رستوران های دبی
نوشته شده توسط : پناهی نیا

رستوران AL Mahara دبی

از رستوران های دریایی و معروف شهر دبی که بسیار شیک و مجلل می باشد، رستوران ال محاره نام دارد که انواع غذاهای تازه دریایی را برای مهمانان خود سرو می نماید. این رستوران که در دل آکواریومی عظیم قرار گرفته مکان مناسبی برای بلیط دبی تابستان 98 قرار های روزانه و خاص افراد می باشد. گفتنی است که رستوران ال محاره در برج العرب واقع است که نمایی دیگر از این برج را به مسافرین عزیز تور دبی نشان می دهد. 

محیط این رستوران بسیار شیک و مجلل می باشد و مناسب برای توریست هایی که به دنبال رستورانی خاص و شیک هستند.

 

 

رستوران AL Mahara دبی

 

رستوران AL Mahara دبی


رستوران تیترو دبی

از رستوران های خوب و درجه 1 دبی می توان به رستوران تیترو اشاره نمود که سرآشپزی مجرب و کار بلد دارد که غذاهایی لذیذ پخت می کند و در اختیار مشتریان قرار می دهد. منوی غذای این رستوران شامل انواع غذاهای دریایی، اصیل عربی، انواع کباب و ... می باشد. همچنین رستوران تیترو دارای امکاناتی نظیر رزرواسیونی آسان، اینترنت رایگان، دو سالن غذاخوری سرپوشیده و باز، پارکینگ و ... می باشد.

مسافیرن عزیز تور دبی می توانند زمانی خوش را در کنار خانواده و دوستان خود در رستوران تیترو سپری نمایند و از غذای خود لذت ببرند.

 

 

رستوران تیترو دبی

 

رستوران تیترو دبی


رستوران The talk دبی

یکی از رستوران های خوب و پر طرفدار دبی که در ساحل هتل جمیرا قرار گرفته است، رستوران The talk می باشد که بسیار در میان مردم بومی و گردشگران محبوب است. این رستوران دارای فضایی رویایی و آرام و همچنین سر باز می باشد که مسافرین تور کیش عزیز تور دبی می توانند علاوه بر لذت بردن از فضای حاکم و خاص غذاهای خود را در که در آشپزخانه سر باز پخت می شوند، ببینند و لذت ببرند.

سبک منویی غذاهای این رستوران بسیار خاص و متفاوت می باشد . غذاهای تلفیقی و دریایی سرو می نماید. از امکانات رستوران The talk می توان به فضایی آرام و دلچسب، تماشای ساحل زیبای خلیج فارس، اینترنت رایگان و بار ها، موسیقی زنده و ... اشاره نمود.

 

 

رستوران The talk دبی

 

رستوران The talk دبی


رستوران ارسلان دبی

یکی از رستوران های معروف ایرانی در دبی، رستوران ارسلان می باشد که علاوه بر غذاهای لذیذ ایرانی غذاهای عربی و بین المللی نیز سرو می کند. قیمت غذاهای این رستوران بسیار منناسب است. مسافرین و گردشگران عزیز تور دبی اگر به دنبال رستوران خوب ایرانی هستند می توانند به این رستوران مراجعه نمایند و از غذاهای خود لذت ببرند.

چیدمان و دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار متفاوت تور کیش و دنج است.

 

 

رستوران ارسلان دبی

 

رستوران ارسلان دبی

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: رستوران های دبی,رستوران های خوب دبی,رستوران های لوکس دبی,رستوران های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: