط مترو و اتوبوس می باشد .

بازار ماهی دیره دبی

مرکز خرید دی تو دی دبی

مرکز خرید دی تو دی دبی

این مرکز خرید در سال 1999 در دیره دبی شروع به کار کرده و دارای شعبات مختلفی در سرتاسر دبی می باشد . این فروشگاه دارای اجناس مختلفی می باشد و گردشگران تور دبی می توانند برای خرید روزانه خود و همچنین خرید سوغات به این مرکز خرید مراجعه کنند . قیمت مناسب و همچنین دسترسی راحت آن از جمله مزایای این فروشگاه می باشد که نظر بسیاری از مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است . در این مرکز خرید انواع پوشاک ، لوازم ورزشی ، لوازم منزل ، وسایل تزیینی ، اسباب بازی ، کیف و کفش ، لوازم الکتریکی ، لوازم تحریر و غیره ارائه می شود . 

میدان جمال عبدالناصر دبی

میدان جمال عبدالناصر دبی یا میدان بنی یاس یکی از معروفترین نقاط در دبی می باشد . در این مکان انواع مختلفی از لوازم الکترونیکی و لوازم صوتی و تصویری و موبایل یافت می شود و اکثر گردشگران تور دبی که تمایل به خرید اینگونه وسایل دارند به این میدان مراجعه می کنند . در اطراف این میدان تعدادی فروشگاه دیگر نیز وجود دارد تا گردشگران تور دبی بتوانند راحت تر به خرید بپردازند .

 میدان جمال عبدالناصر دبی

در برج دیره که در ضلع جنوبی این میدان واقع شده است بورس فرش ایرانی می باشد و دو رستوران ایرانی نیز در اطراف میدان هم وجود دارد که بسیاری از مسافران ایرانی را به سمت خود جذب می کند .

 

مرکز خرید دراگون مال دبی

این مرکز خرید یکی از بازار های چینی دبی می باشد که در آن انواع و اقسام کالاهای چینی یافت می شود . این بازار همچنین به اسم بازار چینی ها یا بازار اژدها شناختته شده است که در سال 2006 شروع به فعالیت کرده است و در حدود 4000 شرکت چینی در زمینه های مختلف در آن فعالیت می کنند .

مرکز خرید دراگون مال دبی

 یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مرکز خرید معماری خاص آن می باشد که به شکل اژدها است و به همین خاطر نظر بسیاری از گردشگران تور دبی را به خود جلب کرده است . در این مرکز خرید انواع و اقسام کالاهای چینی با قیمت مناسب عرضه می شود و گردشگران تور دبی می توانند کلیه مایحتاج خود را تهیه کنند . همچنین در این مرکز رستوران ها و کافی شاپ های متنوع چینی هم وجود دارند که خدمات خوبی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهند .

مرکز خرید دراگون مال دبی



:: برچسب‌ها: لیست مراکز خرید دبی, مراکز خرید دبی, بهترین مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

کافی شاپ یخی دبی

این کافی شاپ زیبا یکی از کافی شاپ های دیدنی دبی به شمار می رود که از یخ ساخته شده و دارای 40 نفر ظرفیت می باشد . تمام قسمت های این کافی شاپ از جمله میز و صندلی های آن از یخ ساخته شده است که برای ورود به این مکان و نشستن روی صندلی های آن از لباس های مخصوصی استفاده می شود . این کافی شاپ در مرکز شهر واقع شده است و گردشگران تور دبی می توانند برای استراحت و بازدید به این مکان زیبا مراجعه کنند .

کافی شاپ یخی دبی

پارک فراری دبی

پارک فراری دبی

یکی از جاذبه های گردشگری دبی پارک فراری آن می باشد که در منطقه ابوظبی واقع شده است . این پارک در زمینی به مساحت 40 هکتار و در جزیره یاس ابوظبی ساخته شده است . ورودی این پارک به شکل یک آرم بزرگ از فراری است که داخل آن نیز فروشگاه ها و نمایشگاه هایی از لوازم تزیینی با آرم فراری عرضه می شود . داخل این پارک همچنین موزه ای از تمام مدل های فراری وجود دارد که علاقه مندان تور دبی می توانند از آن بازدید کنند .

 

پارک فراری دبی
از تفریحات داخل این پارک می توان به ترن های بزرگ و پرسرعت که پر سرعت ترین ترن در جهان می باشد ، شبیه سازی های سرعت با ماشین های مدل فراری و همچنین زمین های مسابقه مخصوص کودکان اشاره کرد . این مجموعه همچنین عنوان بزرگترین پارک سرپوشیده جهان و بزرگترین پارک موضوعی جهان را به همراه دارد .

دبی اسپورت سیتی دبی

این منطقه در زمینی به مساحت 4650 هکتار و در دبی لند ساخته شده است . دبی اسپورت سیتی یک منطقه زیبا و تفریحی می باشد که دارای کاربردهای تجاری و مسکونی نیز بوده و از امکانات رفاهی ورزشی بسیار مناسب برخوردار است . این مجموعه از استادیوم های نوین و بی نظیری برخوردا است که از جمله می توان به : استادیوم اختصاصی کریکت ، استادیوم چند منظوره سرباز برای ورزش هایی مانند فوتبال و راگبی ، استادیوم چند منظوره سرپوشیده برای ورزش هایی مانند بسکتبال و والیبال ، ورزشگاه اختصاصی هاکی اشاره کرد .

دبی اسپورت سیتی دبی

این مجمعه از موقعیت جغرافیایی خوبی نیز برخوردار است که در جنوب جمیرا ویلیج و در کنار بزرگراه امارات قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه دبی حدودا 20 دقیقه می باشد همچنین این شهر در محدوده دبی لند واقع شده است و در قسمت شرقی آن پیست اتومبیل رانی فرمول 1 قرار گرفته است . در کنار تاسیسات ورزشی این شهر امکانات اقامتی بسیاری نیز پیش بینی شده است تا گردشگران تور دبی و کسانی که برای بازدید به این مکان آمده اند بتوانند مدتی را در آنجا سپری کنند .

پارک سگا دبی 

پارک سگا دبی

این پارک زیبا یکی از جاذبه های گردشگری دبی می باشد که در زمینی به مساحت تقریبی 2500 متر مربع در سال 2008 ساخته شده است . این پارک دارای دو طبقه می باشد و انواع مختلفی از بازی های مهیج برای کودکان و بزرگسالان را شامل می شود . 

پارک سگا دبی

این پارک زیبا در طبقه دوم دبی مال قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند علاوه بر خرید و بازدید از این مرکز خرید ، اوقات خوشی را در این پارک سپری کنند .

پارک آبی دریم لند دبی

این پارک زیبا با مساحت 250000 متر مربع به عنوان یکی از بزرگترین پارک های آبی جهان به شمار می رود . این پارک زیبا شامل : رودخانه ، استخر موج ، استخر آب شور ، کافی شاپ و رستوران و کلبه هایی برای جای خواب و استراحت می باشد . محوطه این پارک دارای باغ و درختان بسیار می باشد که به زیبایی این پارک افزوده و همه ساله بسیاری از گردشگران تور دبی را به سمت خود می کشاند .



:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی, مناطق دیدنی دبی, بهترین دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران حاتم طلائی دبی

اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد.دبی به خاطر توریستی بودنش دارای رستورانهای بین المللی بسیاری است این رستوران ها انواع غذاها را در اختیار گردشگران دبی قرار میدهند.در این رستوران بهترین غذاها با بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.همچنین در سراسر دبی می توانید رستوران های محلی و غذاخوری های ارزان قیمتی بیابید که غذاهای خوش مزه ای برای شما سرو می کنند.اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد. مسافزان تور دبی میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران حاتم طلائی دبی

رستوران دانیال دبی

هتل های ۵ ستاره، در تهیه ی بهترین غذاها به هیچ عنوان دریغ نمی کنند. پس جای تعجبی نیست که غذاخوردن در دبی بسیار پرهزینه است. اما بدون شک این هزینه ی بالا ارزش امتحان غذاهای دبی را دارد. همچنین در سراسر دبی می توانید رستوران های محلی و غذاخوری های ارزان قیمتی بیابید که غذاهای خوش مزه ای برای شما سرو می کنند.اگر گرسنه هستید و حوس غذاهای لذیذ ایرانی کرده اید حتما به این رستوران رفته و دلی از عذا در بیاورید چون غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعمی دارد. مسافزانتور دبی میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران دانیال دبی

رستوران ترکیبی دبی

رستوران ترکیبی دبیاز بهترین رستوران های دبی نیز می باشد.این رستوران به دلیل داشتن چند سرآشپز به این نام شهرت یافته. نام این رستوران ترکیبی Table 9 , by Nick & Scott می باشد.مسافران تور دبی جالب است بدانند که ابتدا Nick & Scott برای کمک به سرآشپز مشهور رستوران ترکیبی دبی یعنی Verre به دبی آمدند اما از زمانی که گوردون به این تیم پیوست شهرت این رستوران دو چندان شد. منوی این رستوران بی نظیر است زیرا بسیار خلاقانه و مبتکرانه تهیه شده است.مسافران تور دبی اگر به این رستوران بروند قطعا به دلیل تنوع منوی آن در انتخاب غذای خود گیج می شوند. این رستوران غذاهایی به سبک اروپایی سرو می کند و در قالب table 9  میباشد. قیمت غذا در این رستوران ترکیبی از نهصد درهم برای هر  دو نفر اغاز می شود.

رستوران ترکیبی دبی

رستوران شناور الکساندرا دبی

رستوران شناور الکساندرا دبی Alexandra Floating Restaurant یکی از بهترین رستوران های دبی برای برگزاری مراسم خصوصی شماست. دارای دو عرشه به صورت هوای باز و هوای بسته می باشد
در رستوران شناور الکساندرا شهر دبی بیش از ۱۲۰ فوت در مارینا دبی به صورت شناورحرکت می کند.همچنین این رستوران به عنوان یک رستوران شناور و زیبا قابل توجه گردشگران قرار گرفته است. رستوران الکساندارا با بهترین غذاهای بین المللی و نوشیدنیها آماده پذیرائی از مهمانان ، گردشگران و مسافران تور دبی میباشد.

رستوران شناور الکساندرا

کافی شاپ یخی دبی

"کافه یخ" به تازگی در صحرای دبی باز شده است تا مسافران تور دبی و گردشگران و مشتریانش بتوانند از گرمای وحشتناک این منطقه فرار کنند. در این کافی شاپ همه وسایل از یخ ساخته شده است و دمای هر بخش آن نزدیک به 6 درجه زیر صفر است.البته از آنجایی که ورود به این کافی شاپ بسیار گران است برای جذب مشتری از راه های مختلفی استفاده شده است. از جمله این راه ها می توان به ایجاد یک مکان اسکی مجازی، کافه یخی و ... اشاره کرد، اینجا حتی بازی های مختلف نیز یخی هستند. در این کافی شاپ البته از پرده های برفی نیز استفاده شده است.

کافی شاپ یخی



:: برچسب‌ها: رستوران های معروف دبی, رستوران های خوب دبی, بهترین رستوران های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتل اونیو دبی

هتل اونیو یکی از هتل های 4 ستاره دبی می باشد که در فاصله 13 کیلومتری مرکز شهر و 4 کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است و با 113 اتاق لوکس و با امکانات کامل پذیرای مسافران و گردشگران تور دبی می باشد. هتل امکاناتی نظیر: سونا, جکوزی, اتاق ماساژ, حمام آفتاب, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, استخر, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, کرایه اتومبیل, پارکینگ, روزنامه, آسانسور, واکس, اینترنت و ... ارائه می دهد. در سفرتان به دبی این هتل را نیز در لیست انتخابتان برای اقامتی آرام قرار دهید.

هتل اونیو دبی

هتل اونیو دبی

هتل هبتور گرند بیچ ریزورت دبی

هتل هبتور گرند بیچ ریزورت یک هتل 5 ستاره لوکس در منطقه جمیرا دبی می باشد که در فاصله 22 کیلومتری از مرکز شهر دبی و فاصله 33 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. سرویس دهی هتل هبتور به صورت BB می باشد. هتل ارائه دهنده امکاناتی نظیر: ترنسفر فرودگاهی, شاتل, لاندری, خشکشویی, اتوشویی, رستوران, کافی شاپ, استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, مرکز سلامت, مرکز تناسب اندام, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, پذیرش 24 ساعته, خدنات معلولین, آسانسور, پارک آبی, پارکینگ, اینترنت و ... می باشد. در سفرتان با تور دبی این هتل را نیز برای اقامت مد نظر داشته باشید.

هتل هبتور گرند بیچ ریزورت دبی

هتل هبتور گرند بیچ ریزورت دبی

هتل رودا المروج دبی

هتل رودا المروج دبی یکی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در نزدیکی برج خلیفه واقع شده است و آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. از امکانات هتل می توان به: استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, حمام آفتاب, 5 رستوران, کافی شاپ, مرکز تناسب اندام, مرکز SPA, مرکز سلامت, پذیرش 24 ساعته, خدمات بیدار باش, روم سرویس 24 ساعته, ترنسفر فرودگاهی, شاتل, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, اینترنت, پارکینگ, روزنامه, واکس, اتاق سیگاری, امکانات معلولین, اتاق مخصوص کودکان, نگهداری از نوزادان, زمین تنیس, مینی بار, صندوق امانات و ... می باشد. هتل دارای 387 اتاق, اتاق دلوکس, سوئیت, جونیور سوئیت و ... می باشد تا اقامتی بسیار راحت را فراهم آورد. اگر قصد سفر به دبی را دارید این هتل انتخاب مناسبی برای اقامت می باشد.

هتل رودا المروج دبی

هتل رودا المروج دبی

هتل آئوریس پلازا دبی

هتل آئوریس پلازا روبروی مرکز خرید امارات, در منطقه البرشا دبی, در 14 طبقه, با 337 اتاق, 2 رستوران, 2 کافی شاپ آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. مرکز اسکی در 300 متری, بازار امارات در 500 متری, پارک البرشا در 2 کیلومتری, برج العرب در 5 کیلومتری, مرکز شهر دبی در 16 کیلومتری, فرودگاه بین المللی در 30 کیلومتری این هتل واقع شده اند. در سفرتان به دبی امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل آئوریس پلازا دبی

اتاق هتل آئوریس پلازا دبی

هتل مدیا روتانا دبی

هتل مدیا روتانا یکی از هتل های لوکس 5 ستاره دبی با 441 اتاق و سوئیت مجلل در منطقه بردبی با کارکنانی بسیار مهربان و صمیمی آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا روتانا 40 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی و تنها چند قدم با ایستگاه مترو فاصله دارد. هتل دارای فروشگاه های متعددی می باشد که همین یک برگ برنده برای هتل به حساب می آید به دلیل انتخاب هتل توسط مسافران تور دبی, با انتخاب تور دبی برای سفر امکان اقامت در این هتل 5 ستاره برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا از سفرتان لذت ببرید.

امکانات هتل مدیا روتانا دبی:

استخر, سونا, جکوزی, آبگرم, اتاق ماساژ, سالن اسپا, حمام آفتاب, مرکز تناسب اندام, مرکز سلامت, کلاب شبانه, 5 رستوران لوکس, کافی شاپ, خدمات 24 ساعته خانه داری, پذیرش 24 ساعته, روم سرویس 24 ساعته, خشکشویی, لاندری, اتوشویی, ترانسفر فرودگاهی, شاتل, روزنامه, واکس, فکس, کپی, پرینت, بار, کلاب کودکانه, سرویس نگهداری از کودکان, خدمات گردشگریتور دبی, سالن جلسات, سالن کنفرانس, اینترنت, پارکینگ و ... .

هتل مدیا روتانا دبی

 



:: برچسب‌ها: هتل های خوب دبی, هتل های دبی, هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

برج های دوقلوی دیره دبی

برج های دوقلوی دیره برج های هم شکلی هستند که در 16 آوریل 1998 در شرق دبی، در منطقه دیره ساخته شده اند. هر یک از ساختمان ها 102 متر ارتفاع و 22 طبقه دارند که شامل مراکز خرید، خانه های مسکونی و بخش های اداری است، هر برج دارای پارکینگ هایی در مقابل ساختمان ها و زیر زمین می باشد. در مرکز خرید این برج ها مغازه های جواهر فروشی ، لباس فروشی، رستوران، کافی شاپ و ... برای گردشگران تور دبی موجود می باشد. با همراه شدن با تور دبی به راحتی به این مراکز خرید سر بزنید.

این برج ها در نزدیکی میدان بنی یاس واقع شده اند و با نمای تمام شیشه ای خود زیبایی و جلوه خاصی را به منطقه داده اند که مسافران تور دبی می توانند از آن دیدن کنند. 

برج های دوقلوی دیره دبی

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید الغزل دبی در گوشه خیابان الوصل دیافا در نزدیکی جمیرا روتانا واقع شده است. این مرکز خرید در برجی اداری، مسکونی قرار دارد که به نام مجتمع و مرکز خرید الغزل شناخته می شود. این مرکز در سال 2005 گشایش یافت و دارای 74 مغازه و پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو است. این مرکز خرید نسبتا کوچک است ولی مسافران تور دبی می توانند انواع اجناس مختلف را در آن پیدا کنند. با انتخاب تور دبی شبی آرام و دلنشین را در این مرکز خرید پشت سر بگذارید. 

امکانات مرکز خرید الغزل دبی: 

رستوران های مجزا,شهر کودک برای نگهداری از فرزندانتان, سرویس های بهداشتی, کافی شاپ,وای فای رایگان.

مرکز خرید الغزل دبی

مرکز خرید اربیان دبی

مرکز خرید اربیان دبی از بهترین مراکز خرید دبی است که امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را برای مسافران تور دبی فراهم میکند. کسانی که برای خرید به این محل میروند  می توانند پس از خرید اجناسشان پس از ۲۰۰ فروشگاه این مراکز خرید ، در رستوران های این مرکز غذا میل کنند.از دیگر تفریحاتی که برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده میتوان به  تماشای فیلم در سینما و سایر فعالیت های سرگرم کننده اشاره کرد.در مرکز خرید اربیان دبی علاوه بر این فعالیت ها، تمامی سرویس هایی که در طول روز به آنها نیاز پیدا می کنید، وجود دارد. در این مرکز خرید می توانید مالیات خود را پرداخت کنید، فعالیت های بانکی خود را انجام دهید، بسته های پستی خود را ارسال کنید و در کنار همه این کارها به خریدهای خود نیز بپردازید.

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید کارفور دبی

این مرکز خرید هم یکی از بزرگترین مراکز خرید کامپیوتر در  دبی می باشد که قطعات کامپیوتر – و وسایل و تجهیزات الکترونیکی خرید و فروش می شود، و این مرکز خرید در الالشندغه  واقع گردیده است. مسافران تور دبی میتوانند با خرید کردن در این مرکز خرید زیبا لذت خرید در یک سفر خوب را تجربه کنند.

مرکز خرید کارفور

مرکز خرید کارفور

مرکز خرید کارفور

مرکز خرید کارفور

مرکز خرید میردف سیتی سنتر دبی

سیتی سنتر میردف بعد از سیتی سنتر دیره و مرکز خرید امارات سومین مرکز خریدی است که توسط ماجد الفطیم ماف در دبی تأسیس شده‌ است و از بهترین مراکز خرید دبی میباشد. هزینهٔ ساخت این مرکز خرید دبی 3 میلیارد درهم بوده و دارای بیش از 400 فروشگاه است.این مرکز یکی دیگر از مراکز خرید دبی میباشد. این مرکز خرید در محلهٔ میردف در شهر دبی واقع شده است.معماری داخلی این مرکز خرید بسیار زیباست و خبری از ازدحام در آن نیست؛ اگر می‌خواهید با خیال راحت خرید کنید و گرفتار شلوغی نشوید، میردف را از دست ندهید. مسافران تور دبی میتوانند از این مرکز خرید استفاده نمایند.

مرکز خرید میردف سیتی سنتر

مرکز خرید میردف سیتی سنتر

مرکز خرید میردف سیتی سنتر



:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی, بهترین مراکز خرید دبی, مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه یکی از آثار های باستانی و جاذبه های گردشگری تور دبی به حساب می آید, که دارای 7 نمایشگاه بزرگ می باشد و هر کدام از این نمایشگاه ها به صورت مجزا آماده معرفی آثار قرآنی, تمدن اسلامی, خوشنویسی و ... می باشند. این موزه توسط شیخ سلطان بن محمد القاسمی فرماندار شارجه در این منطقه افتتاح شد. در سفرتان به دبی امکان این را دارید تا به بازدید از این موزه دیدنی و زیبا بروید و آثار های دیدنی را نظاره گر باشید.

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

موزه تمدن اسلامی شارجه دبی

پارک گاردن گلو دبی

پارک گاردن گلو دبی در سال 2015 به عنوان یکی از بهترین پارک های درخشان دبی ساخته شد. شما در اولین لحظه ورودی به پارک فکر می کنید که از وسایل بسیار گرانی برای ساخت این پارک درخشان و خیره کننده استفاده شده است اما برعکس آن چیزی که نشان می دهد تمام پارک از وسایل بازیافتی مانند: بطری پلاستیکی, فنجان و ... ساخته شده و هزینه چندان زیادی هم به کار نرفته است. ورودی پارک برای افراد معلول و کودکان زیر 3 سال رایگان می باشد. بهترین زمان برای رفتن به این پارک برای گردشگران تور دبی ساعت 5:30 می باشند هر چند که پارک از ساعت 4:00 باز می شود اما اگر طالب دیدن روز و شب پارک می باشید ساعت 5:30 به این پارک بروید.

پارک گاردن گلو دبی

برجی به شکل گل شکوفا شده دبی

گروهی از مهندسان یونانی برای شرکت در مسابقه Zaabeel Park Tall Emblem طرحی مانند گل شکوفا شده را ارسال کرده اند, این برج دارای دو آسانسور به صورت مارپیچ است که ارتفاع هریک چیزی حدود 140 متر می باشد که 135 میچرخد, شروع حرکت آسانسور از محل ورود گردشگران تور دبی تا بالای برج که به کافه تریا منتهی می شود است. همچنین دو راه پله اضطراری به صورت مارپیچ نیز در این برج وجود دارد که نظر تمامی سازندگان و گردشگران تور دبی را جلب کرده است. اگر قصد سفر به دبی را دارید با تور دبی همراه شوید و حتما به بازدید از این برج زیبا بروید و سفر خود را پر از خاطره کنید.

برجی به شکل گل شکوفا شده دبی

رقص آب موزيکال دبی

یکی دیگر از دیدنیهای دبی که باعث جذب گردشگران و مسافران تور دبی شده وجود زيباترين و بزرگترين رقص هاي آبي موزيکال در دبي است . اين فواره هاي که يکي از پيشرفته ترين سيستم هاي مديريت هماهنگ را دارا ميباشند با زیبا سازی دبی خاطره ای زیبا در ذهن گردشگران به جای خواهند گذاشت. اگر قصد سفر به دبی را دارید هرگز  رقص آب موزيکال دبی را از دست ندهید. مسافرانتور دبی میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند.

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

رقص آب موزيکال

گردش با بالن دبی

 مسافران تور دبی در بالن سواری از داخل بالن كه به ملايمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سيپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متري بر بالای ريگزارهای سرخ با آرامش کامل حس كنيد و چشم اندازهايي را كه در زير پاهايتان می باشد را تماشا كنيد.

در بالن سواری صحرا را از جايي می بینید كه كمتر كسي ديده بيابان عظيم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و كوههاي نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبي را از سوی غرب می بینید. گردش با بالن یکی از جذابیت های گردشگری برای مسافران تور دبی میباشد.

گردش با بالن

گردش با بالن

گردش با بالن



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی, بهترین دیدنی های دبی, رستوران های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران مک دونالد دبی

رستوران مک دونالد یکی از بهترین رستوران های زنجیره ای جهان می باشد که شعبه های زیادی نیز در دبی دارد که یکی از رستوران های محبوب در مدیا سنتر دبی واقع شده است. این رستوران دارای 35000 شعبه در کشور های مختلف می باشد که طرفداران بسیاری را دارد. رستوران مک دونالد دبی این امکان را برای مسافران تور دبی فراهم می کند تا از غذاها و فست فود های معروف این رستوران پر طرفدار تست کنند و از سفرشان به دبی لذت ببرند.

رستوران مک دونالد دبی

رستوران مک دونالد دبی

رستوران مصفح دبی

رستوران مصفح دبی یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های دبی می باشد که انواع غذاهای ایرانی در آن سرو می شود و به همین دلیل طرفداران بسیاری از گردشگران تور دبی را جذب خود کرده است. این رستوران در منطقه دیره دبی واقع شده است و طعم مزه غذاهایش مورد تایید بیشتر مشتریانش است. در سفرتان به دبی امکان این را خواهید داشت تا به این رستوران معروف بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران مصفح دبی

رستوران نوبو دبی

رستوران نوبو یکی از رستوران های خوب و معروف دبی می باشدکه در هتل آتلانتیس واقع شده و پذیرای مهمانان و مسافران تور دبی می باشد. این رستوران انواع غذاهای فرنگی, ژاپنی و عربی و ... سرو می کند. پیشنهاد ما به شما این است که در سفرتاندبی به این رستوران معروف بروید ماهی سیاه سرخ شده با سس شیرین میسو و همچنین غذاهای ژاپنی: ایراشایماسی, بار سوشی را تست کنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران نوبو دبی

رستوران نوبو دبی

رستوران نوبو دبی

رستوران بستان آریا دبی

رستوران بستان آریا دبی یکی از رستوران های ایرانی دبی می باشد مخصوص گردشگران ایرانی تور دبی است که نمی توانند غذای دیگری بجز غذا های ایرانی را میل کنند. این رستوران در میدان جمال عبدالناصر, پشت برج بنی یاس, برج ویدئو البلد پذیرای مهمانان و گردشگران دبی می باشد. در سفرتان به دبی به این رستوران ایرانی سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران بستان آریا دبی

رستوران دی آی وی دبی

رستوران بریتانیایی دی آی وی در برج جمیرای دبی هر روزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب آماده پذیرایی از مهمانان تور دبی می باشد. در منوی این رستوران غذا های بریتانیایی و بین المللی سرو می شود. رستوران دی آی وی دارای اتاق غذا خوری خصوصی با ظرفیت 20 نفر می باشد که برای جمع های خانوادگی شما مهمانان عزیز تور دبی مناسب می باشد. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این رستوران ایستگاه مترو برج امارات اس که رفت و آمد را برای مهمانان تور دبی راحت کرده است. در این رستوران می توانید طعم بودن در لندن را در مرکز شهر دبی با تور دبی حس کنید.



:: برچسب‌ها: لیست رستوران های خوب دبی, بهترین رستوران های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پناهی نیا

کالیسی (شهر قدیمی آنتالیا)

کالیسی (شهر قدیمی آنتالیا)

کالیسی نام شهری قدیمی و تاریخی در مرکز شهر مدرن آنتالیا می باشد. شهر کالیسی در قدیم به عنوان یکی از شهرهای ساحلی مهم عثمانی ها به شمار می رفته، که بعد از جنگ جهانی دوم به شکل و شمایل امروزی در آمد. سبک ساخت و ساز خانه های چوبی کالیسی، و رستوران ها و هتل های ساخته شده به سبک عثمانی و خیابان های باریک و سنگی آن باعث شده که توریست ها جذب این مناطق تاریخی و زیبا شوند.

کمر آنتالیا

کمر آنتالیا

شهر کمر (Kemer Antalya) منطقه ای است در 40 کیلومتری آنتالیا که که مخصوصا برای تورسیت ها ساخته شده است و قدمت چندانی ندارد. نام گذاری این شهر به علت دیوار بلندی که برای جلوگیری از ورود سیل به داخل روستا ساخته شده است بر آن نهاده شده است. ساختار شکل گیری شهر کمر آنتالیا و رستوران ها، هتل های شکیل و مجلل، بازارهای جذاب، سواحل زیبا و ویرانه های تاریخی بر جذابیت این شهر افزوده و توریست های قابل توجهی را به خود جذب میکند. مناظر طبیعی فوق العاده و دریای زلال و نسبتا شیرین در کمر باعث شده تا توریست های علاقه مند به غواصی و گشت زدن در دریا با کشتی و همچنین ورزشهای آبی از جمله قایقرانی و دریانوردی بتوانند از این امکان بهره مند شوند. ساحل منطقه کمر آنتالیا ساحلی پاک و تمیز است از این جهت از سوی اتحادیه اروپا واژه ی « پرچم آبی » به آن اعطا گردیده است و این مساله مهم را تایید میکند.



:: برچسب‌ها: مناطق دیدینی آنتالیا, جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1396 | نظرات ()