مراکز خرید دبی
نوشته شده توسط : پناهی نیا

بازار مرشد دبی

از بازار های خوب دبی که در منطقه دیره واقع شده است، بازار مرشد نام دارد که بسیار مورد توجه گردشگران و به خصوص ایرانیان است. در این بازار می توان کالاهایی نظیر مواد غذایی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و ... را با بلیط دبی تیر 98 کیفیتی خوب و قیمتی مناسب را خریداری نمود. گفتنی است بیشتر مغازه های این بازار متعلق به ایرانیان ساکن دبی می باشد. مسافرین عزیز تور دبی می توانند خریدی خوب و ارزان در بازار مرشد داشته باشند.

 

 

بازار مرشد دبی


مرکز خرید کرامه دبی

در کرامه دبی مرکز خریدی ارزان و خوب وجود دارد که بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی می باشد، این مرکز خرید کرامه نام دارد که مسافرین عزیزی که به دنبال خریدی خوب و ارزان هستند، حتما پیشنهاد می گردد. در این مجموعه فروشگاه های انواع بلیط دبی مرداد 98 اکسسوری ها، صنایع دستی، پوشاک، لوازم برقی و خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، اسباب بازی و ... موجود می باشد.

مسافرین عزیز تور دبی حتما از مرکز خرید کرامه دیدن نمایند.

 

 

مرکز خرید کرامه دبی

 

مرکز خرید کرامه دبی


مرکز خرید اوت لت دبی

شهر دبی مملو از مراکز خرید لوکس و شیک با انواع کالا های ترند دنیا می باشد که با قیمت های بالا و نسبتا گران به فروش می رسند. مرکز خرید اوت لت مجموعه ای از کالا و اجناسی است که از مد تقریبا افتاده اند و دیگر ترند نیستند که با قیمتی ارزان تر به فروش می رساند. این مرکز خرید بسیار در میان افرادی که مطابق مد عمل نمی کنند یا به دنبال خریدی ارزان هستند بسیار محبوب است. از امکانات این مرکز خرید می توان به وجود کافه و رستوران، شهربازی مختص کودکان، هتل های شناور، مجموعه تفریحی و ... نام برد. مسافرین عزیز تور دبی می توانند علاوه بر خرید در مرکز خرید اوت لت به تفریح و گشت نیز بپردازند.

 

 

مرکز خرید اوت لت دبی

 

مرکز خرید اوت لت دبی


مرکز خرید مارینا مال دبی

یکی از مراکز خرید معروف و نسنتا گران قیمت دبی، مارینا مال می باشد که معماری بسیار متفاوت و جذابی دارد. جالب است که در این مرکز خرید تاجران و فروشنده های ایرانی نیز کار میکنند و محصولاتی بی نظیر را به عرضه می رسانند. مارینا مال تنها مکانی برای تور کیش خرید نیست بلکه وجود رستوران ها و کافه های مختلف، فود کورت، سالن سینما، زمین بازی و شهر بازی برای کودکان آن را بسیار محبوب تر می کند. 

مسافرین تور دبی که به دنبال کالاهای مارک و مرغوب هستند، مارینا مال بهترین انتخاب خواهد بود.

 

 

مرکز خرید مارینا مال دبی

 

مرکز خرید مارینا مال دبی

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: مراکز خرید دبی,بهترین مراکز خرید دبی,مراکز خرید ارزان دبی,بهترین مراکز خرید دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: